quote:
https://www.instagram.com/reel/DIbpUyQINqC/?igsh=ZjI2dHlkMjA4cHBqquote:
dan schrapen we de chocolade er netjes af zodat krek de bodem kan etenquote:
wereld?quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoezo is een appartement van 4 ton een startersappartement? In welke wereld leven we?
Zo zijn we.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan schrapen we de chocolade er netjes af zodat krek de bodem kan eten
Ik weet niet waar jullie leven, maar ik dus in de zolderkamer van mijn moeder.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoezo is een appartement van 4 ton een startersappartement? In welke wereld leven we?
Vast wel.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
img=600 is groot genoeg, img=450 is fantastisch
Dit klinkt interessant.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en chocolademousse van tofu en kikkererwten?
Daar woon ik niet, nee. Is er nog ruimte daar?quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jullie leven, maar ik dus in de zolderkamer van mijn moeder.
klinkt druk daarquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jullie leven, maar ik dus in de zolderkamer van mijn moeder.
Ik wil meer eiwitten eten en gezond eten en ben helemaal into dit soort zoete dingen nu. De hoeveelheid havermout + banaan + ei + variaties die ik nu heb opgeslagen is veeeeeeeeeeeeelllquote:
Nee, helaas. Teveel meuk.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar woon ik niet, nee. Is er nog ruimte daar?
Dat kruidenzakje is kerrie, het is een kerriesoep, niet zo gek dat alles dan naar kerrie smaaktquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil meer eiwitten eten en gezond eten en ben helemaal into dit soort zoete dingen nu. De hoeveelheid havermout + banaan + ei + variaties die ik nu heb opgeslagen is veeeeeeeeeeeeelll
Nog niks geprobeerd.
De kerrie-prei-pastinaak soep van de appie geprobeerd. Er zit een kruidenzakje bij, alles smaakt naar het kruidenzakje. Ik vind het echt doodzonde
Dingen om te proberen backlog is een bekend probleem.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil meer eiwitten eten en gezond eten en ben helemaal into dit soort zoete dingen nu. De hoeveelheid havermout + banaan + ei + variaties die ik nu heb opgeslagen is veeeeeeeeeeeeelll
Nog niks geprobeerd.
Hmm, ja dat is wel een beetje jammer ja.quote:De kerrie-prei-pastinaak soep van de appie geprobeerd. Er zit een kruidenzakje bij, alles smaakt naar het kruidenzakje. Ik vind het echt doodzonde
water + kerrie + maizena/aardappel en klaar was ook goed geweest dus. Kon ik die pastinaak beter gebruiken waar zn smaak wel tot zn recht zou komenquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat kruidenzakje is kerrie, het is een kerriesoep, niet zo gek dat alles dan naar kerrie smaakt
Ja die pastinaak valt er wel een beetje in weg, komt ook wel doordat je met de staafmixer op de soep los moetquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
water + kerrie + maizena/aardappel en klaar was ook goed geweest dus. Kon ik die pastinaak beter gebruiken waar zn smaak wel tot zn recht zou komen
Preciesquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo hebben we allemaal onze kwaliteiten.
Eiwittenquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nog niks geprobeerd.
De kerrie-prei-pastinaak soep van de appie geprobeerd. Er zit een kruidenzakje bij, alles smaakt naar het kruidenzakje. Ik vind het echt doodzonde
Ja, wat is dat, dat elke soep tegenwoordig maar gepureerd moet worden?quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die pastinaak valt er wel een beetje in weg, komt ook wel doordat je met de staafmixer op de soep los moet
hier op kanaleneiland is het goedkoopste 1 slaapkamer appartement 3 ton dus scheelt toch weerquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:28 schreef ieniminimuis het volgende:
garnalen enzo zijn top voor de proteïne, ik gooi nu vaak bij mijn lunch nog een bakje garnalen of zalm in mijn saladequote:Op woensdag 7 mei 2025 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nog niks geprobeerd.
Garnalen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
garnalen enzo zijn top voor de proteïne, ik gooi nu vaak bij mijn lunch nog een bakje garnalen of zalm in mijn salade
Dat speelt al heel lang hoor. Ik moet het niet hebben.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:49 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ja, wat is dat, dat elke soep tegenwoordig maar gepureerd moet worden?
Nouquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat speelt al heel lang hoor. Ik moet het niet hebben.
Soep is ook geen volwaardige avondmaaltijdquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik vind de goedgevulde soepen altijd ook... discutabel
Waarom nietquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Soep is ook geen volwaardige avondmaaltijd
Teveel vocht, te weinig groenten en vleesquote:
nee maar met een goede kaastosti erbij is het wel vullendquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Soep is ook geen volwaardige avondmaaltijd
Alsof jij zelf hebt gekooktquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was onderweg met mijn zelf gepureerde aardappelsoep
Sorryquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was onderweg met mijn zelf gepureerde aardappelsoep
Ja, of stokbrood met een kaasje.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee maar met een goede kaastosti erbij is het wel vullend
soms is het een goede compensatie avondmaaltijd ook
Af en toe een holle ader.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Allemaal van die gele blubberige vetrandjes.
Pizzaquote:
wji hebben kip sperziebonen en geen idee wat dudje ervan gaat bouwenquote:
@dud0r kennende een flinke portie patat ernaast. @Wereldgozerquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wji hebben kip sperziebonen en geen idee wat dudje ervan gaat bouwen
fitgirlquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Heb garnalen in die soep gegooidquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
garnalen enzo zijn top voor de proteïne, ik gooi nu vaak bij mijn lunch nog een bakje garnalen of zalm in mijn salade
jij eet niet mijn soepenquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Teveel vocht, te weinig groenten en vlees
een vulkaan!!!quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wji hebben kip sperziebonen en geen idee wat dudje ervan gaat bouwen
Correctquote:
nee maar ik vind dit ook echt zo onwijs tegenvallenquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
CorrectMaar als die soep die je nu hebt van een verspakket is dan is dat ook niet een hele flinke maaltijd
* loveislikeakiss kijkt naar haar app die zegt dat ze vandaag 108 gram verwachte proteine heeftquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb garnalen in die soep gegooidmaar om nu iedere dag garnalen te eten
ik varieer, doe mn best. Gaat oké
Zit nu meestal tussen 15 - 20%
Verwachte? hoe dan, op basis waarvan? of heb je je eetplanning uitgewerkt in de app?quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
* loveislikeakiss kijkt naar haar app die zegt dat ze vandaag 108 gram verwachte proteine heeft
en ik twijfelde nog tussen een proteine pudding na het eten of een shake...
is wel een dure grap die garnalen zou voor rivierkreeftjes gaanquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb garnalen in die soep gegooidmaar om nu iedere dag garnalen te eten
ik varieer, doe mn best. Gaat oké
Zit nu meestal tussen 15 - 20%
quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
is wel een dure grap die garnalen zou voor rivierkreeftjes gaan
vind ze beiden ook niet echt uitgesproken van smaak
ik log mijn voer in een yazio app zodat ik wat meer inzicht hebquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Verwachte? hoe dan, op basis waarvan? of heb je je eetplanning uitgewerkt in de app?
rivierkreeftjes zijn hier 4 euro per 100 gram, ik haal garnalen uit de diepvries per kilo voor minderquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
is wel een dure grap die garnalen zou voor rivierkreeftjes gaan
vind ze beiden ook niet echt uitgesproken van smaak
ja dat kloptquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]jij was laatst toch aan het roepen dat ik super rijk was. Sowieso 6 ruggen + 000 had je t over, want anders kun je geen geen woning kopen
Hier ook yoghurtquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik log mijn voer in een yazio app zodat ik wat meer inzicht heb
begin de dag met skyr, lunch was met garnalen, avondeten met kip
soms is het zalm, of osseworst nu ook veel met de lunch, of gewoon het eerste het beste vlees wat in de aanbieding is die dag
quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:28 schreef Karzai het volgende:
jij bent een stinkend rijke bitch meeste mensen kunnen dat niet
quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
okay dan niet, er is gigantische woningnood
Hoeveel zit je met vezels ongeveer? Ik haal die ook echttt niet maar dat heb ik (nog) niet als doel.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb vooral de vezels geuppt dit jaar, dus zaden en pittenmix of chia door dingen, en frambozen, frambozen zijn vezel bommetjes
ook uit de diepvries want anders duuuuuuuuuuuuuuuuur
Joeeequote:Op woensdag 7 mei 2025 17:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
nja dan niet dom mokkel krijg de pleuris ook maar
tussen de 30 en 40 gram per dag nuquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoeveel zit je met vezels ongeveer? Ik haal die ook echttt niet maar dat heb ik (nog) niet als doel.
Ik wil minimaal 1400 kcal eten en macro's goed hebben. Dat is basis, rest komt daarna. En 1400 moet meer worden maar schijnbaar is dat al een struggle want bij meer dan 1200 zegt mn lichaam 'dit wil ik niet'. Pussy
ja ik ook niet. Vind mezelf ook niet arm hoor maar kom nog nettttttttt niet in de buurt van 6 ton. Echt net niet hoor, scheelt petit peuquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja ik ook niet. Vind mezelf ook niet arm hoor maar kom nog nettttttttt niet in de buurt van 6 ton. Echt net niet hoor, scheelt petit peu
Komt door al dat geld.quote:
Nu niet meer nee.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:36 schreef Karzai het volgende:
in je eentje een huis kopen is niet voor veel mensen weggelegd
Wooooow, woooow. WOOOOOWquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
tussen de 30 en 40 gram per dag nu
en het helpt wel met van alles, had vreselijk opgeblazen buik voor een paar jaar en nu niet meer
stinkend rijk dusquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja ik ook niet. Vind mezelf ook niet arm hoor maar kom nog nettttttttt niet in de buurt van 6 ton. Echt net niet hoor, scheelt petit peu
maar ik eet ook het dubbele aantal kcal op een dag soms van wat jij eetquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wooooow, woooow. WOOOOOW![]()
Ik had regelmatig super buikpijn, dat heb ik nu minder. En soms lekkere drollen, dat is echt heerlijk![]()
zo mooi als de lagere bevolking gaat haten op de middenklassequote:
quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik woon ook scheef maar dat ligt meer aan de vloer.
quote:
Ik vrat twee jaar lang elke ochtend muesli met kwark en blauwe besjes uit de vriezer. En had regelmatig een opgeblazen gevoel, diarree, lucht, alles. Ik had soms ook buikpijn en dacht echt dat ik het aan de lever of darmkanker had ofzo.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wooooow, woooow. WOOOOOW![]()
Ik had regelmatig super buikpijn, dat heb ik nu minder. En soms lekkere drollen, dat is echt heerlijk![]()
Lagere bevolkingquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zo mooi als de lagere bevolking gaat haten op de middenklasse
want die zijn het probleem
dit is geen middenklasse meer hoorquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zo mooi als de lagere bevolking gaat haten op de middenklasse
want die zijn het probleem
ja dat is waar. In de zomer gaan vezels bij mij trouwens wel echt stuk beter. Alles met eten gaat beter, meer vers en lekkerder fruit beschikbaar voor leuke prijsjes en meer buiten en ja weenie? Groenten idemquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
maar ik eet ook het dubbele aantal kcal op een dag soms van wat jij eet
de truc met kwark is dat je er dus nog zaden of pitten bij moet doenquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vrat twee jaar lang elke ochtend muesli met kwark en blauwe besjes uit de vriezer. En had regelmatig een opgeblazen gevoel, diarree, lucht, alles. Ik had soms ook buikpijn en dacht echt dat ik het aan de lever of darmkanker had ofzo.
Sinds maart eet ik twee keer per dag gewoon bruin brood en dus niet meer die kwark enzo en ik schijt ineens prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |