Als je raak wil schieten heb je ballistische raketten nodig.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ze hebben enkele honderden langeafstandsdrones opgespaard denk ik. De productie was opgeschaald en ze hebben minder aanvallen gedaan.
Zeg dat maar tegen die platgebrande olie-installaties door rusland.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:55 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Als je raak wil schieten heb je ballistische raketten nodig.
Ze denken (maatschappij) kritisch te zijn en doen eigen onderzoek..quote:Op zondag 4 mei 2025 20:04 schreef TwenteFC het volgende:
Vanwaar toch die constante drang om alles wat russisch is te verdedigen ook al slaat het helemaal nergens op. Russisch bloed? Of gewoon achterlijk?
Huh, waar heb jij het nou weer over? Ik zeg dat ballistische raketten het makkelijkst door de luchtverdediging komen, dus als je die parade wil raken moet je dat doen, want het zit zo stampvol met luchtverdediging dat drones niet zo veel uithalen. We zien dat ook bij de Russen die die Noord Koreaanse BMs gebruiken.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:04 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen die platgebrande olie-installaties door rusland.
Vanwaar toch die constante drang om alles wat russisch is te verdedigen ook al slaat het helemaal nergens op. Russisch bloed? Of gewoon achterlijk?
quote:Rusland biedt aan te bemiddelen in Indiaas-Pakistaans conflict
Rusland is bereid India en Pakistan te helpen bij het oplossen van de spanningen over Kasjmir. Buitenlandminister Sergej Lavrov besprak dit zondag met zijn Pakistaanse ambtgenoot Ishaq Dar, aldus het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken.
Vrijdag sprak Lavrov ook al met de Indiase minister van Buitenlandse Zaken, Subrahmanyam Jaishankar.
India heeft Pakistan in verband gebracht met een terreuraanval van vorige maand.
Daarbij werden 26 burgers gedood in de betwiste regio Kasjmir, die tussen de twee kernmachten ligt.
Pakistan zegt niets met de aanval te maken te hebben.
Kasjmir, een gebied met een moslimmeerderheid, wordt door beide landen opgeist.
Rusland is al decennialang India's grootste wapenleverancier en New Delhi en Moskou onderhouden al sinds de Sovjettijd nauwe banden.
Oekraine gaat echt geen BMs schieten op moskou als er wereldleiders aanwezig zijn en doet dat sowieso eigenlijk niet op een centra van een stad.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:55 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Als je raak wil schieten heb je ballistische raketten nodig.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Zo machtig is Polen
Ik mag niet naar de propaganda show van onze gezamenlijke vijand.quote:Op zondag 4 mei 2025 13:25 schreef Ulx het volgende:
[..]
Niet vergeten het na afloop weer te verbieden.
Het is bij de beesten af dat er berhaupt EU-regeringsleiders afreizen om de “bevrijding” te herdenken.quote:Op maandag 5 mei 2025 08:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik mag niet naar de propaganda show van onze gezamenlijke vijand.
Waarbij zo'n beetje alles voormalig Sovjet staten nog steeds last hebben van toen. Het is dus alles behalve vreemd dat de bevolking aansluiting met het Westen wil.quote:Op maandag 5 mei 2025 08:38 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het is bij de beesten af dat er berhaupt EU-regeringsleiders afreizen om de “bevrijding” te herdenken.
De USSR heeft niemand bevrijd, ze hebben de bezetting overgenomen. 2 different things. Zeker zo’n Slowaak zou dat moeten beseffen.
Maar daarom is het ook hallucinant dat er, ondanks decennialange bezetting en onderdrukking, in sommige ex-Warschaupactlanden nog steeds een wezenlijk aantal mensen op de hand van Rusland is. Niet alleen die Fico, maar ook Orban en Roemeni waar nu de volgende engnek in het zadel geholpen wordt.quote:Op maandag 5 mei 2025 08:48 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Waarbij zo'n beetje alles voormalig Sovjet staten nog steeds last hebben van toen. Het is dus alles behalve vreemd dat de bevolking aansluiting met het Westen wil.
Ik vraag mij af wie die mensen zijn, boomers die verlangen naar vroeger want toen was alles beter of is het juist de jonge generaties die voor TikTokjes vallen?quote:Op maandag 5 mei 2025 09:28 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Maar daarom is het ook hallucinant dat er, ondanks decennialange bezetting en onderdrukking, in sommige ex-Warschaupactlanden nog steeds een wezenlijk aantal mensen op de hand van Rusland is. Niet alleen die Fico, maar ook Orban en Roemeni waar nu de volgende engnek in het zadel geholpen wordt.
Kijk om je heen wie er PVV stemt, dan heb je het antwoord.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wie die mensen zijn, boomers die verlangen naar vroeger want toen was alles beter of is het juist de jonge generaties die voor TikTokjes vallen?
In Slowakije ging het schijnbaar vooral om bejaarden, en kwam de jongere bevolking massaal niet opdagen vanwege gebrek aan vertrouwen in de politiek of ze zitten in het buitenland voor werk.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wie die mensen zijn, boomers die verlangen naar vroeger want toen was alles beter of is het juist de jonge generaties die voor TikTokjes vallen?
Dat zijn tegenwoordig ook allang geen “alle Marokkanen terug naar Istanbul” en andere kampernellies meer h. Diverse van mijn vrienden hebben ook op Wilders gestemd omdat “hij het tenminste op zou lossen”. Zijn ze inmiddels wel weer van genezen, dat wel.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kijk om je heen wie er PVV stemt, dan heb je het antwoord.
Niet iedereen had het slecht onder het communisme.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Als je de oorlog in sturend wil houden ten koste van andere zaken, moet je daar niet gek van opkijken.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:30 schreef oheng het volgende:
[..]
Niet iedereen had het slecht onder het communisme.
De partijleden, de verraders en verklikkers, die hadden toen meer macht en/of geld.
En ook mensen die ziekelijk jaloers zijn als een ander succes heeft, hebben liever communisme.
Enfin, de rus kranten van vandaag voorspellen een russische economische ramp.
Bekijk deze YouTube-video
Zelfs de kremlingezinde media kunnen niet meer verhullen dat de economie op de rand van totale ineenstorting staat.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:30 schreef oheng het volgende:
[..]
De partijleden, de verraders en verklikkers, die hadden toen meer macht en/of geld.
En ook mensen die ziekelijk jaloers zijn als een ander succes heeft, hebben liever communisme.
Zou toch wel het beste nieuws zijn als het zodanig kut gaat dat de oorlogsmachine niet meer kan blijven doorgaan door economische problemenquote:Op maandag 5 mei 2025 10:45 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Zelfs de kremlingezinde media kunnen niet meer verhullen dat de economie op de rand van totale ineenstorting staat.
Vooral mensen die het linkse theetjes drinken/hoop lullen geen actie zat zijn stemmen op wilders.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:54 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dat zijn tegenwoordig ook allang geen “alle Marokkanen terug naar Istanbul” en andere kampernellies meer h. Diverse van mijn vrienden hebben ook op Wilders gestemd omdat “hij het tenminste op zou lossen”. Zijn ze inmiddels wel weer van genezen, dat wel.
Ik denk dat de vredebrigadiers dit afdoen als Russische propagandaquote:Op maandag 5 mei 2025 10:30 schreef oheng het volgende:
[..]
In Roemeni sprak ik een uber chaffeur die verlangde naar Hitler.. Want Russen en Joden waren het gevaar.. Probleem is daar vooral de armoede doordat de overheid liever geld in een mega kerk steekt.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:28 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Maar daarom is het ook hallucinant dat er, ondanks decennialange bezetting en onderdrukking, in sommige ex-Warschaupactlanden nog steeds een wezenlijk aantal mensen op de hand van Rusland is. Niet alleen die Fico, maar ook Orban en Roemeni waar nu de volgende engnek in het zadel geholpen wordt.
Je bedoelt de linkse partijen die eigenlijk nooit aan de macht zijn hier maar die in de hoofden van rechtse slachtofferdenkers op een magische wijze toch altijd aan de macht zijn?quote:Op maandag 5 mei 2025 11:00 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Vooral mensen die het linkse theetjes drinken/hoop lullen geen actie zat zijn stemmen op wilders.
Je bedoelt mensen die zelf niets willen bijdragen aan oplossingen? En denken dat wat v Wilders roept ook echt mogelijk is.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:00 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Vooral mensen die het linkse theetjes drinken/hoop lullen geen actie zat zijn stemmen op wilders.
En welke stappen heeft Wilders nu concreet gezet om het probleem op te lossen?quote:Op maandag 5 mei 2025 11:00 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Zelfs nu de PVV als grootste in de regering zit zonder vervelende linkse partijen, is alles wat misgaat nog altijd de schuld van links…quote:Op maandag 5 mei 2025 11:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je bedoelt de linkse partijen die eigenlijk nooit aan de macht zijn hier maar die in de hoofden van rechtse slachtofferdenkers op een magische wijze toch altijd aan de macht zijn?
Liegende populisten die domme mensen vertellen wat ze willen horen.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:10 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Zelfs nu de PVV als grootste in de regering zit zonder vervelende linkse partijen, is alles wat misgaat nog altijd de schuld van links…
Het zijn gewoon niet de scherpste mesjes in de lade.
Alle input komt uit de lokale politiek of overheids instanties waar veelal linkse bolwerken elkaar in stand houdenquote:Op maandag 5 mei 2025 11:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je bedoelt de linkse partijen die eigenlijk nooit aan de macht zijn hier maar die in de hoofden van rechtse slachtofferdenkers op een magische wijze toch altijd aan de macht zijn?
Lokale politiek waar ook vooral VVD en BBB nu overal in zit, is dat ook een links complot?quote:Op maandag 5 mei 2025 11:22 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Alle input komt uit de lokale politiek of overheids instanties waar veelal linkse bolwerken elkaar in stand houden
ik zeg niet dat het kloppend is, ik duid alleen maar
hoewel berichten dat het COA reltuig meeneemt naar de efteling zeker niet bijdragen om dit soort ideen weg te nemen
quote:Op maandag 5 mei 2025 11:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Lokale politiek waar ook vooral VVD en BBB nu overal in zit, is dat ook een links complot?
er is niet zozeer sprake van eigen wetgeving die misgaat, maar gewoon simpelweg niet kunnen omdat de in het verleden gemaakte (europese) wetgeving dit in de wegzit. leuke erfenis dusquote:Op maandag 5 mei 2025 11:10 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Zelfs nu de PVV als grootste in de regering zit zonder vervelende linkse partijen, is alles wat misgaat nog altijd de schuld van links…
Europa als grote boeman wegzetten is Poetin ook goed inquote:Op maandag 5 mei 2025 11:38 schreef Ferdii het volgende:
[..]
[..]
er is niet zozeer sprake van eigen wetgeving die misgaat, maar gewoon simpelweg niet kunnen omdat de in het verleden gemaakte (europese) wetgeving dit in de wegzit. leuke erfenis dus
Nederland is gewoon een regeltjes ziek land geworden waardoor veranderingen zeer stroperig gaan. In europa zie je dit ook met de militaire beslissingen. iedere lidstaat heeft ineens zijn eigen regeltjes om rekening mee te houden. alles wordt dan politiek ipv doorpakken.
/draai naar ontopic
Ja, daar kan je een goede sneer naar de Russen wel aan overlaten.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:50 schreef Momo het volgende:
Donald Tusk Poolse premier geeft speech bij 5 mei viering Wageningen.
https://nos.nl/livestream(...)e-viering-wageningen
Vergelijkt nazi Duitsland met het Rusland van nu.
Geen woord aan gelogen.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:50 schreef Momo het volgende:
quote:Op maandag 5 mei 2025 11:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
de linkse bovenlaag in de ministeries hebben het voor het zeggen in alles, de partijen dat is meer voor de bhne, er is ook totaal geen verschil te ontdekken in beslissingen in de voorjaarsnotaquote:Op maandag 5 mei 2025 11:10 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat is je reinste onzin. Maar men heeft zich wel aan de (grond)wet te houden, ook als ministers vinden van niet - ondanks dat sommigen dat maar lastig vinden.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:12 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
[..]
de linkse bovenlaag in de ministeries hebben het voor het zeggen in alles, de partijen dat is meer voor de bhne, er is ook totaal geen verschil te ontdekken in beslissingen in de voorjaarsnota
https://en.wikipedia.org/wiki/Reductio_ad_Hitlerumquote:Op maandag 5 mei 2025 11:50 schreef Momo het volgende:
quote:Oekrane heeft Rusland strategisch schaakmat gezet wat betreft de militaire parade in Moskou op 9 mei. Rusland moet een keuze maken tussen OF Moskou tot de tand uitrusten met luchtverdedigingssystemen zodat ze niet voor lul staan voor andere landen, wat de rest van het land kwetsbaar maakt. OF voor lul staan voor de hele wereld, maar luchtverdedigingssystemen meer verspreiden.
Gezien er meerdere meldingen zijn van zo'n 280 luchtverdedigingssystemen die vanuit het land naar Moskou zijn verplaatst en het feit dat om veiligheidsredenen de parade in Sevastopol op 9 mei is afgelast, heeft Putin gekozen voor het eerste. Dat betekent voor Oekrane dat de parade verstoren wellicht onmogelijk wordt gemaakt, maar ook dat de rest van Rusland een stuk kwetsbaarder is.
Oekrane doet waar het goed in is. Psychologische oorlogsvoering. Laat iedereen maar denken dat ze Moskou gaan aanvallen. Ondertussen zullen ze militaire doelen door heel Rusland uitschakelen.
Het laat zien dat Rusland, ondanks dat ze dagelijks zeggen dat ze de oorlog gaan winnen, de dreiging van Oekrane serieus nemen en bang zijn voor drone aanvallen.
Rusland zal heel trots op 10 mei zeggen dat het een succes was en dat Oekrane niet in staat was om de parade te verstoren. Ondertussen zullen meerdere militaire doelen in de rest van het land in vuur en vlam staan.
Hitler wilden de Sudetenduitsers beschermen vond dat Polen eigenlijk een stuk Duitsland was. Ik zie een overeenkomst met Poetin's gelul over het beschermen van Russische minderheden en Oekrane dat eigenlijk Rusland is.quote:Op maandag 5 mei 2025 13:28 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Reductio_ad_Hitlerum
Vroeg of laat is er altijd wel iemand die een Hilter vergelijking maakt.
Er is niet "heel veel verdediging" naar Moskou getrokken, ik weet niet waar dat vandaan komt. Ja, hier en daar wat (V)SHORAD om wat gaten te dichten. Deze types hebben geen idee van de standaard luchtverdedigingsring die om Moskou heen staat.quote:Op maandag 5 mei 2025 13:31 schreef MaxMark het volgende:
Goed punt inderdaad. Oekrane doet heel erg alsof ze Moskou gaan aanvallen op 9 mei, dus daar is heel veel verdediging heen getrokken. Houdt dus in dat op andere plekken in het land beduidend minder (lucht)verdediging is, wat ze een goede kans geeft andere doelen te raken.
[ x ]
[..]
Poetin en Hitler zijn heel goed vergelijkbaar, al vind ik persoonlijk Mussolini nog beter.quote:Op maandag 5 mei 2025 13:28 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Poetin <<< Hitler, Hitler was de personificatie van het kwaad.quote:Op maandag 5 mei 2025 13:38 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hitler wilden de Sudetenduitsers beschermen vond dat Polen eigenlijk een stuk Duitsland was. Ik zie een overeenkomst met Poetin's gelul over het beschermen van Russische minderheden en Oekrane dat eigenlijk Rusland is.
Het lijkt me niet heel handig om in een enorme metropool als Moskou met zulke dingen te gaan schieten. Zeker niet als er veel mensen op straat zijn. Iets met zwaartekracht.quote:Op maandag 5 mei 2025 13:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er is niet "heel veel verdediging" naar Moskou getrokken, ik weet niet waar dat vandaan komt. Ja, hier en daar wat (V)SHORAD om wat gaten te dichten. Deze types hebben geen idee van de standaard luchtverdedigingsring die om Moskou heen staat.
Assad en Milosevic waren eigenlijk wel prima? Zoiets?quote:Op maandag 5 mei 2025 13:46 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Poetin <<< Hitler, Hitler was de personificatie van het kwaad.
Ik zie Poetin meer als iemand zoals Assad of een Miloević.
De lichtzinnigheid waarmee vaak met Hitler wordt vergeleken, verbaast mij steeds.quote:Op maandag 5 mei 2025 13:28 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Vergelijk je hem toch met Stalin.quote:Op maandag 5 mei 2025 13:55 schreef Idisrom het volgende:
[..]
De lichtzinnigheid waarmee vaak met Hitler wordt vergeleken, verbaast mij steeds.
Mussolini werd ontzettend bewonderd door Churchill, totdat hij eind 1940 de kant van Hitler koos.quote:Op maandag 5 mei 2025 13:42 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Poetin en Hitler zijn heel goed vergelijkbaar, al vind ik persoonlijk Mussolini nog beter.
Daarom sta je er ook omheen en niet op het asset zelf. Daarbij zitten er ook zelfvernietigingssystemen in de middelen zelf.quote:Op maandag 5 mei 2025 13:53 schreef Ulx het volgende:
Het lijkt me niet heel handig om in een enorme metropool als Moskou met zulke dingen te gaan schieten. Zeker niet als er veel mensen op straat zijn. Iets met zwaartekracht.
Correct.quote:En verder is de opzet van Oekrane al geslaagd: Het Kremlin zweet peentjes want het enige wat Oekrane hoeft te doen is het luchtalarm laten afgaan om Poetin voor lul te zetten.
Maar om zo'n enorme metropool te beschermen door om die stad heen te gaan staan heb je er wel erg veel systemen nodig, zeker als dat die maar weinig bereik hebben. En zo goed is de Russische luchtverdediging nou ook niet. Oekrane vliegt er regelmatig dwars doorheen. En niet met hypersonische stealth raketten maar met lompe propellertoestellen die enorm zichtbaar zijn op een beetje radar.quote:Op maandag 5 mei 2025 13:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daarom sta je er ook omheen en niet op het asset zelf. Daarbij zitten er ook zelfvernietigingssystemen in de middelen zelf.
[..]
Correct.
Er staat al sinds jaar en dag een shitload aan luverd rondom Moskou.quote:Op maandag 5 mei 2025 14:06 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar om zo'n enorme metropool te beschermen door om die stad heen te gaan staan heb je er wel erg veel systemen nodig, zeker als dat die maar weinig bereik hebben. En zo goed is de Russische luchtverdediging nou ook niet. Oekrane vliegt er regelmatig dwars doorheen. En niet met hypersonische stealth raketten maar met lompe propellertoestellen die enorm zichtbaar zijn op een beetje radar.
We zullen het gaan zien. Misschien flikkert Oekrane gewoon de haven van St Petersburg of een militair vliegveld in puin. Opties genoeg.
Nope. Wat denk jij nou weer dan?quote:Op maandag 5 mei 2025 13:54 schreef Ulx het volgende:
[..]
Assad en Milosevic waren eigenlijk wel prima? Zoiets?
Goh blijkt Churchill zowaar een mens te zijn en fouten te maken. Overigens weten de meeste bewonderaars van Churchill (waaronder ik) ook van alles over zijn "foute" kanten.quote:Op maandag 5 mei 2025 13:56 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Mussolini werd ontzettend bewonderd door Churchill, totdat hij eind 1940 de kant van Hitler koos.
De brug opblazen zou wel een enorme stunt zijn ja.quote:Op maandag 5 mei 2025 14:24 schreef KareldeStoute het volgende:
De Kerchbrug lijkt me ook een mooi doelwit voor tijdens de parade.
Yep, vooral omdat veel Russen voor deze vakantie naar de Krim zijn gegaan.quote:Op maandag 5 mei 2025 14:52 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De brug opblazen zou wel een enorme stunt zijn ja.
Als ze dat konden hadden ze dat allang gedaan, al die keren is het niet echt gelukt op een wat schade na.quote:Op maandag 5 mei 2025 14:52 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De brug opblazen zou wel een enorme stunt zijn ja.
quote:
Ach, die brug is amper bruikbaar omdat treinen er stapvoets moeten rijden. Door de brand in 2022 zijn de rubberen dempingsmatten kapot. En ook het beton is daardoor aangetast.quote:Op maandag 5 mei 2025 15:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Als ze dat konden hadden ze dat allang gedaan, al die keren is het niet echt gelukt op een wat schade na.
Nou, we zien het vrijdag.quote:Op maandag 5 mei 2025 15:09 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ach, die brug is amper bruikbaar omdat treinen er stapvoets moeten rijden. Door de brand in 2022 zijn de rubberen dempingsmatten kapot. En ook het beton is daardoor aangetast.
Dus ze laten de Russen dat ding gewoon lekker verdedigen omdat het Poetin's paradepaardje is en geen enkele Rus aan hem wil uitleggen dat zijn speeltje is opgeblazen. .
quote:Op maandag 5 mei 2025 15:02 schreef AchJa het volgende:
Overigens best knap dat ze de DON-2N hebben verplaatst van Grozny of Kazan naar Moskou...
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Ik neem het allemaal met een korreltje zout.
Je hoeft niet zo lang te wachten.quote:
quote:https://bsky.app/profile/(...)l/post/3loggbz5vm22n
Last night, some unidentified drones attacked the Moscow suburbs. The "Carpet" security plan was activated at Vnukovo and Domodedovo airports.
Everything’s going according to plan — they're just getting ready for the parade.
https://t.me/c/1377735387/5307
De MIGs zijn ook wel aan vervanging toe denk ik. Dus voorsorteren op de Gripen als vervanger lijkt me verstandig.quote:https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3loge4hzpgc2f
✈️🇺🇦 Ukrainian pilots will train in the Czech Republic on JAS-39 Gripen and F-16, — Zelensky.
https://militarnyi.com/en(...)cow-buildings-roofs/quote:Op maandag 5 mei 2025 13:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daarom sta je er ook omheen en niet op het asset zelf.
quote:Daarbij zitten er ook zelfvernietigingssystemen in de middelen zelf.
Dus die inslag komt van een luchtverdedigingssysteem? Toch knap dat ze dat weten te concluderen...quote:Op maandag 5 mei 2025 16:10 schreef ExTec het volgende:
[..]
https://militarnyi.com/en(...)cow-buildings-roofs/
[..]
[ x ]
Afijn, slim doen, en wat rus daadwerkelijk doet, is niet per definitie hetzelfde.
Ach, ook Churchill was simpelweg een product van zijn tijd, het is vrij nutteloos daar moderne ideen van goed en fout op te plakken.quote:Op maandag 5 mei 2025 14:42 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Goh blijkt Churchill zowaar een mens te zijn en fouten te maken. Overigens weten de meeste bewonderaars van Churchill (waaronder ik) ook van alles over zijn "foute" kanten.
Dat is een typische ontploffing van een drone, antiluchtdoelraketten zouden een grotere ontploffing laten zien.quote:Op maandag 5 mei 2025 16:10 schreef ExTec het volgende:
[..]
https://militarnyi.com/en(...)cow-buildings-roofs/
[..]
[ x ]
Afijn, slim doen, en wat rus daadwerkelijk doet, is niet per definitie hetzelfde.
ik denk dat de verstandhouding tussen Slowakije en Tsjechi niet meer is wat ie geweest isquote:Op maandag 5 mei 2025 15:38 schreef Ulx het volgende:
[..]
De MIGs zijn ook wel aan vervanging toe denk ik. Dus voorsorteren op de Gripen als vervanger lijkt me verstandig.
Maar het staat dus gewoon op daken, midden in de stad?quote:Op maandag 5 mei 2025 16:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dus die inslag komt van een luchtverdedigingssysteem? Toch knap dat ze dat weten te concluderen...
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |