Prima team ook, opgebouwd door slim te draften en te traden. Ja, tuurlijk moet je geluk hebben dat je met je 55ste pick een 3-voudig MVP pakt, maar alsnog.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Kinda like fan geworden van de Nuggets omdat ze de beste mascotte en dansers hebben.
quote:Op maandag 12 mei 2025 19:08 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Wanneer de GOAT spreekt luisteren wij. @:powerloungen
Hunnie wil toch alleen maar voor de grote markt . Je weet wel , aidsclubs als Brooklyn waar zowel Kyrie , Harden en KD al heel snel klaar mee waren.quote:
Denk dat buiten OKC, Houston en Spurs niemand echt een package kan maken waar de Bucks warm van worden.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hunnie wil toch alleen maar voor de grote markt . Je weet wel , aidsclubs als Brooklyn waar zowel Kyrie , Harden en KD al heel snel klaar mee waren.
Hij gaat zelf wat forceren en dat zal denk ik niet naar iets gaan wat tussen de west en oostkust ligt.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Denk dat buiten OKC, Houston en Spurs niemand echt een package kan maken waar de Bucks warm van worden.
Heb bij de meeste Europese sterren nog wel het idee dat ze niet enkel NY, SF, LA of Miami willen. Maar wie weet, denk dat Houston de beste papieren heeft. Green, Thompson en veel picks.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij gaat zelf wat forceren en dat zal denk ik niet naar iets gaan wat tussen de west en oostkust ligt.
Als hij maar niet zo onduidelijk praat als Shaqquote:Op maandag 12 mei 2025 19:08 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Wanneer de GOAT spreekt luisteren wij. @:powerloungen
Zou Houston Thompson wel doen? Vraag ik me ook af.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Heb bij de meeste Europese sterren nog wel het idee dat ze niet enkel NY, SF, LA of Miami willen. Maar wie weet, denk dat Houston de beste papieren heeft. Green, Thompson en veel picks.
Van OKC zullen ze Chet willen denk ik, en dat zie ik Presti niet doen.
Wat zouden andere kanshebbende teams zijn? Lakers misschien?quote:
Als ze Doncic willen opgeven.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:07 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wat zouden andere kanshebbende teams zijn? Lakers misschien?
Giannis voor een type Jrue Holiday? Al kan Thompson natuurlijk nog beter worden.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:04 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Zou Houston Thompson wel doen? Vraag ik me ook af.
Eens zal het salaris van Lebron toch wegvallen.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als ze Doncic willen opgeven.
Al heeft Milwaukee misschien ook een infiltrant, wie weet.
Zouden Spure dan Fox willen traden voor Antetokounmpo?quote:The Golden State Warriors, Houston Rockets and San Antonio Spurs are listed among the betting favorites to land Antetokounmpo if he doesn't remain in Milwaukee next season.
Dat salaris kan wel wegvallen, maar Giannis heeft nog een tijdje een contract geloof ik. Dan zal er toch iets richting Milwaukee moeten gaan.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:17 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Eens zal het salaris van Lebron toch wegvallen.
Een Fox artikel meldt :
[..]
Zouden Spure dan Fox traden van Antetokounmpo?
Wembanyana en Giannis tezamen lijkt me erg lastig te bespelen.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat salaris kan wel wegvallen, maar Giannis heeft nog een tijdje een contract geloof ik. Dan zal er toch iets richting Milwaukee moeten gaan.
Fox en Castle, zou niet weten wie anders van Spurs iets van trade value heeft, buiten Wembanyama natuurlijk, maar die gaat natuurlijk nergens heen.
Zal er aan liggen wat de Bucks liever hebben, bepaalde picks of een jonge speler (bijv. Thompson of Jalen Williams) en wellicht iets minder gunstige picks. Geen idee of Houston en OKC die 2 spelers zouden traden, maar voor Giannis.. Lastig om nee te zeggen.
Dan mag je 60 3'tjes gaan schieten, lay-ups kun je vergetenquote:Op maandag 12 mei 2025 23:00 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wembanyana en Giannis tezamen lijkt me erg lastig te bespelen.
Met Butler-25quote:Op dinsdag 13 mei 2025 05:40 schreef 3rr0r het volgende:
Ze zitten Podziemski dicht op de huid, is maar goed dat Kumingoat levert. Het leek met Jimmy op de bank zelfs beter te gaan.
Heeft nu meer gescoord dan de afgelopen 3 wedstrijden bij elkaar!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |