Denk niet dat het zo duidelijker wordt.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:10 schreef Recce het volgende:
[..]
KSC-dialect. Een gesneden vips is bijvoorbeeld een palingbeestje in plakjes.
Als ik bij mijn Chinees een nummertje zeg, gaat ze ter bevestiging de Chinese naam opnoemen. Ja weet ik veel?quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh dat is makkelijk. Je gooit drie keer een D100 dobbelsteen en roept de nummers.
Ik hoor een kandidaat voor de inburgeringscursusquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:10 schreef Recce het volgende:
[..]
KSC-dialect. Een gesneden vips is bijvoorbeeld een palingbeestje in plakjes.
Ken je KIEEEEEEP?quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Vips?
Ik ken vis en ik ken kip, maar vips?
Ja, echt handig.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Handige handleiding wel van Fles.
Kan ik zo'n handleiding ook krijgen voor andere dingen?
Moet je inburgeren als je hier al heel lang geleden al kwam?quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik hoor een kandidaat voor de inburgeringscursus
Ja dan ook. Opfrissenquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet je inburgeren als je hier al heel lang geleden al kwam?
Ja en tjap tjoy en foe yong hai en daging smoor en en enquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En saté en nasi en loempia's en gebakken banaan.
Ja, moet ik ook na elke vakantie.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Rip aan de nabestaandenquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga zo boodschappen doen. Ik was oké.
Ik heb het ook moeten doen toen ik een paar jaar was weggeweest.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je gaat nu wel heel exotisch op het menu hoorquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en tjap tjoy en foe yong hai en daging smoor en en en
Als die goed gemaakt is wel, stoofvlees van varkiesquote:
Gewoon jaknikken, is net zoiets als de voorwaarden van Spotify.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik bij mijn Chinees een nummertje zeg, gaat ze ter bevestiging de Chinese naam opnoemen. Ja weet ik veel?
Voor je het weet krijg je kad ipv tofuquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gewoon jaknikken, is net zoiets als de voorwaarden van Spotify.
Heyquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor je het weet krijg je kad ipv tofu
Ik wil graag tofu dan in dit gevalquote:
Bedankt namens alle kaddenquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil graag tofu dan in dit geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |