Ik werkte vroegahhhh in Scheveningen (niet de visafslag) en iemand trakteerde ooit eens op een broodje haring met uitjesquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Haring![]()
Vroeger moest ik daar niet zoveel van hebben maar tegenwoordig vind ik het wel lekker zo op zijn tijd.
nope i said itquote:
haring in de morgen is een dag zonder zorgen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb wel eens gehad dat de start van het haring seizoen was op de dag van ons personeelsuitje
we zouden om 9 verzamelen bij de zaak en bazen zouden ontbijt regelen
en toen dachten zij van we halen wat brood en beleg en taart en lekkers en... haring
dat was wel vroeg op de dag voor haring
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:4everblackeyed; er wordt hier broccolisoep gemaakt. Deze week bij een overdosis broccoli.
quote:
hij is niet alleen dit weekend...quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zou ik niet op krijgen.
wat betaal je bij de boer voor een killotje?
Niet in 1 zitting, maar 2 of 3 zittingen moet wel lukkenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Weet ik niet meer ik heb niet betaald, was in wessemquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
2 sneetjes geroosterd speltbrood met hummus, ei, oude kaas en komkommerquote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:31 schreef Crack_ het volgende:
Ho wacht even, de lunch is al voorbij. Wat hebben we allemaal geluncht?!en wat gaan we avondeten? En wat gaan we van het weekend doen?
144 minimaal.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan heb je eigenlijk 44 kilo nodig joh.
144 kilo asperges per persoon?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |