aspergesquote:Op zondag 4 mei 2025 21:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zijn maar weinig dingen in het leven die je moet schillen
Mensen die komkommers en appels schillenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ananasquote:Op zondag 4 mei 2025 21:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb je wel eens een groep vrouwen horen lullen?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:13 schreef mschol het volgende:
[..]
het zou fijn zijn als de wereld gewoon niet zo oversekst was
dat zou niet verkeerd zijn voor de mensheidquote:Op zondag 4 mei 2025 21:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, dan heb je helemaal geen seks meer.
Zodat je sliertjes krijgt, voor de sier en zulksquote:Op zondag 4 mei 2025 21:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar waarom zou je een wortel slijpen?
quote:Op zondag 4 mei 2025 21:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, dan heb je helemaal geen seks meer.
Oh, had dit gemist. Ehh, drie maanden lang iedere zaterdagmiddag. En blijkbaar krijgt niet altijd iedereen hem af binnen die tijd. We gaan het zien.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh dat is best groot. Hoe lang doe je over zoiets?
Ik ook waarschijnlijkquote:Op zondag 4 mei 2025 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou me daar levensgevaarlijk aan verwonden
Bananen altijd in de bananenslijperquote:Op zondag 4 mei 2025 21:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bij uien, citrusvruchten of bananen geef ik daar wel de voorkeur aan.
En kiwi's @:kwiwi
En geen rode gember in je etenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal het onthouden, scheelt weer ingehakte vingers
Nee johquote:Op zondag 4 mei 2025 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Oh dacht dat je dat wel moest schillen
Schil laat zo makkelijk los, je schraapt alleen een beetje.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schillen met een lepel klinkt niet heel logischMaar over het algemeen had ik het gewoon fijn, raspen doe ik bijna met niks, eigenlijk alleen met de schil van limoen
Ruiken ze wel weer lekker frisquote:Op zondag 4 mei 2025 21:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Goeie combinatie wel trouwens, in je vingers hakken met gember erbij.
appels heb ik eerlijk gezegd niet altijd zin in de schilquote:
Ik ook eigenlijk nooitquote:
Is dit een deel van de sliertjes en bonkjes waar men het altijd over heeft?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zodat je sliertjes krijgt, voor de sier en zulks
Melk in de melkschiller.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bananen altijd in de bananenslijper
Voor jou wel jaquote:Op zondag 4 mei 2025 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dit een deel van de sliertjes en bonkjes waar men het altijd over heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |