SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
probeer je het te begrijpen?quote:Op zondag 4 mei 2025 18:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap na 38 jaar nog steeds niets van de helft van de sociale dingen die mensen doen
Bekende van me die al zeker 10 jaar geleden overleden is krijgt ieder jaar op Facebook nog wat felicitaties van random “vrienden”.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
al is dit wel een wtfje, hoe zag je dit voor je
Gewoon snel even scriptje schrijven daarvoor.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:47 schreef Nattekat het volgende:
Oja, ik herinner me plots dat ergens op dit forum een topic is waar meerdere figuren op het laatste moment voor de dodenherdenking gaan proberen om de lapo te hebben.
Hee jij hier?quote:Op zondag 4 mei 2025 18:47 schreef Nattekat het volgende:
Oja, ik herinner me plots dat ergens op dit forum een topic is waar meerdere figuren op het laatste moment voor de dodenherdenking gaan proberen om de lapo te hebben.
En zo snel mogelijk weer te posten om 2003quote:Op zondag 4 mei 2025 18:47 schreef Nattekat het volgende:
Ja apart is datquote:Op zondag 4 mei 2025 18:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bekende van me die al zeker 10 jaar geleden overleden is krijgt ieder jaar op Facebook nog wat felicitaties van random “vrienden”.
Doet iemand eens aan zelfreflectie is het weer niet goed.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:46 schreef Crack_ het volgende:
altijd raar als mensen een tt over zichzelf maken
quote:Op zondag 4 mei 2025 18:52 schreef CherryLips het volgende:
Volgende week vrijdag is m'n opa 25 jaar dood.
Dat je in 2025 nog op Facebook zit en jonger bent dan 60 jaar?quote:
Ken jij Ed de hyena?quote:Op zondag 4 mei 2025 18:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doet iemand eens aan zelfreflectie is het weer niet goed.
Ik heb even geen facepalm smiley klaarstaan.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:51 schreef CherryLips het volgende:
Zag er vorig jaar nog eentje langskomen 'Gefeliciteerd!' en dan daaronder als reactie: 'O nee je bent dood?'
Man man man. Dat account ging kort daarna ook offline.
Ja vroeg op als je nog naar de Boni wil.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:54 schreef CherryLips het volgende:
O kut het defile in Wageningen begint morgen al om half 12.
geen idee wanneer het was maar ik zit op 31 jaarquote:Op zondag 4 mei 2025 18:52 schreef CherryLips het volgende:
Volgende week vrijdag is m'n opa 25 jaar dood.
Want?quote:Op zondag 4 mei 2025 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja vroeg op als je nog naar de Boni wil.
ik bedacht me laatst dat we eigenlijk meer sterfdagen weten dan geboortedata, die vergeten we nu eerderquote:Op zondag 4 mei 2025 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet alleen de sterfdag van mijn eerste opa nog: 12 februari 1983. Van de rest hooguit ongeveers.
Hoho Bonirama tegenwoordig.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja vroeg op als je nog naar de Boni wil.
quote:Op zondag 4 mei 2025 18:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
geen idee wanneer het was maar ik zit op 31 jaar
was ook nog een leuke argument met mijn baas laatst, of ik 18 april op vakantie was
nee
dat is de sterfdag van mijn oma
die voor het eerst in 22 jaar weer op goede vrijdag viel
Weet ik veel, ik lul maar watquote:
mijn oom besloot neer te gaan op mijn verjaardagquote:Op zondag 4 mei 2025 18:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Opa aan vaders kant overleed in 1965 op 15 maart. 16 jaar later (op 15 maart 1981)kwam ik ter wereld
Oma aan die kant stierf op 14 juni 1991 een dag voor mijn vaders verjaardag..
De andere kant was het ergens in juli 1997 Oma overleed op een zondag, de dinsdag daarop overleed Opa...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top: Jouw Like Maakt het Verschil
Druk F5'end in de laatste seconden.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En zo snel mogelijk weer te posten om 2003
quote:Op zondag 4 mei 2025 18:51 schreef CherryLips het volgende:
Zag er vorig jaar nog eentje langskomen 'Gefeliciteerd!' en dan daaronder als reactie: 'O nee je bent dood?'
ohja, goed van jou. Stom van mijquote:Op zondag 4 mei 2025 18:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doet iemand eens aan zelfreflectie is het weer niet goed.
quote:Op zondag 4 mei 2025 19:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn oom besloot neer te gaan op mijn verjaardag
ik was echt zo boosOh ja mijn overgrootmoeder overleed op tweede kerstdag 1991. Toen was ik 18. Heb staan janken als een baby op die begrafenis. Schaamde me kapotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Henk Krol?quote:Op zondag 4 mei 2025 18:51 schreef CherryLips het volgende:
Dan moet ik nu werken ipv morgenochtend.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik lul maar watWat is ermee als dat defilé pas om half twaalf is?
Was maar een grapje hoorquote:
echt? waarom schaamde je je ervoor?quote:Op zondag 4 mei 2025 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja mijn overgrootmoeder overleed op tweede kerstdag 1991. Toen was ik 18. Heb staan janken als een baby op die begrafenis. Schaamde me kapot
Ordinaire kaap ook.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:46 schreef Crack_ het volgende:
altijd raar als mensen een tt over zichzelf maken
Waarom schamen?quote:Op zondag 4 mei 2025 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja mijn overgrootmoeder overleed op tweede kerstdag 1991. Toen was ik 18. Heb staan janken als een baby op die begrafenis. Schaamde me kapot
Oh okeequote:Op zondag 4 mei 2025 19:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet ik nu werken ipv morgenochtend.
[..]
ik was echt zo boosHow can i make this about meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja omdat ik bij leven niet echt naar dat mensje omgekeken had. Niet dat ze in de buurt woonde of zo, dat niet.quote:
?quote:
Yup.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Flinke aandachtshonger, dat moet gevoed worden
[..]
ik was echt zo boosdit snap ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe oud was jij toen?
mijn oma overleed op 31 dec, vond ik ook irritant
Baby darling doll face honey
Dit is juist ontzettend lief en niets om je voor te schamen.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja omdat ik bij leven niet echt naar dat mensje omgekeken had. Niet dat ze in de buurt woonde of zo, dat niet.
Denk dat ik toen al last had van imposter syndrome.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is juist ontzettend lief en niets om je voor te schamen.
ahh op die manier schamen, ja snap ik wel ergens. Dacht even dat je je schaamde om het huilen an sich, 'want je moet stoer zijn!!!' oid. Dacht alquote:Op zondag 4 mei 2025 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja omdat ik bij leven niet echt naar dat mensje omgekeken had. Niet dat ze in de buurt woonde of zo, dat niet.
Niks mis met je emoties tonen.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahh op die manier schamen, ja snap ik wel ergens. Dacht even dat je je schaamde om het huilen an sich, 'want je moet stoer zijn!!!' oid. Dacht al
oh damnquote:Op zondag 4 mei 2025 19:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
een van je overgrootouders kennen lijkt me wel bijzonder. Ik heb ze nooit gekend, zover ik weet hebben mijn ouders hen (dus de opa en oma van hun) ook nooit gekend.
De kinderen van mijn broer hebben nog drie overgrootouders (alle drie aan schoonzus' ) meegemaakt
Nou ja niet stoer zijn of zo, maar wel iets van "ik heb geen recht op verdriet" zeg maar. Was raar.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahh op die manier schamen, ja snap ik wel ergens. Dacht even dat je je schaamde om het huilen an sich, 'want je moet stoer zijn!!!' oid. Dacht al
Eensquote:Op zondag 4 mei 2025 19:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niks mis met je emoties tonen.
Mijn moeder op 1 januari. Hoe durven ze steeds op die dag het nieuwe jaar te vierenquote:Op zondag 4 mei 2025 19:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn moeder is overleden op 17 juli. Men vond het nodig om jaren later op die dag een vliegtuig met Nederlanders uit de lucht te schieten...![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er een paar niet bewust meegemaakt.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
een van je overgrootouders kennen lijkt me wel bijzonder. Ik heb ze nooit gekend, zover ik weet hebben mijn ouders hen (dus de opa en oma van hun) ook nooit gekend.
De kinderen van mijn broer hebben nog drie overgrootouders (alle drie aan schoonzus' ) meegemaakt
Dat lijkt me ook echt naarquote:Op zondag 4 mei 2025 19:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn moeder is overleden op 17 juli. Men vond het nodig om jaren later op die dag een vliegtuig met Nederlanders uit de lucht te schieten...![]()
![]()
Dat lijkt me lastig jaquote:Op zondag 4 mei 2025 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja niet stoer zijn of zo, maar wel iets van "ik heb geen recht op verdriet" zeg maar. Was raar.
wat was er droevig aan de begrafenis? of gewoon dat het een begrafenis an sich was?quote:Op zondag 4 mei 2025 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja contact leggen was niet echt aan mij. Met mijn ouders gingen we er weleens op bezoek, mensje was natuurlijk enorm oud en zo. Dan heb je van die plichtmatige bezoekjes, misschien ieder jaar een keer of zo dat we daar heen gingen. Misschien was het ook wel dat heel het droevige van zo'n begrafenis me enorm aangreep. Heb ik nog steeds wel. Gelukkig heb ik bijna nooit begrafenissen.
Je kijkt toch ook liever geen droevige films?quote:Op zondag 4 mei 2025 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja contact leggen was niet echt aan mij. Met mijn ouders gingen we er weleens op bezoek, mensje was natuurlijk enorm oud en zo. Dan heb je van die plichtmatige bezoekjes, misschien ieder jaar een keer of zo dat we daar heen gingen. Misschien was het ook wel dat heel het droevige van zo'n begrafenis me enorm aangreep. Heb ik nog steeds wel. Gelukkig heb ik bijna nooit begrafenissen.
Ja wat niet. Allesquote:Op zondag 4 mei 2025 19:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat was er droevig aan de begrafenis? of gewoon dat het een begrafenis an sich was?is ook niet niks
quote:Op zondag 4 mei 2025 19:22 schreef essnhills het volgende:
Vandaag is de sterfdag van mijn tante. Die overleed 3 jaar geleden
überhaupt geen films. Nieuwe James Bonds komen er ook niet meer en dan houdt het snel op.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kijkt toch ook liever geen droevige films?
quote:Op zondag 4 mei 2025 19:22 schreef Crack_ het volgende:
Heb een keer zo'n begrafenis meegemaakt van een mevrouw die kwam te overleden op 65e leeftijd. Waren max 10 mensen op die begrafenis. Echt om te janken. En was een leuke vrouw joh
ik kan het ook heel mooi vindenquote:
Oh nee ik zie er altijd enorm tegenop. Blij als het achter de rug isquote:Op zondag 4 mei 2025 19:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik kan het ook heel mooi vindenvooral bij oudjes. Maargoed, bij jou is dat anders dus denk ik
Veel te jong ook, 66 pasquote:
Ik kijk ook amper films. Mijn aandachtsspanne rijkt niet verder dan een uurquote:Op zondag 4 mei 2025 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
überhaupt geen films. Nieuwe James Bonds komen er ook niet meer en dan houdt het snel op.
Pa en ma waren van de week naar "1984" geweest.
James Bondquote:Op zondag 4 mei 2025 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
überhaupt geen films. Nieuwe James Bonds komen er ook niet meer en dan houdt het snel op.
Pa en ma waren van de week naar "1984" geweest.
Ik vind uitvaarten vaak beidequote:Op zondag 4 mei 2025 19:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik kan het ook heel mooi vindenvooral bij oudjes. Maargoed, bij jou is dat anders dus denk ik
Je had je aandacht er niet bij?quote:Op zondag 4 mei 2025 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Waar ik rijkt zei bedoel ik reikt. Stop de tijd.
Kijk,quote:Op zondag 4 mei 2025 19:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kijkt toch ook liever geen droevige films?
Zouden die twee niet hand in hand gaan?quote:Op zondag 4 mei 2025 19:26 schreef essnhills het volgende:
Als ik ooit weer beter ben dan wordt dat denk ik ook een flinke uitdaging, mijn aandachtsspanne weer opbouwen
quote:Op zondag 4 mei 2025 19:22 schreef essnhills het volgende:
Vandaag is de sterfdag van mijn tante. Die overleed 3 jaar geleden
Was ook echt een zielig verhaal. Ze had een operatie op de planning om een goedaardige tumor weg te halen; tijdnes operatie kwamen ze er achter dat het geen goedaardige tumor is maar een uitzaaien van kwaadaardige tumoren en 'oh maar hier kunnen we niet zoveel meer aan doen, je gaat dood'.quote:
Brengt mensen bij elkaar.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind uitvaarten vaak beide
Verdrietig en mooi
als ik doodga hoef je niet te komen, ik zal een stream regelen. Zou dat beter zijn?quote:Op zondag 4 mei 2025 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee ik zie er altijd enorm tegenop. Blij als het achter de rug is
quote:Op zondag 4 mei 2025 19:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dit snap ik welhoe oud was jij toen?
mijn oma overleed op 31 dec, vond ik ook irritant
Zouden jouw klachten niet vooral mentaal zijn uberhaubt?quote:Op zondag 4 mei 2025 19:26 schreef essnhills het volgende:
Als ik ooit weer beter ben dan wordt dat denk ik ook een flinke uitdaging, mijn aandachtsspanne weer opbouwen
Mijn laatste overgrootouder is 95 oid geworden. Ik zal toen een jaar of 10 zijn geweest.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wel makkelijk voor ons autistenquote:Op zondag 4 mei 2025 19:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als ik doodga hoef je niet te komen, ik zal een stream regelen. Zou dat beter zijn?
dat zijn de betere meestalquote:Op zondag 4 mei 2025 19:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind uitvaarten vaak beide
Verdrietig en mooi
Ongetwijfeld, maar ik kan me niet voorstellen dat als alle cognitieve issues en de brainfog wegvalt dat mijn brein ineens weer in topconditie isquote:Op zondag 4 mei 2025 19:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zouden die twee niet hand in hand gaan?
mijn oma was al 5 jaar mentaal en fysiek afgestorven, was eerder sneu om die vrouw in leven te zienquote:
Mjaquote:Op zondag 4 mei 2025 19:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat zijn de betere meestalals het vooral verdriet is, dan zijn het vaak mensen die nog niet dood moesten gaan
![]()
Hmm, nou ja, stapje voor stapje maarquote:Op zondag 4 mei 2025 19:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar ik kan me niet voorstellen dat als alle cognitieve issues en de brainfog wegvalt dat mijn brein ineens weer in topconditie is
Net zoals dat mijn lichaam dat ook niet is
Zekerrrrquote:Op zondag 4 mei 2025 19:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mja
Ik ben bij meerdere uitvaarten geweest van mensen die veel te jong al gingen, maar ook die kunnen erg mooi zijn. Al is het verdriet daar wel rauwer dan die bijvoorbeeld van opa van bijna 85
Scheelt in ieder geval een eind rijdenquote:Op zondag 4 mei 2025 19:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als ik doodga hoef je niet te komen, ik zal een stream regelen. Zou dat beter zijn?
quote:
quote:Op zondag 4 mei 2025 19:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
[..]
Was ook echt een zielig verhaal. Ze had een operatie op de planning om een goedaardige tumor weg te halen; tijdnes operatie kwamen ze er achter dat het geen goedaardige tumor is maar een uitzaaien van kwaadaardige tumoren en 'oh maar hier kunnen we niet zoveel meer aan doen, je gaat dood'.
Daar had ze opzich redelijk snel vrede mee.
Maar ze had ook twee kinderen; eentje besteede bijzonder weinig tijd aan haar. Kwam opzich wel iedere week op bezoek maar moest allemaal niet te lang duren. Andere kind had ze langere tijd geen contact meer mee (ze kreeg dat kind op haar 16e, ouders vonden dit niet oke en hebben kind toen afgepakt en nouja daardoor later ook lastig tussen moeder en kind). Zij wilde weer contact met dat kind, kind zei 'nee sorry, ik niet met jou ondanks dat je doodgaat'. Toen een maand later 'oke toch wel'.
Ze lag op 31 december in het ziekenhuis, ik ben de hele dag bij haar geweest (want was ook gezellie) en haar eigen zoon kwam 30 minuten langs![]()
![]()
die dag was mijn eigen oma overleden
![]()
Twee weken daarna kreeg ze operatie om pijn tegen te gaan, toen overleed ze. Sorry lang verhaal, maar echt alles vond ik zielig.... Op die begrafenis gingen mensen mij bedanken, ik werd zooooo boos en verdrietig 'JE MOET MIJ NIET BEDANKEN, HAD ZELF IETS GEDAANM1!!!!!!'
Is er al een datumprikker?quote:Op zondag 4 mei 2025 19:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]! maar wie weet is er gratis drank en lekker eten
nee ik denk niet dat mijn begrafenis heel gezellig zal zijn, of je moet er een fok!meet van maken, dan misschien welafsluitende borrel met snacks bij het zusje, lets goooo
Kan ik me voorstellenquote:Op zondag 4 mei 2025 19:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik voelde bij mijn oma van 104 echt geen verdriet. Eerder opluchting dat haar lijden voorbij was en dankbaarheid voor haar lange leven.
Kan ik me wel wat bij voorstellen ja. Mijn oma van 93 was diep gelovig. Weet er weinig meer van (allemaal bijbelgezangen maar daar heb ik dus niks mee) maar ik weet wel dat ik blij voor d'r was dat ze bij haar hemelse vader kon zijn waar ze zo graag naartoe wou. Dat welquote:Op zondag 4 mei 2025 19:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik voelde bij mijn oma van 104 echt geen verdriet. Eerder opluchting dat haar lijden voorbij was en dankbaarheid voor haar lange leven.
Ik had begin dit jaar een informele begrafenis. Geen speeches, foto presentaties oid, maar gewoon samenzijn met de nabestaanden met hapjes en drankjes. Nog nooit zo meegemaakt maar was mooi en intiem. Zo mag het na mijn overlijden ook wel.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]! maar wie weet is er gratis drank en lekker eten
nee ik denk niet dat mijn begrafenis heel gezellig zal zijn, of je moet er een fok!meet van maken, dan misschien welafsluitende borrel met snacks bij het zusje, lets goooo
En Crack die dan zegt: "ik kan die dag niet"quote:
Dat was mijn oma van Happy hour, die kennen jullie welquote:Op zondag 4 mei 2025 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan ik me wel wat bij voorstellen ja. Mijn oma van 93 was diep gelovig. Weet er weinig meer van (allemaal bijbelgezangen maar daar heb ik dus niks mee) maar ik weet wel dat ik blij voor d'r was dat ze bij haar hemelse vader kon zijn waar ze zo graag naartoe wou. Dat wel
ik zou ergens wel meer bewust willen leven met het idee dat het zo over kan zijn, en anders ook weer echt nietquote:Op zondag 4 mei 2025 19:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
War ontzettend sneu idd
Maar wel fijn dat jij haar wel de aandacht hebt gegeven die ze verdiende![]()
lolquote:
Zo was de uitvaart van mijn moeder ookquote:Op zondag 4 mei 2025 19:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had begin dit jaar een informele begrafenis. Geen speeches, foto presentaties oid, maar gewoon samenzijn met de nabestaanden met hapjes en drankjes. Nog nooit zo meegemaakt maar was mooi en intiem. Zo mag het na mijn overlijden ook wel.
Had ik bij mijn beide ouders ook en zelfs bij mijn zusje onlangs, rust en uitgestreden.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Klassiekerquote:Op zondag 4 mei 2025 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was mijn oma van Happy hour, die kennen jullie wel
En was dat goed zo voor jou?quote:Op zondag 4 mei 2025 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo was de uitvaart van mijn moeder ook
Dat gevoel snap ikquote:Op zondag 4 mei 2025 19:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zou ergens wel meer bewust willen leven met het idee dat het zo over kan zijn, en anders ook weer echt niet
[..]
quote:lolik heb wel oprecht een tijd tegen mensen gezegd dat ik uit het leven zou stappen als ik na mn 30ste nog steeds niet gelukkig zou zijn want dan had ik het wel lang genoeg geprobeerd. Dat was wel een beetje om mensen voor te bereiden
maar niet meer nodig
![]()
Bij een tante van me kon dat wel allemaal gepland worden. Dat was ook wel vreemd.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zou ergens wel meer bewust willen leven met het idee dat het zo over kan zijn, en anders ook weer echt niet
[..]
lolik heb wel oprecht een tijd tegen mensen gezegd dat ik uit het leven zou stappen als ik na mn 30ste nog steeds niet gelukkig zou zijn want dan had ik het wel lang genoeg geprobeerd. Dat was wel een beetje om mensen voor te bereiden
maar niet meer nodig
![]()
Jouw zus was echt een vechterquote:Op zondag 4 mei 2025 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had ik bij mijn beide ouders ook en zelfs bij mijn zusje onlangs, rust en uitgestreden.
quote:Op zondag 4 mei 2025 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan ik me wel wat bij voorstellen ja. Mijn oma van 93 was diep gelovig. Weet er weinig meer van (allemaal bijbelgezangen maar daar heb ik dus niks mee) maar ik weet wel dat ik blij voor d'r was dat ze bij haar hemelse vader kon zijn waar ze zo graag naartoe wou. Dat wel
vieren dat je die persoon hebt mogen kennen en die persoon heeft mogen bestaan oid, is echt een mooie instelling inderdaadquote:Op zondag 4 mei 2025 19:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had begin dit jaar een informele begrafenis. Geen speeches, foto presentaties oid, maar gewoon samenzijn met de nabestaanden met hapjes en drankjes. Nog nooit zo meegemaakt maar was mooi en intiem. Zo mag het na mijn overlijden ook wel.
ik kan de komende paar jaren nietquote:Op zondag 4 mei 2025 19:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
En Crack die dan zegt: "ik kan die dag niet"![]()
Poeh jij hebt ook al wat meegemaakt nu al zeg.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had ik bij mijn beide ouders ook en zelfs bij mijn zusje onlangs, rust en uitgestreden.
oh mehquote:Op zondag 4 mei 2025 19:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik haat uitvaarten omdat de familie blijkbaar ruzie heeft en zo. Tijdens de uitvaart van mijn oma moet je dan zo geforceerd aardig doen. Kan daar moeilijk tegen.
Ja, wij wilden een uitvaart waar mensen herinneringen konden ophalen zonder geforceerd gedoe. Dat is heel mooi uitgepaktquote:
Ik kom je gewoon halen, wat is dit nouquote:Op zondag 4 mei 2025 19:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]mooie gedachte
[..]
vieren dat je die persoon hebt mogen kennen en die persoon heeft mogen bestaan oid, is echt een mooie instelling inderdaad
[..]
ik kan de komende paar jaren niet
lijkt me ook apart.. maar ook echt heeeeeel mooi dat je dat zelf kunt regelenquote:Op zondag 4 mei 2025 19:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij een tante van me kon dat wel allemaal gepland worden. Dat was ook wel vreemd.
Ik had dat ook met mijn oma een paar jaar geleden. Maar ik voelde me wel schuldig want mijn nichtje is ongeveer van mijn leeftijd en zij was er helemaal kapot van en ik helemaal niet.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoort ook gewoon bij het leven hoor.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Poeh jij hebt ook al wat meegemaakt nu al zeg.
Nou ik moest vorig jaar via Facebook vernemen dat een oom overleden was. Dat zegt wel genoeg denk ik.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh mehkun je elkaar dan niet gewoon negeren oid? of is dat niet per se een beter alternatief
Nee, maar ik ben ook niet zo’n vechterquote:Op zondag 4 mei 2025 19:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja teveel zowat, respect hoor maar voor mij hoeft het zo niet te gaan.
hoezo wil je mij zo graag ophalen voor de dood, ik vind dit wat apart wordenquote:Op zondag 4 mei 2025 19:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kom je gewoon halen, wat is dit nou
Oh dacht voor een andere uitvaart. Dan nietquote:Op zondag 4 mei 2025 19:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoezo wil je mij zo graag ophalen voor de dood, ik vind dit wat apart worden
Iedereen verwerkt verdriet op een eigen manier. Daar is geen goede of foute manier voor.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had dat ook met mijn oma een paar jaar geleden. Maar ik voelde me wel schuldig want mijn nichtje is ongeveer van mijn leeftijd en zij was er helemaal kapot van en ik helemaal niet.
quote:Op zondag 4 mei 2025 19:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou ik moest vorig jaar via Facebook vernemen dat een oom overleden was. Dat zegt wel genoeg denk ik.
quote:Op zondag 4 mei 2025 19:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh dacht voor een andere uitvaart. Dan niet
Dit.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iedereen verwerkt verdriet op een eigen manier. Daar is geen goede of foute manier voor.
Ditquote:Op zondag 4 mei 2025 19:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iedereen verwerkt verdriet op een eigen manier. Daar is geen goede of foute manier voor.
Nee klopt. Maar ik kon het wel goed met hem vinden vroeger. Maar goed, als dit de koers is die ze willen, prima.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]maar opzich, als je dan niks met elkaar hebt.. dat is prima. Leven en laten leven
[..]hahaha nee
Ik denk dan vaak "Wat fijn voor diegene dat ie de rest van deze shitshow die zich "wereld" noemt niet meer mee hoeft te maken."quote:Op zondag 4 mei 2025 19:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb de laatste tijd ook veel meer dat als je leest in de krant dat iemand dood is en de reactie zijn altijd:
Verschrikkelijk, schokkend, enz.
Ik ook niet wat dat betreft maar ik ga die lijdensweg ook niet aan om mijn naasten te beschermen, ik ben meer van de ars moriendi.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben ook niet zo’n vechter
Ja weet ik wel, maar als broertjes of zusjesof goede vrienden al gaan is dat altijd wel een keerpunt in je leven denk ik.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoort ook gewoon bij het leven hoor.
oh ik heb het juist andersom, bij het overlijden van kinderen denk ik soms 'oh die hadden toch nog niet zoveel opgebouwd'quote:Op zondag 4 mei 2025 19:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb de laatste tijd ook veel meer dat als je leest in de krant dat iemand dood is en de reactie zijn altijd:
Dat denk ik ook wel bij een ongeluk met kinderen enzo.
Maar bij mensen die een mooi leven hebben gehad dan denk ik dat niet snel. Dan denk ik ook weleens, nou niet ziek geweest mooi leven gehad. Prima toch?
Volgens mij kunnen we als westersen zonder enig geloof steeds slechter met de dood omgaan.
quote:
GMTAquote:
Wel heel jammer hoor.. maarja, als dit is wat het is inderdaad..quote:Op zondag 4 mei 2025 19:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar ik kon het wel goed met hem vinden vroeger. Maar goed, als dit de koers is die ze willen, prima.
Gelovige mensen kunnen er ook niet per se goed mee omgaan.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar bij mensen die een mooi leven hebben gehad dan denk ik dat niet snel. Dan denk ik ook weleens, nou niet ziek geweest mooi leven gehad. Prima toch?
Volgens mij kunnen we als westersen zonder enig geloof steeds slechter met de dood omgaan.
Als je genoeg wormen in de grond hebt wordt het vanzelf luchtigerquote:
Nou dat ook niet.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dan vaak "Wat fijn voor diegene dat ie de rest van deze shitshow die zich "wereld" noemt niet meer mee hoeft te maken."
en vanaf wanneer bepaal jij dat dan, dat mensen een mooi leven hebben gehad? 40? 50? 60 jaar?quote:Op zondag 4 mei 2025 19:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Mooi dat het aansloot bij jullie behoefte. Dat helpt ongetwijfeld in de rouwverwerking. Ook al is het maar een stapje in het hele rouwproces.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, wij wilden een uitvaart waar mensen herinneringen konden ophalen zonder geforceerd gedoe. Dat is heel mooi uitgepakt
Ja ach. Maak me er niet zo druk om maar soms knaagt het.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel heel jammer hoor.. maarja, als dit is wat het is inderdaad..
4 mei he.quote:
quote:Op zondag 4 mei 2025 19:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je genoeg wormen in de grond hebt wordt het vanzelf luchtiger
willen wij meerrrr of minderrrr oordelenquote:
Ik bepaal niks, ik denk alleen maar.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:43 schreef mschol het volgende:
[..]
en vanaf wanneer bepaal jij dat dan, dat mensen een mooi leven hebben gehad? 40? 50? 60 jaar?
een kind kan ook al een mooi leven hebben gehad, maar dan is het wel een kort leven geweest
ik ben voorlopig even door de mensen heen die ik verwacht qua overlijden..
Ja op een tropisch strand een potje voetballen is wel wat leuker maar juist in zware tijden maak je vaak ook prachtige waardevolle dingen mee.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja weet ik wel, maar als broertjes of zusjesof goede vrienden al gaan is dat altijd wel een keerpunt in je leven denk ik.
Mag ik jouw oor delen?quote:Op zondag 4 mei 2025 19:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
willen wij meerrrr of minderrrr oordelen
MINDERR MINDERRR
MINDERRRRRRR
Dit is ook wat ik bedoel denk ik, hoezo gaan wij als buitenstaander bepalen dat iets minder of meer zielig isquote:Op zondag 4 mei 2025 19:43 schreef mschol het volgende:
[..]
en vanaf wanneer bepaal jij dat dan, dat mensen een mooi leven hebben gehad? 40? 50? 60 jaar?
een kind kan ook al een mooi leven hebben gehad, maar dan is het wel een kort leven geweest
ik ben voorlopig even door de mensen heen die ik verwacht qua overlijden..
-edit-
oke, dat klinkt wat crue: geen echt oude mensen meer om mij heen
Even de Godfather trilogy in 1 keer op een dag kijkenquote:Op zondag 4 mei 2025 19:26 schreef essnhills het volgende:
Ik vind dat iedereen zelf mag bepalen wanneer zijn of haar leven voorbij is. Maar goed dat mag hier in dit land blijkbaar niet.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is ook wat ik bedoel denk ik, hoezo gaan wij als buitenstaander bepalen dat iets minder of meer zielig isdat is raar, of mag je doen maar hou het voor je want het gaat helemaal niet om jouw leven. Voegt bijzonder weinig toe
Wijquote:
het zou mooi zijn als men dat inderdaad zou mogenquote:Op zondag 4 mei 2025 19:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen zelf mag bepalen wanneer zijn of haar leven voorbij is. Maar goed dat mag hier in dit land blijkbaar niet.
Dat is altijd wel een uitdaging denk ikquote:Op zondag 4 mei 2025 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even de Godfather trilogy in 1 keer op een dag kijken
Ja hier staat ie ook aanquote:
Had ik bij mijn beide oma's ook, die waren dan ook flink aan het dementeren dus die (her)kende je ook niet meer.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Heb ze ook al jaren niet meer gekeken, zou ook niet meer echt weten waar ze over gaanquote:Op zondag 4 mei 2025 19:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is altijd wel een uitdaging denk ik
Heb de eerste wel eens geprobeerd te kijken. Echt geen zak aan
ik heb deze ooit op insta gepost (2021quote:Op zondag 4 mei 2025 19:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen zelf mag bepalen wanneer zijn of haar leven voorbij is. Maar goed dat mag hier in dit land blijkbaar niet.
En terecht.quote:
Goede tekst wel.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb deze ooit op insta gepost (2021)
[ afbeelding ]
Was na aanleiding van het zelfmoordpoeder dat je kon kopen en dat mensen dat te absurd vonden dit dat. Ik vind het absurd dat je in dit land MOET leven ondanks dat je dit zelf nooit hebt gewild. Begrijpelijk dat mensen dan naar andere middelen gaan zoeken, en daardoor alleen moeten sterven en dat vind ik zo ontzettend zielig.
Overlijden van een van mijn vrienden heeft me ook heel erg gevormd.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja op een tropisch strand een potje voetballen is wel wat leuker maar juist in zware tijden maak je vaak ook prachtige waardevolle dingen mee.
Neuh.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoop dat de mensen in DTS het aan kunnen.
Dit vind ik vaak zo'n oppervlakkige uitspraak van mensen die levensmoe zijn, val een ander daar niet mee lastig aub.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb deze ooit op insta gepost
[ afbeelding ]
Was na aanleiding van het zelfmoordpoeder dat je kon kopen en dat mensen dat te absurd vonden dit dat. Ik vind het absurd dat je in dit land MOET leven ondanks dat je dit zelf nooit hebt gewild. Begrijpelijk dat mensen dan naar andere middelen gaan zoeken, en daardoor alleen moeten sterven en dat vind ik zo ontzettend zielig.
Ja.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja op een tropisch strand een potje voetballen is wel wat leuker maar juist in zware tijden maak je vaak ook prachtige waardevolle dingen mee.
Die gaan over lijken voor die 2 puntjesquote:Op zondag 4 mei 2025 19:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoop dat de mensen in DTS het aan kunnen.
quote:
je bent wel van de zelfreflectie vandaag hequote:Op zondag 4 mei 2025 19:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit vind ik vaak zo'n oppervlakkige uitspraak van mensen die levensmoe zijn, val een ander daar niet mee lastig aub.
Dan ben jij de volgende die logischerwijs aan de beurt isquote:Op zondag 4 mei 2025 19:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja.
Als je jong bent is doodgaan iets voor oude mensen en domme pechvogels.
Zo rond je 40ste gaan je ouders en heel veel familieleden. En rond je 50ste je eerste vrienden en leeftijdsgenoten:
Ga je toch weer anders naar het leven kijken.
Vind ik.
Ok bedankt voor je mening. Daar gaan we dus helemaal niets mee doenquote:Op zondag 4 mei 2025 19:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit vind ik vaak zo'n oppervlakkige uitspraak van mensen die levensmoe zijn, val een ander daar niet mee lastig aub.
Kloptquote:Op zondag 4 mei 2025 19:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die gaan over lijken voor die 2 puntjes
Bepaal ik zelf welquote:Op zondag 4 mei 2025 19:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ok bedankt voor je mening. Daar gaan we dus helemaal niets mee doen
Geoefend.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:55 schreef Ama het volgende:
Tering wat een eind moet Maxima op die hakken lopen.
Ze heeft vorige week nog geoefendquote:Op zondag 4 mei 2025 19:55 schreef Ama het volgende:
maxima heeft zo'n mooi dramahoofdquote:Op zondag 4 mei 2025 19:55 schreef Ama het volgende:
zijn goed recht uiteraardquote:
Dankuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
dit heb ik ook een beetje. Vind het wel belangrijk dat er een gezamenlijk moment is omdat we dan samen uitdragen we dit belangrijk vindenquote:Op zondag 4 mei 2025 19:56 schreef mschol het volgende:
[..]
zijn goed recht uiteraard
zelf vind ik het meh, ik ben niet van een specifiek moment voor herdenken.. wellicht omdat het vroeger altijd moest.
de damblafferquote:
Zou ik wel doen want het is schijtirritant voor mensen die wel graag leven of nog geleefd zouden hebben.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ok bedankt voor je mening. Daar gaan we dus helemaal niets mee doen
niet ons probleemquote:Op zondag 4 mei 2025 19:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou ik wel doen want het is schijtirritant voor mensen die wel graag leven of nog geleefd zouden hebben.
quote:
quote:Op zondag 4 mei 2025 19:59 schreef mschol het volgende:
https://www.thecandycorne(...)elly-beans-challenge
is dit niet wat voor de snoeperts onder ons?
Ik wil geen vieze smaakjes.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:59 schreef mschol het volgende:
deze heb ik ergens 20 jaar geleden ofzo al eens gekocht. of eerder zelfs want daarna werd het door harry potter nog meer inquote:Op zondag 4 mei 2025 19:59 schreef mschol het volgende:
Dat worden pareltjes als ze straks wat ouder zijn.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:04 schreef gianni61 het volgende:
Perfect getimed, een groepje schreeuwenden koters door de straat
Nasi beans? @CherryLipsquote:Op zondag 4 mei 2025 19:59 schreef mschol het volgende:
Knuppel in de nek.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:04 schreef gianni61 het volgende:
Ik zou door mijn ouders gekielhaald zijnquote:Op zondag 4 mei 2025 20:04 schreef gianni61 het volgende:
#grouphugKSCquote:
Eentje was keihard aan het huilen, dus misschien had die al een knuppel gekregenquote:
Het is geen keutel of zo hoorquote:
ik moest altijd om 19:50 thuis zijn en mocht om 20.10 weer naar buitenquote:Op zondag 4 mei 2025 20:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou door mijn ouders gekielhaald zijn
Met jou altijdquote:
Van een willekeurige voorbijganger.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Eentje was keihard aan het huilen, dus misschien had die al een knuppel gekregen
ik was nog niet begonnen dus dan kan hetquote:Op zondag 4 mei 2025 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is geen keutel of zo hoor![]()
What has been hugged, cannot be unhugged
En terecht.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik moest altijd om 19:50 thuis zijn en mocht om 20.10 weer naar buiten
Wil er nog wel eentje eigenlijkquote:Op zondag 4 mei 2025 20:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik was nog niet begonnen dus dan kan hetdie je ooit heb gekregen, mag je houden
ik wil ook wel weer knuffelenquote:
Ohai.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik wil ook wel weer knuffelenmaar eigenlijk wel een goede, heb die lang niet gehad bedenk ik me nu
quote:
ik wil nog wel knuffelen hoorquote:
Zeker.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
Hij was mooi vandaagHet gedicht van die knul was ook prima
quote:Op zondag 4 mei 2025 20:09 schreef Crack_ het volgende:
Oke, veel animo. Dan toch wel groepsknuffel. KOM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 mei 2025 20:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
[..]
ik wil nog wel knuffelen hoor
Yaaaay.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:09 schreef Crack_ het volgende:
Oke, veel animo. Dan toch wel groepsknuffel. KOM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was allang blij dat de twee minuten niet verstoord werden.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
Hij was mooi vandaagHet gedicht van die knul was ook prima
Dat Joodse jochie moet zo snel zijn keppeltje afzetten anders gaat hij de avond niet overleven.quote:
Oh ik geregeld nog wel hoorquote:Op zondag 4 mei 2025 20:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik wil ook wel weer knuffelenmaar eigenlijk wel een goede, heb die lang niet gehad bedenk ik me nu
Daarom blijf ik thuisquote:Op zondag 4 mei 2025 20:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en zo krijg je dus schreeuwers op de damEIGEN SCHULD
precies om 20:00:10 een Grolsch open ploppen zou ook nog wel een stunt kunnen zijnquote:Op zondag 4 mei 2025 20:10 schreef LTVDK het volgende:
Alleen die downie die even lekker zijn flesje drinken open trok en ging staan drinken
Ik probeerde dit in de bioscoop ook altijd goed te timen in een filmquote:Op zondag 4 mei 2025 20:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
precies om 20:00:10 een Grolsch open ploppen zou ook nog wel een stunt kunnen zijn
en dat er dan een super agressieve rel onstaatquote:Op zondag 4 mei 2025 20:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
precies om 20:00:10 een Grolsch open ploppen zou ook nog wel een stunt kunnen zijn
Nou...quote:Op zondag 4 mei 2025 20:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en dat er dan een super agressieve rel onstaat
ja maar dat is meer omdat ik al een paar uur een kutbui hebquote:Op zondag 4 mei 2025 20:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Houden jullie het droog op dit soort avonden? Ik niet namelijk
Nee,quote:Op zondag 4 mei 2025 20:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Jawel, met moeite soms.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja, ik heb inmiddels een film aangezetquote:Op zondag 4 mei 2025 20:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Klopt, dat is een grote emotionele martelshowquote:Op zondag 4 mei 2025 20:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee,
Ik heb het daarom ook afgezet.
Ik kijk ook nooit naar de ALYNIL kerst special.Jank dan de hele uitzending...
Lijken me gewoon Nederlanders hoorquote:Op zondag 4 mei 2025 20:19 schreef UitStraling het volgende:
Pallie Nazi's probeerden het wel, wat een vieze en lelijke onhygiënische mensen zijn dat toch![]()
https://x.com/BobHGL/status/1919091324273225986
quote:Op zondag 4 mei 2025 20:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik probeerde dit in de bioscoop ook altijd goed te timen in een film
heb je ondertussen al gegeten?quote:Op zondag 4 mei 2025 20:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja maar dat is meer omdat ik al een paar uur een kutbui heb
Het viel mij op dat ze tijdens de twee minuten stilte helemaal geen overzicht shots hadden van de Dam, afgezien van de laatste seconden.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:19 schreef UitStraling het volgende:
Pallie Nazi's probeerden het wel, wat een vieze en lelijke onhygiënische mensen zijn dat toch![]()
Dat zou ik ook niet vrijwillig kijkenquote:Op zondag 4 mei 2025 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt, dat is een grote emotionele martelshow
Mijn broertje wilde het wel altijd kijken omdat ik dan ging huilen. Vond hij grappigquote:
Toen ik nog naar de bioscoop ging was jij nog niet geborenquote:
Ja ze waren erg voorzichtig en op de hoede.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het viel mij op dat ze tijdens de twee minuten stilte helemaal geen overzicht shots hadden van de Dam, afgezien van de laatste seconden.
Ben benieuwd of ze dat bewust gedaan hebben om de ophef over dit soort voorvallen een beetje binnen de perken te houden.
Ik snap hem wel, maar ook weer niet, want dan moest hij zelf dus ook kijkenquote:Op zondag 4 mei 2025 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn broertje wilde het wel altijd kijken omdat ik dan ging huilen. Vond hij grappig
ja, en dan niet alleen omdat ik niet kijk..quote:Op zondag 4 mei 2025 20:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Haha ze drukken haar mond dicht als ze wil gillen.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:19 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op zondag 4 mei 2025 20:19 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben 12, wat is dit.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Toen ik nog naar de bioscoop ging was jij nog niet geboren
Sjezusquote:
Beetje piepen zo, Free Pallepiep.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha ze drukken haar mond dicht als ze wil gillen.
Jawel. Maar ik vind het altijd wel spannend. Beladen.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:18 schreef ieniminimuis het volgende:
misschien maar denk het niet, Den Haag is niet zo boeiendquote:Op zondag 4 mei 2025 20:26 schreef mschol het volgende:
gaan er mensen van de KSC nog naar bevrijdingsfestivals?
Hoezo zijn blanke mensen daar zo druk mee.quote:
Raymannquote:Op zondag 4 mei 2025 20:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Volgens Raayman, die in de 4 mei commissie zit, is de Dam op dat moment zo bewaakt met zoveel undercover agenten en snipers dat hij er zelf met de kinderen heen durfde.
Of is het Rayman?
Kitten vraagt zich af wat er in haar tasje zit.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:55 schreef Ama het volgende:
quote:Op zondag 4 mei 2025 20:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kitten vraagt zich af wat er in haar tasje zit.
Goede vraag wel.
Wij denken Wilhelmina pepermunt
Snotterdoekjes?quote:Op zondag 4 mei 2025 20:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Goede vraag wel.
misschien dat ik er langs fiets morgenquote:Op zondag 4 mei 2025 20:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
misschien maar denk het niet, Den Haag is niet zo boeiendjij?
Zijn hier op FOK! mensen ook altijd druk mee. Gevoelig onderwerp.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoezo zijn blanke mensen daar zo druk mee.
Als ze in Gaza over straat gaat wordt ze 10 keer verkracht in 100m lopen.
gewoon condooms natuurlijkquote:Op zondag 4 mei 2025 20:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Goede vraag wel.
choquerenquote:Op zondag 4 mei 2025 20:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik overdrijf een beetje om de Zwabber te chokeren natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |