quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:58 schreef GotenSSJ het volgende:
Jamal Murray is blijkbaar ziek en questionable voor de game. Die gaat natuurlijk gewoon spelen vol met paracetamol en ibuprofen etc.
Lekker dan, als je vanavond al zou winnen zit je dalijk met 5 zieke spelers oid in de volgende ronde
Vandaag kreeg hij eindelijk de kans en liet hij zich goed zien:quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:37 schreef BlaZ het volgende:
Ik had liever wat meer speeltijd voor Strawther gezien.
Thuisvoordeel voor OKC gaat meer uitmaken denk ikquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:17 schreef Hathor het volgende:
Gaat wel een nagelbijter worden daar bij OKC-Nuggets straks. Mijn gevoel zegt dat OKC de beste papieren heeft, maar de Nuggets hebben toch wat meer playoff ervaring en dat zou wel eens de doorslag kunnen geven hier.
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:17 schreef Hathor het volgende:
Gaat wel een nagelbijter worden daar bij OKC-Nuggets straks. Mijn gevoel zegt dat OKC de beste papieren heeft, maar de Nuggets hebben toch wat meer playoff ervaring en dat zou wel eens de doorslag kunnen geven hier.
Je kunt gerust een flink bedrag op de Nuggets zetten hoor. Dit gaat OKC niet winnen. Zodra het een beetje spannend wordt bezwijken ze op een enkeling na onder de druk, succes in game 7 waar de druk er vol op staat.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Thuisvoordeel voor OKC gaat meer uitmaken denk ik
Ik hou niet zo van gokken, maar als het dan toch zou moeten, dan zou ik mijn geld op OKC zetten.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
[..]
Je kunt gerust een flink bedrag op de Nuggets zetten hoor. Dit gaat OKC niet winnen. Zodra het een beetje spannend wordt bezwijken ze op een enkeling na onder de druk, succes in game 7 waar de druk er vol op staat.
Ja, dit jaar lijkt mij ook voor Minnesota, die spelen echt goed in de playoffs.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van gokken, maar als het dan toch zou moeten, dan zou ik mijn geld op OKC zetten.
Om dan vervolgens wel weer ten onder te gaan tegen Antman straks, want die gaat dit jaar gewoon kampioen worden.
De Nuggets hebben hier ook wel last van, gelukkig is Jokic nu wel weer in vorm zodat het niet zo'n ramp zijn als er 1/2 spelers door de mand vallen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
[..]
Je kunt gerust een flink bedrag op de Nuggets zetten hoor. Dit gaat OKC niet winnen. Zodra het een beetje spannend wordt bezwijken ze op een enkeling na onder de druk, succes in game 7 waar de druk er vol op staat.
Ik duim voor je, ik zou het OKC wel een keer gunnen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, dit jaar lijkt mij ook voor Minnesota, die spelen echt goed in de playoffs.
Zoals verwacht komt het voor OKC te vroeg, ondanks het fantastische reguliere seizoen. Maar als je 2de man pot na pot zo waanzinnig slecht speelt as Williams dan houdt het gewoon op. Teveel druk voor de jonge gasten blijkbaar. Tenzij Shai nucleair gaat zie ik geen mogelijkheid dat OKC dit gaat winnen, ook al is het thuis. Vannacht was er een moment dat ze 12 voor stonden met 2 min te gaan in het kwart. Uiteindelijk gaan ze met 3 voor de rust in, brick na brick na brick, ze kunnen het gewoon nog niet uitspelen. Iedere pot is ook nagelbijter terwijl je tegen 5,5 man van Denver staat te spelen.
De foutenlast van Shai was inderdaad een beetje onfortuinlijk, zeker de manier waarop die fout 3 en 4 kreeg, vrij onnodig.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:15 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De Nuggets hebben hier ook wel last van, gelukkig is Jokic nu wel weer in vorm zodat het niet zo'n ramp zijn als er 1/2 spelers door de mand vallen.
Het aantal rebounds zal weer erg van belang zijn, gisteren was het 52 vs 40 rebounds ten voordele van de Nuggets. Dan wordt het erg lastig.
Ook de foutenlast waar OKC vroeg mee te maken kreeg speelt een grote rol. Al in het 2e kwart kreeg Shai zijn 4e fout en ik heb zeker 2 momenten gezien waarin hij zich inhield bij het verdedigen.
Met 28vs16 fouten wordt het al snel lastig.
Als men op deze twee categoriën meer evenwicht weet te brengen denk ik dat OKC de betere papieren heeft vanwege de diepte van het team.
Ik hoop het, maar ik heb er vrij weinig vertrouwen in, ondanks dat ze nauwelijks 2x achter elkaar verliezen etc. Ik vrees dat er simpelweg teveel druk op gaat staan, en dan is thuis misschien niet eens zo'n voordeel. Als ze dalijk 6-8 punten achterkomen ben ik wel benieuwd hoe het publiek gaat reageren.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik duim voor je, ik zou het OKC wel een keer gunnen.
Had juist het idee dat drietjes van Dort ze in de partij hielden regelmatig ook al kan hij beter uiteraard.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
De foutenlast van Shai was inderdaad een beetje onfortuinlijk, zeker de manier waarop die fout 3 en 4 kreeg, vrij onnodig.
De diepte van het team maakt blijkbaar weinig uit in de playoffs, in het reguliere seizoen was dat inderdaad de reden dat OKC zo vaak won omdat ze met makkelijk met 10 diep konden spelen tegenover 10 diep van de tegenstander. Maar Denver, en eerder Memphis, die spelen gewoon met 7 man oid in de playoffs waardoor OKC ook maar tot 7 a 8 diep kan gaan. Wiggins was bijv. een X-factor in veel games, die speelt nu bijna niet omdat Murray en Jokic hem compleet ondersteboven spelen.
Denver had wat lucky bounces, OKC wat unlucky bounces, maar puntje bij paaltje komt het erop neer dat SGA en Jokic aan elkaar gewaagd zijn qua impact, maar dat de playoff ervaring van Murray, Gordon en zelfs Braun Denver er op het moment door heen aan het slepen is. Chet doet het vrij goed, maar de rest.. Williams bakt er echt geen klote van, terwijl die in het reguliere seizoen en Memphis prima speelde. Dort is offensief een zwart gat, Hartenstein doet wat die kan maar die heeft ook de taak om Jokic op te pakken, dus dat kost veel energie. Blijven Caruso en Wallace over, daar kun je ook niet van verwachten dat ze 20+ scoren.
Daigenault heeft een gigantische blunder gemaakt in game 1 waardoor je nu in de shit zit. Met 2-0 voor naar Denver had je 0 problemen gehad, nu vlieg je er zeer waarschijnlijk uit.
Enkel game 1 en 5. Verder was het 2/9, 0/4, 2/10 en 2/7 van 3. Game 4 moest die zelfs op de bank plaats nemen in het 4de kwart, kan me niet herinneren dat dat ooit is gebeurd omdat die normaal de beste guard van de tegenpartij in de Dorture Chamber heeft. Maar ook dat zit er deze serie niet in met Murray.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Had juist het idee dat drietjes van Dort ze in de partij hielden regelmatig ook al kan hij beter uiteraard.
Die heeft een vrij serieuze infectie gehad geloof ik, gaan geruchten dat die daar wellicht nooit meer volledig boven op gaat komen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 01:55 schreef 3rr0r het volgende:
Bridges had vorige westrijd 4/14 FG, Anunoby had zelfs 1/12Dat Porzingis nauwelijks een factor is, is ook opmerkelijk.
Is wel hun tweede series op rij waarin het tot 7 games komt toch?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:28 schreef GotenSSJ het volgende:
Aaron Gordon ‘geblesseerd’ en ‘doubtful’ voor game 7.
Die gaat dus spelen en 40 punten scoren.
Ja, maar dat lijkt ze tot nu toe niet echt te deren. Zelfs met een 6-7 man rotation. Behoorlijk vervelend.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Is wel hun tweede series op rij waarin het tot 7 games komt toch?
Benieuwd of dat nu al impact heeft. Als het nu geen impact heeft, ben ik bang dat dit de volgende ronde wel doorslaggevend effect hebben. De winnaar speelt namelijk woensdag alweer.
Tingis Pingis is ook permanent geblesseerd, vorig jaar ook al nutteloos in de playoffs, dit is meer een feature van hem ondertussen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 01:55 schreef 3rr0r het volgende:
Bridges had vorige westrijd 4/14 FG, Anunoby had zelfs 1/12Dat Porzingis nauwelijks een factor is, is ook opmerkelijk.
quote:Op zondag 18 mei 2025 12:39 schreef Hathor het volgende:
Ik hoor dat Jimmy achter de schermen heel hard bezig is Adebayo over te halen naar GSW te komen.
Naar die fysio van Robben geweest, Van Toorn?quote:Op zondag 18 mei 2025 21:33 schreef GotenSSJ het volgende:
Gaat Denver serieus de carriere van Aaron Gordon riskeren?
Spelen met een grade 2 hamstring scheur. Lekker man.
AG en MPJ zijn allebei geblesseerd, het is 3 tegen 5 en OKC bakt er helemaal niets van in een game 7. Dit is echt lachwekkend.quote:Op zondag 18 mei 2025 21:56 schreef Mykonos het volgende:
Gordon kan echt nauwelijks bewegen, hier moet OKC toch van kunnen profiteren
Als OKC zo blijft schieten maakt het allemaal weinig uit wie een bijzondere dag heeft en wie nietquote:Op zondag 18 mei 2025 22:08 schreef Mykonos het volgende:
Toch zie ik Denver echt niet winnen als Murray geen bijzondere dag heeft, en die heeft nog geen punt gemaakt. Nou ja, eentje dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |