Hoeft niet perse.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ga gewoon verder waar we gisteren gebleven waren
quote:
quote:
quote:
quote:
Uhm, ja is het ook, maar ik hou het liever bij dit eufemismequote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh het klonk eigenlijk meer als "tactiek van de verschroeide aarde" zoals US het zei
quote:
quote:
Oh, sorry danquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, ja is het ook, maar ik hou het liever bij dit eufemisme
Doe maar niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ga gewoon verder waar we gisteren gebleven waren
Moeten we onze ogen weer wassen met bleek enzquote:
Sowieso groot aandeel brabo's hier volgens mijquote:
Uit gouden korenaren schiep God de Bosschenaren, uit het restant de overigen van het land.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso groot aandeel brabo's hier volgens mij
Ik mag nog 4 dagen nadenken of ik akkoord ga met deze eenzijdige prijsverhoging van 43 %. Niet dat ik een keus heb of zo verder maar okee.quote:We hebben uw laatste betaling van EUR 69.00 voor uw Microsoft 365 Personal-abonnement ontvangen op woensdag, mei 15, 2024. Bedankt voor uw betaling.
We willen u laten weten dat het bedrag van uw volgende betaling is gewijzigd. Tenzij u uw abonnement ten minste twee dagen vķķr donderdag, mei 15, 2025 opzegt, brengen we elke jaar een bedrag van EUR 99.00 inclusief belastingen in rekening op uw iDEAL (Direct Debit).
yo hoo yo hoo a pirates life for mequote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Inflatie jeuj
[..]
Ik mag nog 4 dagen nadenken of ik akkoord ga met deze eenzijdige prijsverhoging van 43 %. Niet dat ik een keus heb of zo verder maar okee.
Zo hallo.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Inflatie jeuj
[..]
Ik mag nog 4 dagen nadenken of ik akkoord ga met deze eenzijdige prijsverhoging van 43 %. Niet dat ik een keus heb of zo verder maar okee.
Dat ging over Twentenaren. Gewoon gejat door die vuile brabo's tuig.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uit gouden korenaren schiep God de Bosschenaren, uit het restant de overigen van het land.
Geld strooienquote:
Twentenaren, denk dat God een foutje heeft gemaakt danquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ging over Twentenaren. Gewoon gejat door die vuile brabo's tuig.
Het ging trouwens zo:
Uit gouden korenaren schiep God de Twentenaren, en uit de resten, de mensen in het westen.
Hoi Los.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twentenaren, denk dat God een foutje heeft gemaakt dan![]()
Stug smiespelend boers harig volk.
https://www.hallmark.nl/k(...)r-oma-PSE003378.htmlquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:31 schreef CherryLips het volgende:
Of deze
https://www.hallmark.nl/k(...)-andc-PSS000895.html
Dat ookquote:
Alvast bedenken wat je gaat lunchen.quote:
Zegt er eentje watquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twentenaren, denk dat God een foutje heeft gemaakt dan![]()
Stug smiespelend boers harig volk.
Voor morgen ja.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alvast bedenken wat je gaat lunchen.
Ja, jij?quote:
Dat is een beetje vroeg, maar als dat jouw ding isquote:
Oh jammer zegquote:
Daar schrik ik zelfs van.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://www.hallmark.nl/k(...)r-oma-PSE003378.html
Als je d'r even goed wil laten schrikken.
dat is strak snijwerk geweest danquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had voor 16 plinten berekend, uiteindelijk 14 nodig gehad.
Kun je er dus 2 terugbrengen en daarvoor snacks halenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had voor 16 plinten berekend, uiteindelijk 14 nodig gehad.
als je dat nou zelf doet, krijgt ze misschien een hartverzakking en heb jij opeens je eigen woningquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://www.hallmark.nl/k(...)r-oma-PSE003378.html
Als je d'r even goed wil laten schrikken.
Oh ik dacht dat je nou ineens oma ging worden en zo.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:39 schreef CherryLips het volgende:
Gisteren een ongelukje gehad met de kraan in de keuken
Nu ben je medeplichtig.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als je dat nou zelf doet, krijgt ze misschien een hartverzakking en heb jij opeens je eigen woning
true trueeeequote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
true.
Maar tussen nu en de tijd dat ik in de jumbo sta kan er nog veel veranderen.
pouch zakjequote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
\dit zijn de twee inspo's die ik ervoor heb voor volgend weekend
moet nog foam halen voor een pendant voor de lady en de tramp outfit voor aan de riem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |