Ik zie niks?quote:Op maandag 5 mei 2025 17:11 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar het staat dus gewoon op daken, midden in de stad?
https://www.kyivpost.com/analysis/51316quote:ANALYSIS: ‘Peace Deal in Name Only’ – Why Ukraine’s Agreements with US, Russia Could Set a Dangerous Precedent for International Law
Het helpt als je op de link klikt.quote:
Wat heeft dat twee jaar oude verhaal precies met de Tweet te maken die jij postte?quote:Op maandag 5 mei 2025 17:23 schreef ExTec het volgende:
Het helpt als je op de link klikt.
https://militarnyi.com/wp(...)3-01-19_18-51-51.jpg
Complex ligt blijkbaar aan de moskou-rivier, da's midden in de stad.
Was de vraag niet: is rus zo dom om "luverd" midden in urbane gebieden te zetten, zodat de kans op nevenschade van munitie die niet raakt of brokstukken zeer groot is?quote:Op maandag 5 mei 2025 17:29 schreef AchJa het volgende:
Die Pantsir op dat gebouw hebben we het volgens mij in 2023 al over gehad.
Je hebt 1 voorbeeld van twee jaar geleden en dan is dat alleen nog maar een soort van last resort achtig iets...quote:Op maandag 5 mei 2025 17:35 schreef ExTec het volgende:
[..]
Was de vraag niet: is rus zo dom om "luverd" midden in urbane gebieden te zetten, zodat de kans op nevenschade van munitie die niet raakt of brokstukken zeer groot is?
Antwoord lijkt me daarop dan ja?
De tweet ging over vermeende luchtafweer munitie die een gebouw in ging.
Ja, ze plaatsen luverd in urbane gebieden, of doen dat niet. Dat is binair.quote:Op maandag 5 mei 2025 17:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je hebt 1 voorbeeld van twee jaar geleden en dan is dat alleen nog maar een soort van last resort achtig iets...
Blijkbaar wel?quote:Dus zelfs de Russen zijn door de bank genomen niet zo dom.
Staat dat ding er nog? Of is ie uberhaupt nog inzetbaar???quote:Op maandag 5 mei 2025 17:47 schreef ExTec het volgende:
Ja, ze plaatsen luverd in urbane gebieden, of doen dat niet. Dat is binair.
[..]
Blijkbaar wel?
We zien wel meer 'domme dingen' aan hun kant, anno nu, he?
Geen idee.quote:Op maandag 5 mei 2025 17:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Staat dat ding er nog? Of is ie uberhaupt nog inzetbaar???
Op basis van 1 voorbeeld (die beroemde Pantsir op dat dak) er vanuit gaan dat het een soort van standaard procedure is vind ik persoonlijk aardig kortzichtig maar goed.quote:Op maandag 5 mei 2025 17:51 schreef ExTec het volgende:
Geen idee.
Hoezo, wil je gaan betogen dat ze het licht hebben gezien ofzo, en em vast wel verplaatst hebben ofzo?
Zo ja: waar baseer je dat dan op?
Jij denkt dat dit het enige voorbeeld is?quote:Op maandag 5 mei 2025 17:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Op basis van 1 voorbeeld (die beroemde Pantsir op dat dak) er vanuit gaan dat het een soort van standaard procedure is vind ik persoonlijk aardig kortzichtig maar goed.
Laat maar zien dan. ((V)SHORAD).quote:
Je moet eens wat minder autistisch reageren.quote:En standaard procedure is wel weer erg formeel.
Het beantwoord slechts de vraag: is rus zo dom om luverd in urbane gebieden te zetten - ja.
quote:
quote:Notable Installations
Ministry of Defense Headquarters (Frunzenskaya Embankment)
A Pantsir-S1 system was prominently placed on the roof of the Russian Ministry of Defense building. This installation was widely documented and shared across various news outlets and social media platforms.
Ministry of Education Building (Teterinsky Lane 8)
Another Pantsir-S1 unit was observed being lifted by crane onto the roof of a building associated with the Ministry of Education. This event was captured in videos and photographs, highlighting the unusual deployment of such systems on civilian infrastructure.
Additional Locations
Reports also indicated the presence of Pantsir systems on other buildings in central Moscow, including administrative structures approximately 2 kilometers east of the Kremlin.
Autisme is hier op jou van toepassing.quote:Je moet eens wat minder autistisch reageren.
Alle drie van hetzelfde laken een pak...quote:Op maandag 5 mei 2025 18:12 schreef ExTec het volgende:
Autisme is hier op jou van toepassing.
Mijn stelling is dat het gebeurt, ik ben niet bezig met of dat opeens 'de standaard procedure' is.
FWIW: ik weet prima dat ze daar soms niet compleet dom zijn. Maar dit is wmb een prima voorbeeld waar ze zich dus wel dom gedragen.
Je vroeg naar andere voorbeelden, die lever ik.quote:
Wat jij verder wil joh...quote:Op maandag 5 mei 2025 18:20 schreef ExTec het volgende:
Je vroeg naar andere voorbeelden, die lever ik.
Andere voorbeelden van eenzelfde iets, zijn idd meestal van hetzelfde laken en pak.
Wat zegt ze dan?quote:Op maandag 5 mei 2025 19:47 schreef Adrie072 het volgende:
Beatrice de Graaf schetst ook geen vrolijk beeld voor de toekomst bij Eva op Ned1 zojuist.
Troepen opbouw in het noorden van Rusland en rails aanleg, geen enkele Trump heeft in het leger gezeten en kijkt met een hele andere blik naar Europa, niet met respect om het maar even kort samen te vatten.quote:
Die troepenopbouw kon je verwachten natuurlijk.quote:Op maandag 5 mei 2025 20:01 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
Troepen opbouw in het noorden van Rusland en rails aanleg, geen enkele Trump heeft in het leger gezeten en kijkt met een hele andere blik naar Europa, niet met respect om het maar even kort samen te vatten.
Welke van de twee?quote:Op maandag 5 mei 2025 20:53 schreef skysherrif het volgende:
Hoop dat iemand het op twitter post, maar ik heb zojuist de "beste" video van de hele oorlog gezien. Met 6 minuten kan ik hem zelf niet plaatsen.
(De strijd om gornal/guevo) echt enorm goed in kaart gebracht, in enorm hoge kwaliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |