SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Beetje actueel ook wel hč, als je elke dag protesten en vernielen hoort of ziet?quote:Op zondag 4 mei 2025 20:29 schreef Citizen.Erased het volgende: [..] Zijn hier op FOK! mensen ook altijd druk mee. Gevoelig onderwerp.
Colt .45quote:Op zondag 4 mei 2025 20:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kitten vraagt zich af wat er in haar tasje zit.
Goede vraag wel.
Wij denken Wilhelmina pepermunt
Dat ga ik niet hardop zeggen.quote:
Ook dat. Moet maar eens oplossing voor komen.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beetje actueel ook wel hč, als je elke dag protesten en vernielen hoort of ziet?
Ja maar ja niemand haptquote:Op zondag 4 mei 2025 20:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik overdrijf een beetje om de Zwabber te chokeren natuurlijk
Zoiets dacht ik ookquote:
Dat kan ze niet horenquote:
Mag wel hoor.quote:
MAXimaquote:Op zondag 4 mei 2025 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik ook![]()
![]()
Blijkt ze stiekem getraind als een volwaardige Bondgirl en streept ze zo die sniper op het dak weg
Terecht dat het 2 min dicht was.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:34 schreef Elvi het volgende:
Ik weet niet eens waar het over gaat. Waarschijnlijk dat fok even 2 minuten dicht was en de autistjes dat niet aan konden?
Huh ,wat kon je niet aan?quote:Op zondag 4 mei 2025 20:34 schreef Elvi het volgende:
Ik weet niet eens waar het over gaat. Waarschijnlijk dat fok even 2 minuten dicht was en de autistjes dat niet aan konden?
ah maar niet afstappen neem ik aan dan?quote:
Wat een gezellige binnenkomer johquote:Op zondag 4 mei 2025 20:34 schreef Elvi het volgende:
Heb het over kitten, schatquote:
Volgens mij is dat inderdaad een prima gesprekspartnerquote:Op zondag 4 mei 2025 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou daar best eens een avondje mee willen ouwehoeren.
Waar wat over gaat precies?quote:Op zondag 4 mei 2025 20:34 schreef Elvi het volgende:
Wordt Wimlex boos.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou daar best eens een avondje mee willen ouwehoeren.
fidget spinner voor als ze weer even alleen is, om bij te komenquote:Op zondag 4 mei 2025 20:35 schreef Moeraskat het volgende:
We denken nu:
Inhoud tas maxima:
Wilhelmina pepermunt
Huissleutel
Telefoon
Zakdoeken
Tandenstokers
Dextrotabletten
Colt.45 ( niet hardop tegen kitten gezegd)
HAHAHAAquote:Op zondag 4 mei 2025 20:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
fidget spinner voor als ze weer even alleen is, om bij te komen
Ik denk dat als ik morgen de balkondeur open zet of buiten ga luisteren dat ik dichtbij genoeg benquote:Op zondag 4 mei 2025 20:26 schreef mschol het volgende:
gaan er mensen van de KSC nog naar bevrijdingsfestivals?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |