Is wel hun tweede series op rij waarin het tot 7 games komt toch?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:28 schreef GotenSSJ het volgende:
Aaron Gordon ‘geblesseerd’ en ‘doubtful’ voor game 7.
Die gaat dus spelen en 40 punten scoren.
Ja, maar dat lijkt ze tot nu toe niet echt te deren. Zelfs met een 6-7 man rotation. Behoorlijk vervelend.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Is wel hun tweede series op rij waarin het tot 7 games komt toch?
Benieuwd of dat nu al impact heeft. Als het nu geen impact heeft, ben ik bang dat dit de volgende ronde wel doorslaggevend effect hebben. De winnaar speelt namelijk woensdag alweer.
Tingis Pingis is ook permanent geblesseerd, vorig jaar ook al nutteloos in de playoffs, dit is meer een feature van hem ondertussen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 01:55 schreef 3rr0r het volgende:
Bridges had vorige westrijd 4/14 FG, Anunoby had zelfs 1/12Dat Porzingis nauwelijks een factor is, is ook opmerkelijk.
quote:Op zondag 18 mei 2025 12:39 schreef Hathor het volgende:
Ik hoor dat Jimmy achter de schermen heel hard bezig is Adebayo over te halen naar GSW te komen.
Naar die fysio van Robben geweest, Van Toorn?quote:Op zondag 18 mei 2025 21:33 schreef GotenSSJ het volgende:
Gaat Denver serieus de carriere van Aaron Gordon riskeren?
Spelen met een grade 2 hamstring scheur. Lekker man.
AG en MPJ zijn allebei geblesseerd, het is 3 tegen 5 en OKC bakt er helemaal niets van in een game 7. Dit is echt lachwekkend.quote:Op zondag 18 mei 2025 21:56 schreef Mykonos het volgende:
Gordon kan echt nauwelijks bewegen, hier moet OKC toch van kunnen profiteren
Als OKC zo blijft schieten maakt het allemaal weinig uit wie een bijzondere dag heeft en wie nietquote:Op zondag 18 mei 2025 22:08 schreef Mykonos het volgende:
Toch zie ik Denver echt niet winnen als Murray geen bijzondere dag heeft, en die heeft nog geen punt gemaakt. Nou ja, eentje dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |