Nee, vind het te Colt buitenquote:
Jij bent wel een Kuga hequote:
Komt goed uit want heb er zelf ook toyotaal geen zin in.quote:
Dat is volvolkomen terecht.quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Komt goed uit want heb er zelf ook toyotaal geen zin in.
Ja ik vind er ook nissanquote:Op woensdag 7 mei 2025 15:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Komt goed uit want heb er zelf ook toyotaal geen zin in.
Daf isetta volvolkomen trabant.quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is volvolkomen terecht.
Eet je mond eens leegquote:
hier is morgen alle ruimte voor je om te poetsen. boven en benedenquote:Op woensdag 7 mei 2025 15:21 schreef Moeraskat het volgende:
Zo. De bovenste twee verdiepingen gepoetst.
Nizno: altijd mogelijkheden aanpakken.quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier is morgen alle ruimte voor je om te poetsen. boven en beneden
uiteraard. ik mag zelf 6 weken niet tillen en stofzuigen enzo... dus dan is het toch mooi als zij dat ff doetquote:Op woensdag 7 mei 2025 15:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nizno: altijd mogelijkheden aanpakken.
Zellufquote:
En wat krijgt ze ervoor?quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
uiteraard. ik mag zelf 6 weken niet tillen en stofzuigen enzo... dus dan is het toch mooi als zij dat ff doet
Hoeveel onderste verdiepingen heb je?quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:21 schreef Moeraskat het volgende:
Zo. De bovenste twee verdiepingen gepoetst.
dankbaarheidquote:Op woensdag 7 mei 2025 15:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zelluf
[..]
En wat krijgt ze ervoor?
quote:
Je gaat maar gewoon douchenquote:Op woensdag 7 mei 2025 15:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier is morgen alle ruimte voor je om te poetsen. boven en beneden
Dacht een kopje thee.quote:
huishoudelijkquote:
dat mag je gewoon pakken, ik wil ook nog wel koekjes er bij klaar leggenquote:
Ik neem m’n eigen proteïne bar welquote:Op woensdag 7 mei 2025 15:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
huishoudelijk
[..]
dat mag je gewoon pakken, ik wil ook nog wel koekjes er bij klaar leggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |