dit heb ik ook een beetje. Vind het wel belangrijk dat er een gezamenlijk moment is omdat we dan samen uitdragen we dit belangrijk vindenquote:Op zondag 4 mei 2025 19:56 schreef mschol het volgende:
[..]
zijn goed recht uiteraard
zelf vind ik het meh, ik ben niet van een specifiek moment voor herdenken.. wellicht omdat het vroeger altijd moest.
de damblafferquote:
Zou ik wel doen want het is schijtirritant voor mensen die wel graag leven of nog geleefd zouden hebben.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ok bedankt voor je mening. Daar gaan we dus helemaal niets mee doen
niet ons probleemquote:Op zondag 4 mei 2025 19:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou ik wel doen want het is schijtirritant voor mensen die wel graag leven of nog geleefd zouden hebben.
quote:
quote:Op zondag 4 mei 2025 19:59 schreef mschol het volgende:
https://www.thecandycorne(...)elly-beans-challenge
is dit niet wat voor de snoeperts onder ons?
Ik wil geen vieze smaakjes.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:59 schreef mschol het volgende:
deze heb ik ergens 20 jaar geleden ofzo al eens gekocht. of eerder zelfs want daarna werd het door harry potter nog meer inquote:Op zondag 4 mei 2025 19:59 schreef mschol het volgende:
Dat worden pareltjes als ze straks wat ouder zijn.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:04 schreef gianni61 het volgende:
Perfect getimed, een groepje schreeuwenden koters door de straat
Nasi beans? @CherryLipsquote:Op zondag 4 mei 2025 19:59 schreef mschol het volgende:
Knuppel in de nek.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:04 schreef gianni61 het volgende:
Ik zou door mijn ouders gekielhaald zijnquote:Op zondag 4 mei 2025 20:04 schreef gianni61 het volgende:
#grouphugKSCquote:
Eentje was keihard aan het huilen, dus misschien had die al een knuppel gekregenquote:
Het is geen keutel of zo hoorquote:
ik moest altijd om 19:50 thuis zijn en mocht om 20.10 weer naar buitenquote:Op zondag 4 mei 2025 20:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou door mijn ouders gekielhaald zijn
Met jou altijdquote:
Van een willekeurige voorbijganger.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Eentje was keihard aan het huilen, dus misschien had die al een knuppel gekregen
ik was nog niet begonnen dus dan kan hetquote:Op zondag 4 mei 2025 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is geen keutel of zo hoor![]()
What has been hugged, cannot be unhugged
En terecht.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik moest altijd om 19:50 thuis zijn en mocht om 20.10 weer naar buiten
Wil er nog wel eentje eigenlijkquote:Op zondag 4 mei 2025 20:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik was nog niet begonnen dus dan kan hetdie je ooit heb gekregen, mag je houden
ik wil ook wel weer knuffelenquote:
Ohai.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik wil ook wel weer knuffelenmaar eigenlijk wel een goede, heb die lang niet gehad bedenk ik me nu
Zeker.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
Hij was mooi vandaagHet gedicht van die knul was ook prima
quote:Op zondag 4 mei 2025 20:09 schreef Crack_ het volgende:
Oke, veel animo. Dan toch wel groepsknuffel. KOM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 mei 2025 20:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
[..]
ik wil nog wel knuffelen hoor
Yaaaay.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:09 schreef Crack_ het volgende:
Oke, veel animo. Dan toch wel groepsknuffel. KOM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was allang blij dat de twee minuten niet verstoord werden.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
Hij was mooi vandaagHet gedicht van die knul was ook prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |