SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Oké ik wacht hier welquote:
Al op hierquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:43 schreef CherryLips het volgende:
Maak er anders twee familiezakken van Ama
Heh?quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:44 schreef UitStraling het volgende:
Kibbeling, all fun and games, tot je zo'n brok vissensnot tegenkomt
Ho wacht wat.quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wachten we op een lading kibbeling?
Zo het mondje in?quote:
En wat moet Ama nemen dan?quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:43 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
asjeblieft voor je verjaardag
[ afbeelding ]
Vind het wel echt heel lief van je, dat je dit voor ons doet.quote:
Het gaat over vettig voer, had je heel anders verwacht?quote:
Zo is Amaquote:Op woensdag 7 mei 2025 15:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vind het wel echt heel lief van je, dat je dit voor ons doet.
Voor welke twee personen is dat dan?quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:43 schreef CherryLips het volgende:
Ja ik ook.quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vind het wel echt heel lief van je, dat je dit voor ons doet.
Goh, verrassend.quote:
"IK WIL KIBBELING."quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:54 schreef Recce het volgende:
Volgen jullie wel nauwkeurig de kibbelingbestelhandleiding van @:dr_flash? Ik vind het nogal chaotisch overkomen zo.
Stiekem wil je wel.quote:
neh al gehadquote:
Wat is:quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:01 schreef Recce het volgende:
![]()
![]()
Hier inlezen: https://www.smorgensindev(...)eiding_kibbeling.pdf
?quote:gesneden vips
En niet delen?quote:
heb met mijn papa en mama gedeeldquote:
heb je suggesties?quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Handige handleiding wel van Fles.
Kan ik zo'n handleiding ook krijgen voor andere dingen?
Voorrrruiitquote:
Welke kaaskorst eetbaar isquote:
Kip kerrie of babi pangangquote:
Denk niet dat het zo duidelijker wordt.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:10 schreef Recce het volgende:
[..]
KSC-dialect. Een gesneden vips is bijvoorbeeld een palingbeestje in plakjes.
Als ik bij mijn Chinees een nummertje zeg, gaat ze ter bevestiging de Chinese naam opnoemen. Ja weet ik veel?quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh dat is makkelijk. Je gooit drie keer een D100 dobbelsteen en roept de nummers.
Ik hoor een kandidaat voor de inburgeringscursusquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:10 schreef Recce het volgende:
[..]
KSC-dialect. Een gesneden vips is bijvoorbeeld een palingbeestje in plakjes.
Ken je KIEEEEEEP?quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Vips?
Ik ken vis en ik ken kip, maar vips?
Ja, echt handig.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Handige handleiding wel van Fles.
Kan ik zo'n handleiding ook krijgen voor andere dingen?
Moet je inburgeren als je hier al heel lang geleden al kwam?quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik hoor een kandidaat voor de inburgeringscursus
Ja dan ook. Opfrissenquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet je inburgeren als je hier al heel lang geleden al kwam?
Ja en tjap tjoy en foe yong hai en daging smoor en en enquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En saté en nasi en loempia's en gebakken banaan.
Ja, moet ik ook na elke vakantie.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Rip aan de nabestaandenquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga zo boodschappen doen. Ik was oké.
Ik heb het ook moeten doen toen ik een paar jaar was weggeweest.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je gaat nu wel heel exotisch op het menu hoorquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en tjap tjoy en foe yong hai en daging smoor en en en
Als die goed gemaakt is wel, stoofvlees van varkiesquote:
Gewoon jaknikken, is net zoiets als de voorwaarden van Spotify.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik bij mijn Chinees een nummertje zeg, gaat ze ter bevestiging de Chinese naam opnoemen. Ja weet ik veel?
Voor je het weet krijg je kad ipv tofuquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gewoon jaknikken, is net zoiets als de voorwaarden van Spotify.
Heyquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor je het weet krijg je kad ipv tofu
Ik wil graag tofu dan in dit gevalquote:
Bedankt namens alle kaddenquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil graag tofu dan in dit geval
Ik zou geen kad of hont willen etenquote:
Tofu word ik niet erg wild vanquote:
Opeten! Opeten!quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:20 schreef CherryLips het volgende:
Er komen nieuwelingen op het eten af. Afdekken! Afdekken!
quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:20 schreef CherryLips het volgende:
Er komen nieuwelingen op het eten af. Afdekken! Afdekken!
img=600 is groot genoeg, img=450 is fantastischquote:
De kibbeling zal erbij helpen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:23 schreef Ama het volgende:
Mijn vinger voelt wel een beetje mishandeld nadat ik in het ziekenhuis ben geweest.Maar zakt wel weg denk ik.
Ik hoop het. Ik verwacht als ik mijn portie op heb dat mijn vinger op magische wijze geen pijn meer doet.quote:
Uhquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en chocolademousse van tofu en kikkererwten?
...onder de chocola?quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en anders volgende week gewoon nog keertje halenquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik verwacht als ik mijn portie op heb dat mijn vinger op magische wijze geen pijn meer doet.
Dat doe ik waarschijnlijk ook wel als ik geen pijn meer heb.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en anders volgende week gewoon nog keertje halen
Waaromquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |