ik kan je uit ervaring vertellen, t is niet echt makkelijker. lekkerder welquote:Op zondag 4 mei 2025 21:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh die had ik neit eens gezien![]()
dacht mijn leven is gewoon makkelijker als piemels niet boeien
Ja was gember aan het schillen, kunnen ze daar niet wat makkelijkers op bedenkenquote:
Schillen?!!! Waaromquote:Op zondag 4 mei 2025 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja was gember aan het schillen, kunnen ze daar niet wat makkelijkers op bedenken
Gewoon goed schoonmaken en dan met schilletje en al raspenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja was gember aan het schillen, kunnen ze daar niet wat makkelijkers op bedenken
Volgende keer met een lepeltje doen of een gemberrasp kopenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met een koffielepeltje is het een makkie.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
mag ik 5 minuten in dromenland blijven voor je me neerknalt?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kan je uit ervaring vertellen, t is niet echt makkelijker. lekkerder wel
Je zou bijna denken dat het een onzinnige manier van oordelen isquote:Op zondag 4 mei 2025 21:07 schreef mschol het volgende:
[..]
oh zo.. tja.. nogal onzinnig..
net als dat een man maar direct op vrouwenjacht moet gaan
ik ook niet.quote:
De gember niet schillen?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
joh je mag er de hele nacht over dromen... strak en lesbischquote:Op zondag 4 mei 2025 21:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mag ik 5 minuten in dromenland blijven voor je me neerknalt?
gelukkigquote:Op zondag 4 mei 2025 21:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh je mag er de hele nacht over dromen... strak en lesbisch
quote:
Oh dacht dat je dat wel moest schillenquote:
ESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSIE ESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
bijna wel he.. beetje jammer dat het wel breed gezien wordt als een maatstafquote:Op zondag 4 mei 2025 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het een onzinnige manier van oordelen is
Ik heb er zo eentje voor wortels in de vorm van een puntenslijper. Nog nooit gebruikt natuurlijkquote:Op zondag 4 mei 2025 21:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb wel zo'n dunschiller die ook sliertjes enzo maakt. Is ook wel leuk.
Met vlinderpasta?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
hele zak jumbo garnalen op
BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURP
Dit klinkt net zo logisch als je kraan.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er zo eentje voor wortels in de vorm van een puntenslijper. Nog nooit gebruikt natuurlijk
Oh die heb ik ook. Wel gebruikt overigens. Een kut ding om schoon te maken overigens.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er zo eentje voor wortels in de vorm van een puntenslijper. Nog nooit gebruikt natuurlijk
Als je hem raspt gewoon niet schillen. Als je hem in plakjes wil snijden oid kan je hem ook eerst schillen met een lepel.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon ff goed wassenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Oh dacht dat je dat wel moest schillen
ik ga het morgen even proberen, meteen bij het opstaan te zeggenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Was het leven maar zo makkelijk dat je morgen kon opstaan en zeggen: ik ben lesbisch.
het zou fijn zijn als de wereld gewoon niet zo oversekst wasquote:Op zondag 4 mei 2025 21:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Was het leven maar zo makkelijk dat je morgen kon opstaan en zeggen: ik ben lesbisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |