met de nadruk op iets....quote:
Gewoon alleen halen wat je die dag at?quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mijn koelkast was altijd leeg. Dat vond lilakje ook weer een beetje overdreven
Het komende half jaar gaan we het migratiepatroon van deze cent tracken?quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij lag er vanochtend nog. Iets betere foto kunnen maken. Het is echt een centHij is wel een centimeter verschoven trouwens. Morgen nog eens kijken
![]()
[ afbeelding ]
is ook zo, maar het kan wel wat eerlijker zijn kost wel wat in de portemonnee nu buiten we nog mensen en dieren uitquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ben me denk ik vooral bewust waar eten vandaan komt, hoeveel wij die mensen betalen, hoe veel moeite het kost om eten te verbouwen etc. En ook dat wij ons nooit zorgen hoeve te maken over een mislukte oogst of over te korten of weet ik veel, want dat kopen we wel.
Ja weenie, ziet niet veel landen waar ze het zo goed hebben als bij ons. Wat niet betekent dat het jammer is als dingen duurder worden of dat bepaalde mensen het hier ook lastig kunnen hebben
dat was inderdaad zijn tactiek, dan had hij iedere dag ook stapjesquote:Op woensdag 7 mei 2025 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon alleen halen wat je die dag at?
Nouja, denk dat ik me daarom dus rijk voel. Wij zijn uitzondering voor bijna heel de wereld, hebben dingen die bijna niemand zo makkelijk kan omdat we het geld hebbenquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja op die manier wel. Maar ik bedoelde meer qua geld en rijk voelen. Alsof je 8k per week kunt uitgeven.
Ik beloof niets.quote:Op woensdag 7 mei 2025 18:01 schreef dud0r het volgende:
ik ga koken. ik ga er vanuit dat jullie je allemaal netjes gedragen.
Ja. En eventueel vleeswaren en kaas voor op brood voor ontbijt en lunchquote:Op woensdag 7 mei 2025 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon alleen halen wat je die dag at?
Of ik ga hem ophalen met een magneet aan een lange stok. De roodkoperen euromuntjes zijn magnetisch (de geelkoperen niet).quote:Op woensdag 7 mei 2025 18:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het komende half jaar gaan we het migratiepatroon van deze cent tracken?
je bent alleen thuis dus de muizen dansen op tafelquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jij hebt zo'n mega amerikaans bakbeest en dan is er vervolgens nog geen snackkaasje te vinden
en nu hebben we mijn vriezer erbij want ik hamster graag
ligt weer 2 kilo bloemkool in want was in de aanbieding
Ik ben ook voorstander van eerlijker want weet niet goed waarom wij meer recht hierop zouden hebben. Maar dat is echt mijn linkse meningquote:Op woensdag 7 mei 2025 18:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
is ook zo, maar het kan wel wat eerlijker zijn kost wel wat in de portemonnee nu buiten we nog mensen en dieren uit
*pakt servetjequote:Op woensdag 7 mei 2025 18:01 schreef dud0r het volgende:
ik ga koken. ik ga er vanuit dat jullie je allemaal netjes gedragen.
quote:Op woensdag 7 mei 2025 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of ik ga hem ophalen met een magneet aan een lange stok. De roodkoperen euromuntjes zijn magnetisch (de geelkoperen niet).
Heb je een record brekende reuze peer?quote:Op woensdag 7 mei 2025 18:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga een weegschaal zoeken om mn peer te wegen want anders loopt alles in de mis @:moeraskat
loopt je peer ineens wegquote:Op woensdag 7 mei 2025 18:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga een weegschaal zoeken om mn peer te wegen want anders loopt alles in de mis @:moeraskat
Ik heb dat boodschappen budget nietquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is best een uitdaging die ik aan wil gaan hoor
Nee, peer review is gewoon een belangrijk iets in de wetenschap.quote:Op woensdag 7 mei 2025 18:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je een record brekende reuze peer?
Omdat mensen geen shit geven om het milieu of om geld of mensen die het anders kunnen gebruiken? Omdat ze laks zijn, of geen ideequote:Op woensdag 7 mei 2025 18:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom je dat zou doen?
Ik snap je helemaal en ik voel me ook bevoorrecht maar echt ‘rijk’ nee. Wel tevreden en dankbaarquote:Op woensdag 7 mei 2025 18:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja, denk dat ik me daarom dus rijk voel. Wij zijn uitzondering voor bijna heel de wereld, hebben dingen die bijna niemand zo makkelijk kan omdat we het geld hebbennouja goed, iedereen zn mening hoor maar ben blij met die van mij hierin
Ja sorry, ik ben daar gewoon autistisch in. Heb net m’n proteïne reep opnieuw gewogen omdat kater er een hap van nam.quote:Op woensdag 7 mei 2025 18:08 schreef Crack_ het volgende:
Dat heb ik ook. Vooral als je op een punt bent dat je dat wat je graag wilt ook mogelijk is.quote:Op woensdag 7 mei 2025 18:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal en ik voel me ook bevoorrecht maar echt ‘rijk’ nee. Wel tevreden en dankbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |