SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Ja, dan gaan er mensen uit enzoquote:Op vrijdag 25 april 2025 14:33 schreef Cyan9 het volgende:
Note to self: het is bijzonder druk de avond voor Koningsdag.
En daarom vind ik Koningsdag irritant, het is te dicht op m'n verjaardag.quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, dan gaan er mensen uit enzoen misschien wel voor die tijd een hapje eten in de stad.
Helaas zullen we er nog wel even aan vast zitten.quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
En daarom vind ik Koningsdag irritant, het is te dicht op m'n verjaardag.
Of Amalia moet besluiten het wel op haar verjaardag te vieren, wat Beatrix destijds niet heeft gedaan. Zitten we straks lekker te vernikkelen in decemberquote:Op vrijdag 25 april 2025 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Helaas zullen we er nog wel even aan vast zitten.
Ja, ik zat al te kijken wanneer zij jarig is. 7 december zit wel erg dicht op pakjesavond natuurlijk ook nog eens.quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Of Amalia moet besluiten het wel op haar verjaardag te vieren, wat Beatrix destijds niet heeft gedaan. Zitten we straks lekker te vernikkelen in december
Dan zullen ze wel weer 27 of zelfs 30 april aanhouden. Of misschien gaan ze het heel anders doen, wie weet.quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik zat al te kijken wanneer zij jarig is. 7 december zit wel erg dicht op pakjesavond natuurlijk ook nog eens.
quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:11 schreef Momo het volgende:
Gefeliciteerd Sjaan !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel sterkte voor jou en je familie. En gecondoleerd met het verlies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Terug naar 31 augustus, hebben we een feestdag meer in de tweede helft van het jaarquote:Op vrijdag 25 april 2025 15:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zullen ze wel weer 27 of zelfs 30 april aanhouden. Of misschien gaan ze het heel anders doen, wie weet.
Ik denk dat het sowieso wel tijd wordt dat ze er een vaste datum van maken.quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Terug naar 31 augustus, hebben we een feestdag meer in de tweede helft van het jaar
Dat zou wel handig zijn ja. En 31 augustus klinkt als een goed planquote:Op vrijdag 25 april 2025 15:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat het sowieso wel tijd wordt dat ze er een vaste datum van maken.
School is uit, kan jou het schelen! Neem er lekker nog een Kruidvat Power Booster bij!quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:15 schreef Arizona het volgende:
Omg ik dacht dat het al kwart over 5 was, maar ik kom er nu achter dat het nog maar kwart over 4 is.
Ik zit nu in de cafetaria te wachten op mijn patat en kroket
Ik wilde een béétje vroeg eten, net voor de drukte uit, maar dit is wel extreemquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:20 schreef H_T het volgende:
[..]
School is uit, kan jou het schelen! Neem er lekker nog een Kruidvat Power Booster bij!
Neem je er straks toch nog eenquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wilde een béétje vroeg eten, net voor de drukte uit, maar dit is wel extreem
En @Cyan9 maar zwoegen in de sportschool terwijl het blijkbaar ook gewoon met AI kan.quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:33 schreef Arizona het volgende:
@:cyan9 AI heeft voor jou deze killer body gecreëerd!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:11 schreef Momo het volgende:
Gefeliciteerd Sjaan !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij ook sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:51 schreef NailQueen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Nee, aan het bijkomen van een dagje in dat pretbark in Kaatsheuvelquote:Op vrijdag 25 april 2025 23:20 schreef NailQueen het volgende:
Zijn we allemaal koningsnacht aan het vieren?
Ik was Mufasa aan het kijkenquote:Op vrijdag 25 april 2025 23:20 schreef NailQueen het volgende:
Ik was er ook al een beetje aan begonnen maar kwam er nog niet direct in. Ook omdat het vorige seizoen gewoon te veel karakters had en ik het meeste alweer ben vergeten.quote:Op zaterdag 26 april 2025 00:00 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben de eerste aflevering van het nieuwe seizoen van You aan het kijken. De laatste seizoen was beschamend slecht dus dan kan het alleen maar meevallen.
Die heb ik laatst ook gezien. Wat vond je ervan?quote:
Nou in het middenstuk merkte ik dat ik wat afdwaalde. Maar aan het einde zat ik er wel weer in. En verder zag het er gewoon heel mooi uitquote:Op zaterdag 26 april 2025 00:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Die heb ik laatst ook gezien. Wat vond je ervan?
Ik heb seizoen 2 van the Righteous Gemstones gebinged en ik ben vrij vroeg gaan slapenquote:Op vrijdag 25 april 2025 23:20 schreef NailQueen het volgende:
Leuk, hoe vond je het?quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:29 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Nee, aan het bijkomen van een dagje in dat pretbark in Kaatsheuvel
Ik had moeite mijn aandacht erbij te houdenquote:Op zaterdag 26 april 2025 00:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou in het middenstuk merkte ik dat ik wat afdwaalde. Maar aan het einde zat ik er wel weer in. En verder zag het er gewoon heel mooi uitEn jij?
Ik heb een rondje gemaakt over de lokale vrijmarkt en ben nu weer terugquote:Op zaterdag 26 april 2025 11:38 schreef NailQueen het volgende:
En hoe gaan jullie koningsdag vieren?
Hier is een lange koningsmarkt waar je niet om heen kunt. Kijken zul je. Dus dan gaan we maar doen. Om vervolgens in Groningen te kijken naar een leuk bandje die daar optreed.
Lions FC.quote:Op zaterdag 26 april 2025 08:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Waar speelt die tegenwoordig verdedigende middenvelder?
Is dat een beetje de Ed Sheeran van Nederland, zeg maar?quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:49 schreef NailQueen het volgende:
De markt zelf is niet zo spannend maar 3 jaar geleden trad hier nog een toen onbekende Marco Schuitmaker op. Dus wie weet spot ik hier wel de volgende nieuwe volkszanger
Zo zie je maar hoe belangrijk het is voor een familie om een sterke man aan het roer te hebben die de leiding kan nemen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In navolging van mijn vader is mijn moeder sinds deze week om en hebben ze nu allebei een fietshelm.
Wanneer gaan ze een fiets kopen?quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In navolging van mijn vader is mijn moeder sinds deze week om en hebben ze nu allebei een fietshelm.
Mocht Ed Sheeran willenquote:Op zaterdag 26 april 2025 11:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Is dat een beetje de Ed Sheeran van Nederland, zeg maar?
Ik heb een groot deel van de mis voor de paus gekeken. Op sommige momenten wel langdradig, maar ook wel mooi.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:38 schreef NailQueen het volgende:
Hier is een lange koningsmarkt waar je niet om heen kunt. Kijken zul je. Dus dan gaan we maar doen. Om vervolgens in Groningen te kijken naar een leuk bandje die daar optreed.
De markt op geweest. Een set hele leuke glazen gescoord. Verder genieten van het mooie weerquote:Op zaterdag 26 april 2025 11:38 schreef NailQueen het volgende:
Ik wilde nu even buiten gaan zitten. Maar de zon is weg en dan is het best frisquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:40 schreef zorro28 het volgende:
[..]
De markt op geweest. Een set hele leuke glazen gescoord. Verder genieten van het mooie weer
Ik vind dat je wel een leuker back-up plan moet hebben voor zulke situaties dan stofzuigen...quote:Op zaterdag 26 april 2025 14:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wilde nu even buiten gaan zitten. Maar de zon is weg en dan is het best frisdus nu ga ik maar stofzuigen
Ja graag, ik ben dol op reisverslagenquote:Op zaterdag 26 april 2025 15:36 schreef BillDauterive het volgende:
Na een weekje Duitsland en Salzburg ben ik weer heel teruggekeerd. Het was mooi. (en eventueel kan ik een langere samenvatting geven)
Daarna werd het echt beter, toen ik op de bank ging zitten uitrusten kwam de kat op schootquote:Op zaterdag 26 april 2025 15:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dat je wel een leuker back-up plan moet hebben voor zulke situaties dan stofzuigen...
Vertel Bill vertel! Desnoods betalen we bij…quote:Op zaterdag 26 april 2025 15:36 schreef BillDauterive het volgende:
Na een weekje Duitsland en Salzburg ben ik weer heel teruggekeerd. Het was mooi. (en eventueel kan ik een langere samenvatting geven)
Is het weer tijd voor bloemschikken?quote:Op zaterdag 26 april 2025 15:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vertel Bill vertel! Desnoods betalen we bij…
Even snel dan, ik moet straks nog wat dakpannen leggenquote:Op zaterdag 26 april 2025 16:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Is het weer tijd voor bloemschikken?
We hebben zeker de helm nodig voor het geval onze broodtrommel terug stuitert!quote:Op zaterdag 26 april 2025 16:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Is het weer tijd voor bloemschikken?
Dat is tot en met maandag ook nog. Overdag warm, maar in de ochtend nog erg fris.quote:Op zaterdag 26 april 2025 16:00 schreef Fred_B het volgende:
Vanmorgen was het verdraaid koud inderdaad. Ik was heel sportief in korte broek om te assisteren bij een sportevenement op school, maar het was maar 6 graden
Dus Barcelona gaat winnen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:37 schreef Strani het volgende:
Zo de Spaanse bekerfinale kijken tussen Barcelona en Real Madrid, inclusief schandaal over de scheidsrechters, waarvan Real Madrid wilde dat ze vervangen zouden worden (wat niet gebeurd is).
Ik acht die kans redelijk hoog in. Maar sowieso zal alles natuurlijk onder een vergrootglas komen te liggen dus hopelijk voor de scheidsrechters fluiten ze een goede wedstrijd.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus Barcelona gaat winnen.
Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:50 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ze doen nu een nummer dat op het randje is. Geweldig
Daar doen ze dan vaak weer aan klagen tegen de scheidsrechter dat op het randje is, dus op zich best goed uitwisselbaar.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
Kijk jij dan morgen de Spaanse bekerfinale zodat we onze ervaringen kunnen uitwisselen?
Dat mag inderdaad absoluut wel wat minder in dit land ja.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar doen ze dan vaak weer aan klagen tegen de scheidsrechter dat op het randje is, dus op zich best goed uitwisselbaar.
Ja. Zeker bij deze beide ploegen. Het scheelt dan wel weer dat ze beiden dezelfde extra status hebben bij de scheidsrechters, waardoor je niet standaard een ploeg hebt die meer bevoordeeld wordt door de arbitrage (al vinden fans aan beide kanten dat uiteraard wel van de ander).quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat mag inderdaad absoluut wel wat minder in dit land ja.
Ja dat is komisch inderdaad. En de rest van Spanje vindt het (volgens mij wel wat terechter) dan weer van beide ploegen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Zeker bij deze beide ploegen. Het scheelt dan wel weer dat ze beiden dezelfde extra status hebben bij de scheidsrechters, waardoor je niet standaard een ploeg hebt die meer bevoordeeld wordt door de arbitrage (al vinden fans aan beide kanten dat uiteraard wel van de ander).
Ja. Zie heel veel gejank van Barca fans dat Real enorm wordt bevoordeeld en van Real fans dan weer andersom. Terwijl beiden veel meer meekrijgen dan elke andere club. Al heeft Atletico ook wel weer een voordeel als ze tegen de overige clubs spelen. Al moet ik zeggen dat het niet meer zo extreem is als tien jaar geleden, toen was een wedstrijd tegen de andere clubs gewoon niet aan te gluren als er om de arbitrage ging.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat is komisch inderdaad. En de rest van Spanje vindt het (volgens mij wel wat terechter) dan weer van beide ploegen.
Ja dat klopt zeker. Sowieso is het Spaanse voetbal nogal 'ziek' denk ik hoor. Toen we op een gegeven moment een volledig Duitse CL-finale hadden voelde dat als een verademing na jarenlang vijandig gezeik met de Spaanse ploegenquote:Op zaterdag 26 april 2025 22:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Zie heel veel gejank van Barca fans dat Real enorm wordt bevoordeeld en van Real fans dan weer andersom. Terwijl beiden veel meer meekrijgen dan elke andere club. Al heeft Atletico ook wel weer een voordeel als ze tegen de overige clubs spelen. Al moet ik zeggen dat het niet meer zo extreem is als tien jaar geleden, toen was een wedstrijd tegen de andere clubs gewoon niet aan te gluren als er om de arbitrage ging.
Dat laatste zeker ja.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat klopt zeker. Sowieso is het Spaanse voetbal nogal 'ziek' denk ik hoor. Toen we op een gegeven moment een volledig Duitse CL-finale hadden voelde dat als een verademing na jarenlang vijandig gezeik met de Spaanse ploegen
Maar ja, een clásico is natuurlijk altijd de moeite waard.
Ik kan dan nietquote:Op zaterdag 26 april 2025 21:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
Kijk jij dan morgen de Spaanse bekerfinale zodat we onze ervaringen kunnen uitwisselen?
Ik heb The Sound of Music nog nooit gezienquote:Op zaterdag 26 april 2025 15:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja graag, ik ben dol op reisverslagenWelkom terug! Hoe was het? Welke plaatsen. heb je allemaal bezocht?
Hoe vond je Salzburg? Ben je in Salzburg nog bij het prieeltje uit The Sound of Music geweest? (Heb ik als groot liefhebber daar ooit bezocht)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voetbal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:29 schreef Redefine het volgende:
Oh nee, het moet in spoilers, zodat @:NailQueen morgen kan terugkijken.Terecht dat je dat zegt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom kijken jullie er dan naar?quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:34 schreef Redefine het volgende:
Deze wedstrijd is eigenlijk een beetje alsof je moet kiezen of je Trump of Musk sympathieker vindt.
Omdat het beiden topteams zijn en omdat de strijd tussen die twee altijd wel mooi is om te zien. Voordeel van geen voorkeur hebben is daarbij ook nog dat je gewoon voor het voetbal kunt kijken.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom kijken jullie er dan naar?
Ja precies, dit.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Omdat het beiden topteams zijn en omdat de strijd tussen die twee altijd wel mooi is om te zien. Voordeel van geen voorkeur hebben is daarbij ook nog dat je gewoon voor het voetbal kunt kijken.
De Vinicius van nu is anders niet heel veel minder vervelend dan Ronaldo.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies, dit.
Nou moet ik ook zeggen dat ik niet zo heel veel tegen Real Madrid heb hoor, sinds Ronaldo er weg is.
Nee dat is wel zo maar ik volg tegenwoordig het Spaanse sportnieuws niet meer zo, dat scheelt ook welquote:Op zaterdag 26 april 2025 22:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
De Vinicius van nu is anders niet heel veel minder vervelend dan Ronaldo.
Dat laatste was ook wel erg vervelend ja.quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat is wel zo maar ik volg tegenwoordig het Spaanse sportnieuws niet meer zo, dat scheelt ook wel
Destijds werd ik er echt gek van dat elk sportprogramma in Spanje ging over de eeuwige (vermeende) rivaliteit tussen Messi en Ronaldo.
quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:28 schreef NailQueen het volgende:
Spoilers hier. Dat moet betekenen dat Real Madrid aan kop gaat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan best een grote worden ja.quote:
Ja bjna!quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Malle Babbe maar zonder de 'alle'. Ja dat moet wel lukken.
Zeker het kijken wel waard. Nu alweer gelijk.quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:45 schreef Strani het volgende:
Sowieso een leuke wedstrijd geworden hoorDe moeite van het kijken waard.
Of terugkijken natuurlijk, @:nailqueen
Heel twijfelachtig. Als 'ie op de stip gaat en het wordt een doelpunt heeft de scheids echt een probleem.quote:
En daar is 'ie dan.quote:Op zondag 27 april 2025 00:00 schreef Redefine het volgende:
Dit zou zelfs geel voor Raphinha moeten zijn.
Ja gelukkig maar.quote:Op zondag 27 april 2025 00:03 schreef Strani het volgende:
[..]
En daar is 'ie dan.
Scheids mag wel heel blij zijn met de VAR
Het verhaal was dus dat Real Madrid een video had gepubliceerd met slechte beslissingen van deze scheidsrechter, en dat hij daar vervolgens huilend op reageerde. Als gevolg daarvan vroeg Real Madrid dan weer voor de vervanging van de officials.quote:
Oh gelukkig kijk ik op TVEquote:Op zondag 27 april 2025 00:05 schreef Redefine het volgende:
Ronald de Boer en Van der Vaart die het gewoon een penalty vinden. Nee dat kan niet.
Ja dat zei Sierd inderdaad. Precies wat ik eerder al aangaf. Dat beide clubs (al noemde ik dan puur de fans) echt enorm bezig zijn dat ze altijd worden benadeeld door de scheids. Dit soort walgelijk gedrag kennen we helaas wel teveel van deze clubsquote:Op zondag 27 april 2025 00:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Het verhaal was dus dat Real Madrid een video had gepubliceerd met slechte beslissingen van deze scheidsrechter, en dat hij daar vervolgens huilend op reageerde. Als gevolg daarvan vroeg Real Madrid dan weer voor de vervanging van de officials.
Allemaal vrij absurd natuurlijk.
Daar zitten Sergi en Guti?quote:
quote:Op zondag 27 april 2025 00:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Nog veel beter, we hadden gewoon reclame en geen analysten
Nou is het dat Ziggo geen reclame heeft, maar op andere zenders is het in de rust vaak 7 minuten reclame, een minuutje snel 2 vragen stellen, weer 7 minuten reclame. Dan kun je het beter op de Spaanse manier doenquote:Op zondag 27 april 2025 00:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Nog veel beter, we hadden gewoon reclame en geen analysten
Ja volgens mij waren die er wel vandaag, maar heb niet echt opgelet op wie er zatenquote:Op zondag 27 april 2025 00:16 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Nou is het dat Ziggo geen reclame heeft, maar op andere zenders is het in de rust vaak 7 minuten reclame, een minuutje snel 2 vragen stellen, weer 7 minuten reclame. Dan kun je het beter op de Spaanse manier doen
Zijn daar voor en na wedstrijd wel analyses eigenlijk?
Ik ben er stil vanquote:
Preciesquote:Op zondag 27 april 2025 00:45 schreef Redefine het volgende:
Dit was wel weer typerend voor Barca en Real. Eerst die speler van Barca die als een stervende zwaan naar de grond ging, terwijl die die hand amper in zijn gezicht kreeg. En daarna Rüdiger die zich wederom als een totaalidioot gedraagt.
Ik kan mij daarom het gezicht van die scheidsrechter wel voorstellen. Die heeft (zeker na de correctie van die penalty) goed gefloten, maar die weet gewoon dat die de komende weken weer allerhande bedreigingen aan zijn adres gaat krijgen.quote:Op zondag 27 april 2025 00:46 schreef Strani het volgende:
[..]
PreciesWe kunnen weer een hoofdstuk toevoegen aan het boek zonder einde.
Ja daar kan je vergif op innemen vrees ik.quote:Op zondag 27 april 2025 00:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik kan mij daarom het gezicht van die scheidsrechter wel voorstellen. Die heeft (zeker na de correctie van die penalty) goed gefloten, maar die weet gewoon dat die de komende weken weer allerhande bedreigingen aan zijn adres gaat krijgen.
Wat doe jij zo vroeg wakkerquote:
quote:
Hetzelfde als jou, denk ik.quote:Op zondag 27 april 2025 07:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat doe jij zo vroeg wakker![]()
(Ik ben zelf ook al eeuwen wakker)
Ik ga naar Utrecht om daar Magic the Gathering te spelen.quote:Op zondag 27 april 2025 07:42 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
Wat zijn de plannen vandaag, beste forumgenoten?
Eerst beetje in huis bezig, vanmiddag lekker wandelen en ergens koffie drinken. Lekker burgerlijk dusquote:Op zondag 27 april 2025 07:42 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
Lekker tochquote:Op zondag 27 april 2025 08:41 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Eerst beetje in huis bezig, vanmiddag lekker wandelen en ergens koffie drinken. Lekker burgerlijk dus![]()
En jij?
Bijkomen, het verslag voor jou afmaken, soep maken en De Mol kijkenquote:Op zondag 27 april 2025 07:42 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
Hoe zijn de dagen alleen bevallen?quote:Op zondag 27 april 2025 09:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Lekker toch![]()
Ik ga ook niets bijzonders doen. Straks ook even een rondje lopen. Vanmiddag komt dochter weer thuis en vanavond is NM terug van zijn fietsvakantie.
Afspreken met een vriendin in de stadquote:Op zondag 27 april 2025 07:42 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
Eigenlijk best heel goedquote:
Is dat laatste ook niet omdat je dan altijd wat makkelijker gaat eten? Ik eet dan altijd de vriezer leeg of een makkelijke maaltijd die ik in 1 pan kan maken enzoquote:Op zondag 27 april 2025 11:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Eigenlijk best heel goed
Behalve de eerste dag, toen ik me zo ziek voelde, toen voelde ik me wel echt k*t en had ik het heel fijn gevonden als er iemand was die thee en een kruikje voor me kon pakken![]()
Maar verder heb ik me prima vermaakt. Het is lekker om alles in je eigen ritme te kunnen doen. Tuurlijk mis je ook wel de gezelligheid en de levendigheid en het communiceren, maar ik heb het minder gemist dan ik had verwacht.
En het valt me op hoe weinig was en troep er is en ik heb maar één keer de vaatwasser aan gehad
Nou, ook qua borden en bekers enzoquote:Op zondag 27 april 2025 14:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Is dat laatste ook niet omdat je dan altijd wat makkelijker gaat eten? Ik eet dan altijd de vriezer leeg of een makkelijke maaltijd die ik in 1 pan kan maken enzo
Ik ben nog eerder afgehaakt en niet eens aan S1 begonnenquote:Op zondag 27 april 2025 16:14 schreef Meke het volgende:
Ik ben ook eindelijk aan You begonnen (S01) maar zie dat het niet erg is als ik eerder afhaak?
quote:Op zondag 27 april 2025 16:14 schreef Meke het volgende:
Ik ben ook eindelijk aan You begonnen (S01) maar zie dat het niet erg is als ik eerder afhaak?
Ik heb seizoen 1 met moeite afgekeken en ben er niet verder mee gegaan.quote:Op zondag 27 april 2025 16:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben nog eerder afgehaakt en niet eens aan S1 begonnen
Ditoquote:Op zondag 27 april 2025 17:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Ik heb seizoen 1 met moeite afgekeken en ben er niet verder mee gegaan.
Vergeet je dan niet de prono in te vullen. Het kan de beste overkomen om dat te vergeten.quote:Op zondag 27 april 2025 11:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bijkomen, het verslag voor jou afmaken, soep maken en De Mol kijken
Is mij vorige week ook overkomen jaquote:Op zondag 27 april 2025 17:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Vergeet je dan niet de prono in te vullen. Het kan de beste overkomen om dat te vergeten.
Yes! Thanks.quote:Op zondag 27 april 2025 17:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Vergeet je dan niet de prono in te vullen. Het kan de beste overkomen om dat te vergeten.
Heb je normaal een slokje op als dat je overkomt?quote:Op zondag 27 april 2025 19:23 schreef BillDauterive het volgende:
Vandaag had ik mijn jaarlijkse "hoezo-heb-ik-mijn-fietssleutel-in-mijn-zak?"-momentje toen ik vanaf de supermarkt naar huis kwam lopen en bij thuiskomst besefte dat ik er met de fiets heen ging.
Gelukkig heb ik nog wel paaseitjes met korting gevonden.
Haha. Ik heb vanmiddag 1 pilsje gedronken, toen er bezoek was. Het zal er eerder aan liggen dat ik gisteren slechts een paar uur kon slapen en gewoon nog steeds een beetje moe ben, denk ik.quote:Op zondag 27 april 2025 19:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je normaal een slokje op als dat je overkomt?
Hoe is het eigenlijk met jou, nu?quote:
quote:Op zondag 27 april 2025 16:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben nog eerder afgehaakt en niet eens aan S1 begonnen
Gaat wel ok. Afgelopen week, na het paasweekend, weer begonnen met werken. Het zwaarste deel was vooral tot en met de uitvaart en de dag erna de kamer leeghalen. Daarna was het dan wel anders. Meer een soort last die van mijn schouders afviel. Het echte besef zal later nog wel komen. Het aparte is vooral dat na jaren mij zorgen te maken over haar je dat nu niet meer hebt. Op zich goed dat die zorgen er niet meer zijn, maar liever natuurlijk dat die er nog veel langer waren.quote:Op zondag 27 april 2025 20:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met jou, nu?
(Het staat je natuurlijk vrij om deze vraag compleet te negeren en verder te praten over voetbal. Kan me ook voorstellen dat je het wel lekker vindt om hier gewoon te ouwehoeren, maar wilde het toch even gevraagd hebben)
En welterusten zeker?quote:
Zekerheden in het leven zijn prettig.quote:
Fijn dat het geregel inderdaad achter de rug is, en dat het relatief ok lijkt te gaanquote:Op zondag 27 april 2025 20:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gaat wel ok. Afgelopen week, na het paasweekend, weer begonnen met werken. Het zwaarste deel was vooral tot en met de uitvaart en de dag erna de kamer leeghalen. Daarna was het dan wel anders. Meer een soort last die van mijn schouders afviel. Het echte besef zal later nog wel komen. Het aparte is vooral dat na jaren mij zorgen te maken over haar je dat nu niet meer hebt. Op zich goed dat die zorgen er niet meer zijn, maar liever natuurlijk dat die er nog veel langer waren.
Zal je vast heel vervelend vinden om thuis te werken.quote:Op zondag 27 april 2025 22:41 schreef Redefine het volgende:
Ik kan iets later gaan slapen, aangezien ik morgen thuis werk. Eigenlijk zou vrijdag er een hele zooi pakketten bezorgd worden. Maar dat wordt nu maandag. Dus dan maar thuiswerken.
Voordeel is dat ik dan wat later op kan staan. Maar werk ook graag op kantoor, dus maakt mij niet zoveel uit. Deze week werk ik naast mijn vaste thuiswerkdag, woensdag ook al thuis, dus vandaag was niet zozeer nodigquote:Op maandag 28 april 2025 05:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zal je vast heel vervelend vinden om thuis te werken.
Ja, het is nutteloos om naar kantoor te gaan als daar verder ook niemand is.quote:Op maandag 28 april 2025 09:08 schreef Arizona het volgende:
Ik werk ook lekker thuis vandaag. Ik ga deze week alleen donderdag naar kantoor, vanwege de meivakantie zijn er maar heel weinig mensen deze week.
Naar kantoor gaan heeft inderdaad weinig toevoeging als er weinig anderen zijn.quote:Op maandag 28 april 2025 09:08 schreef Arizona het volgende:
Ik werk ook lekker thuis vandaag. Ik ga deze week alleen donderdag naar kantoor, vanwege de meivakantie zijn er maar heel weinig mensen deze week.
En ik ben ook heel milieubewust bezig natuurlijk!quote:Op maandag 28 april 2025 09:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, het is nutteloos om naar kantoor te gaan als daar verder ook niemand is.
Heel goed van jou.quote:Op maandag 28 april 2025 11:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
En ik ben ook heel milieubewust bezig natuurlijk!
De rest had meegekregen dat @Arizona vandaag niet komt en is dus ook maar thuisgebleven.quote:Op maandag 28 april 2025 10:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ook weer op kantoor aanbeland.
We zijn in totaal met 5 op kantoor nu.
Ja, dat verwacht ik ook inderdaad.quote:Op maandag 28 april 2025 12:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
De rest had meegekregen dat @:Arizona vandaag niet komt en is dus ook maar thuisgebleven.
Hier komt ook een pakketje vandaag. Maar dat laat ik op een PostNL punt bezorgen, dus hopelijk kan ik dat straks op weg naar huis ophalen.quote:Op maandag 28 april 2025 12:48 schreef AgnesGru het volgende:
Als het goed is komt er vandaag een pakketje, tussen 13:00-15:00u maar volgens PostNL staat ie nog op gesorteerd. Dus dat wordt nog even spannend
Die optie had ik helaas niet bij de webshop.quote:Op maandag 28 april 2025 12:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier komt ook een pakketje vandaag. Maar dat laat ik op een PostNL punt bezorgen, dus hopelijk kan ik dat straks op weg naar huis ophalen.
Huh.quote:Op maandag 28 april 2025 13:24 schreef AgnesGru het volgende:
Ik heb wel iets aparts. Een nieuw contract voor mijn gsm abonnement afgesloten, die ondertekent met iDeal. Nu zegt de nieuwe provider dat mijn naam en rekeningnummer niet matchen.
Maar dan had ik toch ook niet het contract kunnen ondertekenen?
We hebben nog een beetje internet 😉quote:Op maandag 28 april 2025 13:29 schreef NailQueen het volgende:
Spanje heeft een grote stroomstoring. Laten we genieten van de rust!
Moeten we de FOK! hulptroepen sturen?quote:Op maandag 28 april 2025 13:36 schreef Strani het volgende:
[..]
We hebben nog een beetje internet 😉
Maar wel serieus nog maar een beetje en bellen gaat ook niet meer inmiddels. Zorgwekkend...
Nee, en rekeningnummer klopt ook gewoon.quote:Op maandag 28 april 2025 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Huh.![]()
Maar heb je dan een andere naam (voorletter vergeten?) ingevuld dan dat er bij de tenaamstelling van de bank staat?
Hmm. Hopelijk wordt het snel opgelost.quote:Op maandag 28 april 2025 13:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar wel serieus nog maar een beetje en bellen gaat ook niet meer inmiddels. Zorgwekkend...
#prayforstraniquote:Op maandag 28 april 2025 13:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb dit ook een keer gehad, ook bij verlenging van mijn abbo. Betrof een en/of rekening, op onze beide namen, waardoor het systeem geen automatische match zag met mijn naam.quote:Op maandag 28 april 2025 13:39 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nee, en rekeningnummer klopt ook gewoon.
Wij hebben hier een overschot aan stroom, de ZON schijnt volop. Nu nog een manier vinden om het bij jou te krijgen.quote:Op maandag 28 april 2025 13:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Apart.quote:Op maandag 28 april 2025 13:39 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nee, en rekeningnummer klopt ook gewoon.
Maar Strani heeft niks aan zinquote:Op maandag 28 april 2025 13:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben hier een overschot aan stroom, de zin schijnt volop. Nu nog een manier vinden om het bij jou te krijgen.
sterkte daar!
Is geen en/of rekening. Wel naam + meisjesnaam opgegeven bij afsluiten van het abonnement, zodat het juist overeen komt met het rekeningnummer en legitimatiequote:Op maandag 28 april 2025 13:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb dit ook een keer gehad, ook bij verlenging van mijn abbo. Betrof een en/of rekening, op onze beide namen, waardoor het systeem geen automatische match zag met mijn naam.
Ik heb wel een reeks aan instant noodles en water en dat soort spul in huis, maar als de inductieplaat en waterkoker het niet doen...quote:Op maandag 28 april 2025 14:00 schreef Redefine het volgende:
Ik moet zeggen dat als er hier een stroomstoring plaatsvindt die langer aanhoudt, ik daar nog niet heel goed op voorbereid ben. Moet nog steeds eens voorraad in huis halen die kan dienen als noodpakket.
Dat is wel zorgwekkend jaquote:Op maandag 28 april 2025 13:36 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:
Hier beetje hetzelfde probleem. Ik heb nog medicatie nodig anders red ik het echt niet.quote:Op maandag 28 april 2025 14:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb wel een reeks aan instant noodles en water en dat soort spul in huis, maar als de inductieplaat en waterkoker het niet doen...
Ik zal moeten overleven op 4 flessen cola en een bijna volle kilozak paaseitjes, mocht het nu gebeuren.quote:Op maandag 28 april 2025 14:00 schreef Redefine het volgende:
Ik moet zeggen dat als er hier een stroomstoring plaatsvindt die langer aanhoudt, ik daar nog niet heel goed op voorbereid ben. Moet nog steeds eens voorraad in huis halen die kan dienen als noodpakket.
Die is bezig met zijn siësta.quote:
Wij hebben wel een houtkachel met spekstenen bovenkant, wij kunnen dus wel dingen opwarmen als het moet.quote:Op maandag 28 april 2025 14:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb wel een reeks aan instant noodles en water en dat soort spul in huis, maar als de inductieplaat en waterkoker het niet doen...
Maar nog een belangrijkere vraag: Waarom ben jij niet in het Vaticaan?quote:Op maandag 28 april 2025 13:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat zou de makkelijkste manier zijn om iets te verwarmen, ik heb wel lucifers en een opwarmplaatje.quote:Op maandag 28 april 2025 14:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hier beetje hetzelfde probleem. Ik heb nog medicatie nodig anders red ik het echt niet.
Je kan je niet echt voorstellen dat zoiets als dit langer dan 24 uur duurt. Maar mocht het meer dan een week zijn dan breekt de pleuris hier wel uit denk ik.quote:Op maandag 28 april 2025 14:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zal moeten overleven op 4 flessen cola en een bijna volle kilozak paaseitjes, mocht het nu gebeuren.
Ik kan mezelf warm houden met gehaakte/gebreide dekens/truien/vesten. Daar kan ik mezelf mee vermaken.quote:Op maandag 28 april 2025 14:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat zou de makkelijkste manier zijn om iets te verwarmen, ik heb wel lucifers en een opwarmplaatje.
Maar een camping gasbrander zou ik een beetje ongemakkelijk vinden in mijn apartment.
[..]
Je kan je niet echt voorstellen dat zoiets als dit langer dan 24 uur duurt. Maar mocht het meer dan een week zijn dan breekt de pleuris hier wel uit denk ik.
Maar daar kook je geen pasta meequote:Op maandag 28 april 2025 14:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kan mezelf warm houden met gehaakte/gebreide dekens/truien/vesten. Daar kan ik mezelf mee vermaken.
Nog genoeg chocola en snoep in huis.quote:
Ik heb dan nog wel het voordeel van koken op gas, dus die kan ik dan nog wel aansteken.quote:Op maandag 28 april 2025 14:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Te laat, de zin is nu al onderweg naar Spanjequote:
Die camping gasbrander zou nog wel kunnen op je balkon. Maar dan het niet net dan stormen of regenenquote:Op maandag 28 april 2025 14:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat zou de makkelijkste manier zijn om iets te verwarmen, ik heb wel lucifers en een opwarmplaatje.
Maar een camping gasbrander zou ik een beetje ongemakkelijk vinden in mijn apartment.
[..]
Je kan je niet echt voorstellen dat zoiets als dit langer dan 24 uur duurt. Maar mocht het meer dan een week zijn dan breekt de pleuris hier wel uit denk ik.
Hij is ouder dan tachtig.quote:Op maandag 28 april 2025 14:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar nog een belangrijkere vraag: Waarom ben jij niet in het Vaticaan?
Als het in de winter gebeurt met koud weer en minder daglicht, zou het wel erger zijn dan wanneer het nu zou gebeuren.quote:Op maandag 28 april 2025 14:12 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Wij hebben ook nog een kelderquote:Op maandag 28 april 2025 14:47 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb hier ook nog wel paaseitjes en bier liggen om de eerste tijd door te komenEn nog wel ergens fruit uit blik, al weet ik niet of dat nog goed is
De koelkast en vriezer laat ik het liefst dicht, want dan blijft die kou daar in en gaat niets verrot.
Oh kunnen we nu geen zinnen meer maken?quote:Op maandag 28 april 2025 14:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Te laat, de zin is nu al onderweg naar Spanje
Ik kan nog leven op kattenbrokken.quote:Op maandag 28 april 2025 15:02 schreef NailQueen het volgende:
Maar uiteraard heb ik ook nog chocola en chips in de kast liggen. Laten we wel even normaal doen.
Ik heb nog een blik haggis thuis staan. Dat lijkt me een uitgelezen kans daarvoorquote:Op maandag 28 april 2025 15:01 schreef NailQueen het volgende:
Als de stroom nu lang uitvalt moet ik het doen met bevroren rostischijfjes met koude tomatensaus
Ik heb ooit de tip gelezen om in echt winterse gebieden altijd een zak hondenbrokken in de auto te hebben. Als je auto stuk gaat en je kan/wil niet in de auto wachten kan je daar op zitten, je kan de brokken gebruiken om meer grip te krijgen onder je banden als je op ijs staat en in echte nood kan je het nog eten ook. En omdat je pas in uiterste nood hondenbrokken gaat eten is de kans een stuk groter dat je ze nog hebt als het zover komt dan wanneer je een multipack Snickers voor noodgevallen hebtquote:Op maandag 28 april 2025 15:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kan nog leven op kattenbrokken.
Nee 'zin' als in er zin in hebben etc.quote:Op maandag 28 april 2025 14:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh kunnen we nu geen zinnen meer maken?
Is jouw pakketje al bezorgd?quote:Op maandag 28 april 2025 12:48 schreef AgnesGru het volgende:
Als het goed is komt er vandaag een pakketje, tussen 13:00-15:00u maar volgens PostNL staat ie nog op gesorteerd. Dus dat wordt nog even spannend
Vodafone Business?quote:Op maandag 28 april 2025 15:51 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb wel eens een hondenbrokje gegeten. Dat kan gewoon.
Jaquote:Op maandag 28 april 2025 16:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is jouw pakketje al bezorgd?
Waarover is ie bezorgd?quote:
Heb je verzendkosten betaald? Ik vind dat je wel gecompenseerd mag worden door het steeds verschuiven van de deadline.quote:Op maandag 28 april 2025 19:39 schreef Redefine het volgende:
Aangezien jullie zo'n fan zijn vak pakjes verhalen, nu wel weer een bijzondere. Ik had een aantal spullen bij Gamma besteld wat zou worden geleverd via PostNL Extrahome. Ik had al vorige week woensdag kunnen kiezen als afleverdag, maar omdat ik vrijdag toch al thuis zou werken, voor vrijdag gekozen. Zag vrijdag helemaal geen bericht over levering, dus contact opgenomen. Blijkt dat de order nog niet gepickt was, dus zou een andere dag worden.
Die andere dag werd dus vandaag, zonder dat ik daarvoor kon kiezen of die nog kon aanpassen. Maar ja thuiswerken dan maar. Levering zou ergens begin van deze avond zijn en die schoof ook steeds wel op. Kreeg echter net nog een mail om mijn bezorgdag te kiezen (en dat was geen mail dat ze het vandaag niet zouden redden en daarom het een andere dag zou worden). Heb die mail wel geopend, waarbij dan de eerste levering op woensdag zou zijn. Nou werk ik dan ook thuis, maar ik had helemaal niks bevestigd.
Krijg ik net een mail, bedankt voor het kiezen van een bezorgdag! En als ik nu op de volg mijn bestelling link klik van de eerdere bestelling staat er woensdag als afleverdagDus vandaag komen ze dan blijkbaar niet meer
En het telefoonnummer is maar tot 18.00 te bereiken, dus bellen heeft ook geen zin
![]()
Nu kan het woensdag ook wel geleverd worden, maar dit is toch wel een hele rare gang van zaken. Zal morgen i.i.g. wel contact met ze opnemen.
Nee, de verzending is gratis.quote:Op maandag 28 april 2025 19:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heb je verzendkosten betaald? Ik vind dat je wel gecompenseerd mag worden door het steeds verschuiven van de deadline.
Dat is inderdaad wel heftig. Voor jezelf, maar vooral voor haar. Om dan (i.i.g. denken) zonder zuurstof komen te zitten was natuurlijk vreselijk voor haar. Gelukkig gebeurde dat destijds niet bij mijn vader, die zat sowieso al in de stress of hij nog wel genoeg zuurstof had en vooral of hij nog verder de druk kon verhogen, omdat die steeds meer nodig had. Moet er niet aan denken dat er toen zoiets gebeurd was.quote:Op maandag 28 april 2025 20:30 schreef BillDauterive het volgende:
Die power out in Spanje en Portugal doet me aan mijn moeder denken. Een jaar of 3 à 4 geleden was hier ook even een korte stroomstoring en toen ging haar zuurstofapparaat dus opeens uit. Ze kreeg een paniekaanval en dat was - zonder extra zuurstof - even heftig. Gelukkig was ik thuis om haar mobiele zuurstofapparaat te pakken en haar gerust te stellen dat het geen uren zou duren. Dat het alleen in deze straat was en ik altijd nog het zuurstofbedrijf kon bellen. En dat ze voor 16 uur 'noodzuurstof' in huis had liggen. Na een tijdje ging de stroom weer aan, maar de paniek hield ze nog wel even.
Als ik dan lees dat er in Madrid een man is overleden omdat hij - afhankelijk van een zuurstofapparaat - geen zuurstof meer kreeg, raakt dat me best wel. Hopelijk is de stroom daar snel weer hersteld.
Het was voor haar heel heftig, voor mij viel het - op dat moment - wel mee. Dat lijkt me behoorlijk stressvol voor je vader. Als er toen zoiets gebeurd was, dan had hij vast ook wel noodzuurstof, toch?quote:Op maandag 28 april 2025 21:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel heftig. Voor jezelf, maar vooral voor haar. Om dan (i.i.g. denken) zonder zuurstof komen te zitten was natuurlijk vreselijk voor haar. Gelukkig gebeurde dat destijds niet bij mijn vader, die zat sowieso al in de stress of hij nog wel genoeg zuurstof had en vooral of hij nog verder de druk kon verhogen, omdat die steeds meer nodig had. Moet er niet aan denken dat er toen zoiets gebeurd was.
Die heeft een extra lange siësta, zijn wekker doet het niet meer.quote:
Lekker.quote:Op maandag 28 april 2025 21:49 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Die heeft een extra lange siësta, zijn wekker doet het niet meer.
Ja, hij had toen 'gewone' zuurstofflessen. Op zich wel voor een langere tijd, al was zijn verbruik vrij hoog, dus had het ook weer niet heel lang moeten duren. Al had het bedrijf die dat regelde dan wel nieuwe geleverd.quote:Op maandag 28 april 2025 21:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het was voor haar heel heftig, voor mij viel het - op dat moment - wel mee. Dat lijkt me behoorlijk stressvol voor je vader. Als er toen zoiets gebeurd was, dan had hij vast ook wel noodzuurstof, toch?
Dat was vast hetzelfde bedrijf als die ik kende. Uit (de omgeving van) Tilburg?quote:Op maandag 28 april 2025 21:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, hij had toen 'gewone' zuurstofflessen. Op zich wel voor een langere tijd, al was zijn verbruik vrij hoog, dus had het ook weer niet heel lang moeten duren. Al had het bedrijf die dat regelde dan wel nieuwe geleverd.
Nee. Deze zijn gevestigd in Deventer.quote:Op maandag 28 april 2025 22:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat was vast hetzelfde bedrijf als die ik kende. Uit (de omgeving van) Tilburg?
Je leeft tenminste nogquote:Op dinsdag 29 april 2025 01:03 schreef Strani het volgende:
Het stroom was voor mij terug om 23:30. Vanaf een uur of 18 deed eigenlijk bijna niks het meer. Geen internet, geen telefoon. Een hotel in de buurt had een TV aan staan dus daar heb ik even staan kijken, en later vond ik hier thuis nog een heel goedkoop bluetooth-speakertje dat FM radio bleek te hebben dus pas daarmee kwam ik echt weer een beetje up to date en kreeg ik de indruk dat het wellicht vandaag nog opgelost zou worden.
4G werkt inmiddels ook redelijk. Bellen nog niet geloof ik. Het normale internet voor thuis werkt ook nog niet.
Ze hebben ook werkelijk overal een dag voorquote:
Wat een overlevingsskills heb jijquote:Op dinsdag 29 april 2025 01:03 schreef Strani het volgende:
Het stroom was voor mij terug om 23:30. Vanaf een uur of 18 deed eigenlijk bijna niks het meer. Geen internet, geen telefoon. Een hotel in de buurt had een TV aan staan dus daar heb ik even staan kijken, en later vond ik hier thuis nog een heel goedkoop bluetooth-speakertje dat FM radio bleek te hebben dus pas daarmee kwam ik echt weer een beetje up to date en kreeg ik de indruk dat het wellicht vandaag nog opgelost zou worden.
4G werkt inmiddels ook redelijk. Bellen nog niet geloof ik. Het normale internet voor thuis werkt ook nog niet.
Heb je nog op everzwijnen gejaagd voor je avondeten gisteren?quote:Op dinsdag 29 april 2025 01:03 schreef Strani het volgende:
Ik kan niet zeggen dat ik geen dingen heb gedaan die ik normaal nooit had gedaan, puur om te overlevenquote:Op dinsdag 29 april 2025 09:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat een overlevingsskills heb jij![]()
Gewoon ongeschonden deze apocalypse doorstaan!
Maar serieus, mooi dat het normale leven weer op gang komt daar.
Ik woon naast een nationaal park dus ik heb daar kunnen jagen. Mijn conclusie is dat Duitsers echt niet lekker smaken.quote:Op dinsdag 29 april 2025 09:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Heb je nog op everzwijnen gejaagd voor je avondeten gisteren?
Zeker ongepaneerd valt dat erg tegen inderdaad.quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik woon naast een nationaal park dus ik heb daar kunnen jagen. Mijn conclusie is dat Duitsers echt niet lekker smaken.
Ik ben vaak nog wel te spreken over de smaak van frankfurters en hamburgersquote:Op dinsdag 29 april 2025 11:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik woon naast een nationaal park dus ik heb daar kunnen jagen. Mijn conclusie is dat Duitsers echt niet lekker smaken.
Berliner Bollen kunnen ook nog welquote:Op dinsdag 29 april 2025 15:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben vaak nog wel te spreken over de smaak van frankfurters en hamburgers
Ja, maar om nou Duitsers aan te spreken met 'Hey bolle! Kom jij uit Berlijn?' is ook weer zo watquote:
Dat mag jij helemaal zelf weten of je dat eruit haaltquote:Op dinsdag 29 april 2025 14:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Moeten we hieruit halen dat je door bent naar de volgende ronde in het Vaticaan?
Jawel maar op basis van de smaak zou ik zeggen dat dit vooral Ruhrgebiet wasquote:Op dinsdag 29 april 2025 15:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben vaak nog wel te spreken over de smaak van frankfurters en hamburgers
Dat moet er mooi hebben uitgezien. Zoiets als dit.quote:Op dinsdag 29 april 2025 01:05 schreef Strani het volgende:
Zag kort nadat mijn licht weer aan ging ook per blok de hele baai weer stroom krijgen. Dat was wel heel gaaf om te zien![]()
Maar goed, er zijn ook nog genoeg mensen zonder stroom nu.
Haha ja inclusief gejuich toen het hiet weer aangingquote:Op dinsdag 29 april 2025 18:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat moet er mooi hebben uitgezien. Zoiets als dit.
Bekijk deze YouTube-video
@dud0r en ik die allemaal Magic kopen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:18 schreef blackswangreen het volgende:
Ik kwam dit statistiekje tegen. Wij zijn gewoon de 4e exportmarkt voor Amerika. Echt bizar, als je de andere landen in het lijstje ziet.
United States Exports By Country
Canada $348.41B 2024
Mexico $334.04B 2024
China $143.55B 2024
Netherlands $89.64B 2024
United Kingdom $79.89B 2024
Japan $79.72B 2024
Germany $75.38B 2024
South Korea $65.54B 2024
Brazil $49.67B 2024
Is Magic gemaakt van olie? Want olie is verreweg het grootste deel daarvanquote:Op dinsdag 29 april 2025 19:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
@:dud0r en ik die allemaal Magic kopen.
Ja de reguliere KSC is de derde deur links, wij zijn de wat rustigere en vriendelijkere versie hier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Zijn er onvriendelijke versies dan?quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja de reguliere KSC is de derde deur links, wij zijn de wat rustigere en vriendelijkere versie hier.
Vast wel een van de bestandsdelen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is Magic gemaakt van olie? Want olie is verreweg het grootste deel daarvan
Jaaa de nomale KSC is verschrikkelijk vijandig.quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn er onvriendelijke versies dan?
quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Jaaa de nomale KSC is verschrikkelijk vijandig.
Nee Ariquote:Op dinsdag 29 april 2025 19:41 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
Je wil toch niet zeggen, dat ze daar niet zoals wij ieder topic openen met een gezamenlijke kumbajah kampvuur bijeenkomst met patchouli wierook en lavendelthee?
Maar daar ben jij onderdeel van.quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar onze magic wordt in België geprint.quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
@:dud0r en ik die allemaal Magic kopen.
Ja, dat is ook weer zo.quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar onze magic wordt in België geprint.
Allemaal lui met te veel of te weinig koffie op, chaos!quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies en hier en daar een caffeïnepilletje, je kent het welquote:Op dinsdag 29 april 2025 20:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Allemaal lui met te veel of te weinig koffie op, chaos!
Ik kijk het eigenlijk niet meer sinds het een dagelijks programma is geworden.quote:Op woensdag 30 april 2025 00:21 schreef H_T het volgende:
Ik vind Lubach minder leuk dan toen het nog bij de NPO was, maar toch kijk ik bijna elke aflevering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |