Prima team ook, opgebouwd door slim te draften en te traden. Ja, tuurlijk moet je geluk hebben dat je met je 55ste pick een 3-voudig MVP pakt, maar alsnog.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Kinda like fan geworden van de Nuggets omdat ze de beste mascotte en dansers hebben.
quote:Op maandag 12 mei 2025 19:08 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Wanneer de GOAT spreekt luisteren wij. @:powerloungen
Hunnie wil toch alleen maar voor de grote markt . Je weet wel , aidsclubs als Brooklyn waar zowel Kyrie , Harden en KD al heel snel klaar mee waren.quote:
Denk dat buiten OKC, Houston en Spurs niemand echt een package kan maken waar de Bucks warm van worden.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hunnie wil toch alleen maar voor de grote markt . Je weet wel , aidsclubs als Brooklyn waar zowel Kyrie , Harden en KD al heel snel klaar mee waren.
Hij gaat zelf wat forceren en dat zal denk ik niet naar iets gaan wat tussen de west en oostkust ligt.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Denk dat buiten OKC, Houston en Spurs niemand echt een package kan maken waar de Bucks warm van worden.
Heb bij de meeste Europese sterren nog wel het idee dat ze niet enkel NY, SF, LA of Miami willen. Maar wie weet, denk dat Houston de beste papieren heeft. Green, Thompson en veel picks.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij gaat zelf wat forceren en dat zal denk ik niet naar iets gaan wat tussen de west en oostkust ligt.
Als hij maar niet zo onduidelijk praat als Shaqquote:Op maandag 12 mei 2025 19:08 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Wanneer de GOAT spreekt luisteren wij. @:powerloungen
Zou Houston Thompson wel doen? Vraag ik me ook af.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Heb bij de meeste Europese sterren nog wel het idee dat ze niet enkel NY, SF, LA of Miami willen. Maar wie weet, denk dat Houston de beste papieren heeft. Green, Thompson en veel picks.
Van OKC zullen ze Chet willen denk ik, en dat zie ik Presti niet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |