oh zo.. tja.. nogal onzinnig..quote:Op zondag 4 mei 2025 21:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee maar als je er als vrouw weinig hebt gedaan dan ben je een frigide lelijke kut ofzo
Is wel even wennenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
work in progress
is idd beschikbaar voor abo users
Oh ja geil. Sopsop.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm. Ik fantaseer in het dagelijks leven alleen maar. Komt zelden tot uitvoering. Dat is meestal ook het probleem.
Dan denk ik oh ga de afwas doen, in mijn hoofd de afwas al gedaan en dan kom ik in de keuken en dan staat daar de afwas. Moet ik het dus nog een keer doen.
quote:
ik kan je uit ervaring vertellen, t is niet echt makkelijker. lekkerder welquote:Op zondag 4 mei 2025 21:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh die had ik neit eens gezien![]()
dacht mijn leven is gewoon makkelijker als piemels niet boeien
Ja was gember aan het schillen, kunnen ze daar niet wat makkelijkers op bedenkenquote:
Schillen?!!! Waaromquote:Op zondag 4 mei 2025 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja was gember aan het schillen, kunnen ze daar niet wat makkelijkers op bedenken
Gewoon goed schoonmaken en dan met schilletje en al raspenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja was gember aan het schillen, kunnen ze daar niet wat makkelijkers op bedenken
Volgende keer met een lepeltje doen of een gemberrasp kopenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met een koffielepeltje is het een makkie.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
mag ik 5 minuten in dromenland blijven voor je me neerknalt?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kan je uit ervaring vertellen, t is niet echt makkelijker. lekkerder wel
Je zou bijna denken dat het een onzinnige manier van oordelen isquote:Op zondag 4 mei 2025 21:07 schreef mschol het volgende:
[..]
oh zo.. tja.. nogal onzinnig..
net als dat een man maar direct op vrouwenjacht moet gaan
ik ook niet.quote:
De gember niet schillen?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
joh je mag er de hele nacht over dromen... strak en lesbischquote:Op zondag 4 mei 2025 21:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mag ik 5 minuten in dromenland blijven voor je me neerknalt?
gelukkigquote:Op zondag 4 mei 2025 21:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh je mag er de hele nacht over dromen... strak en lesbisch
quote:
Oh dacht dat je dat wel moest schillenquote:
ESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSIE ESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
bijna wel he.. beetje jammer dat het wel breed gezien wordt als een maatstafquote:Op zondag 4 mei 2025 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het een onzinnige manier van oordelen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |