Hoeveel zit je met vezels ongeveer? Ik haal die ook echttt niet maar dat heb ik (nog) niet als doel.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb vooral de vezels geuppt dit jaar, dus zaden en pittenmix of chia door dingen, en frambozen, frambozen zijn vezel bommetjes
ook uit de diepvries want anders duuuuuuuuuuuuuuuuur
Joeeequote:Op woensdag 7 mei 2025 17:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
nja dan niet dom mokkel krijg de pleuris ook maar
tussen de 30 en 40 gram per dag nuquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoeveel zit je met vezels ongeveer? Ik haal die ook echttt niet maar dat heb ik (nog) niet als doel.
Ik wil minimaal 1400 kcal eten en macro's goed hebben. Dat is basis, rest komt daarna. En 1400 moet meer worden maar schijnbaar is dat al een struggle want bij meer dan 1200 zegt mn lichaam 'dit wil ik niet'. Pussy
ja ik ook niet. Vind mezelf ook niet arm hoor maar kom nog nettttttttt niet in de buurt van 6 ton. Echt net niet hoor, scheelt petit peuquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja ik ook niet. Vind mezelf ook niet arm hoor maar kom nog nettttttttt niet in de buurt van 6 ton. Echt net niet hoor, scheelt petit peu
Komt door al dat geld.quote:
Nu niet meer nee.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:36 schreef Karzai het volgende:
in je eentje een huis kopen is niet voor veel mensen weggelegd
Wooooow, woooow. WOOOOOWquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
tussen de 30 en 40 gram per dag nu
en het helpt wel met van alles, had vreselijk opgeblazen buik voor een paar jaar en nu niet meer
stinkend rijk dusquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja ik ook niet. Vind mezelf ook niet arm hoor maar kom nog nettttttttt niet in de buurt van 6 ton. Echt net niet hoor, scheelt petit peu
maar ik eet ook het dubbele aantal kcal op een dag soms van wat jij eetquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wooooow, woooow. WOOOOOW![]()
Ik had regelmatig super buikpijn, dat heb ik nu minder. En soms lekkere drollen, dat is echt heerlijk![]()
zo mooi als de lagere bevolking gaat haten op de middenklassequote:
quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik woon ook scheef maar dat ligt meer aan de vloer.
quote:
Ik vrat twee jaar lang elke ochtend muesli met kwark en blauwe besjes uit de vriezer. En had regelmatig een opgeblazen gevoel, diarree, lucht, alles. Ik had soms ook buikpijn en dacht echt dat ik het aan de lever of darmkanker had ofzo.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wooooow, woooow. WOOOOOW![]()
Ik had regelmatig super buikpijn, dat heb ik nu minder. En soms lekkere drollen, dat is echt heerlijk![]()
Lagere bevolkingquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zo mooi als de lagere bevolking gaat haten op de middenklasse
want die zijn het probleem
dit is geen middenklasse meer hoorquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zo mooi als de lagere bevolking gaat haten op de middenklasse
want die zijn het probleem
ja dat is waar. In de zomer gaan vezels bij mij trouwens wel echt stuk beter. Alles met eten gaat beter, meer vers en lekkerder fruit beschikbaar voor leuke prijsjes en meer buiten en ja weenie? Groenten idemquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
maar ik eet ook het dubbele aantal kcal op een dag soms van wat jij eet
de truc met kwark is dat je er dus nog zaden of pitten bij moet doenquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vrat twee jaar lang elke ochtend muesli met kwark en blauwe besjes uit de vriezer. En had regelmatig een opgeblazen gevoel, diarree, lucht, alles. Ik had soms ook buikpijn en dacht echt dat ik het aan de lever of darmkanker had ofzo.
Sinds maart eet ik twee keer per dag gewoon bruin brood en dus niet meer die kwark enzo en ik schijt ineens prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |