SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap niet waarom OKC die laatste minuut die fouten ging maken. Nu gaven ze iedere keer 2 punten weg zonder dst er substantieel tijd van de klok ging.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:12 schreef 3rr0r het volgende:
Bizar om die partij nog te verliezen. Twee vrije worpen missen is ook wel een flinke choke van Chet, maar er waren nog wel meer slechte acties natuurlijk.
Choklahoma van de NBA Cup steekt de kop weer op.
Onbegrijpelijk inderdaad, dit was een fout van OKC waardoor de Nuggets konden winnen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom OKC die laatste minuut die fouten ging maken. Nu gaven ze iedere keer 2 punten weg zonder dst er substantieel tijd van de klok ging.
Post-man delivers!quote:
Mogen ze Quinten wel wat meer zelfvertrouwen geven. Wat me opviel was dat Butler en Green als ze gefrustreerd zijn als ze zelf niet best spelen overdreven hem wijzen op wat hij beter moet doen. Ze slaan hem over als hij open staat voor een goed schot, schuiven hem in z'n hand als ze er zelf niks meer mee kunnen. Helpt niet om zo'n jonge man voor wie alles nieuw en extra spannend is in een goede flow te krijgen. Maar goed, ook aan hemzelf om iets beter te presteren.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Post-man delivers!
Althans, dat zou leuk zijn
Een tweede ronde pick die al 25 jaar is . Normaal gesproken krijgen die geen 1 seconde speeltijd in een plee off pot. Butler trouwens gewoon elke pot prima terwijl Post vaak snel gewisseld moet worden omdat die het verdedigend niet kan bolwerken.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Mogen ze Quinten wel wat meer zelfvertrouwen geven. Wat me opviel was dat Butler en Green als ze gefrustreerd zijn als ze zelf niet best spelen overdreven hem wijzen op wat hij beter moet doen. Ze slaan hem over als hij open staat voor een goed schot, schuiven hem in z'n hand als ze er zelf niks meer mee kunnen. Helpt niet om zo'n jonge man voor wie alles nieuw en extra spannend is in een goede flow te krijgen. Maar goed, ook aan hemzelf om iets beter te presteren.
Ja 25 vind ik niet zo uitmaken, het blijft jong en onervaren in de NBA, playoffs. Het is ook gewoon hard, er staat veel druk en do or die etc, en het klopt wat je zegt, hij speelt verdedigend zwak (rebounden doet hij wel ok) en hij raakt minder schoten dan tijdens het seizoen lijkt het, maar alsnog vind ik dat ouwe rotten als Jimmy en Draymond hem door een andere benadering beter kunnen laten spelen ipv hem extra bang maken om te falen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een tweede ronde pick die al 25 jaar is . Normaal gesproken krijgen die geen 1 seconde speeltijd in een plee off pot. Butler trouwens gewoon elke pot prima terwijl Post vaak snel gewisseld moet worden omdat die het verdedigend niet kan bolwerken.
Als die wilt spelen zonder faalangst moet je hem maar traden aan de Hornets ofzo net als Kuminga want dan is die niet geschikt voor het wereldje. Rookies spelen normaal gesproken toch al heel weinig bij ervaren teams in de plee offs , waar dan ook.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja 25 vind ik niet zo uitmaken, het blijft jong en onervaren in de NBA, playoffs. Het is ook gewoon hard, er staat veel druk en do or die etc, en het klopt wat je zegt, hij speelt verdedigend zwak (rebounden doet hij wel ok) en hij raakt minder schoten dan tijdens het seizoen lijkt het, maar alsnog vind ik dat ouwe rotten als Jimmy en Draymond hem door een andere benadering beter kunnen laten spelen ipv hem extra bang maken om te falen.
Het is voor hun eigen bestwil, ze kunnen nu eenmaal een lange spelert erg goed gebruiken als de tegenstander ze ook heeft. Het viel me op toen ze zelf gefrustreerd waren doordat ze zelf niet best speelden, normaal steunen ze hem wel ok.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als die wilt spelen zonder faalangst moet je hem maar traden aan de Hornets ofzo net als Kuminga want dan is die niet geschikt voor het wereldje.
Zie je ook bij gasten als Holmgren en Jdub, en die hebben aanzienlijk meer ervaring. Allebei heel klein in het 4de kwart met de druk erop.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja 25 vind ik niet zo uitmaken, het blijft jong en onervaren in de NBA, playoffs. Het is ook gewoon hard, er staat veel druk en do or die etc, en het klopt wat je zegt, hij speelt verdedigend zwak (rebounden doet hij wel ok) en hij raakt minder schoten dan tijdens het seizoen lijkt het, maar alsnog vind ik dat ouwe rotten als Jimmy en Draymond hem door een andere benadering beter kunnen laten spelen ipv hem extra bang maken om te falen.
Green sloopt liever zijn eigen lichaam door te beuken tegen centers dan dat die toegeeft dat ze langer moeten worden.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het is voor hun eigen bestwil, ze kunnen nu eenmaal een lange spelert erg goed gebruiken als de tegenstander ze ook heeft. Het viel me op toen ze zelf gefrustreerd waren doordat ze zelf niet best speelden, normaal steunen ze hem wel ok.
Geen Garland, Hunter en Mobley scheelt wel een slok op een borrel daar, al mag je 7 punten met een minuut op de klok niet weggeven natuurlijk.quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:05 schreef GotenSSJ het volgende:
Gelukkig is OKC niet de enige choker tot nu toe, de Cavs hebben een beginnend probleem.
Je weet gewoon van tevoren dat Donovan Mitchell gaat choken als het echt moet in de playoffs, dat bewijst hij keer op keer.quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:05 schreef GotenSSJ het volgende:
Gelukkig is OKC niet de enige choker tot nu toe, de Cavs hebben een beginnend probleem.
Dat bedoelde ik ook ja, zelfde als OKC die 10 punten weggaven in de laatste minuten.quote:Op woensdag 7 mei 2025 11:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Geen Garland, Hunter en Mobley scheelt wel een slok op een borrel daar, al mag je 7 punten met een minuut op de klok niet weggeven natuurlijk.
48 punten, heb niet een specifieke slechte actie van hem gezien op het einde. Slechts z'n drietjes waren minder met 1 uit 7. Dus choken zou ik niet echt zeggen. Of had hij een cruciale turnover die ik me nu even niet herinner? Eerder een Ty Jerome die 1/14 FG hadquote:Op woensdag 7 mei 2025 11:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je weet gewoon van tevoren dat Donovan Mitchell gaat choken als het echt moet in de playoffs, dat bewijst hij keer op keer.
Die offensive foul in de slotfase was wel een lompe.quote:Op donderdag 8 mei 2025 01:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
48 punten, heb niet een specifieke slechte actie van hem gezien op het einde. Slechts z'n drietjes waren minder met 1 uit 7. Dus choken zou ik niet echt zeggen. Of had hij een cruciale turnover die ik me nu even niet herinner? Eerder een Ty Jerome die 1/14 FG had
Jammer, hij is de main attractie natuurlijk om te entertainen. Jimmy zal zich wel enigszins terug in Miami voelen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:13 schreef Hathor het volgende:
Curry mist minstens 3 wedstrijden, dat gaat ze de serie kosten.
En dit was thuisquote:Op donderdag 8 mei 2025 09:41 schreef DeeBee het volgende:
Celtics 10/40 3-pt, 25/100 in twee potten, blijven doneren
Twee keer 20 point lead wegchoken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |