SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik ook niet. Terwijl ik Zondag met Lubach altijd wel keek. En als ik het niet kan zien, nam ik het op. Van de dagelijkse show heb ik totaal denk ik een aflevering of vijf gezien.quote:Op woensdag 30 april 2025 06:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kijk het eigenlijk niet meer sinds het een dagelijks programma is geworden.
Ja, Zondag met Lubach keek ik ook altijd. Dan wel live of later in de week dat ik het terug keek. Van de dagelijkse show, af en toe wel eens wat op youtube van gezien, maar dat werd ook steeds minder.quote:Op woensdag 30 april 2025 09:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ook niet. Terwijl ik Zondag met Lubach altijd wel keek. En als ik het niet kan zien, nam ik het op. Van de dagelijkse show heb ik totaal denk ik een aflevering of vijf gezien.
Verhuizen kost altijd veel energie en tijd ja.quote:Op woensdag 30 april 2025 09:55 schreef GeorgeM het volgende:
Goedemorgen!
Hoe gaat het met iedereen? @:Strani weer stroom?
Ik ben verhuisd, kan het iedereen afraden![]()
Ik merk dat het hem nog niet echt lukt bij RTL. Soms heeft hij leuke onderwerpen maar in geheel is het niet helemaal duidelijk waar nou het geld van RTL zit.quote:Op woensdag 30 april 2025 00:21 schreef H_T het volgende:
Ik vind Lubach minder leuk dan toen het nog bij de NPO was, maar toch kijk ik bijna elke aflevering
De “urgentie” lijkt wel een beetje weg. Er zijn nog wel aardige items, maar het is te veel achtergrondtelevisie geworden.quote:Op woensdag 30 april 2025 10:50 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik merk dat het hem nog niet echt lukt bij RTL. Soms heeft hij leuke onderwerpen maar in geheel is het niet helemaal duidelijk waar nou het geld van RTL zit.
Hoe bevalt jullie nieuwe stek?quote:Op woensdag 30 april 2025 09:55 schreef GeorgeM het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb ook helemaal geen zin om dagelijks een show te volgen dus dan haak ik al snel af.quote:Op woensdag 30 april 2025 09:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ook niet. Terwijl ik Zondag met Lubach altijd wel keek. En als ik het niet kan zien, nam ik het op. Van de dagelijkse show heb ik totaal denk ik een aflevering of vijf gezien.
Het is ook duidelijk dat ze voor Zondag met Lubach veel meer tijd hadden. Nu bij de avondshows zijn sommige grappen en onderwerpen veel te gehaast gemaakt. Zoals bijvoorbeeld in het begin nieuwtjes bespreken. Even tot Hier heeft veel meer tijd en heeft soms betere afleveringen dan Lubach 4x in de week.quote:Op woensdag 30 april 2025 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, Zondag met Lubach keek ik ook altijd. Dan wel live of later in de week dat ik het terug keek. Van de dagelijkse show, af en toe wel eens wat op youtube van gezien, maar dat werd ook steeds minder.
Heerlijk, geen trainingen van de Graafschap meerquote:
Idem. Als het ergens tussen zes of acht zou zijn, dan zou ik het nog weleens kijken onder het eten. Maar daarna niet.quote:Op woensdag 30 april 2025 11:21 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal geen zin om dagelijks een show te volgen dus dan haak ik al snel af.
Heb je de nieuwe noabers al ontmoet?quote:Op woensdag 30 april 2025 09:55 schreef GeorgeM het volgende:
Goedemorgen!
Ja hoor alles weer in ordequote:Op woensdag 30 april 2025 09:55 schreef GeorgeM het volgende:
Goedemorgen!
Oh dat had je al beantwoord. Fijn! Maar ook sterkte morgen, dat is inderdaad nooit makkelijk.quote:Op woensdag 30 april 2025 11:39 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Heerlijk, geen trainingen van de Graafschap meer![]()
Nu nog bezig het oude huis schoon te maken, morgen de inspectie en overdracht. Zal nog wel een emotioneel momentje worden
Nee Eurovisie is niet echt een ding in Colombiaquote:Op woensdag 30 april 2025 14:29 schreef egeltje1985 het volgende:
Het songfestival leeft hier niet echt trouwens. Tegenvaller. Maar ik heb wel op de bruiloft waarvoor we naar Colombia gingen meegezongen met Europapa.
Als een kleine lokale stroomstoring in Groningen ooit op een goed moment had kunnen komen was het dit moment wel geweest.quote:Op woensdag 30 april 2025 15:07 schreef NailQueen het volgende:
Vorig week had ik nog een dikke winterjas aan en nu loop ik in een T-shirt en blote benen naar buiten. Dat voelt best gek
Mijn benen zijn niet gewaxt trouwens![]()
Zodat ik mijn benen kan waxen?quote:Op woensdag 30 april 2025 15:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Als een kleine lokale stroomstoring in Groningen ooit op een goed moment had kunnen komen was het dit moment wel geweest.
Het is een De Mol referentiequote:Op woensdag 30 april 2025 15:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Zodat je edit er nooit doorheen was gekomen en ons deze informatie bespaard was gebleven.
Nu gaan we weer naar Bogota, maar nu echt, zonder jetlag en een paar dagen.quote:Op woensdag 30 april 2025 14:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee Eurovisie is niet echt een ding in Colombia
Ik ook niet, maar ik meld graag dat ik vanmiddag met gladgeschoren benen op een terrasje aan de IJssel heb gezeten!quote:
Ah, lag Capelle er ook?quote:Op woensdag 30 april 2025 18:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik meld graag dat ik vanmiddag met gladgeschoren benen op een terrasje aan de IJssel heb gezeten!
Genieten hoor
Geen ideequote:
Wat vervelend.quote:Op woensdag 30 april 2025 19:33 schreef Redefine het volgende:
Vandaag hebben ze dan eindelijk wel geleverd (maar wel een stuk later dan aangegeven...), en nu ontbreekt er weer ietsDus gaan ze een onderzoek starten en wordt het daar nog op wachten
Joa. Nou ja. Een paar. Al 2 bossen bloemen en 3 kaartjes van de noabers gekregenquote:
Ja. Maar nu dan alsnog geleverd. Zijn vloertegels. Wel een te weinig geleverd, eentje is kapotquote:
Je weet dat ze het ook gewoon bij een Nederlandse Kruidvat verkopen?quote:Op woensdag 30 april 2025 20:42 schreef egeltje1985 het volgende:
Vandaag wordt mn anti muggenspray bezorgd die ik voor mn vakantie had besteld via Amazon. Fijn.
Jaa maar dan moest ik helemaal naar een winkel.quote:Op woensdag 30 april 2025 20:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je weet dat ze het ook gewoon bij een Nederlandse Kruidvat verkopen?
En nu gaan ze twee wedstrijden lang de voorsprong verdedigen en de boel op slot gooien, dat kun je wel aan Italianen overlatenquote:Op woensdag 30 april 2025 21:02 schreef Redefine het volgende:
Wat een goal van ThuramEn maar weer eens een assist van Dumfries
Wat vind je ervan? In vergelijking met WidM?quote:Op woensdag 30 april 2025 20:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het waren trouwens aflevering 5 en 6.
Ik zie nog niet echt waarom het zoveel beter zou zijn.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat vind je ervan? In vergelijking met WidM?
Vind ik prima. Als Inter maar door gaat.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:05 schreef sportfreak het volgende:
[..]
En nu gaan ze twee wedstrijden lang de voorsprong verdedigen en de boel op slot gooien, dat kun je wel aan Italianen overlaten
Hmm. De eerste aflevering vond ik wel veel beter, maar dit seizoen valt me ook een beetje tegen.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie nog niet echt waarom het zoveel beter zou zijn.
Nee, dat was een onhandig ideequote:Op woensdag 30 april 2025 21:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben ook geen fan van die koffer.
Heb ik weer.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hmm. De eerste aflevering vond ik wel veel beter, maar dit seizoen valt me ook een beetje tegen.
Het ligt niet aan jouquote:Op woensdag 30 april 2025 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb ik weer.
Kijk ik mee, valt het seizoen tegen.
quote:Op woensdag 30 april 2025 21:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jouDat jij meekijkt, is voor mij weer een hoogtepuntje
Zekerquote:
Wat vond je man er van? Gaat hij eindelijk op vakantie is hij nog niet af van het ESF.quote:Op woensdag 30 april 2025 14:29 schreef egeltje1985 het volgende:
Het songfestival leeft hier niet echt trouwens. Tegenvaller. Maar ik heb wel op de bruiloft waarvoor we naar Colombia gingen meegezongen met Europapa.
Het was ook het laatste nummer dus na een paar shotjes van lokale sterke drank wilde ik ook erg graag dat het gefilmd werd.quote:Op woensdag 30 april 2025 22:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat vond je man er van? Gaat hij eindelijk op vakantie is hij nog niet af van het ESF.
Die is net afgelopenquote:Op woensdag 30 april 2025 22:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, tijd voor bed.
Jullie mogen de wedstrijd nog even afkijken.
Dat zal voor jou én je omgeving een plezierige ervaring zijn geweest!quote:Op woensdag 30 april 2025 18:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik meld graag dat ik vanmiddag met gladgeschoren benen op een terrasje aan de IJssel heb gezeten!
Genieten hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ik heb alleen in het weekend dienst. In de week waren het Roger en Epiales die de wacht hielden. Maar helaas is er nog geen waardige vervanger gevonden.quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
@:nailqueen nam haar verantwoordelijkheid niet.
Wel herkenbaar dat soort dingenquote:Op donderdag 1 mei 2025 03:47 schreef egeltje1985 het volgende:
Wel weinig reactie. Hier in t hostel zijn mensen inmiddels gestart met drankspelletjes, maar daar ben ik te oud voor. Of nou ja, vooral te oud voor die mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Drankspelletjes vallen nog mee, voor Colombiaquote:Op donderdag 1 mei 2025 03:47 schreef egeltje1985 het volgende:
Wel weinig reactie. Hier in t hostel zijn mensen inmiddels gestart met drankspelletjes, maar daar ben ik te oud voor. Of nou ja, vooral te oud voor die mensen.
Ziet er uit als een lekkere zitstoel.quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:57 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen op deze dag van de Arbeid.
Nu werk ik niet meer (zo hard) maar toch blijf ik mijzelf wel bezig houden.
Ik wilde 2 nieuwe stoelen voor in de tuin, maar dan niet gewone tuinstoelen maar iets wat wel lekker zit, want ja ouderdom...![]()
Ik heb ooit bij een kennis op een Poang stoel van Ikea gezeten en die zitten toch lekker. Dus een paar besteld en gisteren zijn ze bezorgd. Maar ja Ikea zucht, ik was het even vergeten.
Gisteren begonnen met 1 stoel in elkaar te zetten.![]()
Nou na veel gezucht, tig keer tekening bekijken, is het dan toch gelukt. Maar nu moet de 2e stoel nog, dus daar begin ik zo dan maar mee.
En dat inbussleuteltje? Weggegooid wat een onding, gewoon de elektrische schroevendraaier gebruikt, ook al staat daar op de tekening een rood kruis door.![]()
Voor:[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 mei 2025 11:11 schreef Arizona het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Was je weer niet op tijd bij Maatschappijleer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OT: Lekker bezig, gefeliciteerd!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op donderdag 1 mei 2025 11:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op donderdag 1 mei 2025 11:34 schreef Arizona het volgende:
[..]SuccesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Dan ben jij tot nader order degene die het doordeweeks ook moet doenquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb alleen in het weekend dienst. In de week waren het Roger en Epiales die de wacht hielden. Maar helaas is er nog geen waardige vervanger gevonden.
Krijg na het lezen ineens een flashback naar Youp van het Hek en een stapelbed.quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:57 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen op deze dag van de Arbeid.
Nu werk ik niet meer (zo hard) maar toch blijf ik mijzelf wel bezig houden.
Ik wilde 2 nieuwe stoelen voor in de tuin, maar dan niet gewone tuinstoelen maar iets wat wel lekker zit, want ja ouderdom...![]()
Ik heb ooit bij een kennis op een Poang stoel van Ikea gezeten en die zitten toch lekker. Dus een paar besteld en gisteren zijn ze bezorgd. Maar ja Ikea zucht, ik was het even vergeten.
Gisteren begonnen met 1 stoel in elkaar te zetten.![]()
Nou na veel gezucht, tig keer tekening bekijken, is het dan toch gelukt. Maar nu moet de 2e stoel nog, dus daar begin ik zo dan maar mee.
En dat inbussleuteltje? Weggegooid wat een onding, gewoon de elektrische schroevendraaier gebruikt, ook al staat daar op de tekening een kruis door.![]()
Voor:[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Demonstraties ontwijken, berg omhoog met t liftje want lui, vanmiddag een tour door candelaria met snacks, Tejo en bezienswaardigheden.quote:Op donderdag 1 mei 2025 11:22 schreef Strani het volgende:
@:egeltje1985 wat is het plan voor vandaag?
Lift is op die hoogte ook wel handig jaquote:Op donderdag 1 mei 2025 15:49 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Demonstraties ontwijken, berg omhoog met t liftje want lui, vanmiddag een tour door candelaria met snacks, Tejo en bezienswaardigheden.
Ja iets met dingen gooien en in mijn geval waarschijnlijk missen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Lift is op die hoogte ook wel handig ja
En tejo, het spel?
Dingen gooien op zakjes/envelopjes die dan exploderen jaquote:Op donderdag 1 mei 2025 16:01 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja iets met dingen gooien en in mijn geval waarschijnlijk missen.
Ik heb gelijk even op YouTube gekeken.quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:23 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Krijg na het lezen ineens een flashback naar Youp van het Hek en een stapelbed.![]()
Inclusief rants over de inbussleutel en twee lattenbodems (want ja, het is een stapelbed)
Herstel, dat gaan we morgen doen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 16:07 schreef Strani het volgende:
En @:egeltje1985 veel plezier op Monserrate! Hele mooie uitzichten daar
Hier is ie ook (bijna) aanquote:Op donderdag 1 mei 2025 18:00 schreef Arizona het volgende:
Wij hebben lekker de bbq aan![]()
Het lijkt echt hoogzomer
Holiday_Todayquote:Op donderdag 1 mei 2025 18:10 schreef H_T het volgende:
Vanaf nu staat de H in H_T ruim een week voor Holiday
Waar gaat de reis naartoe?quote:Op donderdag 1 mei 2025 18:10 schreef H_T het volgende:
Vanaf nu staat de H in H_T ruim een week voor Holiday
SPOILER: Dateleven updateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb eerst een paar dagen toneel, want sinds dit jaar ben ik weer lid van een toneelverenigingquote:
Ik vind het vooral zo bizar dat het morgen opeens instort. Van zomer naar begin lente..quote:Op donderdag 1 mei 2025 18:00 schreef Arizona het volgende:
Wij hebben lekker de bbq aan![]()
Het lijkt echt hoogzomer
Veel plezierquote:Op vrijdag 2 mei 2025 00:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb eerst een paar dagen toneel, want sinds dit jaar ben ik weer lid van een toneelverenigingDe generale vandaag ging best ruk
Dus dat belooft wat.
En daarna is het tijd om wat Spaanse pretparken te bezoekenEerst het park dat een aanslag heeft gepleegd op @:Arizona en daarna op naar Madrid voor twee parken en misschien nog een dierentuin of het bekijken van de stad zelf. Ik heb nog niet uitgerekend waar mijn achtbaantelling op uit kan komen, maar dat komt in de buurt van de 400
Beetje jammer, ik had op Joost gehoopt.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oud nieuws: Chantal Janzen geeft de punten.
Jaquote:Op vrijdag 2 mei 2025 05:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vind het vooral zo bizar dat het morgen opeens instort. Van zomer naar begin lente..
Wat leuk, heel veel plezierquote:Op vrijdag 2 mei 2025 00:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb eerst een paar dagen toneel, want sinds dit jaar ben ik weer lid van een toneelverenigingDe generale vandaag ging best ruk
Dus dat belooft wat.
En daarna is het tijd om wat Spaanse pretparken te bezoekenEerst het park dat een aanslag heeft gepleegd op @:Arizona en daarna op naar Madrid voor twee parken en misschien nog een dierentuin of het bekijken van de stad zelf. Ik heb nog niet uitgerekend waar mijn achtbaantelling op uit kan komen, maar dat komt in de buurt van de 400
Precies dit. Jammer dat het dat zure mens de punten mag geven.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:12 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Beetje jammer, ik had op Joost gehoopt.
Dat zou wel een trieste troostprijs zijn. De punten geven in een wedstrijd waar jezelf onnodig gediskwalificeerd bent geweest. Verder maakt het mij niet uit of het Nikkie of Chantal is. Ze zijn beide politiek correct.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:12 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Beetje jammer, ik had op Joost gehoopt.
Chantal Janzen en Nikkie politiek correctquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat zou wel een trieste troostprijs zijn. De punten geven in een wedstrijd waar jezelf onnodig gediskwalificeerd bent geweest. Verder maakt het mij niet uit of het Nikkie of Chantal is. Ze zijn beide politiek correct.
Daarmee bedoel ik dat ze beide geen sneren of statements zullen maken na vorig jaar. Gewoon een keurig praatje met 'what a fantastic show. In 2021 I was soo honored to host the show etc.."quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Chantal Janzen en Nikkie politiek correct
Mwah dat zijn nou beiden net juist types die dat juist wel zouden kunnen doen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik dat ze beide geen sneren of statements zullen maken na vorig jaar. Gewoon een keurig praatje met 'what a fantastic show. In 2021 I was soo honored to host the show etc.."
Voor mij is het dit jaar ook een stuk minder en ik heb nog niet bewust eens alle liedjes geluisterdquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:16 schreef yvonne het volgende:
Hebben jullie er dit jaar zin in? Ik weet niet eens op welke dagen het is.
Ik ken ons liedje, en die van Finland en dat is het wel ongeveer. Ik heb nog steeds het gevoel dat er iets heel leuks is stuk gemaakt.
Ik zal vast wel gaan kijken hoor. Maar de pret van vorige jaren.. nope.
Ik kijk wel uit naar hoe de artiesten hun nummers presenteren op het podium. Maar de rest van de show, mwah niet echt.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:16 schreef yvonne het volgende:
Ik ken ons liedje, en die van Finland en dat is het wel ongeveer. Ik heb nog steeds het gevoel dat er iets heel leuks is stuk gemaakt.
Dat ze nu elke vorm van vlagvertoon verbieden (buiten de eigen landsvlag) belooft in die zin niet veel goeds. En dat de artiesten beter worden beschermd, zoals beloofd met die eigen ruimte zonder pers, moeten we ook nog gaan zien.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Voor mij is het dit jaar ook een stuk minder en ik heb nog niet bewust eens alle liedjes geluisterdVoorgaande jaren deed ik dat meteen in maart al.
Het is niet alleen dat gedoe met Joost, maar ook met Israel en al dat gezeik. Een beetje drama is leuk, maar vorig jaar was het alleen maar negatief.
Mwah, niet zoveel als eerdere jaren. Vorig jaar was stom en daarna hebben ze nog meer domme besluiten genomen, wat niet het idee geeft dat er nu een veel fijnere club het daar voor het zeggen heeftquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:16 schreef yvonne het volgende:
ESF / [2025] Deelnemers en informatie Eurovisie songfestival 2025 A-Zquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:16 schreef yvonne het volgende:
Meh, niet echt. Met Joost was ik echt heel enthousiast en nu ben ik amper lauw te krijgen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:16 schreef yvonne het volgende:
En dit ook, de EBU lijkt er niet onpartijdiger op te worden.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Mwah, niet zoveel als eerdere jaren. Vorig jaar was stom en daarna hebben ze nog meer domme besluiten genomen, wat niet het idee geeft dat er nu een veel fijnere club het daar voor het zeggen heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om in termen van Mark Rutte te blijven: Het ESF is als een vaasje. Helaas wel één die op de grond gevallen is, en waarvan de scherven zo goed mogelijk weer aan elkaar gelijmd zijn, waardoor het nooit meer zo mooi wordt als het ooit was.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Meh, niet echt. Met Joost was ik echt heel enthousiast en nu ben ik amper lauw te krijgen.
Ik heb ook nog maar relatief weinig nummers geluisterd dit jaar.
[..]
En dit ook, de EBU lijkt er niet onpartijdiger op te worden.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:25 schreef NailQueen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ja graag! Ik heb wel even een feestje nodigquote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:55 schreef BillDauterive het volgende:
Morgen maar een random afterparty doen, NailQueen? Eentje met lekker veel allora
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:54 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Ik ga alleen de half finale kijken waar Nederland in zit en eventueel de finale.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:16 schreef yvonne het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:03 schreef AgnesGru het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: dateleedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
20.30?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:32 schreef NailQueen het volgende:
@:Billdauterive hoe laat doen we de afterparty?
Ook goedquote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat is wel vroeg voor een afterparty. Dan zou ik voor 21.30 uur gaan. Komt mij ook beter uit.
Gewoon een normale zaterdagavond bij ESF op FOK!. Leuke songfestivalmuziek, een beetje klagen en wat lijntjes snuiven. Doe je ook mee?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:00 schreef Strani het volgende:
Wat houdt een afterparty ook al weer in, in dit geval?
En is Even Tot Hier niet rond die tijd?
Mja als we van de muziek een beetje degelijke rock maken wel. De rest klinkt leukquote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gewoon een normale zaterdagavond bij ESF op FOK!. Leuke songfestivalmuziek, een beetje klagen en wat lijntjes snuiven. Doe je ook mee?
Even tot hier kan je terugkijken. Deze ESF avond beleef je maar 1 keer!quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:00 schreef Strani het volgende:
Wat houdt een afterparty ook al weer in, in dit geval?
En is Even Tot Hier niet rond die tijd?
Ben jij ook van de partij?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja als we van de muziek een beetje degelijke rock maken wel. De rest klinkt leuk
Hoe is dat bevallen?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben thuis vanavond dus dan kan ik net zo goed met jullie komen spacen.
Oké heel eerlijk, ik wist dus echt niet wat het was en achteraf was de uitleg hier niet helemaal compleetquote:
Dit klinkt alsof je niet snel weer aan zou sluitenquote:Op zondag 4 mei 2025 00:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké heel eerlijk, ik wist dus echt niet wat het was en achteraf was de uitleg hier niet helemaal compleet
Maar het was alsnog gezellig voor een uurtje.
Dat denk ik niet maar ik vond het alsnog leuk om een keer meegemaakt te hebbenquote:Op zondag 4 mei 2025 00:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je niet snel weer aan zou sluiten
Dat is zonde. Kan jouw telefoon draadloos opladen? Zo ja, dan zou je dat nog achter de hand hebben.quote:Op zondag 4 mei 2025 00:52 schreef Strani het volgende:
Gisteren heeft een vriendin van me een mojito op m'n telefoon laten vallenHij deed het nog wel maar hij wil nou niet meer opladen wegens 'vocht in de USB-ingang'. En hij is inmiddels helemaal leeg dus ik zit zonder telefoon. Ik denk dat ik dit moment maar ga gebruiken om toch eens een nieuwe te regelen en dan meteen met een andere provider ook, die goedkoper is.
Zonde, dat is mijn lievelingscocktailquote:Op zondag 4 mei 2025 00:52 schreef Strani het volgende:
Gisteren heeft een vriendin van me een mojito op m'n telefoon laten vallenHij deed het nog wel maar hij wil nou niet meer opladen wegens 'vocht in de USB-ingang'. En hij is inmiddels helemaal leeg dus ik zit zonder telefoon. Ik denk dat ik dit moment maar ga gebruiken om toch eens een nieuwe te regelen en dan meteen met een andere provider ook, die goedkoper is.
Werkt wel perfect, dit doe ik al jaren omdat mijn telefoon beetje bij beetje weigerde iets met de USB-poort te doenquote:Op zondag 4 mei 2025 08:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is zonde. Kan jouw telefoon draadloos opladen? Zo ja, dan zou je dat nog achter de hand hebben.
Helaas niet, neequote:Op zondag 4 mei 2025 08:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is zonde. Kan jouw telefoon draadloos opladen? Zo ja, dan zou je dat nog achter de hand hebben.
Deze was echt niet lekker. Ik had 'm ook geprobeerd en hij was veelll te zoet. Dus ik snap ook wel dat ze 'm over de tafel gooide, had ik ook gedaan.quote:
Dat heb ik met mijn telefoon ook, die laadt bekabeld heel slecht op, maar draadloos wel. Ik heb een OnePlus smartphone, die laden draadloos ook razendsnel opquote:Op zondag 4 mei 2025 09:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Werkt wel perfect, dit doe ik al jaren omdat mijn telefoon beetje bij beetje weigerde iets met de USB-poort te doen
quote:
Jou kennende zal ze m eerder in jouw gezicht hebben willen gooien, maar dat ging niet helemaal goed.quote:Op zondag 4 mei 2025 11:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Deze was echt niet lekker. Ik had 'm ook geprobeerd en hij was veelll te zoet. Dus ik snap ook wel dat ze 'm over de tafel gooide, had ik ook gedaan.
Ahh nee ik snap het misverstand maar in het echte leven mogen sommige mensen me wél.quote:Op zondag 4 mei 2025 11:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jou kennende zal ze m eerder in jouw gezicht hebben willen gooien, maar dat ging niet helemaal goed.
quote:Op zondag 4 mei 2025 11:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh nee ik snap het misverstand maar in het echte leven mogen sommige mensen me wél.
Als je het advies van Even tot hier ten harte had genomen, dan had je nog een werkende telefoon gehadquote:Op zondag 4 mei 2025 11:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh nee ik snap het misverstand maar in het echte leven mogen sommige mensen me wél.
Ja maar ik wist niet dat het ook niet mag als er gewoon stroom isquote:Op zondag 4 mei 2025 18:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je het advies van Even tot hier ten harte had genomen, dan had je nog een werkende telefoon gehad
'Ga niet naar een Spaanse kroeg.'
Het was dus to little to latequote:Op zondag 4 mei 2025 18:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ik wist niet dat het ook niet mag als er gewoon stroom is
quote:Op zondag 4 mei 2025 20:39 schreef NailQueen het volgende:
Retro vraagje: Elk jaar gaan we een week voor het ESF de editie van vorig jaar terugkijken. Is er animo om dit volgende week ook te doen? Door bekende omstandigheden snap ik het heel goed als we dit niet willen maar de liedjes en artiesten waren wel erg leuk.
Het is een wat ondiplomatieke wijze om het gebrek aan interesse aan te geven maar ik sluit me in principe wel bij @H_T aan.quote:
Zo bedoelde ik het niet en dat weet jij heel goed Straanquote:Op zondag 4 mei 2025 21:57 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Het is een wat ondiplomatieke wijze om het gebrek aan interesse aan te geven maar ik sluit me in principe wel bij @:H_T aan.
Iemand die iets in Catalonië gewoon Spanje noemt, is altijd mijn vriendquote:Op zondag 4 mei 2025 22:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet en dat weet jij heel goed StraanVoor straf vlieg ik morgen naar Spanje om je leven zuur te maken
. Ik begin mijn zoektocht naar jou in de buurt van Salou, mannetje!
Leuk idee, maar dan kan ik nietquote:Op zondag 4 mei 2025 20:39 schreef NailQueen het volgende:
Retro vraagje: Elk jaar gaan we een week voor het ESF de editie van vorig jaar terugkijken. Is er animo om dit volgende week ook te doen? Door bekende omstandigheden snap ik het heel goed als we dit niet willen maar de liedjes en artiesten waren wel erg leuk.
Ja, ik ga me niet druk maken over waar de grenzen van dat Iberische Friesland precies liggenquote:Op zondag 4 mei 2025 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Iemand die iets in Catalonië gewoon Spanje noemt, is altijd mijn vriend
Dat was een hele mooie show jaquote:Op zondag 4 mei 2025 23:48 schreef TheVulture het volgende:
Om verder in de stemming te komen maar eens de shows van 2021 terugkijken en nondeju wat hebben we daar als NL toch fantastische producties afgeleverd
En qua niveau van de liedjes ook wel een absoluut topjaar natuurlijk
quote:Op maandag 5 mei 2025 00:09 schreef Strani het volgende:
Haaa m'n mobiel lijkt weer op te ladenHopelijk hoef ik dan nog geen nieuwe.
quote:Op maandag 5 mei 2025 00:09 schreef Strani het volgende:
Haaa m'n mobiel lijkt weer op te ladenHopelijk hoef ik dan nog geen nieuwe.
Tot over drie uur op Schiphol, als je weigert de uitstaptoeslag te betalenquote:Op maandag 5 mei 2025 08:30 schreef H_T het volgende:
Ik zit aan boord van mijn eerste Ryanair-vlucht ooit! En ik heb nog nergens een extra toeslag voor hoeven betalen
quote:Op maandag 5 mei 2025 08:30 schreef H_T het volgende:
Ik zit aan boord van mijn eerste Ryanair-vlucht ooit! En ik heb nog nergens een extra toeslag voor hoeven betalen
F1 gekeken live? Ik kijk nu terug.quote:
SPOILER: F1 liveOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op maandag 5 mei 2025 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
F1 gekeken live? Ik kijk nu terug.SPOILER: F1 liveOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pijnlijke voet en buikpijn.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Ik blijf lekker thuis dit jaar, maar jij veel plezier straks.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:22 schreef BillDauterive het volgende:
Ook veel plezier aan iedereen die niet naar een bevrijdingsfestival gaat natuurlijk
In België hebben ze alleen Bevrijdingsdagen voor oneven wereldoorlogen, dus hier hebben we geen festivals deze dagen.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:22 schreef BillDauterive het volgende:
Ook veel plezier aan iedereen die niet naar een bevrijdingsfestival gaat natuurlijk
Kan je langer genieten van de reis er naar toe.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:20 schreef NailQueen het volgende:
Ik ga straks in Zwolle kijken. Daar komen de leukste artiesten. Helaas ligt de trein er hier nog uit![]()
Via een omweg kom ik gelukkig wel maar ben ik helaas wel langer onderweg.
Dank je wel! Ryanair heeft niks geks gedaan en ook geen extra toeslag opgelegd of zoietsquote:Op maandag 5 mei 2025 08:52 schreef Arizona het volgende:
[..]Je hebt uiteindelijk die website kunnen doorworstelen? Respect
![]()
En veel plezier in Spanje!
Marathon ken ik ook welquote:Op maandag 5 mei 2025 10:13 schreef BillDauterive het volgende:
Vandaag bevrijdingsdag en dat vind ik altijd een mooie dag
Ik ga vandaag naar het bevrijdingsfestivalletje in Deventer, naar In Vredes Naam. Daar hebben ze een line-up van post-punk, rock en dat soort dingen waar ik wel van houd. De headliner, Marathon, is de bekendste band en zal alleen bij @:egeltje1985 bekend zijn, denk ik
Geen idee hoe druk het gaat worden, maar hopelijk valt het mee en wordt het een gezellige dag.
Veel plezier iedereen die ook naar een bevrijdingsfestival gaat.
Nee, maar ik heb zo'n programma voor budgetteren dat ik heel trouw invul, waardoor ik elke uitgave langs zie komen en ook heel concreet in beeld heb hoeveel iets me maandelijks/jaarlijks kost en steeds kan beoordelen of ik dat het waard vindquote:Op maandag 5 mei 2025 15:24 schreef Strani het volgende:
Ik heb vandaag m'n telefoonabonnement veranderd én met de bank gebeld om een verzekering te annuleren die ik al 5 jaar heb zonder er echt een goede reden voor te hebbenScheelt samen per maand toch maar mooi zo'n 32 euro
Hebben jullie nog dingen die jullie zouden kunnen veranderen of annuleren om geld te sparen, wat je eigenlijk heel makkelijk zou kunnen doen maar het altijd uitstelt?
Dat klinkt handig!quote:Op maandag 5 mei 2025 15:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb zo'n programma voor budgetteren dat ik heel trouw invul, waardoor ik elke uitgave langs zie komen en ook heel concreet in beeld heb hoeveel iets me maandelijks/jaarlijks kost en steeds kan beoordelen of ik dat het waard vind
Ja ik ben er echt fan van, ik doe het nu denk ik zo'n vier jaar en het geeft me echt grip op geldquote:
Ja er kan een hoop geld verloren gaan door automatische uitgaven waar je weinig weet van hebt als je ze nooit echt eens goed bestudeert. In mijn geval wist ik het wel maar het kwam er gewoon nooit van.quote:Op maandag 5 mei 2025 15:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik ben er echt fan van, ik doe het nu denk ik zo'n vier jaar en het geeft me echt grip op geld
Het heet YNAB![]()
Wij hebben een mooie wandeling in Drenthe gemaaktquote:Op maandag 5 mei 2025 10:22 schreef BillDauterive het volgende:
Doe je mij even de groetenquote:Op maandag 5 mei 2025 11:20 schreef NailQueen het volgende:
Ik ga straks in Zwolle kijken. Daar komen de leukste artiesten. Helaas ligt de trein er hier nog uit![]()
Via een omweg kom ik gelukkig wel maar ben ik helaas wel langer onderweg.
Goede vraag. Hooguit de papieren zaterdagkrant opzeggen en de krant alleen nog digitaal lezen.quote:Op maandag 5 mei 2025 15:24 schreef Strani het volgende:
Ik heb vandaag m'n telefoonabonnement veranderd én met de bank gebeld om een verzekering te annuleren die ik al 5 jaar heb zonder er echt een goede reden voor te hebbenScheelt samen per maand toch maar mooi zo'n 32 euro
Hebben jullie nog dingen die jullie zouden kunnen veranderen of annuleren om geld te sparen, wat je eigenlijk heel makkelijk zou kunnen doen maar het altijd uitstelt?
Misschien kan ik een paar euro besparen op verzekeringen, maar ik heb geen zin dat elk jaar uit te zoekenquote:Op maandag 5 mei 2025 15:24 schreef Strani het volgende:
quote:Op maandag 5 mei 2025 17:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien kan ik een paar euro besparen op verzekeringen, maar ik heb geen zin dat elk jaar uit te zoekenDaar ga ik sowieso geen tientjes per maand mee verdienen.
Ik ben laatst wel ingegaan op een aanbod van KPN. 12 maanden 30 euro per maand korting en 9 maanden gratis Viaplay. Dat schiet wel op
Ik had even onderschat hoe druk het zou worden. Want het was echt claustrofobisch drukquote:
Ik wil er niet voor betalen, maar 9 maanden voor niks is een prima prijsquote:
Dat is niet fijnquote:Op maandag 5 mei 2025 17:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik had even onderschat hoe druk het zou worden. Want het was echt claustrofobisch drukSon Mieux heb ik nog kunnen zien en Douwe Bob ook een stukje. Verder trok ik het niet. Het was duwen bij de wc's en drinken. Dit krijg je o.a. als Groningen en Assen geen fatsoenlijke artiesten kunnen regelen.
Hoe heb je dat aanbod gekregen?quote:Op maandag 5 mei 2025 18:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik wil er niet voor betalen, maar 9 maanden voor niks is een prima prijsKan ik ook weer eens wat darten kijken. En als het een volwaardig Viaplay-abonnement is kan ik ook F1TV kijken natuurlijk
Ik ben eerder klant bij ze geweest en nu belden ze me weer op nadat ik ongeveer 1,5 jaar bij ze weg ben. Ik stapte toen over naar Ziggo, die een jaar lang half geld gaven, en daarvoor zat ik bij KPN, die me een soundbar cadeau dedenquote:
Ik heb ook onlangs een ander abonnement afgesloten. Ga van ongeveer ¤23,- naar nog geen ¤7.- per maand (mede dankzij een cashback actie).quote:Op maandag 5 mei 2025 15:24 schreef Strani het volgende:
Misschien via gaslicht? Wij zijn overgestapt naar Eneco en krijgen ¤285,- terug op de jaarafrekening.quote:Op maandag 5 mei 2025 19:18 schreef H_T het volgende:
Voor energie had ik me ooit aangemeld bij Essent die 200 euro korting gaven, waarna Vattenfall me 350 euro bood om toch te blijvenWellicht lukt zoiets bij stroom nog wel een keer, maar ik denk dat op de tarieven alleen weinig winst te halen is
Die waren zoals altijd weer fantastisch. Maar die zie ik nog wel bij een concert.quote:Op maandag 5 mei 2025 19:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is niet fijnIk kan ook totaal niet tegen zulke drukte.
Hoe waren Son Mieux en Douwe Bob?
Nee, maar dat komt omdat ik mijn vaste lasten altijd goed bijhoudt. Nou ja ik zou wel goedkoper zijn als ik naar een glasvezelaanbieder zou overstappen. Maar dat weegt niet op tegen de totale voordelen van mijn huidige Ziggo + HollandseNieuwe pakketten.quote:Op maandag 5 mei 2025 15:24 schreef Strani het volgende:
Was het leuk?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 07:01 schreef Yesse het volgende:
Weer terug van weekendje wegMaar gelukkig is het bijna Eurovisie tijd
Waar zijn jullie naartoe geweest?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 07:01 schreef Yesse het volgende:
Weer terug van weekendje wegMaar gelukkig is het bijna Eurovisie tijd
Succes dermee! Hopelijk gaat alles een beetje gestaag en hoef je niet te lang te wachten.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 07:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Ziekenhuisdagje.
Vanochtend een onderezoek in het ene ziekenhuis. Vanmiddag naar een ander ziekenhuis voor controle.
Jammer hoor. Fijn van Son Mieux, maar jammer dat het daarna wel weer klaar was. De line-up van Groningen was erg matig, ik begrijp dat ook niet, want tot 5 jaar geleden hadden ze altijd een betere line-up dan de rest van de bevrijdingsfestivals.quote:Op maandag 5 mei 2025 17:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik had even onderschat hoe druk het zou worden. Want het was echt claustrofobisch drukSon Mieux heb ik nog kunnen zien en Douwe Bob ook een stukje. Verder trok ik het niet. Het was duwen bij de wc's en drinken. Dit krijg je o.a. als Groningen en Assen geen fatsoenlijke artiesten kunnen regelen.
Ah er is toch nog eentje die het begrepen heeftquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:19 schreef NailQueen het volgende:
Vannacht was de MET Gala. Het thema was zwart/wit dandystyle. Dus veel elegant en weinig camp. Tikkeltje aan de saaie kant![]()
Ik schrik er een beetje van dat ik 80% van de mensen niet eens ken
Het is intussen 17 uur geweest, dus je mag stoppen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:36 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik zit gapend op mn werk. Beetje jetlag.
Oww pittig, met een jetlag werkenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:36 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb t tot 4 uitgehouden.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is intussen 17 uur geweest, dus je mag stoppen.
Weer aan het werk gaan na een vakantie is ook wel een beetje een rookie mistake natuurlijk. Je moet daarna gewoon werkloos blijvenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:36 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik wil graag de lotto winnen en dat ik dan nooit meer hoef te werkenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Weer aan het werk gaan na een vakantie is ook wel een beetje een rookie mistake natuurlijk. Je moet daarna gewoon werkloos blijven
Maar al te lang Koos Werkeloos zijn gaat ook vervelen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Weer aan het werk gaan na een vakantie is ook wel een beetje een rookie mistake natuurlijk. Je moet daarna gewoon werkloos blijven
Vissen vond ik toch te veel werk. Ben gewoon weer voor m'n gebouw gaan zitten met een kratje schultenbrauquote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:01 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar al te lang Koos Werkeloos zijn gaat ook vervelen.
Hoe bevalt je nieuwe hengel trouwens ?
Landgoed 't Loo: Apenheul en Koningin Julianatoren gedaanquote:Op dinsdag 6 mei 2025 07:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Waar zijn jullie naartoe geweest?
Zo geen zin om weer aan het werk te gaan vandaag
Jaaaaquote:
Wat zou je dan gaan doen? Ik wil het ook hoor, en heb dan al een lijstje cursussen die ik dan wil volgenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wil graag de lotto winnen en dat ik dan nooit meer hoef te werken
Iets met dieren in nood helpen denk ikquote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat zou je dan gaan doen? Ik wil het ook hoor, en heb dan al een lijstje cursussen die ik dan wil volgen
Dat laatste is inderdaad wel mogelijk als je de lotto wintquote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Iets met dieren in nood helpen denk ik![]()
Of een eigen kattenhotel.
En lekker veel wandelen, fietsen, kleine reisjes en grote reizen maken.
Edit: en heel veel lego kopen en bouwen![]()
![]()
Wat zou jij gaan doen, behalve cursussen volgen? En in wat voor richting zijn de cursussen die je wil doen?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat laatste is inderdaad wel mogelijk als je de lotto wint![]()
(en leuk!)
Creatief en dingen als filosofie enzo. En op vakantie gaan. En waarschijnlijk veel vrijwilliger helpen bij dingen als toekomstige school van mini of kinderboerderij ofzoquote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat zou jij gaan doen, behalve cursussen volgen? En in wat voor richting zijn de cursussen die je wil doen?
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:54 schreef Strani het volgende:
Nou, wie zit er klaar voor Inter - Barcelona?
Samen (hopelijk) juichen voor Interquote:
Dat zou mooi zijn!quote:
Rond deze tijd wordt het wel een stuk interessanter ja.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn!
Veel voetbal kijk ik niet tegenwoordig maar zo vanaf halverwege april word ik altijd wel wat enthousiaster
En dan straks in Oranje gaat men weer massaal roepen dat die niet moet spelen, omdat die er niks van kanquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zag hij prima ja, dat hij die loopactie moest gaan maken
Dat geldt voor wel meer dingen helaasquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:26 schreef Redefine het volgende:
Die gele kaart voor klagen bij de scheids door spelers, uitgezonderd de aanvoerder, heeft men ook niet lang volgehouden he...
Dat blijft toch echt een probleem ja, vooral in Spanje...quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:26 schreef Redefine het volgende:
Die gele kaart voor klagen bij de scheids door spelers, uitgezonderd de aanvoerder, heeft men ook niet lang volgehouden he...
In Spanje is dat het ergste ja, maar helaas is het al een aantal jaar bijna overal.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat blijft toch echt een probleem ja, vooral in Spanje...
Ja. Afgelopen donderdag nog de omzeiling van de dubbele straf (penalty en rood), terwijl ze dat niet meer wilden. En ook nog vaak genoeg een penalty voor een bal op een hand terwijl dat dan met de nieuwe regels niet meer altijd zou moeten.quote:
Dat is ook zo... in wedstrijden tegen Andorra enzo stelt Koeman hem ook op, terwijl je daar niks aan hem hebt. Hij moet draven, hij moet beuken. Tegen Barcelona is het vreemd genoeg voor hem makkelijker dan tegen zo'n klein landje die rond de 16 geparkeerd staan, want dan komt hij technisch tekort om een man voorbij te gaan.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan straks in Oranje gaat men weer massaal roepen dat die niet moet spelen, omdat die er niks van kan
Neequote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:39 schreef Meke het volgende:
Kut, ik ben weer eens verdwaald en in VBL beland.
Weten jullie de weg terug naar ESF?
Tegen de kleinere landen heb je iets minder aan hem, dat klopt. Al heeft die daartegen ook meerdere assists gegeven. Maar buiten dat zou je sowieso minder ervaren spelers meer kansen moeten geven. In de andere wedstrijden Dumfries (bijna) altijd opstellen. Verdedigend en aanvallend levert die bijna altijd wel, is een goede kopper en vooral voor zijn directe tegenstander heel vervelend om tegen te spelen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:34 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat is ook zo... in wedstrijden tegen Andorra enzo stelt Koeman hem ook op, terwijl je daar niks aan hem hebt. Hij moet draven, hij moet beuken. Tegen Barcelona is het vreemd genoeg voor hem makkelijker dan tegen zo'n klein landje die rond de 16 geparkeerd staan, want dan komt hij technisch tekort om een man voorbij te gaan.
Derde deur links.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:39 schreef Meke het volgende:
Kut, ik ben weer eens verdwaald en in VBL beland.
Weten jullie de weg terug naar ESF?
Die heeft me in de steek gelatenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:40 schreef Strani het volgende:
[..]
NeeAnders komt je vriend gewoon even anderhalf uur hier posten via jouw account?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Top, dankjewel!quote:
Huh nee dit klopt nietquote:[img]https://fokstatic[/spoiler].nl/p/0s.gif[/img] Op dinsdag 6 mei 2025 21:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tegen de kleinere landen heb je iets minder aan hem, dat klopt. Al heeft die daartegen ook meerdere assists gegeven. Maar buiten dat zou je sowieso minder ervaren spelers meer kansen moeten geven. In de andere wedstrijden Dumfries (bijna) altijd opstellen. Verdedigend en aanvallend levert die bijna altijd wel, is een goede kopper en vooral voor zijn directe tegenstander heel vervelend om tegen te spelen.
Dan kunnen we het wel blijven hebben over zijn techniek. Maar als je zo vaak belangrijk bent met assists en of goals (voor een rechtsback nota bene), zou het toch terecht zijn om eens minder kritisch te zijn. Vooral omdat driekwart van de spelers van Oranje negen van de tien keer minder presteren.
Haha, dat is waarquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:42 schreef Redefine het volgende:
Nou wordt er in deze SC weliswaar wel heel erg weinig over het ESF gesproken, wat overigens niet per se door ons voetballiefhebbers komt
Ik zei de derde deur, niet de vierdequote:
Dat zat ik ook te denken jaquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:42 schreef Redefine het volgende:
Nou wordt er in deze SC weliswaar wel heel erg weinig over het ESF gesproken, wat overigens niet per se door ons voetballiefhebbers komt
quote:
Het gaat om kwaliteit, niet om kwantiteitquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zat ik ook te denken jaZonder voetbal had deze SC nog een heel stuk minder posts gehad.
Laat dat nou net juist ook van diezelfde users afkomenquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Laat dat nou net juist ook van diezelfde users afkomen
Jeetje, hier moet ik echt even van bijkomen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Laat dat nou net juist ook van diezelfde users afkomen
Het aantal lachende smileys bewijst mijn puntquote:
Nee het tegenovergesteldequote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het aantal lachende smileys bewijst mijn punt
Nou hij is deze week op vakantie en ik heb metéén tomatenpuree gekocht!!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:47 schreef H_T het volgende:
Zeg Meek, heeft je verkering nog invloed gehad op je inkoopbeleid van tomatenpuree?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |