Oh nee ik weet vrij zeker dat ik een andere bedoel, aangezien hij nog een uurtje oud is. Heb hem nu op twitter ook gevonden maar krijg hem niet geembed, krijg steeds foutmelding.quote:Op maandag 5 mei 2025 21:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er gaan eigenlijk twee filmpjes rond, pro Rusland en pro Oekraine...
Dat dorpje in de Kurskregio?quote:Op maandag 5 mei 2025 20:53 schreef skysherrif het volgende:
Hoop dat iemand het op twitter post, maar ik heb zojuist de "beste" video van de hele oorlog gezien. Met 6 minuten kan ik hem zelf niet plaatsen.
(De strijd om gornal/guevo) echt enorm goed in kaart gebracht, in enorm hoge kwaliteit.
Wat is er morgen?quote:Op maandag 5 mei 2025 22:46 schreef Starhopper het volgende:
Morgen maar ff popcorn kopen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, morgen alvast maar popcorn kopen. Dat kan natuurlijk.quote:
Wordt zo een lange reis voor de hoogwaardigheidsbekleders die niet plotseling ziek zijn of andere dringende dingen te doen hebben.quote:Rusland heeft drie belangrijke luchthavens in de hoofdstad Moskou gesloten vanwege een Oekraïense drone-aanval vannacht. Dat meldden Russische functionarissen, volgens persbureau Reuters.
De Russische luchtvaartwaakhond Rosaviatsia meldde via Telegram dat het de vluchten op de luchthavens Vnoekovo, Domodedovo en Zjoekovski, die Moskou bedienen, had stilgelegd om de luchtveiligheid te waarborgen.
Burgemeester Sergej Sobjanin meldde via de Telegram-app dat ten minste zes Oekraïense drones tijdens hun nadering van Moskou waren vernietigd. Volgens voorlopige informatie is er geen sprake van ernstige schade of gewonden.
Dat is idd de 5e colonne die Europa zo zwak mogelijk wil zien tegenover dreigingen als Rusland.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 07:56 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/tech/63(...)l-digitaal-zijn.html
Nu al weer van die lauwe pacifsten die de boel verdraaien.
Het kan digitaal EN militair zijn. En zoniet is het verdomde goed je defensie op peil te houden.
Die mooie groep mensen die om het hardste schreeuwen dat Europa zwak is maar die tegelijkertijd ook niet willen dat Europa sterker wordt?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat is idd de 5e colonne die Europa zo zwak mogelijk wil zien tegenover dreigingen als Rusland.
Zal wel meevallen. VIPs komen meestal via Zkalovskie.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 01:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wordt zo een lange reis voor de hoogwaardigheidsbekleders die niet plotseling ziek zijn of andere dringende dingen te doen hebben.
Wanneer dan? en waarom? voorlopig lukt Oekraine niet eens.quote:Op zondag 4 mei 2025 09:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is al vaker gezegd, Putin gaat een Baltische staat aanvallen.
Uh. Dit zijn toch juist mensen die goed meedenken?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat is idd de 5e colonne die Europa zo zwak mogelijk wil zien tegenover dreigingen als Rusland.
Soort death by NATO scenario. Rationeel bezig is men niet in rus, dus waarom niet een paar 100.000 pieces of meat in de baltische staten tegen een muur van lood aangooien om daarna te kunnen zeggen dat we het echt geprobeerd hebben maar niet tegen ze op konden, ofzo.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wanneer dan? en waarom? voorlopig lukt Oekraine niet eens.
Mwau. Ja. Kan. Maar dit is niet eens irrationeel meer. Meer een soort krankzinnigheid. En als je werkelijk denkt dat ze zodanig krankzinnig zijn, dan heb ik wel ineens weer de 'angst' vanwege het feit dat ze kernwapens hebben.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:44 schreef ExTec het volgende:
[..]
Soort death by NATO scenario. Rationeel bezig is men niet in rus, dus waarom niet een paar 100.000 pieces of meat in de baltische staten tegen een muur van lood aangooien om daarna te kunnen zeggen dat we het echt geprobeerd hebben maar niet tegen ze op konden, ofzo.
Nee, want de eerste nuke die terug komt, land op putin z'n hoofd.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Mwau. Ja. Kan. Maar dit is niet eens irrationeel meer. Meer een soort krankzinnigheid. En als je werkelijk denkt dat ze zodanig krankzinnig zijn, dan heb ik wel ineens weer de 'angst' vanwege het feit dat ze kernwapens hebben.
Ja. Dat snap ik. Maar dat is dus de rationele verklaring. Maar je gaf net zelf nog aan dat Putin, en Rusland in het geheel dat totaal niet is.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:02 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, want de eerste nuke die terug komt, land op putin z'n hoofd.
Paar 100.000 meer pieces of meat draait de "straatvechter" z'n hand niet voor om.
Ow, dat er niet gekeken wordt op een leventje meer of minder staat op dit punt wel vast.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja. Dat snap ik. Maar dat is dus de rationele verklaring. Maar je gaf net zelf nog aan dat Putin, en Rusland in het geheel dat totaal niet is.
Ik denk ook niet dat een oorlog tussen Rusland en NATO conventioneel kan blijven.. heel misschien als we ze een keiharde bloedneus slaan maar de russische grens niet over trekken.. maar dan nog.. we zullen dan vliegtuigen en raketten Rusland in moeten schieten om militaire doelen uit te schakelen.. dat zou al een nucleaire tegenaanval kunnen opleveren.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja. Dat snap ik. Maar dat is dus de rationele verklaring. Maar je gaf net zelf nog aan dat Putin, en Rusland in het geheel dat totaal niet is.
Er is voor ons geen enkele reden om Rusland binnen te vallen. Het is daarnaast ook veel te groot om te bezetten en gezien zijn omvang ook niet te verdedigen. Dat kan iedereen die ooit een potje Risk heeft gespeeld nog bedenken.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat een oorlog tussen Rusland en NATO conventioneel kan blijven.. heel misschien als we ze een keiharde bloedneus slaan maar de russische grens niet over trekken.. maar dan nog.. we zullen dan vliegtuigen en raketten Rusland in moeten schieten om militaire doelen uit te schakelen.. dat zou al een nucleaire tegenaanval kunnen opleveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |