Ik ben niets anders dan jaloersquote:Op zondag 4 mei 2025 20:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neen, muis heeft er moeite mee dat Alexia beoordeeld wordt op haar roddel-bedpartners terwijl het een slimme meid is omdat muis zelf minder mannen zou krijgen
oh dat is best groot. Hoe lang doe je over zoiets?quote:Op zondag 4 mei 2025 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit wordt dan een spiegel van 25,5cm diameter, paar cm dik, telescoop wordt iets van 30cm diameter, anderhalve meter lang.
Nope, ik heb die mannen geblockt zodat ik hun onzin niet hoef te lezen.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Lieve mannen van de wereld,
Zouden jullie je mede mannen op hun gedrag willen aanspreken? Het zet jullie allemaal in een slecht daglicht.
Groetjes,
Klinkt tofquote:Op zondag 4 mei 2025 20:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Cursus om te leren hoe je uit een blok glas met de hand een spiegel slijpt voor een reflectortelescoop.
Als mannen tegenwoordig een microfoon willen kopen dan moeten ze een test doen. Die is echt heel basic.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:54 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee zeg nou niet, straks krijgen we nóg een podcast
Toch wel het gevaarlijkste elektrische gereedschap dat er bestaatquote:Op zondag 4 mei 2025 20:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind dit een belediging voor mijn kunsten met een haakse slijper
quote:Op zondag 4 mei 2025 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Zouden jullie je mede mannen op hun gedrag willen aanspreken? Het zet jullie allemaal in een slecht daglicht.
Groetjes,
begrijpelijk, wie wil er nou niet beoordeeld worden op het aantal verzonnen bedpartnersquote:
Moet ik dus nodig eens kopen dus eentje met accu dus. Wordt gezellig op de volgende meet.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch wel het gevaarlijkste elektrische gereedschap dat er bestaat
Extra belasting op de microfoonquote:Op zondag 4 mei 2025 20:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als mannen tegenwoordig een microfoon willen kopen dan moeten ze een test doen. Die is echt heel basic.
Als ik de veiligheidskundigen moet geloven wel jaquote:Op zondag 4 mei 2025 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
welk huishoudelijke gereedschap zou het meeste ongelukken veroorzaken naar gebruikquote:Op zondag 4 mei 2025 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat wil ik niet en dat effect neem ik op de koop toe.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Groetjes,
Een mes of de kaasschaaf?quote:Op zondag 4 mei 2025 20:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
welk huishoudelijke gereedschap zou het meeste ongelukken veroorzaken naar gebruikhmmm, ik weet het niet
aardappelschilmesje?quote:Op zondag 4 mei 2025 20:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
welk huishoudelijke gereedschap zou het meeste ongelukken veroorzaken naar gebruikhmmm, ik weet het niet
Ja goed he. Maar zoveel dingen zijn gewoon leuk en interessant.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We hadden het laatst over vreemde hobby's maar je weet altijd nog weer een tikkie niche te maken.
Love it
Ja dat. Ik stond ooit in een goed daglicht. Toen wilde ook geen vrouw me. Dus wat ik hiermee te winnen heb?quote:Op zondag 4 mei 2025 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee dat wil ik niet en dat effect neem ik op de koop toe.
Maar moeten we nu veel of weinig verzonnen bedpartners hebben?quote:Op zondag 4 mei 2025 20:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
begrijpelijk, wie wil er nou niet beoordeeld worden op het aantal verzonnen bedpartners
De man?quote:Op zondag 4 mei 2025 20:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |