wji hebben kip sperziebonen en geen idee wat dudje ervan gaat bouwenquote:
@dud0r kennende een flinke portie patat ernaast. @Wereldgozerquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wji hebben kip sperziebonen en geen idee wat dudje ervan gaat bouwen
fitgirlquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Heb garnalen in die soep gegooidquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
garnalen enzo zijn top voor de proteïne, ik gooi nu vaak bij mijn lunch nog een bakje garnalen of zalm in mijn salade
jij eet niet mijn soepenquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Teveel vocht, te weinig groenten en vlees
een vulkaan!!!quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wji hebben kip sperziebonen en geen idee wat dudje ervan gaat bouwen
Correctquote:
nee maar ik vind dit ook echt zo onwijs tegenvallenquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
CorrectMaar als die soep die je nu hebt van een verspakket is dan is dat ook niet een hele flinke maaltijd
* loveislikeakiss kijkt naar haar app die zegt dat ze vandaag 108 gram verwachte proteine heeftquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb garnalen in die soep gegooidmaar om nu iedere dag garnalen te eten
ik varieer, doe mn best. Gaat oké
Zit nu meestal tussen 15 - 20%
Verwachte? hoe dan, op basis waarvan? of heb je je eetplanning uitgewerkt in de app?quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
* loveislikeakiss kijkt naar haar app die zegt dat ze vandaag 108 gram verwachte proteine heeft
en ik twijfelde nog tussen een proteine pudding na het eten of een shake...
is wel een dure grap die garnalen zou voor rivierkreeftjes gaanquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb garnalen in die soep gegooidmaar om nu iedere dag garnalen te eten
ik varieer, doe mn best. Gaat oké
Zit nu meestal tussen 15 - 20%
quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
is wel een dure grap die garnalen zou voor rivierkreeftjes gaan
vind ze beiden ook niet echt uitgesproken van smaak
ik log mijn voer in een yazio app zodat ik wat meer inzicht hebquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Verwachte? hoe dan, op basis waarvan? of heb je je eetplanning uitgewerkt in de app?
rivierkreeftjes zijn hier 4 euro per 100 gram, ik haal garnalen uit de diepvries per kilo voor minderquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
is wel een dure grap die garnalen zou voor rivierkreeftjes gaan
vind ze beiden ook niet echt uitgesproken van smaak
ja dat kloptquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]jij was laatst toch aan het roepen dat ik super rijk was. Sowieso 6 ruggen + 000 had je t over, want anders kun je geen geen woning kopen
Hier ook yoghurtquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik log mijn voer in een yazio app zodat ik wat meer inzicht heb
begin de dag met skyr, lunch was met garnalen, avondeten met kip
soms is het zalm, of osseworst nu ook veel met de lunch, of gewoon het eerste het beste vlees wat in de aanbieding is die dag
quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:28 schreef Karzai het volgende:
jij bent een stinkend rijke bitch meeste mensen kunnen dat niet
quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
okay dan niet, er is gigantische woningnood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |