SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
probeer je het te begrijpen?quote:Op zondag 4 mei 2025 18:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap na 38 jaar nog steeds niets van de helft van de sociale dingen die mensen doen
Bekende van me die al zeker 10 jaar geleden overleden is krijgt ieder jaar op Facebook nog wat felicitaties van random “vrienden”.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
al is dit wel een wtfje, hoe zag je dit voor je
Gewoon snel even scriptje schrijven daarvoor.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:47 schreef Nattekat het volgende:
Oja, ik herinner me plots dat ergens op dit forum een topic is waar meerdere figuren op het laatste moment voor de dodenherdenking gaan proberen om de lapo te hebben.
Hee jij hier?quote:Op zondag 4 mei 2025 18:47 schreef Nattekat het volgende:
Oja, ik herinner me plots dat ergens op dit forum een topic is waar meerdere figuren op het laatste moment voor de dodenherdenking gaan proberen om de lapo te hebben.
En zo snel mogelijk weer te posten om 2003quote:Op zondag 4 mei 2025 18:47 schreef Nattekat het volgende:
Ja apart is datquote:Op zondag 4 mei 2025 18:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bekende van me die al zeker 10 jaar geleden overleden is krijgt ieder jaar op Facebook nog wat felicitaties van random “vrienden”.
Doet iemand eens aan zelfreflectie is het weer niet goed.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:46 schreef Crack_ het volgende:
altijd raar als mensen een tt over zichzelf maken
quote:Op zondag 4 mei 2025 18:52 schreef CherryLips het volgende:
Volgende week vrijdag is m'n opa 25 jaar dood.
Dat je in 2025 nog op Facebook zit en jonger bent dan 60 jaar?quote:
Ken jij Ed de hyena?quote:Op zondag 4 mei 2025 18:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doet iemand eens aan zelfreflectie is het weer niet goed.
Ik heb even geen facepalm smiley klaarstaan.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:51 schreef CherryLips het volgende:
Zag er vorig jaar nog eentje langskomen 'Gefeliciteerd!' en dan daaronder als reactie: 'O nee je bent dood?'
Man man man. Dat account ging kort daarna ook offline.
Ja vroeg op als je nog naar de Boni wil.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:54 schreef CherryLips het volgende:
O kut het defile in Wageningen begint morgen al om half 12.
geen idee wanneer het was maar ik zit op 31 jaarquote:Op zondag 4 mei 2025 18:52 schreef CherryLips het volgende:
Volgende week vrijdag is m'n opa 25 jaar dood.
Want?quote:Op zondag 4 mei 2025 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja vroeg op als je nog naar de Boni wil.
ik bedacht me laatst dat we eigenlijk meer sterfdagen weten dan geboortedata, die vergeten we nu eerderquote:Op zondag 4 mei 2025 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet alleen de sterfdag van mijn eerste opa nog: 12 februari 1983. Van de rest hooguit ongeveers.
Hoho Bonirama tegenwoordig.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja vroeg op als je nog naar de Boni wil.
quote:Op zondag 4 mei 2025 18:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
geen idee wanneer het was maar ik zit op 31 jaar
was ook nog een leuke argument met mijn baas laatst, of ik 18 april op vakantie was
nee
dat is de sterfdag van mijn oma
die voor het eerst in 22 jaar weer op goede vrijdag viel
Weet ik veel, ik lul maar watquote:
mijn oom besloot neer te gaan op mijn verjaardagquote:Op zondag 4 mei 2025 18:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Opa aan vaders kant overleed in 1965 op 15 maart. 16 jaar later (op 15 maart 1981)kwam ik ter wereld
Oma aan die kant stierf op 14 juni 1991 een dag voor mijn vaders verjaardag..
De andere kant was het ergens in juli 1997 Oma overleed op een zondag, de dinsdag daarop overleed Opa...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Druk F5'end in de laatste seconden.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En zo snel mogelijk weer te posten om 2003
quote:Op zondag 4 mei 2025 18:51 schreef CherryLips het volgende:
Zag er vorig jaar nog eentje langskomen 'Gefeliciteerd!' en dan daaronder als reactie: 'O nee je bent dood?'
ohja, goed van jou. Stom van mijquote:Op zondag 4 mei 2025 18:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doet iemand eens aan zelfreflectie is het weer niet goed.
quote:Op zondag 4 mei 2025 19:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn oom besloot neer te gaan op mijn verjaardag
ik was echt zo boosOh ja mijn overgrootmoeder overleed op tweede kerstdag 1991. Toen was ik 18. Heb staan janken als een baby op die begrafenis. Schaamde me kapotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Henk Krol?quote:Op zondag 4 mei 2025 18:51 schreef CherryLips het volgende:
Dan moet ik nu werken ipv morgenochtend.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik lul maar watWat is ermee als dat defilé pas om half twaalf is?
Was maar een grapje hoorquote:
echt? waarom schaamde je je ervoor?quote:Op zondag 4 mei 2025 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja mijn overgrootmoeder overleed op tweede kerstdag 1991. Toen was ik 18. Heb staan janken als een baby op die begrafenis. Schaamde me kapot
Ordinaire kaap ook.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:46 schreef Crack_ het volgende:
altijd raar als mensen een tt over zichzelf maken
Waarom schamen?quote:Op zondag 4 mei 2025 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja mijn overgrootmoeder overleed op tweede kerstdag 1991. Toen was ik 18. Heb staan janken als een baby op die begrafenis. Schaamde me kapot
Oh okeequote:Op zondag 4 mei 2025 19:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet ik nu werken ipv morgenochtend.
quote:Op zondag 4 mei 2025 19:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn oom besloot neer te gaan op mijn verjaardag
ik was echt zo boosHow can i make this about meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |