quote:Op zondag 4 mei 2025 19:22 schreef Crack_ het volgende:
Heb een keer zo'n begrafenis meegemaakt van een mevrouw die kwam te overleden op 65e leeftijd. Waren max 10 mensen op die begrafenis. Echt om te janken. En was een leuke vrouw joh
ik kan het ook heel mooi vindenquote:
Oh nee ik zie er altijd enorm tegenop. Blij als het achter de rug isquote:Op zondag 4 mei 2025 19:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik kan het ook heel mooi vindenvooral bij oudjes. Maargoed, bij jou is dat anders dus denk ik
Veel te jong ook, 66 pasquote:
Ik kijk ook amper films. Mijn aandachtsspanne rijkt niet verder dan een uurquote:Op zondag 4 mei 2025 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
überhaupt geen films. Nieuwe James Bonds komen er ook niet meer en dan houdt het snel op.
Pa en ma waren van de week naar "1984" geweest.
James Bondquote:Op zondag 4 mei 2025 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
überhaupt geen films. Nieuwe James Bonds komen er ook niet meer en dan houdt het snel op.
Pa en ma waren van de week naar "1984" geweest.
Ik vind uitvaarten vaak beidequote:Op zondag 4 mei 2025 19:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik kan het ook heel mooi vindenvooral bij oudjes. Maargoed, bij jou is dat anders dus denk ik
Je had je aandacht er niet bij?quote:Op zondag 4 mei 2025 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Waar ik rijkt zei bedoel ik reikt. Stop de tijd.
Kijk,quote:Op zondag 4 mei 2025 19:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kijkt toch ook liever geen droevige films?
Zouden die twee niet hand in hand gaan?quote:Op zondag 4 mei 2025 19:26 schreef essnhills het volgende:
Als ik ooit weer beter ben dan wordt dat denk ik ook een flinke uitdaging, mijn aandachtsspanne weer opbouwen
quote:Op zondag 4 mei 2025 19:22 schreef essnhills het volgende:
Vandaag is de sterfdag van mijn tante. Die overleed 3 jaar geleden
Was ook echt een zielig verhaal. Ze had een operatie op de planning om een goedaardige tumor weg te halen; tijdnes operatie kwamen ze er achter dat het geen goedaardige tumor is maar een uitzaaien van kwaadaardige tumoren en 'oh maar hier kunnen we niet zoveel meer aan doen, je gaat dood'.quote:
Brengt mensen bij elkaar.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind uitvaarten vaak beide
Verdrietig en mooi
als ik doodga hoef je niet te komen, ik zal een stream regelen. Zou dat beter zijn?quote:Op zondag 4 mei 2025 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee ik zie er altijd enorm tegenop. Blij als het achter de rug is
quote:Op zondag 4 mei 2025 19:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dit snap ik welhoe oud was jij toen?
mijn oma overleed op 31 dec, vond ik ook irritant
Zouden jouw klachten niet vooral mentaal zijn uberhaubt?quote:Op zondag 4 mei 2025 19:26 schreef essnhills het volgende:
Als ik ooit weer beter ben dan wordt dat denk ik ook een flinke uitdaging, mijn aandachtsspanne weer opbouwen
Mijn laatste overgrootouder is 95 oid geworden. Ik zal toen een jaar of 10 zijn geweest.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
een van je overgrootouders kennen lijkt me wel bijzonder. Ik heb ze nooit gekend, zover ik weet hebben mijn ouders hen (dus de opa en oma van hun) ook nooit gekend.
De kinderen van mijn broer hebben nog drie overgrootouders (alle drie aan schoonzus' ) meegemaakt
Wel makkelijk voor ons autistenquote:Op zondag 4 mei 2025 19:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als ik doodga hoef je niet te komen, ik zal een stream regelen. Zou dat beter zijn?
dat zijn de betere meestalquote:Op zondag 4 mei 2025 19:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind uitvaarten vaak beide
Verdrietig en mooi
Ongetwijfeld, maar ik kan me niet voorstellen dat als alle cognitieve issues en de brainfog wegvalt dat mijn brein ineens weer in topconditie isquote:Op zondag 4 mei 2025 19:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zouden die twee niet hand in hand gaan?
mijn oma was al 5 jaar mentaal en fysiek afgestorven, was eerder sneu om die vrouw in leven te zienquote:
Mjaquote:Op zondag 4 mei 2025 19:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat zijn de betere meestalals het vooral verdriet is, dan zijn het vaak mensen die nog niet dood moesten gaan
![]()
Hmm, nou ja, stapje voor stapje maarquote:Op zondag 4 mei 2025 19:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar ik kan me niet voorstellen dat als alle cognitieve issues en de brainfog wegvalt dat mijn brein ineens weer in topconditie is
Net zoals dat mijn lichaam dat ook niet is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |