SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Beetje actueel ook wel hč, als je elke dag protesten en vernielen hoort of ziet?quote:Op zondag 4 mei 2025 20:29 schreef Citizen.Erased het volgende: [..] Zijn hier op FOK! mensen ook altijd druk mee. Gevoelig onderwerp.
Colt .45quote:Op zondag 4 mei 2025 20:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kitten vraagt zich af wat er in haar tasje zit.
Goede vraag wel.
Wij denken Wilhelmina pepermunt
Dat ga ik niet hardop zeggen.quote:
Ook dat. Moet maar eens oplossing voor komen.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beetje actueel ook wel hč, als je elke dag protesten en vernielen hoort of ziet?
Ja maar ja niemand haptquote:Op zondag 4 mei 2025 20:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik overdrijf een beetje om de Zwabber te chokeren natuurlijk
Zoiets dacht ik ookquote:
Dat kan ze niet horenquote:
Mag wel hoor.quote:
MAXimaquote:Op zondag 4 mei 2025 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik ook![]()
![]()
Blijkt ze stiekem getraind als een volwaardige Bondgirl en streept ze zo die sniper op het dak weg
Terecht dat het 2 min dicht was.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:34 schreef Elvi het volgende:
Ik weet niet eens waar het over gaat. Waarschijnlijk dat fok even 2 minuten dicht was en de autistjes dat niet aan konden?
Huh ,wat kon je niet aan?quote:Op zondag 4 mei 2025 20:34 schreef Elvi het volgende:
Ik weet niet eens waar het over gaat. Waarschijnlijk dat fok even 2 minuten dicht was en de autistjes dat niet aan konden?
ah maar niet afstappen neem ik aan dan?quote:
Wat een gezellige binnenkomer johquote:Op zondag 4 mei 2025 20:34 schreef Elvi het volgende:
Heb het over kitten, schatquote:
Volgens mij is dat inderdaad een prima gesprekspartnerquote:Op zondag 4 mei 2025 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou daar best eens een avondje mee willen ouwehoeren.
Waar wat over gaat precies?quote:Op zondag 4 mei 2025 20:34 schreef Elvi het volgende:
Wordt Wimlex boos.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou daar best eens een avondje mee willen ouwehoeren.
fidget spinner voor als ze weer even alleen is, om bij te komenquote:Op zondag 4 mei 2025 20:35 schreef Moeraskat het volgende:
We denken nu:
Inhoud tas maxima:
Wilhelmina pepermunt
Huissleutel
Telefoon
Zakdoeken
Tandenstokers
Dextrotabletten
Colt.45 ( niet hardop tegen kitten gezegd)
HAHAHAAquote:Op zondag 4 mei 2025 20:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
fidget spinner voor als ze weer even alleen is, om bij te komen
Ik denk dat als ik morgen de balkondeur open zet of buiten ga luisteren dat ik dichtbij genoeg benquote:Op zondag 4 mei 2025 20:26 schreef mschol het volgende:
gaan er mensen van de KSC nog naar bevrijdingsfestivals?
Extra telefoon om Julio de tuinman te kunnen bellen in koude tijden.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:35 schreef Moeraskat het volgende:
We denken nu:
Inhoud tas maxima:
Wilhelmina pepermunt
Huissleutel
Telefoon
Zakdoeken
Tandenstokers
Dextrotabletten
Net zoals Canada 2 favoriete Justins heeft hebben wij 2 favoriete Maxenquote:Op zondag 4 mei 2025 20:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Volgens mij is dat inderdaad een prima gesprekspartner
Duo sim tegenwoordig hčquote:Op zondag 4 mei 2025 20:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Extra telefoon om Julio de tuinman te kunnen bellen in koude tijden.
Wat voor sleutelbos zou je moeten hebben met een paleis?quote:Op zondag 4 mei 2025 20:35 schreef Moeraskat het volgende:
We denken nu:
Inhoud tas maxima:
Wilhelmina pepermunt
Huissleutel
Telefoon
Zakdoeken
Tandenstokers
Dextrotabletten
Ik moest echt heel hard lachen.quote:
Oh ja tuurlijkquote:Op zondag 4 mei 2025 20:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
fidget spinner voor als ze weer even alleen is, om bij te komen
Die jongste dochter (toch) dat wordt er ook wel eentje hoor.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Extra telefoon om Julio de tuinman te kunnen bellen in koude tijden.
Gewoon, eentje met een Scooby-Doo creatie van Amalia als sleutelhanger eraan.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat voor sleutelbos zou je moeten hebben met een paleis?
Middelste bedoel jequote:Op zondag 4 mei 2025 20:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die jongste dochter (toch) dat wordt er ook wel eentje hoor.
Die ander lijkt op pa.
Die rooie, ja die gaat wel wat royale schandaaltjes veroorzaken, je ziet aan haar gezicht dat ze denkt met wat er onder de navel zit in plaats van erboven.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die jongste dochter (toch) dat wordt er ook wel eentje hoor.
Die ander lijkt op pa.
dat lijkt me geen feestjequote:Op zondag 4 mei 2025 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik morgen de balkondeur open zet of buiten ga luisteren dat ik dichtbij genoeg ben
Schoof komt ook morgen naar Wageningen. Dat gaat ook niet zonder slag of stoten goed morgenquote:Op zondag 4 mei 2025 20:40 schreef Moeraskat het volgende:
Jaaaa hoor er is er weer eentje of twee aangehouden hoor.
Een er is ook nog een demonstrant die riep: schoof heeft bloed aan z’n handen.
Had ik maar niet in Wageningen moeten gaan wonenquote:
Dan lijkt ze toch op haar pa.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die rooie, ja die gaat wel wat royale schandaaltjes veroorzaken, je ziet aan haar gezicht dat ze denkt met wat er onder de navel zit in plaats van erboven.
Mooie zelfreflectie weerquote:Op zondag 4 mei 2025 20:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die rooie, ja die gaat wel wat royale schandaaltjes veroorzaken, je ziet aan haar gezicht dat ze denkt met wat er onder de navel zit in plaats van erboven.
ligt toch ook vast wel aan waar je in wageningen woont?quote:Op zondag 4 mei 2025 20:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Had ik maar niet in Wageningen moeten gaan wonen
Hier in de straat ook. Twee knulletjes op een fatbike (daar ging het al mis) die waarschijnlijk dachten dat iedereen stil was om hun geschreeuw te kunnen horen.quote:
De hele stad kan bijna meegenieten hoor.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ligt toch ook vast wel aan waar je in wageningen woont?
Om drie over zag ik hier ook kinderen op een elektrische step, midden op de weg. En die weten echt niet van autoloze zondag af dus die verwarring kan het niet geweest zijn.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier in de straat ook. Twee knulletjes op een fatbike (daar ging het al mis) die waarschijnlijk dachten dat iedereen stil was om hun geschreeuw te kunnen horen.
oh oke..quote:Op zondag 4 mei 2025 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De hele stad kan bijna meegenieten hoor.
Boven of ondergronds.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ligt toch ook vast wel aan waar je in wageningen woont?
Banden lekprikken en accu's kortsluitenquote:Op zondag 4 mei 2025 20:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier in de straat ook. Twee knulletjes op een fatbike (daar ging het al mis) die waarschijnlijk dachten dat iedereen stil was om hun geschreeuw te kunnen horen.
Buitenlanders hebben toch (soms) helemaal niks met ons Nederlands herdenkingsfeestje?quote:Op zondag 4 mei 2025 20:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Om drie over zag ik hier ook kinderen op een elektrische step, midden op de weg. En die weten echt niet van autoloze zondag af dus die verwarring kan het niet geweest zijn.
De verdraagzaamheid is ver te zoekenquote:Op zondag 4 mei 2025 20:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schoof komt ook morgen naar Wageningen. Dat gaat ook niet zonder slag of stoten goed morgen
Waarom reageer je zo?quote:Op zondag 4 mei 2025 20:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Buitenlanders hebben toch (soms) helemaal niks met ons Nederlands herdenkingsfeestje?
Ik heb er wel problemen mee dat Alexia een universitaire studie doet die best pittig is, maar dat ze nu al beoordeeld wordt over mogelijke hoeveelheid bedpartners en schandalen.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je daar problemen mee? Dat Alexia wel knap is?
Reacties uitlokken en mensen op de kast te jagenquote:
Hoe bedoel je “zo”?quote:
Geen idee wat spiegelslijpen is, maar ik ben blij voor jequote:Op zondag 4 mei 2025 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
Yes. Ik was even bang dat ik niets meer zou horen, maar ik heb zojuist betaald voor het spiegelslijpen. Het gaat gebeuren.
Omdat je die opleiding zelf erg lastig zou vinden en minder mannen zou kunnen krijgen?quote:Op zondag 4 mei 2025 20:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb er wel problemen mee dat Alexia een universitaire studie doet die best pittig is, maar dat ze nu al beoordeeld wordt over mogelijke hoeveelheid bedpartners en schandalen.
Blijkbaarquote:Op zondag 4 mei 2025 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Reacties uitlokken en mensen op de kast te jagen
dit lijkt mij de meest voor de handliggende verklaring inderdaadquote:Op zondag 4 mei 2025 20:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Omdat je doe opleiding zelf erg lastig zou vinden en minder mannen zou kunnen krijgen?
Cursus om te leren hoe je uit een blok glas met de hand een spiegel slijpt voor een reflectortelescoop.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee wat spiegelslijpen is, maar ik ben blij voor je
Los is een beetje simpelquote:
Je bent minister president en je gaat naar een linkse studentenstad waar het pro-Gaza tentenkamp van de uni in eerste instantie gewoon mocht blijven staan.quote:
Ja, van een jaar of 8-10quote:Op zondag 4 mei 2025 20:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe bedoel je “zo”?
Waren het Nederlandse jongeren dan? Dan totaal geen opvoeding.
cool!!!!quote:Op zondag 4 mei 2025 20:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Cursus om te leren hoe je uit een blok glas met de hand een spiegel slijpt voor een reflectortelescoop.
Ik las spiegel pijpen.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
Yes. Ik was even bang dat ik niets meer zou horen, maar ik heb zojuist betaald voor het spiegelslijpen. Het gaat gebeuren.
Tuurlijk jaquote:Op zondag 4 mei 2025 20:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Omdat je die opleiding zelf erg lastig zou vinden en minder mannen zou kunnen krijgen?
Jaloezie is een slechte raadgever.
quote:Op zondag 4 mei 2025 20:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent minister president en je gaat naar een linkse studentenstad waar het pro-Gaza tentenkamp van de uni in eerste instantie gewoon mocht blijven staan.
Ik vind dat ballen hebben van Schoof.
Dat zal vast wel verfijnder zijn dan met een haakse slijpen er op los gaanquote:Op zondag 4 mei 2025 20:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Cursus om te leren hoe je uit een blok glas met de hand een spiegel slijpt voor een reflectortelescoop.
Cursusje begrijpend lezen zou wel handig zijn voor jou.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Omdat je die opleiding zelf erg lastig zou vinden en minder mannen zou kunnen krijgen?
Ik vind dit een belediging voor mijn kunsten met een haakse slijperquote:Op zondag 4 mei 2025 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zal vast wel verfijnder zijn dan met een haakse slijpen er op los gaan
We hadden het laatst over vreemde hobby's maar je weet altijd nog weer een tikkie niche te maken.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat?quote:Op zondag 4 mei 2025 20:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh nee je las het niet goed.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:51 schreef Elvi het volgende:
Dus als je een moeilijke studie doet dan willen mannen je niet meer?
Jawel dat maakt niks uit maar alles draait nu eenmaal om uiterlijk in de wereldjequote:Op zondag 4 mei 2025 20:51 schreef Elvi het volgende:
Neen, muis heeft er moeite mee dat Alexia beoordeeld wordt op haar roddel-bedpartners terwijl het een slimme meid is omdat muis zelf minder mannen zou krijgenquote:Op zondag 4 mei 2025 20:51 schreef Elvi het volgende:
Dit verklaart een hoop.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben jaloers op andere vrouwen en daarom moet ik mannen erop wijzen dat ze zo seksistisch zijn ofzo
Dit wordt dan een spiegel van 25,5cm diameter, paar cm dik, telescoop wordt iets van 30cm diameter, anderhalve meter lang.quote:
Ik las "haakse pijper"quote:Op zondag 4 mei 2025 20:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind dit een belediging voor mijn kunsten met een haakse slijper
Nee zeg nou niet, straks krijgen we nķg een podcastquote:Op zondag 4 mei 2025 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Lieve mannen van de wereld,
Zouden jullie je mede mannen op hun gedrag willen aanspreken? Het zet jullie allemaal in een slecht daglicht.
Groetjes,
Ik ben niets anders dan jaloersquote:Op zondag 4 mei 2025 20:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neen, muis heeft er moeite mee dat Alexia beoordeeld wordt op haar roddel-bedpartners terwijl het een slimme meid is omdat muis zelf minder mannen zou krijgen
oh dat is best groot. Hoe lang doe je over zoiets?quote:Op zondag 4 mei 2025 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit wordt dan een spiegel van 25,5cm diameter, paar cm dik, telescoop wordt iets van 30cm diameter, anderhalve meter lang.
Nope, ik heb die mannen geblockt zodat ik hun onzin niet hoef te lezen.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Zouden jullie je mede mannen op hun gedrag willen aanspreken? Het zet jullie allemaal in een slecht daglicht.
Groetjes,
Klinkt tofquote:Op zondag 4 mei 2025 20:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als mannen tegenwoordig een microfoon willen kopen dan moeten ze een test doen. Die is echt heel basic.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:54 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee zeg nou niet, straks krijgen we nķg een podcast
Toch wel het gevaarlijkste elektrische gereedschap dat er bestaatquote:Op zondag 4 mei 2025 20:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind dit een belediging voor mijn kunsten met een haakse slijper
quote:Op zondag 4 mei 2025 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Groetjes,
begrijpelijk, wie wil er nou niet beoordeeld worden op het aantal verzonnen bedpartnersquote:
Moet ik dus nodig eens kopen dus eentje met accu dus. Wordt gezellig op de volgende meet.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch wel het gevaarlijkste elektrische gereedschap dat er bestaat
Extra belasting op de microfoonquote:Op zondag 4 mei 2025 20:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als mannen tegenwoordig een microfoon willen kopen dan moeten ze een test doen. Die is echt heel basic.
Als ik de veiligheidskundigen moet geloven wel jaquote:Op zondag 4 mei 2025 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
welk huishoudelijke gereedschap zou het meeste ongelukken veroorzaken naar gebruikquote:Op zondag 4 mei 2025 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat wil ik niet en dat effect neem ik op de koop toe.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Groetjes,
Een mes of de kaasschaaf?quote:Op zondag 4 mei 2025 20:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
welk huishoudelijke gereedschap zou het meeste ongelukken veroorzaken naar gebruikhmmm, ik weet het niet
aardappelschilmesje?quote:Op zondag 4 mei 2025 20:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
welk huishoudelijke gereedschap zou het meeste ongelukken veroorzaken naar gebruikhmmm, ik weet het niet
Ja goed he. Maar zoveel dingen zijn gewoon leuk en interessant.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We hadden het laatst over vreemde hobby's maar je weet altijd nog weer een tikkie niche te maken.
Love it
Ja dat. Ik stond ooit in een goed daglicht. Toen wilde ook geen vrouw me. Dus wat ik hiermee te winnen heb?quote:Op zondag 4 mei 2025 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee dat wil ik niet en dat effect neem ik op de koop toe.
Maar moeten we nu veel of weinig verzonnen bedpartners hebben?quote:Op zondag 4 mei 2025 20:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
begrijpelijk, wie wil er nou niet beoordeeld worden op het aantal verzonnen bedpartners
De man?quote:Op zondag 4 mei 2025 20:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Of een raps om koekjes mee te rapselenquote:
Koekjes rapselen?quote:Op zondag 4 mei 2025 20:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of een raps om koekjes mee te rapselen
denk dat het niet uitmaakt eigenlijk, het is toch niet goedquote:Op zondag 4 mei 2025 20:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar moeten we nu veel of weinig verzonnen bedpartners hebben?
quote:
Die zijn sneaky ja.quote:
Reed je toen op een vette Harley, had je een vetkuif, een ongeīntegreerde oogopslag en een kontje waar vrouwen van gaan lekken?quote:Op zondag 4 mei 2025 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat. Ik stond ooit in een goed daglicht. Toen wilde ook geen vrouw me. Dus wat ik hiermee te winnen heb?
Ik snap nog steeds niet waarom die vrouw koekjes rapste.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of een raps om koekjes mee te rapselen
Blijkbaar heb je er ook niks mee te verliezen.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat. Ik stond ooit in een goed daglicht. Toen wilde ook geen vrouw me. Dus wat ik hiermee te winnen heb?
mannen veel, vrouwen weinig toch?quote:Op zondag 4 mei 2025 20:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oeh ik zie nu een goede scčne voor mij voor een horrorfilm.quote:
Naar gebruik?quote:Op zondag 4 mei 2025 20:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Arthur Flesserelli.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Reed je toen op een vette Harley, had je een vetkuif, een ongeīntegreerde oogopslag en een kontje waar vrouwen van gaan lekken?
Hoeveel dildo ongelukken heb jij al gehad?quote:
Haha en het zou nog werken ook.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Reed je toen op een vette Harley, had je een vetkuif, een ongeīntegreerde oogopslag en een kontje waar vrouwen van gaan lekken?
Zijn vooral degenen die zo;n ding bedienen die zichzelf verwondenquote:Op zondag 4 mei 2025 20:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet ik dus nodig eens kopen dus eentje met accu dus. Wordt gezellig op de volgende meet.
Ik ben zo voorzichtig met dat ding. Maar die rare houder die ze er bij leveren werkt ook lang niet zo goed voor ieder ding.quote:
Jeetje, ieniquote:Op zondag 4 mei 2025 21:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oeh ik zie nu een goede scčne voor mij voor een horrorfilm.
Hele slechte man, waarvan zijn edele delen eerst bewerkt worden met een dunschiller en daarna met een mandoline.
Terwijl het hard is van de overdosis aan viagra.
Nulquote:Op zondag 4 mei 2025 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel dildo ongelukken heb jij al gehad?
Er is geen winnen, of je bent een slet of je bent een preutse tut.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gelukkig maarquote:
Ik had een tijdje terug met een dunschiller in mijn vinger gesneden, dat was ook een nare wondquote:
Ja ik heb ook obscure niche hobby's net zoals zwab. Alleen zijn de mijne iets minder onschuldigquote:
En Jo met de banjo?quote:
Jij bent niet goedquote:Op zondag 4 mei 2025 21:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hele slechte man, waarvan zijn edele delen eerst bewerkt worden met een dunschiller en daarna met een mandoline.
Ik ga ze spontaan cadeau gevenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn vooral degenen die zo;n ding bedienen die zichzelf verwonden
Ik heb m'n zus wel eens naar de HAP gereden omdat het mis ging met zo'n ding.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben zo voorzichtig met dat ding. Maar die rare houder die ze er bij leveren werkt ook lang niet zo goed voor ieder ding.
Zo'n hitsig Marokkaantje met broccolihaar?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had dit niet achter jou gezochtquote:Op zondag 4 mei 2025 21:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja ik heb ook obscure niche hobby's net zoals zwab. Alleen zijn de mijne iets minder onschuldig
Mannen aanranden voor de damesschoenen zaak?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja ik heb ook obscure niche hobby's net zoals zwab. Alleen zijn de mijne iets minder onschuldig
Jij kent dat fragment niet? Van xe huishoudbeurs? Met die vrouw die een "raps" had gekocht?quote:
Nee dat denk ik ook niet neequote:Op zondag 4 mei 2025 20:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
denk dat het niet uitmaakt eigenlijk, het is toch niet goed
[..]
Niet? Oh. Dit soort dingen verzinnen doe ik echt al jarenquote:
Uhm, nee..quote:Op zondag 4 mei 2025 21:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij kent dat fragment niet? Van xe huishoudbeurs? Met die vrouw die een "raps" had gekocht?
work in progressquote:Op zondag 4 mei 2025 21:03 schreef Moeraskat het volgende:
Oeh gek, die andere instelling voor mobiel met die lay-out van 2024 test of zoiets.
Ik ook nietquote:Op zondag 4 mei 2025 20:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom die vrouw koekjes rapste.
quote:Op zondag 4 mei 2025 21:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zolang het bij verzinnen blijft ipv uitvoeren..quote:Op zondag 4 mei 2025 21:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet? Oh. Dit soort dingen verzinnen doe ik echt al jaren
Hopelijk slik je pilletjes om strak lesbisch te worden.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet? Oh. Dit soort dingen verzinnen doe ik echt al jaren
werkt dat?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hopelijk slik je pilletjes om strak lesbisch te worden.
Nee maar als je er als vrouw weinig hebt gedaan dan ben je een frigide lelijke kut ofzoquote:
vooral dat woordje strakquote:Op zondag 4 mei 2025 21:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
werkt dat?
Waar kan ik die pillen krijgen?
En als je er als man weinig hebt gedaan zit je op Fok.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee maar als je er als vrouw weinig hebt gedaan dan ben je een frigide lelijke kut ofzo
Uhm. Ik fantaseer in het dagelijks leven alleen maar. Komt zelden tot uitvoering. Dat is meestal ook het probleem.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zolang het bij verzinnen blijft ipv uitvoeren..
Ohja dat heb ik ook wel eens gedaanquote:Op zondag 4 mei 2025 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had een tijdje terug met een dunschiller in mijn vinger gesneden, dat was ook een nare wond
Of je doet het met je sims..quote:Op zondag 4 mei 2025 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm. Ik fantaseer in het dagelijks leven alleen maar. Komt zelden tot uitvoering. Dat is meestal ook het probleem.
Dan denk ik oh ga de afwas doen, in mijn hoofd de afwas al gedaan en dan kom ik in de keuken en dan staat daar de afwas. Moet ik het dus nog een keer doen.
quote:Op zondag 4 mei 2025 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm. Ik fantaseer in het dagelijks leven alleen maar. Komt zelden tot uitvoering. Dat is meestal ook het probleem.
Dan denk ik oh ga de afwas doen, in mijn hoofd de afwas al gedaan en dan kom ik in de keuken en dan staat daar de afwas. Moet ik het dus nog een keer doen.
Niet kinkshamen.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zolang het bij verzinnen blijft ipv uitvoeren..
oh die had ik neit eens gezienquote:
En Kaatje met haar mondharmonicaatje?quote:
oh zo.. tja.. nogal onzinnig..quote:Op zondag 4 mei 2025 21:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee maar als je er als vrouw weinig hebt gedaan dan ben je een frigide lelijke kut ofzo
Is wel even wennenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
work in progress
is idd beschikbaar voor abo users
Oh ja geil. Sopsop.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:
ik kan je uit ervaring vertellen, t is niet echt makkelijker. lekkerder welquote:Op zondag 4 mei 2025 21:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh die had ik neit eens gezien![]()
dacht mijn leven is gewoon makkelijker als piemels niet boeien
Ja was gember aan het schillen, kunnen ze daar niet wat makkelijkers op bedenkenquote:
Schillen?!!! Waaromquote:Op zondag 4 mei 2025 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja was gember aan het schillen, kunnen ze daar niet wat makkelijkers op bedenken
Gewoon goed schoonmaken en dan met schilletje en al raspenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja was gember aan het schillen, kunnen ze daar niet wat makkelijkers op bedenken
Volgende keer met een lepeltje doen of een gemberrasp kopenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met een koffielepeltje is het een makkie.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
mag ik 5 minuten in dromenland blijven voor je me neerknalt?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kan je uit ervaring vertellen, t is niet echt makkelijker. lekkerder wel
Je zou bijna denken dat het een onzinnige manier van oordelen isquote:Op zondag 4 mei 2025 21:07 schreef mschol het volgende:
[..]
oh zo.. tja.. nogal onzinnig..
net als dat een man maar direct op vrouwenjacht moet gaan
ik ook niet.quote:
De gember niet schillen?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
joh je mag er de hele nacht over dromen... strak en lesbischquote:Op zondag 4 mei 2025 21:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mag ik 5 minuten in dromenland blijven voor je me neerknalt?
gelukkigquote:Op zondag 4 mei 2025 21:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh je mag er de hele nacht over dromen... strak en lesbisch
quote:
Oh dacht dat je dat wel moest schillenquote:
ESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSIE ESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
bijna wel he.. beetje jammer dat het wel breed gezien wordt als een maatstafquote:Op zondag 4 mei 2025 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het een onzinnige manier van oordelen is
Ik heb er zo eentje voor wortels in de vorm van een puntenslijper. Nog nooit gebruikt natuurlijkquote:Op zondag 4 mei 2025 21:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb wel zo'n dunschiller die ook sliertjes enzo maakt. Is ook wel leuk.
Met vlinderpasta?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
hele zak jumbo garnalen op
BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURP
Dit klinkt net zo logisch als je kraan.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er zo eentje voor wortels in de vorm van een puntenslijper. Nog nooit gebruikt natuurlijk
Oh die heb ik ook. Wel gebruikt overigens. Een kut ding om schoon te maken overigens.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er zo eentje voor wortels in de vorm van een puntenslijper. Nog nooit gebruikt natuurlijk
Als je hem raspt gewoon niet schillen. Als je hem in plakjes wil snijden oid kan je hem ook eerst schillen met een lepel.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon ff goed wassenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Oh dacht dat je dat wel moest schillen
ik ga het morgen even proberen, meteen bij het opstaan te zeggenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Was het leven maar zo makkelijk dat je morgen kon opstaan en zeggen: ik ben lesbisch.
het zou fijn zijn als de wereld gewoon niet zo oversekst wasquote:Op zondag 4 mei 2025 21:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Was het leven maar zo makkelijk dat je morgen kon opstaan en zeggen: ik ben lesbisch.
Jij speelt vals.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ga het morgen even proberen, meteen bij het opstaan te zeggen
Ettooooooooooooooooooooquote:Op zondag 4 mei 2025 21:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSIE ESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Is gewoon zo'n dingquote:Op zondag 4 mei 2025 21:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit klinkt net zo logisch als je kraan.
Ik hoor graag wat de uitkomst isquote:Op zondag 4 mei 2025 21:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ga het morgen even proberen, meteen bij het opstaan te zeggen
Dat sobersoquote:Op zondag 4 mei 2025 21:13 schreef mschol het volgende:
[..]
het zou fijn zijn als de wereld gewoon niet zo oversekst was
Maar waarom zou je een wortel slijpen?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is gewoon zo'n dinghttps://flyingtiger.com/n(...)r-3026675?country=NL
Schillen met een lepel klinkt niet heel logischquote:Op zondag 4 mei 2025 21:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je hem raspt gewoon niet schillen. Als je hem in plakjes wil snijden oid kan je hem ook eerst schillen met een lepel.
garneringquote:Op zondag 4 mei 2025 21:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar waarom zou je een wortel slijpen?
Ik zou me daar levensgevaarlijk aan verwondenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is gewoon zo'n dinghttps://flyingtiger.com/n(...)r-3026675?country=NL
Wat stabielere vrouwen zou ook wel prettig zijn.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:13 schreef mschol het volgende:
[..]
Maar leg een hand op een knie en 40 jaar later gaat je kop eraf.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:07 schreef mschol het volgende:
[..]
oh zo.. tja.. nogal onzinnig..
net als dat een man maar direct op vrouwenjacht moet gaan
Zal het onthouden, scheelt weer ingehakte vingersquote:
Om brieven te schrijven voor het paard van Sinterklaasquote:Op zondag 4 mei 2025 21:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij uien, citrusvruchten of bananen geef ik daar wel de voorkeur aan.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zijn maar weinig dingen in het leven die je moet schillen
Nah, dan heb je helemaal geen seks meer.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat stabielere vrouwen zou ook wel prettig zijn.
aspergesquote:Op zondag 4 mei 2025 21:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen die komkommers en appels schillenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ananasquote:Op zondag 4 mei 2025 21:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb je wel eens een groep vrouwen horen lullen?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:13 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zou niet verkeerd zijn voor de mensheidquote:Op zondag 4 mei 2025 21:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, dan heb je helemaal geen seks meer.
Zodat je sliertjes krijgt, voor de sier en zulksquote:Op zondag 4 mei 2025 21:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 mei 2025 21:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, dan heb je helemaal geen seks meer.
Oh, had dit gemist. Ehh, drie maanden lang iedere zaterdagmiddag. En blijkbaar krijgt niet altijd iedereen hem af binnen die tijd. We gaan het zien.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh dat is best groot. Hoe lang doe je over zoiets?
Ik ook waarschijnlijkquote:Op zondag 4 mei 2025 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou me daar levensgevaarlijk aan verwonden
Bananen altijd in de bananenslijperquote:Op zondag 4 mei 2025 21:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bij uien, citrusvruchten of bananen geef ik daar wel de voorkeur aan.
En kiwi's @:kwiwi
En geen rode gember in je etenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal het onthouden, scheelt weer ingehakte vingers
Nee johquote:Op zondag 4 mei 2025 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Oh dacht dat je dat wel moest schillen
Schil laat zo makkelijk los, je schraapt alleen een beetje.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schillen met een lepel klinkt niet heel logischMaar over het algemeen had ik het gewoon fijn, raspen doe ik bijna met niks, eigenlijk alleen met de schil van limoen
Ruiken ze wel weer lekker frisquote:Op zondag 4 mei 2025 21:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Goeie combinatie wel trouwens, in je vingers hakken met gember erbij.
appels heb ik eerlijk gezegd niet altijd zin in de schilquote:
Ik ook eigenlijk nooitquote:
Is dit een deel van de sliertjes en bonkjes waar men het altijd over heeft?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zodat je sliertjes krijgt, voor de sier en zulks
Melk in de melkschiller.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bananen altijd in de bananenslijper
Voor jou wel jaquote:Op zondag 4 mei 2025 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dit een deel van de sliertjes en bonkjes waar men het altijd over heeft?
Ben je die serie over 't Heike aan het kijken ofzo?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zag laatst iemand die het platte dak ging stofzuigen
ik idd ook niet. en peer zonder schil is ook lekker. meteen in stukjes zodat je het sap niet over je vingers hebt lopen tijdens het etenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:17 schreef mschol het volgende:
[..]
appels heb ik eerlijk gezegd niet altijd zin in de schil
maar dat geldt dan ook voor peren toch?
Ik wil eigenlijk naar bed, struggles.quote:
Ik ga zelfs gewoon naar bedquote:Op zondag 4 mei 2025 21:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk naar bed, struggles.
Aardappelpartjes met schil uit de ovenquote:
Nee ik niet ik kwam thuis en mijn vriendin was dat (waarschijnlijk) aan het kijken.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je die serie over 't Heike aan het kijken ofzo?
Ja beetje extra smaakquote:
Bonkies en sliertjes?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zodat je sliertjes krijgt, voor de sier en zulks
ik ook zo... op bed op de mobiel de race aanzetten en dan in slaap pleuren voor ze over de finish zijnquote:
Peren zijn in schil ook lekkerquote:Op zondag 4 mei 2025 21:17 schreef mschol het volgende:
[..]
appels heb ik eerlijk gezegd niet altijd zin in de schil
maar dat geldt dan ook voor peren toch?
Shhh, ik ben gewoon beter in selectief mijn interesses delen.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Morgen niet vrij?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk naar bed, struggles.
nee, wel een goed ideequote:Op zondag 4 mei 2025 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Huur je ook iemand in om ze voor te kauwen?
Nah, ik heb besloten dat ik morgen wel gewoon vrij ben, dus dan wil ik de race ook wel even live zien.quote:
Die zijn hopelijk niet van wortelquote:Op zondag 4 mei 2025 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dit een deel van de sliertjes en bonkjes waar men het altijd over heeft?
Komkommer met schilquote:Op zondag 4 mei 2025 21:19 schreef UitStraling het volgende:
Komkommer met schil proef je na drie dagen nog op een nare manier.
Geschilde komkommer tintelt je huid fris gezond en zorgt voor een zomers humeur.
Hele aardappels gepoft in aluminiumfolie uit de kolenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Aardappelpartjes met schil uit de oven
Nee meestal wat roder dan wortelquote:
Molo deed altijd mee met mijn vieze hobbyquote:Op zondag 4 mei 2025 21:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Shhh, ik ben gewoon beter in selectief mijn interesses delen.
inb4 shock dat mijn postgedrag hier slechts een selectie van mijn interesses is.
De ouwe ransbakquote:Op zondag 4 mei 2025 21:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Molo deed altijd mee met mijn vieze hobby
quote:Op zondag 4 mei 2025 21:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hele aardappels gepoft in aluminiumfolie uit de kolen
quote:Op zondag 4 mei 2025 21:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat lekker is:
Sprite met 2 theezakjes in de fles een uur laten staan.
Ook op je eikel?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb veel muggenbeten, veel jeuk.
Zeer jammer dit.
Geschilde komkommers eten alleen kindjes van 7 waar net alle melktanden zijn uitgevallenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:19 schreef UitStraling het volgende:
Geschilde komkommer tintelt je huid fris gezond en zorgt voor een zomers humeur.
He vriend.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ook op je eikel?
Ik vraag dit voor fokkie
Ze wilde zelfs nog bij mijn adviesbureau voor martelingen werken.quote:
Serieus?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat lekker is:
Sprite met 2 theezakjes in de fles een uur laten staan.
Biet?quote:
Is wel echt wat voor haar ja.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze wilde zelfs nog bij mijn adviesbureau voor martelingen werken.
Droombaan zou dat zijn. De hele dag obscure martelingen bedenken.
quote:Op zondag 4 mei 2025 21:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze wilde zelfs nog bij mijn adviesbureau voor martelingen werken.
Droombaan zou dat zijn. De hele dag obscure martelingen bedenken.
Ik wilde het niet suggereren om niet bietjes voor iemand te verpestenquote:
Kom je op zo'n verjaardag dat er een bakje tomaatjes, wortelsticks en geschilde komkommer staat.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geschilde komkommers eten alleen kindjes van 7 waar net alle melktanden zijn uitgevallen
gaat dit over komkommers waar je vriendin eerst mee bezig geweest is?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:19 schreef UitStraling het volgende:
Nja, het scheelt dat ik morgen gewoon moet werkenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, ik heb besloten dat ik morgen wel gewoon vrij ben, dus dan wil ik de race ook wel even live zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |