dit heb ik ook een beetje. Vind het wel belangrijk dat er een gezamenlijk moment is omdat we dan samen uitdragen we dit belangrijk vindenquote:Op zondag 4 mei 2025 19:56 schreef mschol het volgende:
[..]
zijn goed recht uiteraard
zelf vind ik het meh, ik ben niet van een specifiek moment voor herdenken.. wellicht omdat het vroeger altijd moest.
de damblafferquote:
Zou ik wel doen want het is schijtirritant voor mensen die wel graag leven of nog geleefd zouden hebben.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ok bedankt voor je mening. Daar gaan we dus helemaal niets mee doen
niet ons probleemquote:Op zondag 4 mei 2025 19:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou ik wel doen want het is schijtirritant voor mensen die wel graag leven of nog geleefd zouden hebben.
quote:
quote:Op zondag 4 mei 2025 19:59 schreef mschol het volgende:
https://www.thecandycorne(...)elly-beans-challenge
is dit niet wat voor de snoeperts onder ons?
Ik wil geen vieze smaakjes.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:59 schreef mschol het volgende:
deze heb ik ergens 20 jaar geleden ofzo al eens gekocht. of eerder zelfs want daarna werd het door harry potter nog meer inquote:Op zondag 4 mei 2025 19:59 schreef mschol het volgende:
Dat worden pareltjes als ze straks wat ouder zijn.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:04 schreef gianni61 het volgende:
Perfect getimed, een groepje schreeuwenden koters door de straat
Nasi beans? @CherryLipsquote:Op zondag 4 mei 2025 19:59 schreef mschol het volgende:
Knuppel in de nek.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:04 schreef gianni61 het volgende:
Ik zou door mijn ouders gekielhaald zijnquote:Op zondag 4 mei 2025 20:04 schreef gianni61 het volgende:
#grouphugKSCquote:
Eentje was keihard aan het huilen, dus misschien had die al een knuppel gekregenquote:
Het is geen keutel of zo hoorquote:
ik moest altijd om 19:50 thuis zijn en mocht om 20.10 weer naar buitenquote:Op zondag 4 mei 2025 20:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou door mijn ouders gekielhaald zijn
Met jou altijdquote:
Van een willekeurige voorbijganger.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Eentje was keihard aan het huilen, dus misschien had die al een knuppel gekregen
ik was nog niet begonnen dus dan kan hetquote:Op zondag 4 mei 2025 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is geen keutel of zo hoor![]()
What has been hugged, cannot be unhugged
En terecht.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik moest altijd om 19:50 thuis zijn en mocht om 20.10 weer naar buiten
Wil er nog wel eentje eigenlijkquote:Op zondag 4 mei 2025 20:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik was nog niet begonnen dus dan kan hetdie je ooit heb gekregen, mag je houden
ik wil ook wel weer knuffelenquote:
Ohai.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik wil ook wel weer knuffelenmaar eigenlijk wel een goede, heb die lang niet gehad bedenk ik me nu
Zeker.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
Hij was mooi vandaagHet gedicht van die knul was ook prima
quote:Op zondag 4 mei 2025 20:09 schreef Crack_ het volgende:
Oke, veel animo. Dan toch wel groepsknuffel. KOM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 mei 2025 20:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
[..]
ik wil nog wel knuffelen hoor
Yaaaay.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:09 schreef Crack_ het volgende:
Oke, veel animo. Dan toch wel groepsknuffel. KOM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was allang blij dat de twee minuten niet verstoord werden.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
Hij was mooi vandaagHet gedicht van die knul was ook prima
Dat Joodse jochie moet zo snel zijn keppeltje afzetten anders gaat hij de avond niet overleven.quote:
Oh ik geregeld nog wel hoorquote:Op zondag 4 mei 2025 20:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik wil ook wel weer knuffelenmaar eigenlijk wel een goede, heb die lang niet gehad bedenk ik me nu
Daarom blijf ik thuisquote:Op zondag 4 mei 2025 20:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en zo krijg je dus schreeuwers op de damEIGEN SCHULD
precies om 20:00:10 een Grolsch open ploppen zou ook nog wel een stunt kunnen zijnquote:Op zondag 4 mei 2025 20:10 schreef LTVDK het volgende:
Alleen die downie die even lekker zijn flesje drinken open trok en ging staan drinken
Ik probeerde dit in de bioscoop ook altijd goed te timen in een filmquote:Op zondag 4 mei 2025 20:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
precies om 20:00:10 een Grolsch open ploppen zou ook nog wel een stunt kunnen zijn
en dat er dan een super agressieve rel onstaatquote:Op zondag 4 mei 2025 20:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
precies om 20:00:10 een Grolsch open ploppen zou ook nog wel een stunt kunnen zijn
Nou...quote:Op zondag 4 mei 2025 20:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en dat er dan een super agressieve rel onstaat
ja maar dat is meer omdat ik al een paar uur een kutbui hebquote:Op zondag 4 mei 2025 20:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Houden jullie het droog op dit soort avonden? Ik niet namelijk
Nee,quote:Op zondag 4 mei 2025 20:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Jawel, met moeite soms.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja, ik heb inmiddels een film aangezetquote:Op zondag 4 mei 2025 20:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Klopt, dat is een grote emotionele martelshowquote:Op zondag 4 mei 2025 20:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee,
Ik heb het daarom ook afgezet.
Ik kijk ook nooit naar de ALYNIL kerst special.Jank dan de hele uitzending...
Lijken me gewoon Nederlanders hoorquote:Op zondag 4 mei 2025 20:19 schreef UitStraling het volgende:
Pallie Nazi's probeerden het wel, wat een vieze en lelijke onhygiënische mensen zijn dat toch![]()
https://x.com/BobHGL/status/1919091324273225986
quote:Op zondag 4 mei 2025 20:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik probeerde dit in de bioscoop ook altijd goed te timen in een film
heb je ondertussen al gegeten?quote:Op zondag 4 mei 2025 20:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja maar dat is meer omdat ik al een paar uur een kutbui heb
Het viel mij op dat ze tijdens de twee minuten stilte helemaal geen overzicht shots hadden van de Dam, afgezien van de laatste seconden.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:19 schreef UitStraling het volgende:
Pallie Nazi's probeerden het wel, wat een vieze en lelijke onhygiënische mensen zijn dat toch![]()
Dat zou ik ook niet vrijwillig kijkenquote:Op zondag 4 mei 2025 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt, dat is een grote emotionele martelshow
Mijn broertje wilde het wel altijd kijken omdat ik dan ging huilen. Vond hij grappigquote:
Toen ik nog naar de bioscoop ging was jij nog niet geborenquote:
Ja ze waren erg voorzichtig en op de hoede.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het viel mij op dat ze tijdens de twee minuten stilte helemaal geen overzicht shots hadden van de Dam, afgezien van de laatste seconden.
Ben benieuwd of ze dat bewust gedaan hebben om de ophef over dit soort voorvallen een beetje binnen de perken te houden.
Ik snap hem wel, maar ook weer niet, want dan moest hij zelf dus ook kijkenquote:Op zondag 4 mei 2025 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn broertje wilde het wel altijd kijken omdat ik dan ging huilen. Vond hij grappig
ja, en dan niet alleen omdat ik niet kijk..quote:Op zondag 4 mei 2025 20:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Haha ze drukken haar mond dicht als ze wil gillen.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:19 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op zondag 4 mei 2025 20:19 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben 12, wat is dit.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Toen ik nog naar de bioscoop ging was jij nog niet geboren
Sjezusquote:
Beetje piepen zo, Free Pallepiep.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha ze drukken haar mond dicht als ze wil gillen.
Jawel. Maar ik vind het altijd wel spannend. Beladen.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:18 schreef ieniminimuis het volgende:
misschien maar denk het niet, Den Haag is niet zo boeiendquote:Op zondag 4 mei 2025 20:26 schreef mschol het volgende:
gaan er mensen van de KSC nog naar bevrijdingsfestivals?
Hoezo zijn blanke mensen daar zo druk mee.quote:
Raymannquote:Op zondag 4 mei 2025 20:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Volgens Raayman, die in de 4 mei commissie zit, is de Dam op dat moment zo bewaakt met zoveel undercover agenten en snipers dat hij er zelf met de kinderen heen durfde.
Of is het Rayman?
Kitten vraagt zich af wat er in haar tasje zit.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:55 schreef Ama het volgende:
Tering wat een eind moet Maxima op die hakken lopen.
quote:Op zondag 4 mei 2025 20:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kitten vraagt zich af wat er in haar tasje zit.
Goede vraag wel.
Wij denken Wilhelmina pepermunt
Snotterdoekjes?quote:Op zondag 4 mei 2025 20:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Goede vraag wel.
misschien dat ik er langs fiets morgenquote:Op zondag 4 mei 2025 20:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
misschien maar denk het niet, Den Haag is niet zo boeiendjij?
Zijn hier op FOK! mensen ook altijd druk mee. Gevoelig onderwerp.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoezo zijn blanke mensen daar zo druk mee.
Als ze in Gaza over straat gaat wordt ze 10 keer verkracht in 100m lopen.
gewoon condooms natuurlijkquote:Op zondag 4 mei 2025 20:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Goede vraag wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |