Net pas game 3 terug gekeken, die heeft OKC game 3 wel gekost. Wat een debiele beslissingen in het 4de kwart.quote:
Chet moet ook wat beter schieten, maar goed, als je Jokic voor de kiezen krijgt is het allemaal wat lastigerquote:Op zondag 11 mei 2025 20:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Net pas game 3 terug gekeken, die heeft OKC game 3 wel gekost. Wat een debiele beslissingen in het 4de kwart.
Denk dat je deze serie wel af kan schrijven, de lampjes zijn nog een beetje te fel voor de diva's.
Jokic had ook geen goede game, maar als je slechts 2 field goals maakt in de laatste 9 minuten is er iets behoorlijk mis.quote:Op zondag 11 mei 2025 21:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Chet moet ook wat beter schieten, maar goed, als je Jokic voor de kiezen krijgt is het allemaal wat lastiger
Als je domme dingen doet roep je het ook over je af. Jokic zei van zichzelf dat hij de slechtste speler op het veld was lol. Met de verdediging die OKC liet zien gedurende het seizoen zouden Gordon en Porter niet zo mogen kunnen schieten inderdaad.quote:Op zondag 11 mei 2025 21:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Jokic had ook geen goede game, maar als je slechts 2 field goals maakt in de laatste 9 minuten is er iets behoorlijk mis.
Vrij zuur, met normale coaching in game 1 en een iets van normale schietdag in game 3 had je gewoon 3-0 voor kunnen staan. Nu mag je vechten voor je leven, ben benieuwd wat het gaat geven vanavond. Ik vrees ervoor, nu komt de onervarenheid toch weer om de hoek kijken als het een beetje spannend begint te worden.
Edit: En ik hoop ten zeerste dat Gordon en Porter vandaag wel eens kunnen missen. 9/12 van 3 gecombineerd slaat ook nergens op voor die 2.
Een paar van die 3tjes gingen ook nergens over hoor, volle contest en nothing but netquote:Op zondag 11 mei 2025 21:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je domme dingen doet roep je het ook over je af. Jokic zei van zichzelf dat hij de slechtste speler op het veld was lol. Met de verdediging die OKC liet zien gedurende het seizoen zouden Gordon en Porter niet zo mogen kunnen schieten inderdaad.
Saxofoon volkslied
WigginsGOD. Mokerdom inderdaadquote:Op zondag 11 mei 2025 22:00 schreef 3rr0r het volgende:
Ik wilde net zeggen, mooi, Caruso gaat gewoon voor de layup bij de fastbreak en scoort maar de eerstvolgende knakker kiest weer voor een drietje en mist
In playoffs of überhaupt in NBA?quote:Op zondag 11 mei 2025 22:09 schreef GotenSSJ het volgende:
En weer een record erbij, laagste kwart ooit
Volgens mij playoffs, zag enkel iets voorbij komen met lowest points.quote:
Er is wel eens een wedstrijd in 19-18 geëindigd, maar dat was voor de schotklok.quote:
2 van 35 direct na de TO.quote:Op zondag 11 mei 2025 22:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er is wel eens een wedstrijd in 19-18 geëindigd, maar dat was voor de schotklok.
De teams schieten samen 2 op 33 driepunters. Topshow
Daar zouden ze inderdaad eens voor moeten fluiten, dan staat die na 4 minuten spelen niet meer op het veldquote:Op zondag 11 mei 2025 22:42 schreef DrMarten het volgende:
Jokic moeten ze met judogrepen tegenhouden, daar wordt niet voor gefloten, maar als iemand tegen hem aanloopt is het een fout. Die scheidsrechters willen gewoon niet dat de Nuggets winnen volgens mij.
Bij ieder ander hadden ze daar gewoon de score geteld, alleen nu bij hem niet. Als je ziet hoe er vandaag gefloten wordt kan ik me zijn frustratie volledig voorstellen.quote:Op zondag 11 mei 2025 22:42 schreef GotenSSJ het volgende:
Hahahaha, Jokic die rent en na de foul schiet, om vervolgens weer te gaan mekkeren natuurlijk. Die had echt voetballer moeten worden met z'n gezeur en gezeik op de scheids na iedere call
Ach, de hele wereld is er weer op uit om de ethische basketbal god Jokic tegen te werken. Natuurlijk.quote:Op zondag 11 mei 2025 22:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij ieder ander hadden ze daar gewoon de score geteld, alleen nu bij hem niet. Als je ziet hoe er vandaag gefloten wordt kan ik me zijn frustratie volledig voorstellen.
Dit hele team is nerveus als ze niet 20 punten voor staan na 10 minuten. Beschamend.quote:Op zondag 11 mei 2025 23:10 schreef 3rr0r het volgende:
Nuggets voor. Chet nerveus omdat hij opeens moest dribbelen richting Jokic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |