SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap niet waarom OKC die laatste minuut die fouten ging maken. Nu gaven ze iedere keer 2 punten weg zonder dst er substantieel tijd van de klok ging.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:12 schreef 3rr0r het volgende:
Bizar om die partij nog te verliezen. Twee vrije worpen missen is ook wel een flinke choke van Chet, maar er waren nog wel meer slechte acties natuurlijk.
Choklahoma van de NBA Cup steekt de kop weer op.
Onbegrijpelijk inderdaad, dit was een fout van OKC waardoor de Nuggets konden winnen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom OKC die laatste minuut die fouten ging maken. Nu gaven ze iedere keer 2 punten weg zonder dst er substantieel tijd van de klok ging.
Post-man delivers!quote:
Mogen ze Quinten wel wat meer zelfvertrouwen geven. Wat me opviel was dat Butler en Green als ze gefrustreerd zijn als ze zelf niet best spelen overdreven hem wijzen op wat hij beter moet doen. Ze slaan hem over als hij open staat voor een goed schot, schuiven hem in z'n hand als ze er zelf niks meer mee kunnen. Helpt niet om zo'n jonge man voor wie alles nieuw en extra spannend is in een goede flow te krijgen. Maar goed, ook aan hemzelf om iets beter te presteren.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Post-man delivers!
Althans, dat zou leuk zijn
Een tweede ronde pick die al 25 jaar is . Normaal gesproken krijgen die geen 1 seconde speeltijd in een plee off pot. Butler trouwens gewoon elke pot prima terwijl Post vaak snel gewisseld moet worden omdat die het verdedigend niet kan bolwerken.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Mogen ze Quinten wel wat meer zelfvertrouwen geven. Wat me opviel was dat Butler en Green als ze gefrustreerd zijn als ze zelf niet best spelen overdreven hem wijzen op wat hij beter moet doen. Ze slaan hem over als hij open staat voor een goed schot, schuiven hem in z'n hand als ze er zelf niks meer mee kunnen. Helpt niet om zo'n jonge man voor wie alles nieuw en extra spannend is in een goede flow te krijgen. Maar goed, ook aan hemzelf om iets beter te presteren.
Ja 25 vind ik niet zo uitmaken, het blijft jong en onervaren in de NBA, playoffs. Het is ook gewoon hard, er staat veel druk en do or die etc, en het klopt wat je zegt, hij speelt verdedigend zwak (rebounden doet hij wel ok) en hij raakt minder schoten dan tijdens het seizoen lijkt het, maar alsnog vind ik dat ouwe rotten als Jimmy en Draymond hem door een andere benadering beter kunnen laten spelen ipv hem extra bang maken om te falen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een tweede ronde pick die al 25 jaar is . Normaal gesproken krijgen die geen 1 seconde speeltijd in een plee off pot. Butler trouwens gewoon elke pot prima terwijl Post vaak snel gewisseld moet worden omdat die het verdedigend niet kan bolwerken.
Als die wilt spelen zonder faalangst moet je hem maar traden aan de Hornets ofzo net als Kuminga want dan is die niet geschikt voor het wereldje. Rookies spelen normaal gesproken toch al heel weinig bij ervaren teams in de plee offs , waar dan ook.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja 25 vind ik niet zo uitmaken, het blijft jong en onervaren in de NBA, playoffs. Het is ook gewoon hard, er staat veel druk en do or die etc, en het klopt wat je zegt, hij speelt verdedigend zwak (rebounden doet hij wel ok) en hij raakt minder schoten dan tijdens het seizoen lijkt het, maar alsnog vind ik dat ouwe rotten als Jimmy en Draymond hem door een andere benadering beter kunnen laten spelen ipv hem extra bang maken om te falen.
Het is voor hun eigen bestwil, ze kunnen nu eenmaal een lange spelert erg goed gebruiken als de tegenstander ze ook heeft. Het viel me op toen ze zelf gefrustreerd waren doordat ze zelf niet best speelden, normaal steunen ze hem wel ok.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als die wilt spelen zonder faalangst moet je hem maar traden aan de Hornets ofzo net als Kuminga want dan is die niet geschikt voor het wereldje.
Zie je ook bij gasten als Holmgren en Jdub, en die hebben aanzienlijk meer ervaring. Allebei heel klein in het 4de kwart met de druk erop.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja 25 vind ik niet zo uitmaken, het blijft jong en onervaren in de NBA, playoffs. Het is ook gewoon hard, er staat veel druk en do or die etc, en het klopt wat je zegt, hij speelt verdedigend zwak (rebounden doet hij wel ok) en hij raakt minder schoten dan tijdens het seizoen lijkt het, maar alsnog vind ik dat ouwe rotten als Jimmy en Draymond hem door een andere benadering beter kunnen laten spelen ipv hem extra bang maken om te falen.
Green sloopt liever zijn eigen lichaam door te beuken tegen centers dan dat die toegeeft dat ze langer moeten worden.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het is voor hun eigen bestwil, ze kunnen nu eenmaal een lange spelert erg goed gebruiken als de tegenstander ze ook heeft. Het viel me op toen ze zelf gefrustreerd waren doordat ze zelf niet best speelden, normaal steunen ze hem wel ok.
Geen Garland, Hunter en Mobley scheelt wel een slok op een borrel daar, al mag je 7 punten met een minuut op de klok niet weggeven natuurlijk.quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:05 schreef GotenSSJ het volgende:
Gelukkig is OKC niet de enige choker tot nu toe, de Cavs hebben een beginnend probleem.
Je weet gewoon van tevoren dat Donovan Mitchell gaat choken als het echt moet in de playoffs, dat bewijst hij keer op keer.quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:05 schreef GotenSSJ het volgende:
Gelukkig is OKC niet de enige choker tot nu toe, de Cavs hebben een beginnend probleem.
Dat bedoelde ik ook ja, zelfde als OKC die 10 punten weggaven in de laatste minuten.quote:Op woensdag 7 mei 2025 11:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Geen Garland, Hunter en Mobley scheelt wel een slok op een borrel daar, al mag je 7 punten met een minuut op de klok niet weggeven natuurlijk.
48 punten, heb niet een specifieke slechte actie van hem gezien op het einde. Slechts z'n drietjes waren minder met 1 uit 7. Dus choken zou ik niet echt zeggen. Of had hij een cruciale turnover die ik me nu even niet herinner? Eerder een Ty Jerome die 1/14 FG hadquote:Op woensdag 7 mei 2025 11:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je weet gewoon van tevoren dat Donovan Mitchell gaat choken als het echt moet in de playoffs, dat bewijst hij keer op keer.
Die offensive foul in de slotfase was wel een lompe.quote:Op donderdag 8 mei 2025 01:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
48 punten, heb niet een specifieke slechte actie van hem gezien op het einde. Slechts z'n drietjes waren minder met 1 uit 7. Dus choken zou ik niet echt zeggen. Of had hij een cruciale turnover die ik me nu even niet herinner? Eerder een Ty Jerome die 1/14 FG had
Jammer, hij is de main attractie natuurlijk om te entertainen. Jimmy zal zich wel enigszins terug in Miami voelen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:13 schreef Hathor het volgende:
Curry mist minstens 3 wedstrijden, dat gaat ze de serie kosten.
En dit was thuisquote:Op donderdag 8 mei 2025 09:41 schreef DeeBee het volgende:
Celtics 10/40 3-pt, 25/100 in twee potten, blijven doneren
Twee keer 20 point lead wegchoken
Ja bij van die close games is achteraf gezien elke fout gedurende de wedstrijd een dure, die aan het einde des te meer.quote:Op donderdag 8 mei 2025 11:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die offensive foul in de slotfase was wel een lompe.
Maar Strus gooide een inbound pass in de handen van Nembhard met 28 seconden te gaan, dat was niet heel handig.
Dat die laatste gemiste FT van Haliburton weer in de handen van Haliburton terechtkomt moet dan ook weer zo zijn
Jimmy is voornamelijk peppi en kokki aan het spelen met Buddy als ik zo op de socials kijk.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jammer, hij is de main attractie natuurlijk om te entertainen. Jimmy zal zich wel enigszins terug in Miami voelen.
Moet Quinten het maar gaan doenquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:26 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jimmy is voornamelijk peppi en kokki aan het spelen met Buddy als ik zo op de socials kijk.
Dit is een wat aparte opmerking nadat het juist OKC was wat in Q1 extreem lomp verdedigde en alles meekreeg van de fameuze Scott Foster. Het lompere spel daarna van Nuggets was niet meer dan een reactie daarop.quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:40 schreef GotenSSJ het volgende:
En die Jokic is echt knettergek. Duwen, trekken, elleboogje hier, elleboogje daar, op iemands rug springen, wegsmijten, en natuurlijk gelijk naar de scheids rennen iedere keer als de call niet mee zit.
Mocht starten zelfs! Kreeg 3 hele minuten van Kerr (stond al op -13)quote:
Het werd even nog slechts 7 verschil maar ze verprutsten al gauw wat aanvallen en toen stonden ze weer 15 achter.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 06:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Mocht starten zelfs! Kreeg 3 hele minuten van Kerr (stond al op -13)
Minnesota wint
Klopt, daarom speelde die in game 1 ook zo, Jokic kan nu zelfs blijkbaar al in de toekomst kijken.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 00:35 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dit is een wat aparte opmerking nadat het juist OKC was wat in Q1 extreem lomp verdedigde en alles meekreeg van de fameuze Scott Foster. Het lompere spel daarna van Nuggets was niet meer dan een reactie daarop.
Het had verder weinig uitgemaakt, OKC schoot simpelweg alles raak en Denver miste steeds open schoten, een ander punt is dat Denver toch wel het rebounden weer op orde dient te krijgen, +10 in de eerste pot naar -10 in het voordeel van OKC nu.
Zonder Curry is het gewoon over, dan is het Minnesota in 5. Ze moeten hem nog zeker 2 games missen en het moet wel heel raar lopen dat Minnesota dan al niet met 3-1 voorstaat, en dat ga je niet meer ombuigen, ook niet met Curry erbij.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het werd even nog slechts 7 verschil maar ze verprutsten al gauw wat aanvallen en toen stonden ze weer 15 achter.
Je merkt hoe het niet alleen Curry z'n punten zijn die ze missen maar ook de aandacht die hij opeist van de tegenstander waardoor de rest betere kansen krijgt. Nu vaak clueless.
Knicks zijn ook wel een prima team, niet gigantisch diep, maar de starting 5 is dikke prima. Al zou Boston hier normaliter wel doorheen moeten komen natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:48 schreef Hathor het volgende:
Straks wellicht een ECF Knicks-Pacers, dat had je vantevoren ook niet kunnen verzinnen. Denk dat Spike Lee nu de hele dag met een stijfje rondloopt.
Curry ga je deze serie niet meer terug zien, met een hamstring is hij echt niet binnen een week terug. Minnesota zou dat klusje moeten klaren, maar ze zijn er juist goed in om het te verkloten tegen slechte teams. Vond het gisteren ook niet overtuigend, dus misschien dat Butler de serie nog wel wat kan verlengen, zou me niet verbazen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zonder Curry is het gewoon over, dan is het Minnesota in 5. Ze moeten hem nog zeker 2 games missen en het moet wel heel raar lopen dat Minnesota dan al niet met 3-1 voorstaat, en dat ga je niet meer ombuigen, ook niet met Curry erbij.
In G1 speelde Scott Foster niet mee bij OKC.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Klopt, daarom speelde die in game 1 ook zo, Jokic kan nu zelfs blijkbaar al in de toekomst kijken.
Dat bedoel ik, in game 1 was die ook al behoorlijk doorgesnoven met zelfs een flagrant foul. Lijkt dus weinig met intensiteit en de scheidsrechters te maken te hebben, maar meer met de aard van het beestje.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:14 schreef BlaZ het volgende:
[..]
In G1 speelde Scott Foster niet mee bij OKC.
Die man is ook een patient, nu is het weer z’n huidkleur.quote:
Die elleboog tegen Lu Dirt? Wees eerlijk, dat was gewoon terecht.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, in game 1 was die ook al behoorlijk doorgesnoven met zelfs een flagrant foul. Lijkt dus weinig met intensiteit en de scheidsrechters te maken te hebben, maar meer met de aard van het beestje.
Scott Foster is overigens een debiel en het is belachelijk dat die uberhaupt nog wedstrijden mag fluiten. Maar het valt me wel echt tegen hoe Jokic de eerste 2 games zich gedraagd, ik dacht dat het bij hem wel mee viel, maar dit is niet echt normaal.
Ze kunnen nog wel een partij pakken thuis denk ik. Podziemski kan beter spelen en Buttler en Hield, Moody ook. Even leek het erop dat de boel 'weer werd recht getrokken' doordat Trayce landde op de enkel van Edwards maar viel uiteindelijk mee.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zonder Curry is het gewoon over, dan is het Minnesota in 5. Ze moeten hem nog zeker 2 games missen en het moet wel heel raar lopen dat Minnesota dan al niet met 3-1 voorstaat, en dat ga je niet meer ombuigen, ook niet met Curry erbij.
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:43 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Die elleboog tegen Lu Dirt? Wees eerlijk, dat was gewoon terecht.
Bekijk deze YouTube-video
Daar zou ik als coach helemaal gestoord van worden.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 02:19 schreef 3rr0r het volgende:
Dat spelers tegenwoordig regelmatig bij een fast break kiezen voor een drietje nemen ipv een zekere 2 punten vind ik redelijk debiel. Gaat ook vrijwel altijd mis omdat ze met vaart aankomen en hun schot dan verkeerd inschatten.
Ik begrijp de kledingkeuze van sommige lui echt niet. Neem nou zo'n Hamilton in de F1, die loopt letterlijk rond als een clown.quote:
Dit is gewoon een geintje verwijzend naar z'n bijnaam. Maar er zijn er inderdaad die de gekste dingen aandoen om fashionista te spelen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik begrijp de kledingkeuze van sommige lui echt niet. Neem nou zo'n Hamilton in de F1, die loopt letterlijk rond als een clown.
quote:"They let me get to the rim, and I'm not finishing, so it's kind of weird," Edwards said. "I've got to get back to working on my finishing and stop working on my 3s because they're not letting me shoot 3s."
Yep, al hoop ik dat ze wat terug gaan doen de 2e helft. Ik hoop in ieder geval dat de Celtics de serie niet winnen met dat anti-basketbal van ze. Gewoon maar drietjes schieten in de hoop dat ze vallen. En vanavond doen ze dat toevallig op een paar airballs na.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:37 schreef Mykonos het volgende:
Jammer dat de vroege wedstrijd tot nu toe niet erg spannend is. Knicks lopen echt te kloten.
Ant is een ander persoonquote:Op zondag 11 mei 2025 03:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Kwalitatief is deze serie pure armoede. Hoe kunnen Leroid en Bolletje in 5 verliezen van 'dit' ?
Standaard deze series.quote:Op zondag 11 mei 2025 06:39 schreef franklop het volgende:
Komt ervan als je Post maar 3 minuten opstelt
Net pas game 3 terug gekeken, die heeft OKC game 3 wel gekost. Wat een debiele beslissingen in het 4de kwart.quote:
Chet moet ook wat beter schieten, maar goed, als je Jokic voor de kiezen krijgt is het allemaal wat lastigerquote:Op zondag 11 mei 2025 20:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Net pas game 3 terug gekeken, die heeft OKC game 3 wel gekost. Wat een debiele beslissingen in het 4de kwart.
Denk dat je deze serie wel af kan schrijven, de lampjes zijn nog een beetje te fel voor de diva's.
Jokic had ook geen goede game, maar als je slechts 2 field goals maakt in de laatste 9 minuten is er iets behoorlijk mis.quote:Op zondag 11 mei 2025 21:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Chet moet ook wat beter schieten, maar goed, als je Jokic voor de kiezen krijgt is het allemaal wat lastiger
Als je domme dingen doet roep je het ook over je af. Jokic zei van zichzelf dat hij de slechtste speler op het veld was lol. Met de verdediging die OKC liet zien gedurende het seizoen zouden Gordon en Porter niet zo mogen kunnen schieten inderdaad.quote:Op zondag 11 mei 2025 21:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Jokic had ook geen goede game, maar als je slechts 2 field goals maakt in de laatste 9 minuten is er iets behoorlijk mis.
Vrij zuur, met normale coaching in game 1 en een iets van normale schietdag in game 3 had je gewoon 3-0 voor kunnen staan. Nu mag je vechten voor je leven, ben benieuwd wat het gaat geven vanavond. Ik vrees ervoor, nu komt de onervarenheid toch weer om de hoek kijken als het een beetje spannend begint te worden.
Edit: En ik hoop ten zeerste dat Gordon en Porter vandaag wel eens kunnen missen. 9/12 van 3 gecombineerd slaat ook nergens op voor die 2.
Een paar van die 3tjes gingen ook nergens over hoor, volle contest en nothing but netquote:Op zondag 11 mei 2025 21:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je domme dingen doet roep je het ook over je af. Jokic zei van zichzelf dat hij de slechtste speler op het veld was lol. Met de verdediging die OKC liet zien gedurende het seizoen zouden Gordon en Porter niet zo mogen kunnen schieten inderdaad.
Saxofoon volkslied
WigginsGOD. Mokerdom inderdaadquote:Op zondag 11 mei 2025 22:00 schreef 3rr0r het volgende:
Ik wilde net zeggen, mooi, Caruso gaat gewoon voor de layup bij de fastbreak en scoort maar de eerstvolgende knakker kiest weer voor een drietje en mist
In playoffs of überhaupt in NBA?quote:Op zondag 11 mei 2025 22:09 schreef GotenSSJ het volgende:
En weer een record erbij, laagste kwart ooit
Volgens mij playoffs, zag enkel iets voorbij komen met lowest points.quote:
Er is wel eens een wedstrijd in 19-18 geëindigd, maar dat was voor de schotklok.quote:
2 van 35 direct na de TO.quote:Op zondag 11 mei 2025 22:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er is wel eens een wedstrijd in 19-18 geëindigd, maar dat was voor de schotklok.
De teams schieten samen 2 op 33 driepunters. Topshow
Daar zouden ze inderdaad eens voor moeten fluiten, dan staat die na 4 minuten spelen niet meer op het veldquote:Op zondag 11 mei 2025 22:42 schreef DrMarten het volgende:
Jokic moeten ze met judogrepen tegenhouden, daar wordt niet voor gefloten, maar als iemand tegen hem aanloopt is het een fout. Die scheidsrechters willen gewoon niet dat de Nuggets winnen volgens mij.
Bij ieder ander hadden ze daar gewoon de score geteld, alleen nu bij hem niet. Als je ziet hoe er vandaag gefloten wordt kan ik me zijn frustratie volledig voorstellen.quote:Op zondag 11 mei 2025 22:42 schreef GotenSSJ het volgende:
Hahahaha, Jokic die rent en na de foul schiet, om vervolgens weer te gaan mekkeren natuurlijk. Die had echt voetballer moeten worden met z'n gezeur en gezeik op de scheids na iedere call
Ach, de hele wereld is er weer op uit om de ethische basketbal god Jokic tegen te werken. Natuurlijk.quote:Op zondag 11 mei 2025 22:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij ieder ander hadden ze daar gewoon de score geteld, alleen nu bij hem niet. Als je ziet hoe er vandaag gefloten wordt kan ik me zijn frustratie volledig voorstellen.
Dit hele team is nerveus als ze niet 20 punten voor staan na 10 minuten. Beschamend.quote:Op zondag 11 mei 2025 23:10 schreef 3rr0r het volgende:
Nuggets voor. Chet nerveus omdat hij opeens moest dribbelen richting Jokic
Prima team ook, opgebouwd door slim te draften en te traden. Ja, tuurlijk moet je geluk hebben dat je met je 55ste pick een 3-voudig MVP pakt, maar alsnog.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Kinda like fan geworden van de Nuggets omdat ze de beste mascotte en dansers hebben.
quote:Op maandag 12 mei 2025 19:08 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Wanneer de GOAT spreekt luisteren wij. @:powerloungen
Hunnie wil toch alleen maar voor de grote markt . Je weet wel , aidsclubs als Brooklyn waar zowel Kyrie , Harden en KD al heel snel klaar mee waren.quote:
Denk dat buiten OKC, Houston en Spurs niemand echt een package kan maken waar de Bucks warm van worden.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hunnie wil toch alleen maar voor de grote markt . Je weet wel , aidsclubs als Brooklyn waar zowel Kyrie , Harden en KD al heel snel klaar mee waren.
Hij gaat zelf wat forceren en dat zal denk ik niet naar iets gaan wat tussen de west en oostkust ligt.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Denk dat buiten OKC, Houston en Spurs niemand echt een package kan maken waar de Bucks warm van worden.
Heb bij de meeste Europese sterren nog wel het idee dat ze niet enkel NY, SF, LA of Miami willen. Maar wie weet, denk dat Houston de beste papieren heeft. Green, Thompson en veel picks.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij gaat zelf wat forceren en dat zal denk ik niet naar iets gaan wat tussen de west en oostkust ligt.
Als hij maar niet zo onduidelijk praat als Shaqquote:Op maandag 12 mei 2025 19:08 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Wanneer de GOAT spreekt luisteren wij. @:powerloungen
Zou Houston Thompson wel doen? Vraag ik me ook af.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Heb bij de meeste Europese sterren nog wel het idee dat ze niet enkel NY, SF, LA of Miami willen. Maar wie weet, denk dat Houston de beste papieren heeft. Green, Thompson en veel picks.
Van OKC zullen ze Chet willen denk ik, en dat zie ik Presti niet doen.
Wat zouden andere kanshebbende teams zijn? Lakers misschien?quote:
Als ze Doncic willen opgeven.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:07 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wat zouden andere kanshebbende teams zijn? Lakers misschien?
Giannis voor een type Jrue Holiday? Al kan Thompson natuurlijk nog beter worden.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:04 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Zou Houston Thompson wel doen? Vraag ik me ook af.
Eens zal het salaris van Lebron toch wegvallen.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als ze Doncic willen opgeven.
Al heeft Milwaukee misschien ook een infiltrant, wie weet.
Zouden Spure dan Fox willen traden voor Antetokounmpo?quote:The Golden State Warriors, Houston Rockets and San Antonio Spurs are listed among the betting favorites to land Antetokounmpo if he doesn't remain in Milwaukee next season.
Dat salaris kan wel wegvallen, maar Giannis heeft nog een tijdje een contract geloof ik. Dan zal er toch iets richting Milwaukee moeten gaan.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:17 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Eens zal het salaris van Lebron toch wegvallen.
Een Fox artikel meldt :
[..]
Zouden Spure dan Fox traden van Antetokounmpo?
Wembanyana en Giannis tezamen lijkt me erg lastig te bespelen.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat salaris kan wel wegvallen, maar Giannis heeft nog een tijdje een contract geloof ik. Dan zal er toch iets richting Milwaukee moeten gaan.
Fox en Castle, zou niet weten wie anders van Spurs iets van trade value heeft, buiten Wembanyama natuurlijk, maar die gaat natuurlijk nergens heen.
Zal er aan liggen wat de Bucks liever hebben, bepaalde picks of een jonge speler (bijv. Thompson of Jalen Williams) en wellicht iets minder gunstige picks. Geen idee of Houston en OKC die 2 spelers zouden traden, maar voor Giannis.. Lastig om nee te zeggen.
Dan mag je 60 3'tjes gaan schieten, lay-ups kun je vergetenquote:Op maandag 12 mei 2025 23:00 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wembanyana en Giannis tezamen lijkt me erg lastig te bespelen.
Met Butler-25quote:Op dinsdag 13 mei 2025 05:40 schreef 3rr0r het volgende:
Ze zitten Podziemski dicht op de huid, is maar goed dat Kumingoat levert. Het leek met Jimmy op de bank zelfs beter te gaan.
Heeft nu meer gescoord dan de afgelopen 3 wedstrijden bij elkaar!quote:
Tatum weg, 3-1 achter, Boston is wel klaar.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:40 schreef GotenSSJ het volgende:
Godver, Tatum ook al kapot. Elk jaar hetzelfde liedje met de playoffs![]()
Vrees voor een achilles, Boston zou zomaar eens de lul kunnen zijn.
Ik doelde meer op de toekomst ook, dit seizoen is inderdaad klaar.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tatum weg, 3-1 achter, Boston is wel klaar.
Ze denken: wat de fifa en uefa kunnen gaan wij beter doenquote:
Wel vervelend dat iedere goede speler en talent zo onderhand in het westen speelt. Buiten Giannis, Tatum, Brunson en Embiid is er weinig topmateriaal meer over in het oosten. Wembanyama en Flagg ook in het westen erbijquote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:09 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ze denken: wat de fifa en uefa kunnen gaan wij beter doen
Zion was ook 1% kans ofzo .quote:
De Spurs met de #2 hebben nu wel de beste papieren.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Denk dat buiten OKC, Houston en Spurs niemand echt een package kan maken waar de Bucks warm van worden.
Yup, grote kans dat 1 van die 2 aan de haal gaat met Giannis nu. Weer een superteam erbij in het westen, was nog niet lastig genoegquote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:47 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De Spurs met de #2 hebben nu wel de beste papieren.
Dallas zou ook de #1 voor Giannis kunnen traden.
David/Giannis of Wembi/Giannis. Ik denk dat het met Wembi potentieel gevaarlijker is, Spurs hebben ook de #14 nog zodat ze ook na het trade wat diepte in het team kunnen houden.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Yup, grote kans dat 1 van die 2 aan de haal gaat met Giannis nu. Weer een superteam erbij in het westen, was nog niet lastig genoegGelukkig zijn de Warriors en Clippers bijna klaar.
quote:After making the biggest leap in NBA draft lottery history to land the No. 1 overall pick, the Dallas Mavericks plan to select Duke forward Cooper Flagg and will not entertain the possibility of trading away the pick for a proven superstar, sources told ESPN.
Mwah....ik weet het nog niet zo net. Ik lees dat Flagg's voorkeur uitgaat naar spelen in Boston, en dat de Celtics eventueel wel bereid zijn een deal te maken, en dan moet je denken aan Brown en Porzingis Naar Dallas voor Flagg.quote:
Plus een paar first round picks? Brown + Porzingis voor Flagg lijkt me een slechte deal, maar goed, daar is Nico Harrison in gespecialiseerd dus je weet het nooit.quote:Op woensdag 14 mei 2025 08:36 schreef Hathor het volgende:
[..]
Mwah....ik weet het nog niet zo net. Ik lees dat Flagg's voorkeur uitgaat naar spelen in Boston, en dat de Celtics eventueel wel bereid zijn een deal te maken, en dan moet je denken aan Brown en Porzingis Naar Dallas voor Flagg.
Ja, plus een paar picks, dat was ik effe vergeten. Maar of Dallas bereid is zo'n deal te accepteren is nog maar de vraag natuurlijk, die Flagg heeft een enorme potentie. Maar als hij met alle geweld in Boston wil spelen, dan zou ik als Dallas ook niet te geforceerd proberen hem te behouden, een onwillige speler wil je ook niet in je kleedkamer hebben.quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:16 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Plus een paar first round picks? Brown + Porzingis voor Flagg lijkt me een slechte deal, maar goed, daar is Nico Harrison in gespecialiseerd dus je weet het nooit.
NBA heeft die Doncic deal gemaakt vanwege hun zinkende kijkcijfers.quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:16 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Plus een paar first round picks? Brown + Porzingis voor Flagg lijkt me een slechte deal, maar goed, daar is Nico Harrison in gespecialiseerd dus je weet het nooit.
Oververmoeidheid wellicht, het ontbreken van fatsoenlijke bankspelers zoals Bruce Brown en Caldwell Pope tijdens het kampioenschap twee jaar terug spreekt boekdelen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 06:31 schreef DeeBee het volgende:
Nuggets missen alles in 4th quarter en gooien 8 point lead weg
Caruso is zo'n beetje de MVP van de play-offs voor OKC. Is ook de enige met diepe play-off ervaring. Het valt me toch een beetje tegen dat Chet en JDub niet die extra stap weten te maken in de playoffs tot nu toe (al waren ze toevallig gisteren allebei dan wel weer prima), daar had ik meer van verwacht na vorig jaar.quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:37 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Oververmoeidheid wellicht, het ontbreken van fatsoenlijke bankspelers zoals Bruce Brown en Caldwell Pope tijdens het kampioenschap twee jaar terug speelt boekdelen.
Het was vervelend om te bekijken eigenlijk, het steeds missen van open schoten en zelfs tot twee keer toe een airball van Westbrook.
Daarnaast is Michael Porter een groot probleem voor de Nuggets, een duurbetaalde kracht - zelfde salaris als Shai - die veel te onregelmatig is. Ik had liever wat meer speeltijd voor Strawther gezien.
Caruso valt me overigens wel positief op bij OKC, echt een ideale 6e man.
Gisteren was er wel een heel duidelijk voorbeeld qua inconsistentie:quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:23 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik blijf het iedere maand oid zeggen, maar scheidsrechters moeten echt eens spelers gelijk gaan trekken. Waar supersterren constant mee weg komen is echt niet normaal en leuk meer.
Dat was niet gisteren maar game 4.quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:49 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Gisteren was er wel een heel duidelijk voorbeeld qua inconsistentie:
Bij de eerste video werd er toch ook gefloten voor een fout?quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat was niet gisteren maar game 4.
Om het over inconsistentie te hebben, noem me 1 andere speler die er mee weg komt om niet 1x maar 2x midcourt op iemand te springen?
https://streamable.com/fb6x9i
https://streamable.com/p8ji0s
Dit soort flopping doet die gozer de hele wedstrijd lang, het gaat helemaal nergens over. Omdat het een superster is, die ook gewoon fenomenaal kan basketballen, krijgt die nog vaak zat dit soort calls mee ook. Zou wel wat minder met Doncic om gaan als ik hem was.
Ja, nadat die Williams z'n arm haakt en aan een 100m sprint richting de scheidsrechter begintquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:17 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Bij de eerste video werd er toch ook gefloten voor een fout?
Ik vind het niet zo gek als we bezien hoe fysiek hij verdedigd wordt:
Als de Nuggets dit bij Shai doen dan zijn dit alleen al 3 fouten.
Maar daar zijn we het toch gewoon over eens. Het probleem is dat dit soort gedrag voortkomt uit onregelmatig fluitgedrag van de scheidsrechters. Bij dit soort wedstrijden kan elk klein voordeel winst in de serie opleveren en als de scheidsrechters dan niet fluiten is natuurlijk logisch dat spelers hier misbruik van gaan maken.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, nadat die Williams z'n arm haakt en aan een 100m sprint richting de scheidsrechter begintDie sprong op iemand moet gewoon direct een fout zijn, en tot 2x toe callen ze hem niet. Ik geef je op een briefje als het andersom had geweest had Jokic op de FT lijn gestaan.
Wat Caruso daar doet slaat ook nergens op, maar doet Jokic niet precies hetzelfde? Beiden zijn lekker met de armpjes aan het wapperen zonder dat de scheidsrechter er iets aan doet. Call de fouten gewoon, of er nou een superster bij betrokken is, of een kleinere speler die een center aan het guarden is.
Eens, omdat de meeste scheidsrechters incompetent zijn loopt menig NBA wedstrijd uit de hand en snappen zowel spelers als coaches als fans er soms helemaal niets meer vanquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:29 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar daar zijn we het toch gewoon over eens. Het probleem is dat dit soort gedrag voortkomt uit onregelmatig fluitgedrag van de scheidsrechters. Bij dit soort wedstrijden kan elk klein voordeel winst in de serie opleveren en als de scheidsrechters dan niet fluiten is natuurlijk logisch dat spelers hier misbruik van gaan maken.
Dit soort verdediging zoals in de video hierboven is overigens de standaard.
Dit soort problemen zie je ook binnen hetzelfde team vaak. Als Gordon op een tegenstander springt krijgt hij wel de fout en Jokic niet, dan is het logisch dat Jokic zoiets juist gaat proberen uit te buiten.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Eens, omdat de meeste scheidsrechters incompetent zijn loopt menig NBA wedstrijd uit de hand en snappen zowel spelers als coaches als fans er soms helemaal niets meer van![]()
Ik heb wel een stuk minder moeite met zo'n verdediging dan met op mensen springen overigens. Zo'n verdediging, zonder dat er een bal in de buurt is tenminste, ontkom je haast niet aan. Je kunt ook niet verwachten dat een aanvaller of verdediger z'n positie inneemt zodat hij ofwel de bal kan vangen ofwel blokken, en dat de andere speler dan niets meer doet. Dat is wel een beetje een betere positie proberen te vergaren voordat het spel naar jou toe komt. Dan vind ik dat wat Dort bijv. vaak doet een beter voorbeeld, die is met z'n postuur heel fysiek voor zijn positie en daar word vaak best wat gebeukt en ook soms wel tegen een handje of armpje getikt, terwijl z'n directe man de bal heeft.
Heb je ook gelijk in hoor, en gelijke behandeling zal wel een utopie zijn, de league zal altijd de toppers in bescherming nemen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:39 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dit soort problemen zie je ook binnen hetzelfde team vaak. Als Gordon op een tegenstander springt krijgt hij wel de fout en Jokic niet, dan is het logisch dat Jokic zoiets juist gaat proberen uit te buiten.
In de basis ligt het probleem bij de scheidsrechters hier en is dit een probleem wat steeds duidelijker naar voren begint te komen. Ik meen dat Hartenstein gisteren ook vol op zijn arm geslagen werd bij een lay-up zonder een fout mee te krijgen en daarna krijgt Shai twee fouten mee voor twee keer niks.
Die is er ook niet, denk dat je als scheidsrechter ook onbewust de sterren het voordeel van de twijfel geeft op het moment dat de (al dan niet) fout gemaakt wordt. Opzich zou een idee kunnen zijn om met 1 challenge per kwart te gaan werken, als je gelijk hebt heb je nog een 2de in dat kwart, en dan inderdaad een time-out oid te schrappen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:46 schreef BlaZ het volgende:
Ik zie ook niet direct een oplossing, want je kunt met videobeelden werken maar dat legt het spel teveel stil. Misschien wat time-outs schrappen om meer challenges te geven?
Trainen voor het golfen .quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:16 schreef franklop het volgende:
Curry mag wel weer trainen, maar meespelen komt vandaag te vroeg
Maar is dat im frage? Zijn er in de NBA spelers die een duidelijke voorkeur voor een team uit hun thuisregio hebben? Le Bron speelde natuurlijk voor de Cavaliers, Brunson had geloof ik een voorkeur voor de Knicks aangezien hij uit New York komt, maar verder speelt dit toch niet echt?quote:Op woensdag 14 mei 2025 08:36 schreef Hathor het volgende:
[..]
Mwah....ik weet het nog niet zo net. Ik lees dat Flagg's voorkeur uitgaat naar spelen in Boston, en dat de Celtics eventueel wel bereid zijn een deal te maken, en dan moet je denken aan Brown en Porzingis Naar Dallas voor Flagg.
Flagg kan ook van alles willen, maar dan had die voetballer moeten worden.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:40 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar is dat im frage? Zijn er in de NBA spelers die een duidelijke voorkeur voor een team uit hun thuisregio hebben? Le Bron speelde natuurlijk voor de Cavaliers, Brunson had geloof ik een voorkeur voor de Knicks aangezien hij uit New York komt, maar verder speelt dit toch niet echt?
Precies, zelfs een speler als Doncic had toch echt niet veel in te brengen bij zijn verhandeling naar LA.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Flagg kan ook van alles willen, maar dan had die voetballer moeten worden.
Robin was geen Batman deze serie nee.quote:Op donderdag 15 mei 2025 06:10 schreef 3rr0r het volgende:
Voor de hoeveelheid geld die Jimmy krijgt had hij wel voor 1 winstpartij kunnen zorgen. Side kick Jimmy is het nu slechts.
Nog pijn aan zijn reet , kan ook niet veel als de rest niet kan schieten.quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Robin was geen Batman deze serie nee.
quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:58 schreef GotenSSJ het volgende:
Jamal Murray is blijkbaar ziek en questionable voor de game. Die gaat natuurlijk gewoon spelen vol met paracetamol en ibuprofen etc.
Lekker dan, als je vanavond al zou winnen zit je dalijk met 5 zieke spelers oid in de volgende ronde
Vandaag kreeg hij eindelijk de kans en liet hij zich goed zien:quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:37 schreef BlaZ het volgende:
Ik had liever wat meer speeltijd voor Strawther gezien.
Thuisvoordeel voor OKC gaat meer uitmaken denk ikquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:17 schreef Hathor het volgende:
Gaat wel een nagelbijter worden daar bij OKC-Nuggets straks. Mijn gevoel zegt dat OKC de beste papieren heeft, maar de Nuggets hebben toch wat meer playoff ervaring en dat zou wel eens de doorslag kunnen geven hier.
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:17 schreef Hathor het volgende:
Gaat wel een nagelbijter worden daar bij OKC-Nuggets straks. Mijn gevoel zegt dat OKC de beste papieren heeft, maar de Nuggets hebben toch wat meer playoff ervaring en dat zou wel eens de doorslag kunnen geven hier.
Je kunt gerust een flink bedrag op de Nuggets zetten hoor. Dit gaat OKC niet winnen. Zodra het een beetje spannend wordt bezwijken ze op een enkeling na onder de druk, succes in game 7 waar de druk er vol op staat.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Thuisvoordeel voor OKC gaat meer uitmaken denk ik
Ik hou niet zo van gokken, maar als het dan toch zou moeten, dan zou ik mijn geld op OKC zetten.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
[..]
Je kunt gerust een flink bedrag op de Nuggets zetten hoor. Dit gaat OKC niet winnen. Zodra het een beetje spannend wordt bezwijken ze op een enkeling na onder de druk, succes in game 7 waar de druk er vol op staat.
Ja, dit jaar lijkt mij ook voor Minnesota, die spelen echt goed in de playoffs.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van gokken, maar als het dan toch zou moeten, dan zou ik mijn geld op OKC zetten.
Om dan vervolgens wel weer ten onder te gaan tegen Antman straks, want die gaat dit jaar gewoon kampioen worden.
De Nuggets hebben hier ook wel last van, gelukkig is Jokic nu wel weer in vorm zodat het niet zo'n ramp zijn als er 1/2 spelers door de mand vallen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
[..]
Je kunt gerust een flink bedrag op de Nuggets zetten hoor. Dit gaat OKC niet winnen. Zodra het een beetje spannend wordt bezwijken ze op een enkeling na onder de druk, succes in game 7 waar de druk er vol op staat.
Ik duim voor je, ik zou het OKC wel een keer gunnen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, dit jaar lijkt mij ook voor Minnesota, die spelen echt goed in de playoffs.
Zoals verwacht komt het voor OKC te vroeg, ondanks het fantastische reguliere seizoen. Maar als je 2de man pot na pot zo waanzinnig slecht speelt as Williams dan houdt het gewoon op. Teveel druk voor de jonge gasten blijkbaar. Tenzij Shai nucleair gaat zie ik geen mogelijkheid dat OKC dit gaat winnen, ook al is het thuis. Vannacht was er een moment dat ze 12 voor stonden met 2 min te gaan in het kwart. Uiteindelijk gaan ze met 3 voor de rust in, brick na brick na brick, ze kunnen het gewoon nog niet uitspelen. Iedere pot is ook nagelbijter terwijl je tegen 5,5 man van Denver staat te spelen.
De foutenlast van Shai was inderdaad een beetje onfortuinlijk, zeker de manier waarop die fout 3 en 4 kreeg, vrij onnodig.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:15 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De Nuggets hebben hier ook wel last van, gelukkig is Jokic nu wel weer in vorm zodat het niet zo'n ramp zijn als er 1/2 spelers door de mand vallen.
Het aantal rebounds zal weer erg van belang zijn, gisteren was het 52 vs 40 rebounds ten voordele van de Nuggets. Dan wordt het erg lastig.
Ook de foutenlast waar OKC vroeg mee te maken kreeg speelt een grote rol. Al in het 2e kwart kreeg Shai zijn 4e fout en ik heb zeker 2 momenten gezien waarin hij zich inhield bij het verdedigen.
Met 28vs16 fouten wordt het al snel lastig.
Als men op deze twee categoriën meer evenwicht weet te brengen denk ik dat OKC de betere papieren heeft vanwege de diepte van het team.
Ik hoop het, maar ik heb er vrij weinig vertrouwen in, ondanks dat ze nauwelijks 2x achter elkaar verliezen etc. Ik vrees dat er simpelweg teveel druk op gaat staan, en dan is thuis misschien niet eens zo'n voordeel. Als ze dalijk 6-8 punten achterkomen ben ik wel benieuwd hoe het publiek gaat reageren.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik duim voor je, ik zou het OKC wel een keer gunnen.
Had juist het idee dat drietjes van Dort ze in de partij hielden regelmatig ook al kan hij beter uiteraard.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
De foutenlast van Shai was inderdaad een beetje onfortuinlijk, zeker de manier waarop die fout 3 en 4 kreeg, vrij onnodig.
De diepte van het team maakt blijkbaar weinig uit in de playoffs, in het reguliere seizoen was dat inderdaad de reden dat OKC zo vaak won omdat ze met makkelijk met 10 diep konden spelen tegenover 10 diep van de tegenstander. Maar Denver, en eerder Memphis, die spelen gewoon met 7 man oid in de playoffs waardoor OKC ook maar tot 7 a 8 diep kan gaan. Wiggins was bijv. een X-factor in veel games, die speelt nu bijna niet omdat Murray en Jokic hem compleet ondersteboven spelen.
Denver had wat lucky bounces, OKC wat unlucky bounces, maar puntje bij paaltje komt het erop neer dat SGA en Jokic aan elkaar gewaagd zijn qua impact, maar dat de playoff ervaring van Murray, Gordon en zelfs Braun Denver er op het moment door heen aan het slepen is. Chet doet het vrij goed, maar de rest.. Williams bakt er echt geen klote van, terwijl die in het reguliere seizoen en Memphis prima speelde. Dort is offensief een zwart gat, Hartenstein doet wat die kan maar die heeft ook de taak om Jokic op te pakken, dus dat kost veel energie. Blijven Caruso en Wallace over, daar kun je ook niet van verwachten dat ze 20+ scoren.
Daigenault heeft een gigantische blunder gemaakt in game 1 waardoor je nu in de shit zit. Met 2-0 voor naar Denver had je 0 problemen gehad, nu vlieg je er zeer waarschijnlijk uit.
Enkel game 1 en 5. Verder was het 2/9, 0/4, 2/10 en 2/7 van 3. Game 4 moest die zelfs op de bank plaats nemen in het 4de kwart, kan me niet herinneren dat dat ooit is gebeurd omdat die normaal de beste guard van de tegenpartij in de Dorture Chamber heeft. Maar ook dat zit er deze serie niet in met Murray.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Had juist het idee dat drietjes van Dort ze in de partij hielden regelmatig ook al kan hij beter uiteraard.
Die heeft een vrij serieuze infectie gehad geloof ik, gaan geruchten dat die daar wellicht nooit meer volledig boven op gaat komen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 01:55 schreef 3rr0r het volgende:
Bridges had vorige westrijd 4/14 FG, Anunoby had zelfs 1/12Dat Porzingis nauwelijks een factor is, is ook opmerkelijk.
Is wel hun tweede series op rij waarin het tot 7 games komt toch?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:28 schreef GotenSSJ het volgende:
Aaron Gordon ‘geblesseerd’ en ‘doubtful’ voor game 7.
Die gaat dus spelen en 40 punten scoren.
Ja, maar dat lijkt ze tot nu toe niet echt te deren. Zelfs met een 6-7 man rotation. Behoorlijk vervelend.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Is wel hun tweede series op rij waarin het tot 7 games komt toch?
Benieuwd of dat nu al impact heeft. Als het nu geen impact heeft, ben ik bang dat dit de volgende ronde wel doorslaggevend effect hebben. De winnaar speelt namelijk woensdag alweer.
Tingis Pingis is ook permanent geblesseerd, vorig jaar ook al nutteloos in de playoffs, dit is meer een feature van hem ondertussen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 01:55 schreef 3rr0r het volgende:
Bridges had vorige westrijd 4/14 FG, Anunoby had zelfs 1/12Dat Porzingis nauwelijks een factor is, is ook opmerkelijk.
quote:Op zondag 18 mei 2025 12:39 schreef Hathor het volgende:
Ik hoor dat Jimmy achter de schermen heel hard bezig is Adebayo over te halen naar GSW te komen.
Naar die fysio van Robben geweest, Van Toorn?quote:Op zondag 18 mei 2025 21:33 schreef GotenSSJ het volgende:
Gaat Denver serieus de carriere van Aaron Gordon riskeren?
Spelen met een grade 2 hamstring scheur. Lekker man.
AG en MPJ zijn allebei geblesseerd, het is 3 tegen 5 en OKC bakt er helemaal niets van in een game 7. Dit is echt lachwekkend.quote:Op zondag 18 mei 2025 21:56 schreef Mykonos het volgende:
Gordon kan echt nauwelijks bewegen, hier moet OKC toch van kunnen profiteren
Als OKC zo blijft schieten maakt het allemaal weinig uit wie een bijzondere dag heeft en wie nietquote:Op zondag 18 mei 2025 22:08 schreef Mykonos het volgende:
Toch zie ik Denver echt niet winnen als Murray geen bijzondere dag heeft, en die heeft nog geen punt gemaakt. Nou ja, eentje dan.
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Thuisvoordeel voor OKC gaat meer uitmaken denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |