SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Oké ik wacht hier welquote:
Al op hierquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:43 schreef CherryLips het volgende:
Maak er anders twee familiezakken van Ama
Heh?quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:44 schreef UitStraling het volgende:
Kibbeling, all fun and games, tot je zo'n brok vissensnot tegenkomt
Ho wacht wat.quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wachten we op een lading kibbeling?
Zo het mondje in?quote:
En wat moet Ama nemen dan?quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:43 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
asjeblieft voor je verjaardag
[ afbeelding ]
Vind het wel echt heel lief van je, dat je dit voor ons doet.quote:
Het gaat over vettig voer, had je heel anders verwacht?quote:
Zo is Amaquote:Op woensdag 7 mei 2025 15:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vind het wel echt heel lief van je, dat je dit voor ons doet.
Voor welke twee personen is dat dan?quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:43 schreef CherryLips het volgende:
Ja ik ook.quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vind het wel echt heel lief van je, dat je dit voor ons doet.
Goh, verrassend.quote:
"IK WIL KIBBELING."quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:54 schreef Recce het volgende:
Volgen jullie wel nauwkeurig de kibbelingbestelhandleiding van @:dr_flash? Ik vind het nogal chaotisch overkomen zo.
Stiekem wil je wel.quote:
neh al gehadquote:
Wat is:quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:01 schreef Recce het volgende:
![]()
![]()
Hier inlezen: https://www.smorgensindev(...)eiding_kibbeling.pdf
?quote:gesneden vips
En niet delen?quote:
heb met mijn papa en mama gedeeldquote:
heb je suggesties?quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Handige handleiding wel van Fles.
Kan ik zo'n handleiding ook krijgen voor andere dingen?
Voorrrruiitquote:
Welke kaaskorst eetbaar isquote:
Kip kerrie of babi pangangquote:
Denk niet dat het zo duidelijker wordt.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:10 schreef Recce het volgende:
[..]
KSC-dialect. Een gesneden vips is bijvoorbeeld een palingbeestje in plakjes.
Als ik bij mijn Chinees een nummertje zeg, gaat ze ter bevestiging de Chinese naam opnoemen. Ja weet ik veel?quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh dat is makkelijk. Je gooit drie keer een D100 dobbelsteen en roept de nummers.
Ik hoor een kandidaat voor de inburgeringscursusquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:10 schreef Recce het volgende:
[..]
KSC-dialect. Een gesneden vips is bijvoorbeeld een palingbeestje in plakjes.
Ken je KIEEEEEEP?quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Vips?
Ik ken vis en ik ken kip, maar vips?
Ja, echt handig.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Handige handleiding wel van Fles.
Kan ik zo'n handleiding ook krijgen voor andere dingen?
Moet je inburgeren als je hier al heel lang geleden al kwam?quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik hoor een kandidaat voor de inburgeringscursus
Ja dan ook. Opfrissenquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet je inburgeren als je hier al heel lang geleden al kwam?
Ja en tjap tjoy en foe yong hai en daging smoor en en enquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En saté en nasi en loempia's en gebakken banaan.
Ja, moet ik ook na elke vakantie.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Rip aan de nabestaandenquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga zo boodschappen doen. Ik was oké.
Ik heb het ook moeten doen toen ik een paar jaar was weggeweest.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je gaat nu wel heel exotisch op het menu hoorquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en tjap tjoy en foe yong hai en daging smoor en en en
Als die goed gemaakt is wel, stoofvlees van varkiesquote:
Gewoon jaknikken, is net zoiets als de voorwaarden van Spotify.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik bij mijn Chinees een nummertje zeg, gaat ze ter bevestiging de Chinese naam opnoemen. Ja weet ik veel?
Voor je het weet krijg je kad ipv tofuquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gewoon jaknikken, is net zoiets als de voorwaarden van Spotify.
Heyquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor je het weet krijg je kad ipv tofu
Ik wil graag tofu dan in dit gevalquote:
Bedankt namens alle kaddenquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil graag tofu dan in dit geval
Ik zou geen kad of hont willen etenquote:
Tofu word ik niet erg wild vanquote:
Opeten! Opeten!quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:20 schreef CherryLips het volgende:
Er komen nieuwelingen op het eten af. Afdekken! Afdekken!
quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:20 schreef CherryLips het volgende:
Er komen nieuwelingen op het eten af. Afdekken! Afdekken!
img=600 is groot genoeg, img=450 is fantastischquote:
De kibbeling zal erbij helpen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:23 schreef Ama het volgende:
Mijn vinger voelt wel een beetje mishandeld nadat ik in het ziekenhuis ben geweest.Maar zakt wel weg denk ik.
Ik hoop het. Ik verwacht als ik mijn portie op heb dat mijn vinger op magische wijze geen pijn meer doet.quote:
Uhquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en chocolademousse van tofu en kikkererwten?
...onder de chocola?quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en anders volgende week gewoon nog keertje halenquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik verwacht als ik mijn portie op heb dat mijn vinger op magische wijze geen pijn meer doet.
Dat doe ik waarschijnlijk ook wel als ik geen pijn meer heb.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en anders volgende week gewoon nog keertje halen
Waaromquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:
https://www.instagram.com/reel/DIbpUyQINqC/?igsh=ZjI2dHlkMjA4cHBqquote:
dan schrapen we de chocolade er netjes af zodat krek de bodem kan etenquote:
wereld?quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoezo is een appartement van 4 ton een startersappartement? In welke wereld leven we?
Zo zijn we.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan schrapen we de chocolade er netjes af zodat krek de bodem kan eten
Ik weet niet waar jullie leven, maar ik dus in de zolderkamer van mijn moeder.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoezo is een appartement van 4 ton een startersappartement? In welke wereld leven we?
Vast wel.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
img=600 is groot genoeg, img=450 is fantastisch
Dit klinkt interessant.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daar woon ik niet, nee. Is er nog ruimte daar?quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jullie leven, maar ik dus in de zolderkamer van mijn moeder.
klinkt druk daarquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jullie leven, maar ik dus in de zolderkamer van mijn moeder.
Ik wil meer eiwitten eten en gezond eten en ben helemaal into dit soort zoete dingen nu. De hoeveelheid havermout + banaan + ei + variaties die ik nu heb opgeslagen is veeeeeeeeeeeeelllquote:
Nee, helaas. Teveel meuk.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar woon ik niet, nee. Is er nog ruimte daar?
Dat kruidenzakje is kerrie, het is een kerriesoep, niet zo gek dat alles dan naar kerrie smaaktquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil meer eiwitten eten en gezond eten en ben helemaal into dit soort zoete dingen nu. De hoeveelheid havermout + banaan + ei + variaties die ik nu heb opgeslagen is veeeeeeeeeeeeelll
Nog niks geprobeerd.
De kerrie-prei-pastinaak soep van de appie geprobeerd. Er zit een kruidenzakje bij, alles smaakt naar het kruidenzakje. Ik vind het echt doodzonde
Dingen om te proberen backlog is een bekend probleem.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil meer eiwitten eten en gezond eten en ben helemaal into dit soort zoete dingen nu. De hoeveelheid havermout + banaan + ei + variaties die ik nu heb opgeslagen is veeeeeeeeeeeeelll
Nog niks geprobeerd.
Hmm, ja dat is wel een beetje jammer ja.quote:De kerrie-prei-pastinaak soep van de appie geprobeerd. Er zit een kruidenzakje bij, alles smaakt naar het kruidenzakje. Ik vind het echt doodzonde
water + kerrie + maizena/aardappel en klaar was ook goed geweest dus. Kon ik die pastinaak beter gebruiken waar zn smaak wel tot zn recht zou komenquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat kruidenzakje is kerrie, het is een kerriesoep, niet zo gek dat alles dan naar kerrie smaakt
Ja die pastinaak valt er wel een beetje in weg, komt ook wel doordat je met de staafmixer op de soep los moetquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
water + kerrie + maizena/aardappel en klaar was ook goed geweest dus. Kon ik die pastinaak beter gebruiken waar zn smaak wel tot zn recht zou komen
Preciesquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo hebben we allemaal onze kwaliteiten.
Eiwittenquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nog niks geprobeerd.
De kerrie-prei-pastinaak soep van de appie geprobeerd. Er zit een kruidenzakje bij, alles smaakt naar het kruidenzakje. Ik vind het echt doodzonde
Ja, wat is dat, dat elke soep tegenwoordig maar gepureerd moet worden?quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die pastinaak valt er wel een beetje in weg, komt ook wel doordat je met de staafmixer op de soep los moet
hier op kanaleneiland is het goedkoopste 1 slaapkamer appartement 3 ton dus scheelt toch weerquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:28 schreef ieniminimuis het volgende:
garnalen enzo zijn top voor de proteïne, ik gooi nu vaak bij mijn lunch nog een bakje garnalen of zalm in mijn saladequote:Op woensdag 7 mei 2025 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nog niks geprobeerd.
Garnalen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
garnalen enzo zijn top voor de proteïne, ik gooi nu vaak bij mijn lunch nog een bakje garnalen of zalm in mijn salade
Dat speelt al heel lang hoor. Ik moet het niet hebben.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:49 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ja, wat is dat, dat elke soep tegenwoordig maar gepureerd moet worden?
Nouquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat speelt al heel lang hoor. Ik moet het niet hebben.
Soep is ook geen volwaardige avondmaaltijdquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik vind de goedgevulde soepen altijd ook... discutabel
Waarom nietquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Soep is ook geen volwaardige avondmaaltijd
Teveel vocht, te weinig groenten en vleesquote:
nee maar met een goede kaastosti erbij is het wel vullendquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Soep is ook geen volwaardige avondmaaltijd
Alsof jij zelf hebt gekooktquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was onderweg met mijn zelf gepureerde aardappelsoep
Sorryquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was onderweg met mijn zelf gepureerde aardappelsoep
Ja, of stokbrood met een kaasje.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee maar met een goede kaastosti erbij is het wel vullend
soms is het een goede compensatie avondmaaltijd ook
Af en toe een holle ader.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Allemaal van die gele blubberige vetrandjes.
Pizzaquote:
wji hebben kip sperziebonen en geen idee wat dudje ervan gaat bouwenquote:
@dud0r kennende een flinke portie patat ernaast. @Wereldgozerquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wji hebben kip sperziebonen en geen idee wat dudje ervan gaat bouwen
fitgirlquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Heb garnalen in die soep gegooidquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
garnalen enzo zijn top voor de proteïne, ik gooi nu vaak bij mijn lunch nog een bakje garnalen of zalm in mijn salade
jij eet niet mijn soepenquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Teveel vocht, te weinig groenten en vlees
een vulkaan!!!quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wji hebben kip sperziebonen en geen idee wat dudje ervan gaat bouwen
Correctquote:
nee maar ik vind dit ook echt zo onwijs tegenvallenquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
CorrectMaar als die soep die je nu hebt van een verspakket is dan is dat ook niet een hele flinke maaltijd
* loveislikeakiss kijkt naar haar app die zegt dat ze vandaag 108 gram verwachte proteine heeftquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb garnalen in die soep gegooidmaar om nu iedere dag garnalen te eten
ik varieer, doe mn best. Gaat oké
Zit nu meestal tussen 15 - 20%
Verwachte? hoe dan, op basis waarvan? of heb je je eetplanning uitgewerkt in de app?quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
* loveislikeakiss kijkt naar haar app die zegt dat ze vandaag 108 gram verwachte proteine heeft
en ik twijfelde nog tussen een proteine pudding na het eten of een shake...
is wel een dure grap die garnalen zou voor rivierkreeftjes gaanquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb garnalen in die soep gegooidmaar om nu iedere dag garnalen te eten
ik varieer, doe mn best. Gaat oké
Zit nu meestal tussen 15 - 20%
quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
is wel een dure grap die garnalen zou voor rivierkreeftjes gaan
vind ze beiden ook niet echt uitgesproken van smaak
ik log mijn voer in een yazio app zodat ik wat meer inzicht hebquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Verwachte? hoe dan, op basis waarvan? of heb je je eetplanning uitgewerkt in de app?
rivierkreeftjes zijn hier 4 euro per 100 gram, ik haal garnalen uit de diepvries per kilo voor minderquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
is wel een dure grap die garnalen zou voor rivierkreeftjes gaan
vind ze beiden ook niet echt uitgesproken van smaak
ja dat kloptquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]jij was laatst toch aan het roepen dat ik super rijk was. Sowieso 6 ruggen + 000 had je t over, want anders kun je geen geen woning kopen
Hier ook yoghurtquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik log mijn voer in een yazio app zodat ik wat meer inzicht heb
begin de dag met skyr, lunch was met garnalen, avondeten met kip
soms is het zalm, of osseworst nu ook veel met de lunch, of gewoon het eerste het beste vlees wat in de aanbieding is die dag
quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:28 schreef Karzai het volgende:
jij bent een stinkend rijke bitch meeste mensen kunnen dat niet
quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
okay dan niet, er is gigantische woningnood
Hoeveel zit je met vezels ongeveer? Ik haal die ook echttt niet maar dat heb ik (nog) niet als doel.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb vooral de vezels geuppt dit jaar, dus zaden en pittenmix of chia door dingen, en frambozen, frambozen zijn vezel bommetjes
ook uit de diepvries want anders duuuuuuuuuuuuuuuuur
Joeeequote:Op woensdag 7 mei 2025 17:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
nja dan niet dom mokkel krijg de pleuris ook maar
tussen de 30 en 40 gram per dag nuquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoeveel zit je met vezels ongeveer? Ik haal die ook echttt niet maar dat heb ik (nog) niet als doel.
Ik wil minimaal 1400 kcal eten en macro's goed hebben. Dat is basis, rest komt daarna. En 1400 moet meer worden maar schijnbaar is dat al een struggle want bij meer dan 1200 zegt mn lichaam 'dit wil ik niet'. Pussy
ze woont scheefquote:
ja ik ook niet. Vind mezelf ook niet arm hoor maar kom nog nettttttttt niet in de buurt van 6 ton. Echt net niet hoor, scheelt petit peuquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja ik ook niet. Vind mezelf ook niet arm hoor maar kom nog nettttttttt niet in de buurt van 6 ton. Echt net niet hoor, scheelt petit peu
Komt door al dat geld.quote:
Nu niet meer nee.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:36 schreef Karzai het volgende:
in je eentje een huis kopen is niet voor veel mensen weggelegd
Wooooow, woooow. WOOOOOWquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
tussen de 30 en 40 gram per dag nu
en het helpt wel met van alles, had vreselijk opgeblazen buik voor een paar jaar en nu niet meer
stinkend rijk dusquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja ik ook niet. Vind mezelf ook niet arm hoor maar kom nog nettttttttt niet in de buurt van 6 ton. Echt net niet hoor, scheelt petit peu
maar ik eet ook het dubbele aantal kcal op een dag soms van wat jij eetquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wooooow, woooow. WOOOOOW![]()
Ik had regelmatig super buikpijn, dat heb ik nu minder. En soms lekkere drollen, dat is echt heerlijk![]()
zo mooi als de lagere bevolking gaat haten op de middenklassequote:
quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik woon ook scheef maar dat ligt meer aan de vloer.
quote:
Ik vrat twee jaar lang elke ochtend muesli met kwark en blauwe besjes uit de vriezer. En had regelmatig een opgeblazen gevoel, diarree, lucht, alles. Ik had soms ook buikpijn en dacht echt dat ik het aan de lever of darmkanker had ofzo.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wooooow, woooow. WOOOOOW![]()
Ik had regelmatig super buikpijn, dat heb ik nu minder. En soms lekkere drollen, dat is echt heerlijk![]()
Lagere bevolkingquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zo mooi als de lagere bevolking gaat haten op de middenklasse
want die zijn het probleem
dit is geen middenklasse meer hoorquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zo mooi als de lagere bevolking gaat haten op de middenklasse
want die zijn het probleem
ja dat is waar. In de zomer gaan vezels bij mij trouwens wel echt stuk beter. Alles met eten gaat beter, meer vers en lekkerder fruit beschikbaar voor leuke prijsjes en meer buiten en ja weenie? Groenten idemquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
maar ik eet ook het dubbele aantal kcal op een dag soms van wat jij eet
de truc met kwark is dat je er dus nog zaden of pitten bij moet doenquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vrat twee jaar lang elke ochtend muesli met kwark en blauwe besjes uit de vriezer. En had regelmatig een opgeblazen gevoel, diarree, lucht, alles. Ik had soms ook buikpijn en dacht echt dat ik het aan de lever of darmkanker had ofzo.
Sinds maart eet ik twee keer per dag gewoon bruin brood en dus niet meer die kwark enzo en ik schijt ineens prima.
quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat speelt al heel lang hoor. Ik moet het niet hebben.
oh zeer zeker welquote:
wat vind jij rijk dan?quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh zeer zeker wel
als jij denkt dat dat rijk is heb je het echt goed mis
Ik mis nu wel het fruit ja, dat is kut. Want verse blauwe bessen kosten een vermogen en uit de diepvries is alleen te nassen als ik het ergens doorheen doe.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de truc met kwark is dat je er dus nog zaden of pitten bij moet doen
en granola ipv muesli
en blauwe bessen zijn wel goede vezel bron
maar de vezel uit volkoren brood is niet hetzelfde als een vezel uit fruit
zijn 3 soorten geloof ik
Ohh, wel jammer als je genoot van dat kwarkjequote:Op woensdag 7 mei 2025 17:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vrat twee jaar lang elke ochtend muesli met kwark en blauwe besjes uit de vriezer. En had regelmatig een opgeblazen gevoel, diarree, lucht, alles. Ik had soms ook buikpijn en dacht echt dat ik het aan de lever of darmkanker had ofzo.
Sinds maart eet ik twee keer per dag gewoon bruin brood en dus niet meer die kwark enzo en ik schijt ineens prima.
Middengenotquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
0 -35K per jaar = laag
35 - 100k per jaar = midden
100k+ = rijk
bron: heb toeslagen dingen moeten bouwen en testen voor de belastingdienst (post toeslagenaffaire)
correct ik ga patatjes erbij makenquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:18 schreef Haags het volgende:
[..]
@:dud0r kennende een flinke portie patat ernaast. @:Wereldgozer
JAWEL IK BEN KEI RIJK WANT KARZAI ZEGT HET DUS HET MOET ZO ZIJNquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
de maatstaaf is als je meer dan een ton per jaar binnen haalt, vanaf dan is pas rijk
dat crack gewoon goed werkt en relatief sober leeft en daardoor centen heeft is ook heel veel te danken aan leefgedrag en niet klasse
zie hier een echte rijke stinkertquote:
Ik vond vooral de muesli met chocola lekker icm met de blauwe bessenquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, wel jammer als je genoot van dat kwarkje. Je kwarkje houden en meer vezels eten gedurende de dag, zou dat helpen? Als je dat zou willen natuurlijk, misschien heb je er ondertussen minder zin in
![]()
Ik at voornamelijk te geonstructureerd en te veel in te korte tijddat laatste vind mn lichaam echt niet leuk. Eindigt ook altijd met dunne ontlasting die minimaal 20 minuten in beslag neemt
![]()
oh in dat gevalquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
JAWEL IK BEN KEI RIJK WANT KARZAI ZEGT HET DUS HET MOET ZO ZIJN
rijk want hij heeft jouquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zie hier een echte rijke stinkert
ja ik zie mijn leven niet in geld meer wat je eraan goed doetquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
de maatstaaf is als je meer dan een ton per jaar binnen haalt, vanaf dan is pas rijk
dat crack gewoon goed werkt en relatief sober leeft en daardoor centen heeft is ook heel veel te danken aan leefgedrag en niet klasse
oh, ja oke. Nee, dat is een snackquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond vooral de muesli met chocola lekker icm met de blauwe bessen
heb gisteren voor m gekooktquote:
Netto of brutoquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
bruto welquote:
Dit doet mij beseffen dat ik armer ben dan ik dacht.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
0 -35K per jaar = laag
35 - 100k per jaar = midden
100k+ = rijk
bron: heb toeslagen dingen moeten bouwen en testen voor de belastingdienst (post toeslagenaffaire)
dan neem ik jouw achternaam en jij de mijnequote:Op woensdag 7 mei 2025 17:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee sorry, lijkt me verwarrend met dezelfde naam
Jij hebt een andere rijkdom.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit doet mij beseffen dat ik armer ben dan ik dacht.
alles is relatief uiteindelijk, kwaliteit van leven is belangrijkquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Luxe hoor.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb gisteren voor m gekookt
en de rendang voor morgen staat ook al voor m te pruttelen
Aaahquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh damnquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb gisteren voor m gekookt
en de rendang voor morgen staat ook al voor m te pruttelen
hahahahaha, oke die vind ik wel leukquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dan neem ik jouw achternaam en jij de mijne
en dan kunnen we iedereen gewoon een zak snoep geven op de bruiloft als 'cadeau' en zeggen we dat we onze initialen erop hebben laten zetten
Een klein dropje dat nu lekker met de duplo aan het spelen is.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij hebt een andere rijkdom.
oh jaquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh damnwat goed bezig jij
![]()
ruikt het huis lekker als je rendang maakt of juist niet
[..]
hahahahaha, oke die vind ik wel leuk
Met een z’n tweeën of alleen?quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
alleenquote:
En sommige dingen wil je dat bedrag gewoon niet aan uitgeven want het levert niks op, of te weinig. Meer principe ding dan dat je het geld niet zou hebbenquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
alles is relatief uiteindelijk, kwaliteit van leven is belangrijk
en ik zit comfortabel middenklasse maar ook wij zijn aan het opletten op bepaalde kosten want de tering sommige dingen zijn te duur geworden
Jullie zijn wel echt buitenstaander in die wijk daarzo, ga terug naar je eigen land johquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh ja
de buren zijn nu vast ook in de war omdat ons huis meestal het minst naar kruiden ruikt
144 hierquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
* loveislikeakiss kijkt naar haar app die zegt dat ze vandaag 108 gram verwachte proteine heeft
en ik twijfelde nog tussen een proteine pudding na het eten of een shake...
Vind ik nietquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:50 schreef CherryLips het volgende:
Trouwens, het is net alsof 'rijk' een vies woord is geworden
Natuurlijk. Ik hoef ook helemaal geen miljoenen te verdienen. Zou het alleen maar steken in natuurbehoud.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
alles is relatief uiteindelijk, kwaliteit van leven is belangrijk
en ik zit comfortabel middenklasse maar ook wij zijn aan het opletten op bepaalde kosten want de tering sommige dingen zijn te duur geworden
Ik zit ook nog niet op een ton per jaar.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zie hier een echte rijke stinkert
daar heb ik niet genoeg aardappelen voorquote:
bakkes stinkjongquote:
liep laatst naar huis vanaf de sportschoolquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jullie zijn wel echt buitenstaander in die wijk daarzo, ga terug naar je eigen land joh
Ohnee hoor, moeten mensen lekker van genietenquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:50 schreef CherryLips het volgende:
Wij verdienen allebei 2,5x modaal maar voel me nog steeds niet ‘rijk’.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zit ook nog niet op een ton per jaar.zit niet eens op twee keer modaal.
[..]
daar heb ik niet genoeg aardappelen voor
[..]
bakkes stinkjong
het is vaak frustrerend om mensen te zien die rijk zijn maar dat niet door hebben, en dat die dan gaan klagen bij mensen die het minder hebbenquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:50 schreef CherryLips het volgende:
hahahahahhahahahaquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
liep laatst naar huis vanaf de sportschool
kortere route langs een speeltuin
lopen 2 jochies
na 400 meter achter ze te hebben gelopen draait er eentje zich om 'mevrouw volgt jij ons?'
nee ik woon hier
Waarover klagen ze dan?quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is vaak frustrerend om mensen te zien die rijk zijn maar dat niet door hebben, en dat die dan gaan klagen bij mensen die het minder hebben
Oh wat jammer. Ik voel me wel echt zo rijkquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wij verdienen allebei 2,5x modaal maar voel me nog steeds niet ‘rijk’.
Ja, rijk in de liefde.
Pas vanaf een paar miljard.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:50 schreef CherryLips het volgende:
Heeel veel mensen in NL klagen over hoe slecht het hier tegenwoordig gaat en hoe duur dingen zijn, dat vind ik opzich best apart als je kijkt naar de rest van de wereldquote:
Hoe voel je je rijk dan? Ik voel me gewoon prima. Webben het goed. Over geld niks te klagen. Maar rijk voelen… Mehquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh wat jammer. Ik voel me wel echt zo rijkaltijd al gehad trouwens, ook als studentensloeber. Wel blij mee
Ik loop de supermarkt in en de wereld ligt aan mn voeten, hoef me nooit zorgen te maken over dingen zoals voedselveiligheid of whatever want we kopen het gewoon. Water idem, wat zeg ik, het schone water komt hier uit de wcquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoe voel je je rijk dan? Ik voel me gewoon prima. Webben het goed. Over geld niks te klagen. Maar rijk voelen… Meh
Het is misschien maar net wat je er onder verstaat of zo?
Nou, ik vind het ook wel duur geworden hoor. Maar jij mag daar wel wat anders van vinden. Ik vind het schrijnend om te zien dat boodschappen duur worden en sommige mensen zowat krom moeten liggen om elke week vers eten te kunnen kopen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heeel veel mensen in NL klagen over hoe slecht het hier tegenwoordig gaat en hoe duur dingen zijn, dat vind ik opzich best apart als je kijkt naar de rest van de wereld![]()
Dat dingen duurder worden kunnen we niet ontkennen, maar duur? Hoe kun je dat uberhaupt zeggen in een land waar deeltijd werken normaal is
ik heb schoonouders gehad die klaagde over het onderhoud van hun volvo, terwijl ik met een youtube video zelf uitzocht hoe ik mijn koplampen verving (ja oke hun turbo was stuk, dat doe je niet zelf, maar turbos gaan maar zoveel km mee)quote:
Ja op die manier wel. Maar ik bedoelde meer qua geld en rijk voelen. Alsof je 8k per week kunt uitgeven.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik loop de supermarkt in en de wereld ligt aan mn voeten, hoef me nooit zorgen te maken over dingen zoals voedselveiligheid of whatever want we kopen het gewoon. Water idem, wat zeg ik, het schone water komt hier uit de wc
Dat trek ik altijd slecht.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
en altijd die koelkast vol stouwen met alles wat ze lekker lijkt maar dan iedere week ook 2 vuilniszakken zo weg tyfen met alles wat niet meer goed is
Dat vind ik egoïstischquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb schoonouders gehad die klaagde over het onderhoud van hun volvo, terwijl ik met een youtube video zelf uitzocht hoe ik mijn koplampen verving (ja oke hun turbo was stuk, dat doe je niet zelf, maar turbos gaan maar zoveel km mee)
9000 netto kwam daar binnen per maand
de hypotheek was nog maar 400 per maand voor hun 2 onder 1 kap villa in amstelveen
en altijd die koelkast vol stouwen met alles wat ze lekker lijkt maar dan iedere week ook 2 vuilniszakken zo weg tyfen met alles wat niet meer goed is
is best een uitdaging die ik aan wil gaan hoorquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja op die manier wel. Maar ik bedoelde meer qua geld en rijk voelen. Alsof je 8k per week kunt uitgeven.
ik ben me denk ik vooral bewust waar eten vandaan komt, hoeveel wij die mensen betalen, hoe veel moeite het kost om eten te verbouwen etc. En ook dat wij ons nooit zorgen hoeve te maken over een mislukte oogst of over te korten of weet ik veel, want dat kopen we wel.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, ik vind het ook wel duur geworden hoor. Maar jij mag daar wel wat anders van vinden. Ik vind het schrijnend om te zien dat boodschappen duur worden en sommige mensen zowat krom moeten liggen om elke week vers eten te kunnen kopen.
rijke tataquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wij verdienen allebei 2,5x modaal maar voel me nog steeds niet ‘rijk’.
Ja, rijk in de liefde.
en anders doe ik het wel samen met jou als het dat makkelijker maakt.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is best een uitdaging die ik aan wil gaan hoor
sjow... en dat terwijl dud er bij staat te kijkenquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en anders doe ik het wel samen met jou als het dat makkelijker maakt.
Mijn koelkast was altijd leeg. Dat vond lilakje ook weer een beetje overdrevenquote:
als het niet mijn geld is doet hij z'n best maar. lilak krijgt in ieder geval niet zoveel zakgeld van me.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
sjow... en dat terwijl dud er bij staat te kijken
jij hebt zo'n mega amerikaans bakbeest en dan is er vervolgens nog geen snackkaasje te vindenquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mijn koelkast was altijd leeg. Dat vond lilakje ook weer een beetje overdreven
met de nadruk op iets....quote:
Gewoon alleen halen wat je die dag at?quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mijn koelkast was altijd leeg. Dat vond lilakje ook weer een beetje overdreven
Het komende half jaar gaan we het migratiepatroon van deze cent tracken?quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij lag er vanochtend nog. Iets betere foto kunnen maken. Het is echt een centHij is wel een centimeter verschoven trouwens. Morgen nog eens kijken
![]()
[ afbeelding ]
is ook zo, maar het kan wel wat eerlijker zijn kost wel wat in de portemonnee nu buiten we nog mensen en dieren uitquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ben me denk ik vooral bewust waar eten vandaan komt, hoeveel wij die mensen betalen, hoe veel moeite het kost om eten te verbouwen etc. En ook dat wij ons nooit zorgen hoeve te maken over een mislukte oogst of over te korten of weet ik veel, want dat kopen we wel.
Ja weenie, ziet niet veel landen waar ze het zo goed hebben als bij ons. Wat niet betekent dat het jammer is als dingen duurder worden of dat bepaalde mensen het hier ook lastig kunnen hebben
dat was inderdaad zijn tactiek, dan had hij iedere dag ook stapjesquote:Op woensdag 7 mei 2025 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon alleen halen wat je die dag at?
Nouja, denk dat ik me daarom dus rijk voel. Wij zijn uitzondering voor bijna heel de wereld, hebben dingen die bijna niemand zo makkelijk kan omdat we het geld hebbenquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja op die manier wel. Maar ik bedoelde meer qua geld en rijk voelen. Alsof je 8k per week kunt uitgeven.
Ik beloof niets.quote:Op woensdag 7 mei 2025 18:01 schreef dud0r het volgende:
ik ga koken. ik ga er vanuit dat jullie je allemaal netjes gedragen.
Ja. En eventueel vleeswaren en kaas voor op brood voor ontbijt en lunchquote:Op woensdag 7 mei 2025 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon alleen halen wat je die dag at?
Of ik ga hem ophalen met een magneet aan een lange stok. De roodkoperen euromuntjes zijn magnetisch (de geelkoperen niet).quote:Op woensdag 7 mei 2025 18:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het komende half jaar gaan we het migratiepatroon van deze cent tracken?
je bent alleen thuis dus de muizen dansen op tafelquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jij hebt zo'n mega amerikaans bakbeest en dan is er vervolgens nog geen snackkaasje te vinden
en nu hebben we mijn vriezer erbij want ik hamster graag
ligt weer 2 kilo bloemkool in want was in de aanbieding
Ik ben ook voorstander van eerlijker want weet niet goed waarom wij meer recht hierop zouden hebben. Maar dat is echt mijn linkse meningquote:Op woensdag 7 mei 2025 18:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
is ook zo, maar het kan wel wat eerlijker zijn kost wel wat in de portemonnee nu buiten we nog mensen en dieren uit
*pakt servetjequote:Op woensdag 7 mei 2025 18:01 schreef dud0r het volgende:
ik ga koken. ik ga er vanuit dat jullie je allemaal netjes gedragen.
quote:Op woensdag 7 mei 2025 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of ik ga hem ophalen met een magneet aan een lange stok. De roodkoperen euromuntjes zijn magnetisch (de geelkoperen niet).
Heb je een record brekende reuze peer?quote:Op woensdag 7 mei 2025 18:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga een weegschaal zoeken om mn peer te wegen want anders loopt alles in de mis @:moeraskat
loopt je peer ineens wegquote:Op woensdag 7 mei 2025 18:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga een weegschaal zoeken om mn peer te wegen want anders loopt alles in de mis @:moeraskat
Ik heb dat boodschappen budget nietquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is best een uitdaging die ik aan wil gaan hoor
Nee, peer review is gewoon een belangrijk iets in de wetenschap.quote:Op woensdag 7 mei 2025 18:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je een record brekende reuze peer?
Omdat mensen geen shit geven om het milieu of om geld of mensen die het anders kunnen gebruiken? Omdat ze laks zijn, of geen ideequote:Op woensdag 7 mei 2025 18:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom je dat zou doen?
Ik snap je helemaal en ik voel me ook bevoorrecht maar echt ‘rijk’ nee. Wel tevreden en dankbaarquote:Op woensdag 7 mei 2025 18:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja, denk dat ik me daarom dus rijk voel. Wij zijn uitzondering voor bijna heel de wereld, hebben dingen die bijna niemand zo makkelijk kan omdat we het geld hebbennouja goed, iedereen zn mening hoor maar ben blij met die van mij hierin
Ja sorry, ik ben daar gewoon autistisch in. Heb net m’n proteïne reep opnieuw gewogen omdat kater er een hap van nam.quote:Op woensdag 7 mei 2025 18:08 schreef Crack_ het volgende:
Dat heb ik ook. Vooral als je op een punt bent dat je dat wat je graag wilt ook mogelijk is.quote:Op woensdag 7 mei 2025 18:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal en ik voel me ook bevoorrecht maar echt ‘rijk’ nee. Wel tevreden en dankbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |