abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217538019
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2025 19:30 schreef essnhills het volgende:

[..]
Mja

Ik ben bij meerdere uitvaarten geweest van mensen die veel te jong al gingen, maar ook die kunnen erg mooi zijn. Al is het verdriet daar wel rauwer dan die bijvoorbeeld van opa van bijna 85
Zekerrrr O+ maar ja, kan het niet omschrijven maar bij mij voelt dat verdriet wel heel anders
Baby darling doll face honey
  zondag 4 mei 2025 @ 19:32:14 #102
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_217538030
quote:
10s.gif Op zondag 4 mei 2025 19:28 schreef Crack_ het volgende:

[..]
als ik doodga hoef je niet te komen, ik zal een stream regelen. Zou dat beter zijn?
Scheelt in ieder geval een eind rijden :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_217538041
quote:
7s.gif Op zondag 4 mei 2025 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Scheelt in ieder geval een eind rijden :P
:D! maar wie weet is er gratis drank en lekker eten

nee ik denk niet dat mijn begrafenis heel gezellig zal zijn, of je moet er een fok!meet van maken, dan misschien wel (8> afsluitende borrel met snacks bij het zusje, lets goooo
pi_217538044
Ik voelde bij mijn oma van 104 echt geen verdriet. Eerder opluchting dat haar lijden voorbij was en dankbaarheid voor haar lange leven.
pi_217538048
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 19:28 schreef Crack_ het volgende:

[..]
-O- :*
[..]
Was ook echt een zielig verhaal. Ze had een operatie op de planning om een goedaardige tumor weg te halen; tijdnes operatie kwamen ze er achter dat het geen goedaardige tumor is maar een uitzaaien van kwaadaardige tumoren en 'oh maar hier kunnen we niet zoveel meer aan doen, je gaat dood'.
Daar had ze opzich redelijk snel vrede mee.

Maar ze had ook twee kinderen; eentje besteede bijzonder weinig tijd aan haar. Kwam opzich wel iedere week op bezoek maar moest allemaal niet te lang duren. Andere kind had ze langere tijd geen contact meer mee (ze kreeg dat kind op haar 16e, ouders vonden dit niet oke en hebben kind toen afgepakt en nouja daardoor later ook lastig tussen moeder en kind). Zij wilde weer contact met dat kind, kind zei 'nee sorry, ik niet met jou ondanks dat je doodgaat'. Toen een maand later 'oke toch wel'.
Ze lag op 31 december in het ziekenhuis, ik ben de hele dag bij haar geweest (want was ook gezellie) en haar eigen zoon kwam 30 minuten langs :') :') :') die dag was mijn eigen oma overleden :')

Twee weken daarna kreeg ze operatie om pijn tegen te gaan, toen overleed ze. Sorry lang verhaal, maar echt alles vond ik zielig.... Op die begrafenis gingen mensen mij bedanken, ik werd zooooo boos en verdrietig 'JE MOET MIJ NIET BEDANKEN, HAD ZELF IETS GEDAANM1!!!!!!'
:{

War ontzettend sneu idd

Maar wel fijn dat jij haar wel de aandacht hebt gegeven die ze verdiende :Y :*
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_217538049
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 19:33 schreef Crack_ het volgende:

[..]

nee ik denk niet dat mijn begrafenis heel gezellig zal zijn, of je moet er een fok!meet van maken, dan misschien wel (8> afsluitende borrel met snacks bij het zusje, lets goooo
Is er al een datumprikker?
pi_217538051
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 19:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik voelde bij mijn oma van 104 echt geen verdriet. Eerder opluchting dat haar lijden voorbij was en dankbaarheid voor haar lange leven.
Kan ik me voorstellen O+ en helemaal als je weet dat die mensen het leven zelf ook wel zat zijn
  zondag 4 mei 2025 @ 19:34:40 #108
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_217538057
quote:
Kan ik me wel wat bij voorstellen ja. Mijn oma van 93 was diep gelovig. Weet er weinig meer van (allemaal bijbelgezangen maar daar heb ik dus niks mee) maar ik weet wel dat ik blij voor d'r was dat ze bij haar hemelse vader kon zijn waar ze zo graag naartoe wou. Dat wel :)
  zondag 4 mei 2025 @ 19:34:43 #109
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_217538058
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 19:33 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ik had begin dit jaar een informele begrafenis. Geen speeches, foto presentaties oid, maar gewoon samenzijn met de nabestaanden met hapjes en drankjes. Nog nooit zo meegemaakt maar was mooi en intiem. Zo mag het na mijn overlijden ook wel.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_217538062
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2025 19:33 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
En Crack die dan zegt: "ik kan die dag niet" :'( :')
  zondag 4 mei 2025 @ 19:35:25 #111
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_217538068
quote:
3s.gif Op zondag 4 mei 2025 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Kan ik me wel wat bij voorstellen ja. Mijn oma van 93 was diep gelovig. Weet er weinig meer van (allemaal bijbelgezangen maar daar heb ik dus niks mee) maar ik weet wel dat ik blij voor d'r was dat ze bij haar hemelse vader kon zijn waar ze zo graag naartoe wou. Dat wel :)
Dat was mijn oma van Happy hour, die kennen jullie wel :D
pi_217538072
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2025 19:33 schreef essnhills het volgende:

[..]
:{

War ontzettend sneu idd

Maar wel fijn dat jij haar wel de aandacht hebt gegeven die ze verdiende :Y :*
ik zou ergens wel meer bewust willen leven met het idee dat het zo over kan zijn, en anders ook weer echt niet _O-
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2025 19:33 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
lol :') ik heb wel oprecht een tijd tegen mensen gezegd dat ik uit het leven zou stappen als ik na mn 30ste nog steeds niet gelukkig zou zijn want dan had ik het wel lang genoeg geprobeerd. Dat was wel een beetje om mensen voor te bereiden :') maar niet meer nodig *O* *O*
pi_217538076
quote:
6s.gif Op zondag 4 mei 2025 19:34 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Ik had begin dit jaar een informele begrafenis. Geen speeches, foto presentaties oid, maar gewoon samenzijn met de nabestaanden met hapjes en drankjes. Nog nooit zo meegemaakt maar was mooi en intiem. Zo mag het na mijn overlijden ook wel.
Zo was de uitvaart van mijn moeder ook :Y
pi_217538079
quote:
Had ik bij mijn beide ouders ook en zelfs bij mijn zusje onlangs, rust en uitgestreden.
  Moderator / Redactie FP zondag 4 mei 2025 @ 19:36:30 #115
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_217538087
Ik haat uitvaarten omdat de familie blijkbaar ruzie heeft en zo. Tijdens de uitvaart van mijn oma moet je dan zo geforceerd aardig doen. Kan daar moeilijk tegen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_217538090
quote:
3s.gif Op zondag 4 mei 2025 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Dat was mijn oma van Happy hour, die kennen jullie wel :D
Klassieker :Y
  zondag 4 mei 2025 @ 19:36:59 #117
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_217538098
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Zo was de uitvaart van mijn moeder ook :Y
En was dat goed zo voor jou?
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_217538100
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 19:35 schreef Crack_ het volgende:

[..]
ik zou ergens wel meer bewust willen leven met het idee dat het zo over kan zijn, en anders ook weer echt niet _O-
[..]

Dat gevoel snap ik :D
quote:
lol :') ik heb wel oprecht een tijd tegen mensen gezegd dat ik uit het leven zou stappen als ik na mn 30ste nog steeds niet gelukkig zou zijn want dan had ik het wel lang genoeg geprobeerd. Dat was wel een beetje om mensen voor te bereiden :') maar niet meer nodig *O* *O*
*G* *O* *G*
pi_217538105
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 19:35 schreef Crack_ het volgende:

[..]
[..]
Bij een tante van me kon dat wel allemaal gepland worden. Dat was ook wel vreemd.
pi_217538111
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 19:36 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Had ik bij mijn beide ouders ook en zelfs bij mijn zusje onlangs, rust en uitgestreden.
Jouw zus was echt een vechter :Y
pi_217538115
quote:
3s.gif Op zondag 4 mei 2025 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
O+ mooie gedachte
quote:
6s.gif Op zondag 4 mei 2025 19:34 schreef AirwiN het volgende:

[..]
vieren dat je die persoon hebt mogen kennen en die persoon heeft mogen bestaan oid, is echt een mooie instelling inderdaad *;
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2025 19:34 schreef essnhills het volgende:

[..]
En Crack die dan zegt: "ik kan die dag niet" :'( :')
ik kan de komende paar jaren niet :6
pi_217538116
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 19:36 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Poeh jij hebt ook al wat meegemaakt nu al zeg.
Vakman pur sang
pi_217538122
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 19:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik haat uitvaarten omdat de familie blijkbaar ruzie heeft en zo. Tijdens de uitvaart van mijn oma moet je dan zo geforceerd aardig doen. Kan daar moeilijk tegen.
oh meh -O- kun je elkaar dan niet gewoon negeren oid? of is dat niet per se een beter alternatief
pi_217538123
quote:
7s.gif Op zondag 4 mei 2025 19:36 schreef AirwiN het volgende:

[..]
En was dat goed zo voor jou?
Ja, wij wilden een uitvaart waar mensen herinneringen konden ophalen zonder geforceerd gedoe. Dat is heel mooi uitgepakt :Y
  zondag 4 mei 2025 @ 19:38:48 #125
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_217538125
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Klassieker :Y
Nog ff, voor de lol :D

Bekijk deze YouTube-video
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo