Ja bij van die close games is achteraf gezien elke fout gedurende de wedstrijd een dure, die aan het einde des te meer.quote:Op donderdag 8 mei 2025 11:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die offensive foul in de slotfase was wel een lompe.
Maar Strus gooide een inbound pass in de handen van Nembhard met 28 seconden te gaan, dat was niet heel handig.
Dat die laatste gemiste FT van Haliburton weer in de handen van Haliburton terechtkomt moet dan ook weer zo zijn
Jimmy is voornamelijk peppi en kokki aan het spelen met Buddy als ik zo op de socials kijk.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jammer, hij is de main attractie natuurlijk om te entertainen. Jimmy zal zich wel enigszins terug in Miami voelen.
Moet Quinten het maar gaan doenquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:26 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jimmy is voornamelijk peppi en kokki aan het spelen met Buddy als ik zo op de socials kijk.
Dit is een wat aparte opmerking nadat het juist OKC was wat in Q1 extreem lomp verdedigde en alles meekreeg van de fameuze Scott Foster. Het lompere spel daarna van Nuggets was niet meer dan een reactie daarop.quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:40 schreef GotenSSJ het volgende:
En die Jokic is echt knettergek. Duwen, trekken, elleboogje hier, elleboogje daar, op iemands rug springen, wegsmijten, en natuurlijk gelijk naar de scheids rennen iedere keer als de call niet mee zit.
Mocht starten zelfs! Kreeg 3 hele minuten van Kerr (stond al op -13)quote:
Het werd even nog slechts 7 verschil maar ze verprutsten al gauw wat aanvallen en toen stonden ze weer 15 achter.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 06:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Mocht starten zelfs! Kreeg 3 hele minuten van Kerr (stond al op -13)
Minnesota wint
Klopt, daarom speelde die in game 1 ook zo, Jokic kan nu zelfs blijkbaar al in de toekomst kijken.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 00:35 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dit is een wat aparte opmerking nadat het juist OKC was wat in Q1 extreem lomp verdedigde en alles meekreeg van de fameuze Scott Foster. Het lompere spel daarna van Nuggets was niet meer dan een reactie daarop.
Het had verder weinig uitgemaakt, OKC schoot simpelweg alles raak en Denver miste steeds open schoten, een ander punt is dat Denver toch wel het rebounden weer op orde dient te krijgen, +10 in de eerste pot naar -10 in het voordeel van OKC nu.
Zonder Curry is het gewoon over, dan is het Minnesota in 5. Ze moeten hem nog zeker 2 games missen en het moet wel heel raar lopen dat Minnesota dan al niet met 3-1 voorstaat, en dat ga je niet meer ombuigen, ook niet met Curry erbij.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het werd even nog slechts 7 verschil maar ze verprutsten al gauw wat aanvallen en toen stonden ze weer 15 achter.
Je merkt hoe het niet alleen Curry z'n punten zijn die ze missen maar ook de aandacht die hij opeist van de tegenstander waardoor de rest betere kansen krijgt. Nu vaak clueless.
Knicks zijn ook wel een prima team, niet gigantisch diep, maar de starting 5 is dikke prima. Al zou Boston hier normaliter wel doorheen moeten komen natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:48 schreef Hathor het volgende:
Straks wellicht een ECF Knicks-Pacers, dat had je vantevoren ook niet kunnen verzinnen. Denk dat Spike Lee nu de hele dag met een stijfje rondloopt.
Curry ga je deze serie niet meer terug zien, met een hamstring is hij echt niet binnen een week terug. Minnesota zou dat klusje moeten klaren, maar ze zijn er juist goed in om het te verkloten tegen slechte teams. Vond het gisteren ook niet overtuigend, dus misschien dat Butler de serie nog wel wat kan verlengen, zou me niet verbazen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zonder Curry is het gewoon over, dan is het Minnesota in 5. Ze moeten hem nog zeker 2 games missen en het moet wel heel raar lopen dat Minnesota dan al niet met 3-1 voorstaat, en dat ga je niet meer ombuigen, ook niet met Curry erbij.
In G1 speelde Scott Foster niet mee bij OKC.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Klopt, daarom speelde die in game 1 ook zo, Jokic kan nu zelfs blijkbaar al in de toekomst kijken.
Dat bedoel ik, in game 1 was die ook al behoorlijk doorgesnoven met zelfs een flagrant foul. Lijkt dus weinig met intensiteit en de scheidsrechters te maken te hebben, maar meer met de aard van het beestje.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:14 schreef BlaZ het volgende:
[..]
In G1 speelde Scott Foster niet mee bij OKC.
Die man is ook een patient, nu is het weer z’n huidkleur.quote:
Die elleboog tegen Lu Dirt? Wees eerlijk, dat was gewoon terecht.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, in game 1 was die ook al behoorlijk doorgesnoven met zelfs een flagrant foul. Lijkt dus weinig met intensiteit en de scheidsrechters te maken te hebben, maar meer met de aard van het beestje.
Scott Foster is overigens een debiel en het is belachelijk dat die uberhaupt nog wedstrijden mag fluiten. Maar het valt me wel echt tegen hoe Jokic de eerste 2 games zich gedraagd, ik dacht dat het bij hem wel mee viel, maar dit is niet echt normaal.
Ze kunnen nog wel een partij pakken thuis denk ik. Podziemski kan beter spelen en Buttler en Hield, Moody ook. Even leek het erop dat de boel 'weer werd recht getrokken' doordat Trayce landde op de enkel van Edwards maar viel uiteindelijk mee.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zonder Curry is het gewoon over, dan is het Minnesota in 5. Ze moeten hem nog zeker 2 games missen en het moet wel heel raar lopen dat Minnesota dan al niet met 3-1 voorstaat, en dat ga je niet meer ombuigen, ook niet met Curry erbij.
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:43 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Die elleboog tegen Lu Dirt? Wees eerlijk, dat was gewoon terecht.
Bekijk deze YouTube-video
Daar zou ik als coach helemaal gestoord van worden.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 02:19 schreef 3rr0r het volgende:
Dat spelers tegenwoordig regelmatig bij een fast break kiezen voor een drietje nemen ipv een zekere 2 punten vind ik redelijk debiel. Gaat ook vrijwel altijd mis omdat ze met vaart aankomen en hun schot dan verkeerd inschatten.
Ik begrijp de kledingkeuze van sommige lui echt niet. Neem nou zo'n Hamilton in de F1, die loopt letterlijk rond als een clown.quote:
Dit is gewoon een geintje verwijzend naar z'n bijnaam. Maar er zijn er inderdaad die de gekste dingen aandoen om fashionista te spelen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik begrijp de kledingkeuze van sommige lui echt niet. Neem nou zo'n Hamilton in de F1, die loopt letterlijk rond als een clown.
quote:"They let me get to the rim, and I'm not finishing, so it's kind of weird," Edwards said. "I've got to get back to working on my finishing and stop working on my 3s because they're not letting me shoot 3s."
Yep, al hoop ik dat ze wat terug gaan doen de 2e helft. Ik hoop in ieder geval dat de Celtics de serie niet winnen met dat anti-basketbal van ze. Gewoon maar drietjes schieten in de hoop dat ze vallen. En vanavond doen ze dat toevallig op een paar airballs na.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:37 schreef Mykonos het volgende:
Jammer dat de vroege wedstrijd tot nu toe niet erg spannend is. Knicks lopen echt te kloten.
Ant is een ander persoonquote:Op zondag 11 mei 2025 03:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Kwalitatief is deze serie pure armoede. Hoe kunnen Leroid en Bolletje in 5 verliezen van 'dit' ?
Standaard deze series.quote:Op zondag 11 mei 2025 06:39 schreef franklop het volgende:
Komt ervan als je Post maar 3 minuten opstelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |