SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:
@Strani deze zijn wel een beetje de Barcelona users van dit topic he, altijd maar jankenquote:
Je vergeet alleen één klein dingquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
[..]
@:Strani deze zijn wel een beetje de Barcelona users van dit topic he, altijd maar janken
Ja direct weer naar de scheidsrechter rennen omdat ze het zelf niet op kunnen lossenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
[..]
@:Strani deze zijn wel een beetje de Barcelona users van dit topic he, altijd maar janken
Dat zal mij een zorg wezenquote:
Ho ho ho kijk uit over wie je tegen worsten praat, voor je het weet haal ik de mods erbij ivm ongewenste intimidatiequote:
Hahahahahaquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:53 schreef Redefine het volgende:
Nou was de echte reden dat ik het topic opende dat ik dacht dat @:H_T weer eens door het slotje aan het posten was en niet doorhad dat het topic vol was. Maar het topic was nog niet vol
Het zijn vegaworstjes dus in orde!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Ho ho ho kijk uit over wie je tegen worsten praat, voor je het weet haal ik de mods erbij ivm ongewenste intimidatie
Dan is het goedquote:
Als deze inderdaad door AI zijn bedacht, dan is dat wel weer een bewijs dat AI een matig gevoel voor humor heeft, wat ik vind ze maar weinig creatiefquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:52 schreef Meke het volgende:
Ik heb even AI om hulp gevraagd op basis van de afgelopen delen van de SC, dit waren een aantal topicsuggesties waar ze zelf mee kwam, op basis van de inhoud van de afgelopen delen![]()
Slowchat ESF – Zonder humor, mét Redefine
ESF 2025: Redefine lacht niet, wij wel (een beetje)
Redefine's Slowchat – Alleen serieus graag
ESF Slowchat – Humor verboden sinds Redefine
Redefine Inside™ – Lachen mag, maar niet te hard
Geen grapjes, Redefine leest mee
Redefine’s Rijk – Humorloos maar gezellig
ESF Slowchat – Redefine’s idee van fun
Redefine: De serieuze noot in onze slowchat
Slowchat 2025 – Gecureerd door Redefine (zonder glimlach)
Beide aanwijzingen zijn toch duidelijk dat het echt AI wasquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als deze inderdaad door AI zijn bedacht, dan is dat wel weer een bewijs dat AI een matig gevoel voor humor heeft, wat ik vind ze maar weinig creatiefAls jij ze wel zelf hebt bedacht, dan ben je minder in vorm dan normaal, want jij kunt wel veel beter dan dat
Het leek mij ook wel AI, zeker omdat jij zelf denk ik wel wat beters had bedacht (maar niet zo snel als die post). Echte creativiteit blijft nog te lastig voor AI.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Beide aanwijzingen zijn toch duidelijk dat het echt AI wasBovendien had ik niet zo random gedaan met die titels haha
Ik hoopte alleen dat er nog een leuk woordgrapje met Redefine oid uit kwam, maar dat viel tegen (zelf kwam ik niet verder dan 'redefining humour'
)
Oh ik heb ook niet echt de ambitie om ze te proberenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:59 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Vega knakworsten zijn wel zo'n partij smerig trouwens.
Dat is een beetje hetzelfde als met zonder jas.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Toegegeven, "Slowchat ESF – Zonder humor, mét Redefine" was wel grappig.
Owja dat is lekker. En veel vleesvervangers zijn ook prima. Maar vega knakworsten uit blik zijn een soort kots in worstvorm.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik heb ook niet echt de ambitie om ze te proberen
Ik heb deze week wel saté met seitan gemaakt, dat beviel prima.
Haha ja, AI is handig voor de snelle hap, maar voor een echt goed driegangendiner moet je toch bij mij zijn. Al duurt het dan iets langer omdat ik eerst m’n toetsenbord kwijt ben of verdwijn in een Wikipedia-rabbit hole. Creativiteit is ook maar gewoon structuur met een twist, en daar is die AI nog niet zo goed in. Gelukkig maar, anders zouden we allemaal werkloos en vervangbaar zijn. Oh wachtquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het leek mij ook wel AI, zeker omdat jij zelf denk ik wel wat beters had bedacht (maar niet zo snel als die post). Echte creativiteit blijft nog te lastig voor AI.
Ik vind rookworsten ergerquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:07 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Owja dat is lekker. En veel vleesvervangers zijn ook prima. Maar vega knakworsten uit blik zijn een soort kots in worstvorm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |