Ja.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja op een tropisch strand een potje voetballen is wel wat leuker maar juist in zware tijden maak je vaak ook prachtige waardevolle dingen mee.
Die gaan over lijken voor die 2 puntjesquote:Op zondag 4 mei 2025 19:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoop dat de mensen in DTS het aan kunnen.
quote:
je bent wel van de zelfreflectie vandaag hequote:Op zondag 4 mei 2025 19:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit vind ik vaak zo'n oppervlakkige uitspraak van mensen die levensmoe zijn, val een ander daar niet mee lastig aub.
Dan ben jij de volgende die logischerwijs aan de beurt isquote:Op zondag 4 mei 2025 19:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja.
Als je jong bent is doodgaan iets voor oude mensen en domme pechvogels.
Zo rond je 40ste gaan je ouders en heel veel familieleden. En rond je 50ste je eerste vrienden en leeftijdsgenoten:
Ga je toch weer anders naar het leven kijken.
Vind ik.
Ok bedankt voor je mening. Daar gaan we dus helemaal niets mee doenquote:Op zondag 4 mei 2025 19:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit vind ik vaak zo'n oppervlakkige uitspraak van mensen die levensmoe zijn, val een ander daar niet mee lastig aub.
Kloptquote:Op zondag 4 mei 2025 19:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die gaan over lijken voor die 2 puntjes
Bepaal ik zelf welquote:Op zondag 4 mei 2025 19:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ok bedankt voor je mening. Daar gaan we dus helemaal niets mee doen
Geoefend.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:55 schreef Ama het volgende:
Tering wat een eind moet Maxima op die hakken lopen.
Ze heeft vorige week nog geoefendquote:Op zondag 4 mei 2025 19:55 schreef Ama het volgende:
maxima heeft zo'n mooi dramahoofdquote:Op zondag 4 mei 2025 19:55 schreef Ama het volgende:
zijn goed recht uiteraardquote:
Dankuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
dit heb ik ook een beetje. Vind het wel belangrijk dat er een gezamenlijk moment is omdat we dan samen uitdragen we dit belangrijk vindenquote:Op zondag 4 mei 2025 19:56 schreef mschol het volgende:
[..]
zijn goed recht uiteraard
zelf vind ik het meh, ik ben niet van een specifiek moment voor herdenken.. wellicht omdat het vroeger altijd moest.
de damblafferquote:
Zou ik wel doen want het is schijtirritant voor mensen die wel graag leven of nog geleefd zouden hebben.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ok bedankt voor je mening. Daar gaan we dus helemaal niets mee doen
niet ons probleemquote:Op zondag 4 mei 2025 19:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou ik wel doen want het is schijtirritant voor mensen die wel graag leven of nog geleefd zouden hebben.
quote:
quote:Op zondag 4 mei 2025 19:59 schreef mschol het volgende:
https://www.thecandycorne(...)elly-beans-challenge
is dit niet wat voor de snoeperts onder ons?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |