Als je raak wil schieten heb je ballistische raketten nodig.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ze hebben enkele honderden langeafstandsdrones opgespaard denk ik. De productie was opgeschaald en ze hebben minder aanvallen gedaan.
Zeg dat maar tegen die platgebrande olie-installaties door rusland.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:55 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Als je raak wil schieten heb je ballistische raketten nodig.
Ze denken (maatschappij) kritisch te zijn en doen eigen onderzoek..quote:Op zondag 4 mei 2025 20:04 schreef TwenteFC het volgende:
Vanwaar toch die constante drang om alles wat russisch is te verdedigen ook al slaat het helemaal nergens op. Russisch bloed? Of gewoon achterlijk?
Huh, waar heb jij het nou weer over? Ik zeg dat ballistische raketten het makkelijkst door de luchtverdediging komen, dus als je die parade wil raken moet je dat doen, want het zit zo stampvol met luchtverdediging dat drones niet zo veel uithalen. We zien dat ook bij de Russen die die Noord Koreaanse BMs gebruiken.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:04 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen die platgebrande olie-installaties door rusland.
Vanwaar toch die constante drang om alles wat russisch is te verdedigen ook al slaat het helemaal nergens op. Russisch bloed? Of gewoon achterlijk?
quote:Rusland biedt aan te bemiddelen in Indiaas-Pakistaans conflict
Rusland is bereid India en Pakistan te helpen bij het oplossen van de spanningen over Kasjmir. Buitenlandminister Sergej Lavrov besprak dit zondag met zijn Pakistaanse ambtgenoot Ishaq Dar, aldus het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken.
Vrijdag sprak Lavrov ook al met de Indiase minister van Buitenlandse Zaken, Subrahmanyam Jaishankar.
India heeft Pakistan in verband gebracht met een terreuraanval van vorige maand.
Daarbij werden 26 burgers gedood in de betwiste regio Kasjmir, die tussen de twee kernmachten ligt.
Pakistan zegt niets met de aanval te maken te hebben.
Kasjmir, een gebied met een moslimmeerderheid, wordt door beide landen opgeëist.
Rusland is al decennialang India's grootste wapenleverancier en New Delhi en Moskou onderhouden al sinds de Sovjettijd nauwe banden.
Oekraine gaat echt geen BMs schieten op moskou als er wereldleiders aanwezig zijn en doet dat sowieso eigenlijk niet op een centra van een stad.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:55 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Als je raak wil schieten heb je ballistische raketten nodig.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Zo machtig is Polen
Ik mag niet naar de propaganda show van onze gezamenlijke vijand.quote:Op zondag 4 mei 2025 13:25 schreef Ulx het volgende:
[..]
Niet vergeten het na afloop weer te verbieden.
Het is bij de beesten af dat er überhaupt EU-regeringsleiders afreizen om de “bevrijding” te herdenken.quote:Op maandag 5 mei 2025 08:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik mag niet naar de propaganda show van onze gezamenlijke vijand.
Waarbij zo'n beetje alles voormalig Sovjet staten nog steeds last hebben van toen. Het is dus alles behalve vreemd dat de bevolking aansluiting met het Westen wil.quote:Op maandag 5 mei 2025 08:38 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het is bij de beesten af dat er überhaupt EU-regeringsleiders afreizen om de “bevrijding” te herdenken.
De USSR heeft niemand bevrijd, ze hebben de bezetting overgenomen. 2 different things. Zeker zo’n Slowaak zou dat moeten beseffen.
Maar daarom is het ook hallucinant dat er, ondanks decennialange bezetting en onderdrukking, in sommige ex-Warschaupactlanden nog steeds een wezenlijk aantal mensen op de hand van Rusland is. Niet alleen die Fico, maar ook Orban en Roemenië waar nu de volgende engnek in het zadel geholpen wordt.quote:Op maandag 5 mei 2025 08:48 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Waarbij zo'n beetje alles voormalig Sovjet staten nog steeds last hebben van toen. Het is dus alles behalve vreemd dat de bevolking aansluiting met het Westen wil.
Ik vraag mij af wie die mensen zijn, boomers die verlangen naar vroeger want toen was alles beter of is het juist de jonge generaties die voor TikTokjes vallen?quote:Op maandag 5 mei 2025 09:28 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Maar daarom is het ook hallucinant dat er, ondanks decennialange bezetting en onderdrukking, in sommige ex-Warschaupactlanden nog steeds een wezenlijk aantal mensen op de hand van Rusland is. Niet alleen die Fico, maar ook Orban en Roemenië waar nu de volgende engnek in het zadel geholpen wordt.
Kijk om je heen wie er PVV stemt, dan heb je het antwoord.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wie die mensen zijn, boomers die verlangen naar vroeger want toen was alles beter of is het juist de jonge generaties die voor TikTokjes vallen?
In Slowakije ging het schijnbaar vooral om bejaarden, en kwam de jongere bevolking massaal niet opdagen vanwege gebrek aan vertrouwen in de politiek of ze zitten in het buitenland voor werk.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wie die mensen zijn, boomers die verlangen naar vroeger want toen was alles beter of is het juist de jonge generaties die voor TikTokjes vallen?
Dat zijn tegenwoordig ook allang geen “alle Marokkanen terug naar Istanbul” en andere kampernellies meer hè. Diverse van mijn vrienden hebben ook op Wilders gestemd omdat “hij het tenminste op zou lossen”. Zijn ze inmiddels wel weer van genezen, dat wel.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kijk om je heen wie er PVV stemt, dan heb je het antwoord.
Niet iedereen had het slecht onder het communisme.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Als je de oorlog in sturend wil houden ten koste van andere zaken, moet je daar niet gek van opkijken.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:30 schreef oheng het volgende:
[..]
Niet iedereen had het slecht onder het communisme.
De partijleden, de verraders en verklikkers, die hadden toen meer macht en/of geld.
En ook mensen die ziekelijk jaloers zijn als een ander succes heeft, hebben liever communisme.
Enfin, de rus kranten van vandaag voorspellen een russische economische ramp.
Bekijk deze YouTube-video
Zelfs de kremlingezinde media kunnen niet meer verhullen dat de economie op de rand van totale ineenstorting staat.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:30 schreef oheng het volgende:
[..]
De partijleden, de verraders en verklikkers, die hadden toen meer macht en/of geld.
En ook mensen die ziekelijk jaloers zijn als een ander succes heeft, hebben liever communisme.
Zou toch wel het beste nieuws zijn als het zodanig kut gaat dat de oorlogsmachine niet meer kan blijven doorgaan door economische problemenquote:Op maandag 5 mei 2025 10:45 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Zelfs de kremlingezinde media kunnen niet meer verhullen dat de economie op de rand van totale ineenstorting staat.
Vooral mensen die het linkse theetjes drinken/hoop lullen geen actie zat zijn stemmen op wilders.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:54 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dat zijn tegenwoordig ook allang geen “alle Marokkanen terug naar Istanbul” en andere kampernellies meer hè. Diverse van mijn vrienden hebben ook op Wilders gestemd omdat “hij het tenminste op zou lossen”. Zijn ze inmiddels wel weer van genezen, dat wel.
Ik denk dat de vredebrigadiers dit afdoen als Russische propagandaquote:Op maandag 5 mei 2025 10:30 schreef oheng het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |