Ja, van een jaar of 8-10quote:Op zondag 4 mei 2025 20:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe bedoel je “zo”?
Waren het Nederlandse jongeren dan? Dan totaal geen opvoeding.
cool!!!!quote:Op zondag 4 mei 2025 20:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Cursus om te leren hoe je uit een blok glas met de hand een spiegel slijpt voor een reflectortelescoop.
Ik las spiegel pijpen.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
Yes. Ik was even bang dat ik niets meer zou horen, maar ik heb zojuist betaald voor het spiegelslijpen. Het gaat gebeuren.
Tuurlijk jaquote:Op zondag 4 mei 2025 20:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Omdat je die opleiding zelf erg lastig zou vinden en minder mannen zou kunnen krijgen?
Jaloezie is een slechte raadgever.
quote:Op zondag 4 mei 2025 20:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent minister president en je gaat naar een linkse studentenstad waar het pro-Gaza tentenkamp van de uni in eerste instantie gewoon mocht blijven staan.
Ik vind dat ballen hebben van Schoof.
Dat zal vast wel verfijnder zijn dan met een haakse slijpen er op los gaanquote:Op zondag 4 mei 2025 20:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Cursus om te leren hoe je uit een blok glas met de hand een spiegel slijpt voor een reflectortelescoop.
Cursusje begrijpend lezen zou wel handig zijn voor jou.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Omdat je die opleiding zelf erg lastig zou vinden en minder mannen zou kunnen krijgen?
Ik vind dit een belediging voor mijn kunsten met een haakse slijperquote:Op zondag 4 mei 2025 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zal vast wel verfijnder zijn dan met een haakse slijpen er op los gaan
We hadden het laatst over vreemde hobby's maar je weet altijd nog weer een tikkie niche te maken.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat?quote:Op zondag 4 mei 2025 20:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh nee je las het niet goed.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:51 schreef Elvi het volgende:
Dus als je een moeilijke studie doet dan willen mannen je niet meer?
Jawel dat maakt niks uit maar alles draait nu eenmaal om uiterlijk in de wereldjequote:Op zondag 4 mei 2025 20:51 schreef Elvi het volgende:
Neen, muis heeft er moeite mee dat Alexia beoordeeld wordt op haar roddel-bedpartners terwijl het een slimme meid is omdat muis zelf minder mannen zou krijgenquote:Op zondag 4 mei 2025 20:51 schreef Elvi het volgende:
Dit verklaart een hoop.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben jaloers op andere vrouwen en daarom moet ik mannen erop wijzen dat ze zo seksistisch zijn ofzo
Dit wordt dan een spiegel van 25,5cm diameter, paar cm dik, telescoop wordt iets van 30cm diameter, anderhalve meter lang.quote:
Ik las "haakse pijper"quote:Op zondag 4 mei 2025 20:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind dit een belediging voor mijn kunsten met een haakse slijper
Nee zeg nou niet, straks krijgen we nóg een podcastquote:Op zondag 4 mei 2025 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Lieve mannen van de wereld,
Zouden jullie je mede mannen op hun gedrag willen aanspreken? Het zet jullie allemaal in een slecht daglicht.
Groetjes,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |