Want?quote:Op zondag 4 mei 2025 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja vroeg op als je nog naar de Boni wil.
ik bedacht me laatst dat we eigenlijk meer sterfdagen weten dan geboortedata, die vergeten we nu eerderquote:Op zondag 4 mei 2025 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet alleen de sterfdag van mijn eerste opa nog: 12 februari 1983. Van de rest hooguit ongeveers.
Hoho Bonirama tegenwoordig.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja vroeg op als je nog naar de Boni wil.
quote:Op zondag 4 mei 2025 18:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
geen idee wanneer het was maar ik zit op 31 jaar
was ook nog een leuke argument met mijn baas laatst, of ik 18 april op vakantie was
nee
dat is de sterfdag van mijn oma
die voor het eerst in 22 jaar weer op goede vrijdag viel
Weet ik veel, ik lul maar watquote:
mijn oom besloot neer te gaan op mijn verjaardagquote:Op zondag 4 mei 2025 18:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Opa aan vaders kant overleed in 1965 op 15 maart. 16 jaar later (op 15 maart 1981)kwam ik ter wereld
Oma aan die kant stierf op 14 juni 1991 een dag voor mijn vaders verjaardag..
De andere kant was het ergens in juli 1997 Oma overleed op een zondag, de dinsdag daarop overleed Opa...
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Druk F5'end in de laatste seconden.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En zo snel mogelijk weer te posten om 2003
quote:Op zondag 4 mei 2025 18:51 schreef CherryLips het volgende:
Zag er vorig jaar nog eentje langskomen 'Gefeliciteerd!' en dan daaronder als reactie: 'O nee je bent dood?'
Man man man. Dat account ging kort daarna ook offline.
ohja, goed van jou. Stom van mijquote:Op zondag 4 mei 2025 18:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doet iemand eens aan zelfreflectie is het weer niet goed.
Oh ja mijn overgrootmoeder overleed op tweede kerstdag 1991. Toen was ik 18. Heb staan janken als een baby op die begrafenis. Schaamde me kapotquote:Op zondag 4 mei 2025 19:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn oom besloot neer te gaan op mijn verjaardag
ik was echt zo boosSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Henk Krol?quote:Op zondag 4 mei 2025 18:51 schreef CherryLips het volgende:
Zag er vorig jaar nog eentje langskomen 'Gefeliciteerd!' en dan daaronder als reactie: 'O nee je bent dood?'
Man man man. Dat account ging kort daarna ook offline.
Dan moet ik nu werken ipv morgenochtend.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik lul maar watWat is ermee als dat defilé pas om half twaalf is?
Was maar een grapje hoorquote:
echt? waarom schaamde je je ervoor?quote:Op zondag 4 mei 2025 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja mijn overgrootmoeder overleed op tweede kerstdag 1991. Toen was ik 18. Heb staan janken als een baby op die begrafenis. Schaamde me kapot
Ordinaire kaap ook.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:46 schreef Crack_ het volgende:
altijd raar als mensen een tt over zichzelf maken
Waarom schamen?quote:Op zondag 4 mei 2025 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja mijn overgrootmoeder overleed op tweede kerstdag 1991. Toen was ik 18. Heb staan janken als een baby op die begrafenis. Schaamde me kapot
Oh okeequote:Op zondag 4 mei 2025 19:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet ik nu werken ipv morgenochtend.
How can i make this about mequote:Op zondag 4 mei 2025 19:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn oom besloot neer te gaan op mijn verjaardag
ik was echt zo boosSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop