heb je ondertussen al gegeten?quote:Op zondag 4 mei 2025 20:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja maar dat is meer omdat ik al een paar uur een kutbui heb
Het viel mij op dat ze tijdens de twee minuten stilte helemaal geen overzicht shots hadden van de Dam, afgezien van de laatste seconden.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:19 schreef UitStraling het volgende:
Pallie Nazi's probeerden het wel, wat een vieze en lelijke onhygiënische mensen zijn dat toch![]()
https://x.com/BobHGL/status/1919091324273225986
Dat zou ik ook niet vrijwillig kijkenquote:Op zondag 4 mei 2025 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt, dat is een grote emotionele martelshow
Mijn broertje wilde het wel altijd kijken omdat ik dan ging huilen. Vond hij grappigquote:
Toen ik nog naar de bioscoop ging was jij nog niet geborenquote:
Ja ze waren erg voorzichtig en op de hoede.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het viel mij op dat ze tijdens de twee minuten stilte helemaal geen overzicht shots hadden van de Dam, afgezien van de laatste seconden.
Ben benieuwd of ze dat bewust gedaan hebben om de ophef over dit soort voorvallen een beetje binnen de perken te houden.
Ik snap hem wel, maar ook weer niet, want dan moest hij zelf dus ook kijkenquote:Op zondag 4 mei 2025 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn broertje wilde het wel altijd kijken omdat ik dan ging huilen. Vond hij grappig
ja, en dan niet alleen omdat ik niet kijk..quote:Op zondag 4 mei 2025 20:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Houden jullie het droog op dit soort avonden? Ik niet namelijk
Haha ze drukken haar mond dicht als ze wil gillen.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:19 schreef UitStraling het volgende:
Pallie Nazi's probeerden het wel, wat een vieze en lelijke onhygiënische mensen zijn dat toch![]()
quote:Op zondag 4 mei 2025 20:19 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben 12, wat is dit.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Toen ik nog naar de bioscoop ging was jij nog niet geboren
Sjezusquote:
Beetje piepen zo, Free Pallepiep.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha ze drukken haar mond dicht als ze wil gillen.
Jawel. Maar ik vind het altijd wel spannend. Beladen.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Houden jullie het droog op dit soort avonden? Ik niet namelijk
misschien maar denk het niet, Den Haag is niet zo boeiendquote:Op zondag 4 mei 2025 20:26 schreef mschol het volgende:
gaan er mensen van de KSC nog naar bevrijdingsfestivals?
Hoezo zijn blanke mensen daar zo druk mee.quote:
Raymannquote:Op zondag 4 mei 2025 20:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Volgens Raayman, die in de 4 mei commissie zit, is de Dam op dat moment zo bewaakt met zoveel undercover agenten en snipers dat hij er zelf met de kinderen heen durfde.
Of is het Rayman?
Kitten vraagt zich af wat er in haar tasje zit.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:55 schreef Ama het volgende:
Tering wat een eind moet Maxima op die hakken lopen.
quote:Op zondag 4 mei 2025 20:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kitten vraagt zich af wat er in haar tasje zit.
Goede vraag wel.
Wij denken Wilhelmina pepermunt
Snotterdoekjes?quote:Op zondag 4 mei 2025 20:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Goede vraag wel.
misschien dat ik er langs fiets morgenquote:Op zondag 4 mei 2025 20:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
misschien maar denk het niet, Den Haag is niet zo boeiendjij?
Zijn hier op FOK! mensen ook altijd druk mee. Gevoelig onderwerp.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoezo zijn blanke mensen daar zo druk mee.
Als ze in Gaza over straat gaat wordt ze 10 keer verkracht in 100m lopen.
gewoon condooms natuurlijkquote:Op zondag 4 mei 2025 20:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Goede vraag wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |