Ben je die serie over 't Heike aan het kijken ofzo?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zag laatst iemand die het platte dak ging stofzuigen
ik idd ook niet. en peer zonder schil is ook lekker. meteen in stukjes zodat je het sap niet over je vingers hebt lopen tijdens het etenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:17 schreef mschol het volgende:
[..]
appels heb ik eerlijk gezegd niet altijd zin in de schil
maar dat geldt dan ook voor peren toch?
Ik wil eigenlijk naar bed, struggles.quote:
Ik ga zelfs gewoon naar bedquote:Op zondag 4 mei 2025 21:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk naar bed, struggles.
Aardappelpartjes met schil uit de ovenquote:
Nee ik niet ik kwam thuis en mijn vriendin was dat (waarschijnlijk) aan het kijken.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je die serie over 't Heike aan het kijken ofzo?
Ja beetje extra smaakquote:
Bonkies en sliertjes?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zodat je sliertjes krijgt, voor de sier en zulks
ik ook zo... op bed op de mobiel de race aanzetten en dan in slaap pleuren voor ze over de finish zijnquote:
Peren zijn in schil ook lekkerquote:Op zondag 4 mei 2025 21:17 schreef mschol het volgende:
[..]
appels heb ik eerlijk gezegd niet altijd zin in de schil
maar dat geldt dan ook voor peren toch?
Shhh, ik ben gewoon beter in selectief mijn interesses delen.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja ik heb ook obscure niche hobby's net zoals zwab. Alleen zijn de mijne iets minder onschuldig
Morgen niet vrij?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk naar bed, struggles.
nee, wel een goed ideequote:Op zondag 4 mei 2025 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Huur je ook iemand in om ze voor te kauwen?
Nah, ik heb besloten dat ik morgen wel gewoon vrij ben, dus dan wil ik de race ook wel even live zien.quote:
Die zijn hopelijk niet van wortelquote:Op zondag 4 mei 2025 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dit een deel van de sliertjes en bonkjes waar men het altijd over heeft?
Komkommer met schilquote:Op zondag 4 mei 2025 21:19 schreef UitStraling het volgende:
Komkommer met schil proef je na drie dagen nog op een nare manier.
Geschilde komkommer tintelt je huid fris gezond en zorgt voor een zomers humeur.
Hele aardappels gepoft in aluminiumfolie uit de kolenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Aardappelpartjes met schil uit de oven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |