quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat speelt al heel lang hoor. Ik moet het niet hebben.
oh zeer zeker welquote:
wat vind jij rijk dan?quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh zeer zeker wel
als jij denkt dat dat rijk is heb je het echt goed mis
Ik mis nu wel het fruit ja, dat is kut. Want verse blauwe bessen kosten een vermogen en uit de diepvries is alleen te nassen als ik het ergens doorheen doe.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de truc met kwark is dat je er dus nog zaden of pitten bij moet doen
en granola ipv muesli
en blauwe bessen zijn wel goede vezel bron
maar de vezel uit volkoren brood is niet hetzelfde als een vezel uit fruit
zijn 3 soorten geloof ik
Ohh, wel jammer als je genoot van dat kwarkjequote:Op woensdag 7 mei 2025 17:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vrat twee jaar lang elke ochtend muesli met kwark en blauwe besjes uit de vriezer. En had regelmatig een opgeblazen gevoel, diarree, lucht, alles. Ik had soms ook buikpijn en dacht echt dat ik het aan de lever of darmkanker had ofzo.
Sinds maart eet ik twee keer per dag gewoon bruin brood en dus niet meer die kwark enzo en ik schijt ineens prima.
Middengenotquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
0 -35K per jaar = laag
35 - 100k per jaar = midden
100k+ = rijk
bron: heb toeslagen dingen moeten bouwen en testen voor de belastingdienst (post toeslagenaffaire)
correct ik ga patatjes erbij makenquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:18 schreef Haags het volgende:
[..]
@:dud0r kennende een flinke portie patat ernaast. @:Wereldgozer
JAWEL IK BEN KEI RIJK WANT KARZAI ZEGT HET DUS HET MOET ZO ZIJNquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
de maatstaaf is als je meer dan een ton per jaar binnen haalt, vanaf dan is pas rijk
dat crack gewoon goed werkt en relatief sober leeft en daardoor centen heeft is ook heel veel te danken aan leefgedrag en niet klasse
Ik vond vooral de muesli met chocola lekker icm met de blauwe bessenquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, wel jammer als je genoot van dat kwarkje. Je kwarkje houden en meer vezels eten gedurende de dag, zou dat helpen? Als je dat zou willen natuurlijk, misschien heb je er ondertussen minder zin in
![]()
Ik at voornamelijk te geonstructureerd en te veel in te korte tijddat laatste vind mn lichaam echt niet leuk. Eindigt ook altijd met dunne ontlasting die minimaal 20 minuten in beslag neemt
![]()
oh in dat gevalquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
JAWEL IK BEN KEI RIJK WANT KARZAI ZEGT HET DUS HET MOET ZO ZIJN
rijk want hij heeft jouquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zie hier een echte rijke stinkert
ja ik zie mijn leven niet in geld meer wat je eraan goed doetquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
de maatstaaf is als je meer dan een ton per jaar binnen haalt, vanaf dan is pas rijk
dat crack gewoon goed werkt en relatief sober leeft en daardoor centen heeft is ook heel veel te danken aan leefgedrag en niet klasse
oh, ja oke. Nee, dat is een snackquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond vooral de muesli met chocola lekker icm met de blauwe bessen
heb gisteren voor m gekooktquote:
Netto of brutoquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
Dit doet mij beseffen dat ik armer ben dan ik dacht.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
0 -35K per jaar = laag
35 - 100k per jaar = midden
100k+ = rijk
bron: heb toeslagen dingen moeten bouwen en testen voor de belastingdienst (post toeslagenaffaire)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |