dan neem ik jouw achternaam en jij de mijnequote:Op woensdag 7 mei 2025 17:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee sorry, lijkt me verwarrend met dezelfde naam
Jij hebt een andere rijkdom.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit doet mij beseffen dat ik armer ben dan ik dacht.
alles is relatief uiteindelijk, kwaliteit van leven is belangrijkquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Luxe hoor.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb gisteren voor m gekookt
en de rendang voor morgen staat ook al voor m te pruttelen
Aaahquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh damnquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb gisteren voor m gekookt
en de rendang voor morgen staat ook al voor m te pruttelen
hahahahaha, oke die vind ik wel leukquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dan neem ik jouw achternaam en jij de mijne
en dan kunnen we iedereen gewoon een zak snoep geven op de bruiloft als 'cadeau' en zeggen we dat we onze initialen erop hebben laten zetten
Een klein dropje dat nu lekker met de duplo aan het spelen is.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij hebt een andere rijkdom.
oh jaquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh damnwat goed bezig jij
![]()
ruikt het huis lekker als je rendang maakt of juist niet
[..]
hahahahaha, oke die vind ik wel leuk
Met een z’n tweeën of alleen?quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
de maatstaaf is als je meer dan een ton per jaar binnen haalt, vanaf dan is pas rijk
dat crack gewoon goed werkt en relatief sober leeft en daardoor centen heeft is ook heel veel te danken aan leefgedrag en niet klasse
alleenquote:
En sommige dingen wil je dat bedrag gewoon niet aan uitgeven want het levert niks op, of te weinig. Meer principe ding dan dat je het geld niet zou hebbenquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
alles is relatief uiteindelijk, kwaliteit van leven is belangrijk
en ik zit comfortabel middenklasse maar ook wij zijn aan het opletten op bepaalde kosten want de tering sommige dingen zijn te duur geworden
Jullie zijn wel echt buitenstaander in die wijk daarzo, ga terug naar je eigen land johquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh ja
de buren zijn nu vast ook in de war omdat ons huis meestal het minst naar kruiden ruikt
144 hierquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
* loveislikeakiss kijkt naar haar app die zegt dat ze vandaag 108 gram verwachte proteine heeft
en ik twijfelde nog tussen een proteine pudding na het eten of een shake...
Vind ik nietquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:50 schreef CherryLips het volgende:
Trouwens, het is net alsof 'rijk' een vies woord is geworden
Natuurlijk. Ik hoef ook helemaal geen miljoenen te verdienen. Zou het alleen maar steken in natuurbehoud.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
alles is relatief uiteindelijk, kwaliteit van leven is belangrijk
en ik zit comfortabel middenklasse maar ook wij zijn aan het opletten op bepaalde kosten want de tering sommige dingen zijn te duur geworden
Ik zit ook nog niet op een ton per jaar.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zie hier een echte rijke stinkert
daar heb ik niet genoeg aardappelen voorquote:
bakkes stinkjongquote:
liep laatst naar huis vanaf de sportschoolquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jullie zijn wel echt buitenstaander in die wijk daarzo, ga terug naar je eigen land joh
Ohnee hoor, moeten mensen lekker van genietenquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:50 schreef CherryLips het volgende:
Trouwens, het is net alsof 'rijk' een vies woord is geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |