Ik begrijp de kledingkeuze van sommige lui echt niet. Neem nou zo'n Hamilton in de F1, die loopt letterlijk rond als een clown.quote:
Dit is gewoon een geintje verwijzend naar z'n bijnaam. Maar er zijn er inderdaad die de gekste dingen aandoen om fashionista te spelen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik begrijp de kledingkeuze van sommige lui echt niet. Neem nou zo'n Hamilton in de F1, die loopt letterlijk rond als een clown.
quote:"They let me get to the rim, and I'm not finishing, so it's kind of weird," Edwards said. "I've got to get back to working on my finishing and stop working on my 3s because they're not letting me shoot 3s."
Yep, al hoop ik dat ze wat terug gaan doen de 2e helft. Ik hoop in ieder geval dat de Celtics de serie niet winnen met dat anti-basketbal van ze. Gewoon maar drietjes schieten in de hoop dat ze vallen. En vanavond doen ze dat toevallig op een paar airballs na.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:37 schreef Mykonos het volgende:
Jammer dat de vroege wedstrijd tot nu toe niet erg spannend is. Knicks lopen echt te kloten.
Ant is een ander persoonquote:Op zondag 11 mei 2025 03:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Kwalitatief is deze serie pure armoede. Hoe kunnen Leroid en Bolletje in 5 verliezen van 'dit' ?
Standaard deze series.quote:Op zondag 11 mei 2025 06:39 schreef franklop het volgende:
Komt ervan als je Post maar 3 minuten opstelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |