nee zo werkt dat nietquote:Op zondag 4 mei 2025 16:27 schreef Ulx het volgende:
[..]
Er kan geen vrede zijn zolang Rusland stukken Oekraïne bezet houdt.
Boehoe andere landen willen niet meewerken terwijl ik ze verraad. Wat mij het meeste tegenstaat aan populistisch rechts is dat eindeloze slachtoffergejank.quote:Op zondag 4 mei 2025 13:25 schreef Ulx het volgende:
[..]
Niet vergeten het na afloop weer te verbieden.
De heer Poetin als huidig president van het grote Rusland is best vrij stellig te noemen aangaande meest russische belangen.quote:Op zondag 4 mei 2025 15:56 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat zou een goede zaak zijn .
Hup oprotten
Het is wel de snelste manier om de sancties weg te krijgen
[..]
Laat ze maar kapot creperen die kutrussen. Dat zouden meer mensen moeten vinden. Dat oeverloze naar de mond praten mag wel eens stoppen.quote:Op zondag 4 mei 2025 17:19 schreef Scjvb het volgende:
[..]
De heer Poetin als huidig president van het grote Rusland is best vrij stellig te noemen aangaande meest russische belangen.
En al zou hij -hoe dan ook- binnen niet al te lange tijd van het presidentiele toneel verdwijnen, dan nog staat er wellicht straks een nieuwe leider daar op het bordes. Wellicht iemand die nog stelliger is, dan wel als gevaarlijk wordt gezien bij het behartigen van russische belangen, waar niemand in het westen om staat te springen waaronder ikzelf.
Sancties zullen dan evengoed niet in dank worden afgenomen, verre van zelfs, en dat is dan misschien een understatement.
er zal nooit geen vrede zijn voor buren van rusland, zolang rusland denkt 'recht' te hebben op een sphere of influance.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:27 schreef Ulx het volgende:
[..]
Er kan geen vrede zijn zolang Rusland stukken Oekraïne bezet houdt.
Dat gejengel is inderdaad stomvervelend. Ook de idiotie daarvan: "Huuuu huur, wij superieuren worden onderdrukt door interieuren!"quote:Op zondag 4 mei 2025 16:52 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Boehoe andere landen willen niet meewerken terwijl ik ze verraad. Wat mij het meeste tegenstaat aan populistisch rechts is dat eindeloze slachtoffergejank.
Rusland verdient een pak slaag uit de catagorie wat we met nazi duitsland hebben gedaan. Echter is niemand bereid om dat pak slaag uit te gaan delen. Misschien Oekraine maar die is niet bij machte om dat te doen.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:34 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nee? Rusland verdient een beloning voor de agressie?
Volgens diverse economen is een totale implosie van de Russische economie niet ver weg. Mogelijk eind dit jaar al flikkert het hele kaartenhuis in elkaar.quote:Op zondag 4 mei 2025 17:33 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Rusland verdient een pak slaag uit de catagorie wat we met nazi duitsland hebben gedaan. Echter is niemand bereid om dat pak slaag uit te gaan delen. Misschien Oekraine maar die is niet bij machte om dat te doen.
Ik zie het front niet echt veranderen de komende paar jaar. Als er in de komende paar jaar een definitieve vrede komt of permanente staak het vuren dat verwacht ik dat Rusland in deze scenario's gewoon een deel van Oekraine bezet blijft houden.
Als men de Baltische Staten gaat aanvallen dan verwacht ik dat Polen daar als verreweg het sterkste mede NAVO lid niet mee akkoord gaatquote:Op zondag 4 mei 2025 17:33 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Rusland verdient een pak slaag uit de catagorie wat we met nazi duitsland hebben gedaan. Echter is niemand bereid om dat pak slaag uit te gaan delen.
Misschien Oekraine maar die is niet bij machte om dat te doen.
Ik zie het front niet echt veranderen de komende paar jaar. Als er in de komende paar jaar een definitieve vrede komt of permanente staak het vuren dat verwacht ik dat Rusland in deze scenario's gewoon een deel van Oekraine bezet blijft houden.
We verzinnen vast wel een smoesje om de Balten voor de leeuwen te gooien.quote:Op zondag 4 mei 2025 17:46 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Als men de Baltische Staten gaat aanvallen dan verwacht ik dat Polen daar als verreweg het sterkste mede NAVO lid niet mee akkoord gaat
En dan zijn wij ook in oorlog met Ruzzia
De Polen nietquote:Op zondag 4 mei 2025 17:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
We verzinnen vast wel een smoesje om de Balten voor de leeuwen te gooien.
Ahja kunnen we ons daar weer heldhaftig achter verschuilen.quote:
Nederlandse troepen zijn in Litouwen nu hequote:Op zondag 4 mei 2025 17:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ahja kunnen we ons daar weer heldhaftig achter verschuilen.
Die zullen wel een Karremansje doen dan.quote:Op zondag 4 mei 2025 17:53 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Nederlandse troepen zijn in Litouwen nu he
En zolang je toegeeft aan dat waanidee blijven ze dat denken.quote:Op zondag 4 mei 2025 17:25 schreef Korenfok het volgende:
[..]
er zal nooit geen vrede zijn voor buren van rusland, zolang rusland denkt 'recht' te hebben op een sphere of influance.
Heeft Oekraïne ballistische raketten die Moskou kunnen raken? Want dat zou het enige zijn wat er door kan komen, drones enzo gaan toch niet werken.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:26 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Dat betekent waarschijnlijk dat andere militaire doelwitten nu onbeschermd zijn.
Long Neptune's kunnen Moskou bereiken geloof ik.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:31 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Heeft Oekraïne ballistische raketten die Moskou kunnen raken? Want dat zou het enige zijn wat er door kan komen, drones enzo gaan toch niet werken.
Maar dat is toch een kruisraket? Die schieten ze ook de lucht uit.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:33 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Long Neptune's kunnen Moskou bereiken geloof ik.
Dit het gaat echt tijd worden dat die lui heel duidelijk gemaakt gaat worden dat zo'n beetje de rest van de hele wereld; helemaal klaar is met dat gedonder elke keer.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:02 schreef Ulx het volgende:
[..]
En zolang je toegeeft aan dat waanidee blijven ze dat denken.
Als je er een paar duizend tegelijk stuurt overweldig je de luchtverdediging en komt er genoeg door om schade aan te richten. Dat is namelijk precies wat Rusland ook bij Oekraïne doet.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:31 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Heeft Oekraïne ballistische raketten die Moskou kunnen raken? Want dat zou het enige zijn wat er door kan komen, drones enzo gaan toch niet werken.
Maar die hebben ze dus niet.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:55 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Als je er een paar duizend tegelijk stuurt overweldig je de luchtverdediging en komt er genoeg door om schade aan te richten. Dat is namelijk precies wat Rusland ook bij Oekraïne doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |