Ik heb er zo eentje voor wortels in de vorm van een puntenslijper. Nog nooit gebruikt natuurlijkquote:Op zondag 4 mei 2025 21:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb wel zo'n dunschiller die ook sliertjes enzo maakt. Is ook wel leuk.
Met vlinderpasta?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
hele zak jumbo garnalen op
BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURP
Dit klinkt net zo logisch als je kraan.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er zo eentje voor wortels in de vorm van een puntenslijper. Nog nooit gebruikt natuurlijk
Oh die heb ik ook. Wel gebruikt overigens. Een kut ding om schoon te maken overigens.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er zo eentje voor wortels in de vorm van een puntenslijper. Nog nooit gebruikt natuurlijk
Als je hem raspt gewoon niet schillen. Als je hem in plakjes wil snijden oid kan je hem ook eerst schillen met een lepel.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja was gember aan het schillen, kunnen ze daar niet wat makkelijkers op bedenken
Gewoon ff goed wassenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Oh dacht dat je dat wel moest schillen
ik ga het morgen even proberen, meteen bij het opstaan te zeggenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Was het leven maar zo makkelijk dat je morgen kon opstaan en zeggen: ik ben lesbisch.
het zou fijn zijn als de wereld gewoon niet zo oversekst wasquote:Op zondag 4 mei 2025 21:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Was het leven maar zo makkelijk dat je morgen kon opstaan en zeggen: ik ben lesbisch.
Jij speelt vals.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ga het morgen even proberen, meteen bij het opstaan te zeggen
Ettooooooooooooooooooooquote:Op zondag 4 mei 2025 21:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSIE ESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Is gewoon zo'n dingquote:Op zondag 4 mei 2025 21:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit klinkt net zo logisch als je kraan.
Ik hoor graag wat de uitkomst isquote:Op zondag 4 mei 2025 21:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ga het morgen even proberen, meteen bij het opstaan te zeggen
Dat sobersoquote:Op zondag 4 mei 2025 21:13 schreef mschol het volgende:
[..]
het zou fijn zijn als de wereld gewoon niet zo oversekst was
Maar waarom zou je een wortel slijpen?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is gewoon zo'n dinghttps://flyingtiger.com/n(...)r-3026675?country=NL
Schillen met een lepel klinkt niet heel logischquote:Op zondag 4 mei 2025 21:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je hem raspt gewoon niet schillen. Als je hem in plakjes wil snijden oid kan je hem ook eerst schillen met een lepel.
garneringquote:Op zondag 4 mei 2025 21:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar waarom zou je een wortel slijpen?
Ik zou me daar levensgevaarlijk aan verwondenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is gewoon zo'n dinghttps://flyingtiger.com/n(...)r-3026675?country=NL
Wat stabielere vrouwen zou ook wel prettig zijn.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:13 schreef mschol het volgende:
[..]
Maar leg een hand op een knie en 40 jaar later gaat je kop eraf.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:07 schreef mschol het volgende:
[..]
oh zo.. tja.. nogal onzinnig..
net als dat een man maar direct op vrouwenjacht moet gaan
Zal het onthouden, scheelt weer ingehakte vingersquote:
Om brieven te schrijven voor het paard van Sinterklaasquote:Op zondag 4 mei 2025 21:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij uien, citrusvruchten of bananen geef ik daar wel de voorkeur aan.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zijn maar weinig dingen in het leven die je moet schillen
Nah, dan heb je helemaal geen seks meer.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat stabielere vrouwen zou ook wel prettig zijn.
aspergesquote:Op zondag 4 mei 2025 21:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen die komkommers en appels schillenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ananasquote:Op zondag 4 mei 2025 21:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb je wel eens een groep vrouwen horen lullen?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:13 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zou niet verkeerd zijn voor de mensheidquote:Op zondag 4 mei 2025 21:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, dan heb je helemaal geen seks meer.
Zodat je sliertjes krijgt, voor de sier en zulksquote:Op zondag 4 mei 2025 21:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 mei 2025 21:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, dan heb je helemaal geen seks meer.
Oh, had dit gemist. Ehh, drie maanden lang iedere zaterdagmiddag. En blijkbaar krijgt niet altijd iedereen hem af binnen die tijd. We gaan het zien.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh dat is best groot. Hoe lang doe je over zoiets?
Ik ook waarschijnlijkquote:Op zondag 4 mei 2025 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou me daar levensgevaarlijk aan verwonden
Bananen altijd in de bananenslijperquote:Op zondag 4 mei 2025 21:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bij uien, citrusvruchten of bananen geef ik daar wel de voorkeur aan.
En kiwi's @:kwiwi
En geen rode gember in je etenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal het onthouden, scheelt weer ingehakte vingers
Nee johquote:Op zondag 4 mei 2025 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Oh dacht dat je dat wel moest schillen
Schil laat zo makkelijk los, je schraapt alleen een beetje.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schillen met een lepel klinkt niet heel logischMaar over het algemeen had ik het gewoon fijn, raspen doe ik bijna met niks, eigenlijk alleen met de schil van limoen
Ruiken ze wel weer lekker frisquote:Op zondag 4 mei 2025 21:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Goeie combinatie wel trouwens, in je vingers hakken met gember erbij.
appels heb ik eerlijk gezegd niet altijd zin in de schilquote:
Ik ook eigenlijk nooitquote:
Is dit een deel van de sliertjes en bonkjes waar men het altijd over heeft?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zodat je sliertjes krijgt, voor de sier en zulks
Melk in de melkschiller.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bananen altijd in de bananenslijper
Voor jou wel jaquote:Op zondag 4 mei 2025 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dit een deel van de sliertjes en bonkjes waar men het altijd over heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |