SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Ja, dan gaan er mensen uit enzoquote:Op vrijdag 25 april 2025 14:33 schreef Cyan9 het volgende:
Note to self: het is bijzonder druk de avond voor Koningsdag.
En daarom vind ik Koningsdag irritant, het is te dicht op m'n verjaardag.quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, dan gaan er mensen uit enzoen misschien wel voor die tijd een hapje eten in de stad.
Helaas zullen we er nog wel even aan vast zitten.quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
En daarom vind ik Koningsdag irritant, het is te dicht op m'n verjaardag.
Of Amalia moet besluiten het wel op haar verjaardag te vieren, wat Beatrix destijds niet heeft gedaan. Zitten we straks lekker te vernikkelen in decemberquote:Op vrijdag 25 april 2025 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Helaas zullen we er nog wel even aan vast zitten.
Ja, ik zat al te kijken wanneer zij jarig is. 7 december zit wel erg dicht op pakjesavond natuurlijk ook nog eens.quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Of Amalia moet besluiten het wel op haar verjaardag te vieren, wat Beatrix destijds niet heeft gedaan. Zitten we straks lekker te vernikkelen in december
Dan zullen ze wel weer 27 of zelfs 30 april aanhouden. Of misschien gaan ze het heel anders doen, wie weet.quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik zat al te kijken wanneer zij jarig is. 7 december zit wel erg dicht op pakjesavond natuurlijk ook nog eens.
quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:11 schreef Momo het volgende:
Gefeliciteerd Sjaan !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel sterkte voor jou en je familie. En gecondoleerd met het verlies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Terug naar 31 augustus, hebben we een feestdag meer in de tweede helft van het jaarquote:Op vrijdag 25 april 2025 15:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zullen ze wel weer 27 of zelfs 30 april aanhouden. Of misschien gaan ze het heel anders doen, wie weet.
Ik denk dat het sowieso wel tijd wordt dat ze er een vaste datum van maken.quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Terug naar 31 augustus, hebben we een feestdag meer in de tweede helft van het jaar
Dat zou wel handig zijn ja. En 31 augustus klinkt als een goed planquote:Op vrijdag 25 april 2025 15:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat het sowieso wel tijd wordt dat ze er een vaste datum van maken.
School is uit, kan jou het schelen! Neem er lekker nog een Kruidvat Power Booster bij!quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:15 schreef Arizona het volgende:
Omg ik dacht dat het al kwart over 5 was, maar ik kom er nu achter dat het nog maar kwart over 4 is.
Ik zit nu in de cafetaria te wachten op mijn patat en kroket
Ik wilde een béétje vroeg eten, net voor de drukte uit, maar dit is wel extreemquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:20 schreef H_T het volgende:
[..]
School is uit, kan jou het schelen! Neem er lekker nog een Kruidvat Power Booster bij!
Neem je er straks toch nog eenquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wilde een béétje vroeg eten, net voor de drukte uit, maar dit is wel extreem
En @Cyan9 maar zwoegen in de sportschool terwijl het blijkbaar ook gewoon met AI kan.quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:33 schreef Arizona het volgende:
@:cyan9 AI heeft voor jou deze killer body gecreëerd!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:11 schreef Momo het volgende:
Gefeliciteerd Sjaan !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij ook sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:51 schreef NailQueen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Nee, aan het bijkomen van een dagje in dat pretbark in Kaatsheuvelquote:Op vrijdag 25 april 2025 23:20 schreef NailQueen het volgende:
Zijn we allemaal koningsnacht aan het vieren?
Ik was Mufasa aan het kijkenquote:Op vrijdag 25 april 2025 23:20 schreef NailQueen het volgende:
Ik was er ook al een beetje aan begonnen maar kwam er nog niet direct in. Ook omdat het vorige seizoen gewoon te veel karakters had en ik het meeste alweer ben vergeten.quote:Op zaterdag 26 april 2025 00:00 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben de eerste aflevering van het nieuwe seizoen van You aan het kijken. De laatste seizoen was beschamend slecht dus dan kan het alleen maar meevallen.
Die heb ik laatst ook gezien. Wat vond je ervan?quote:
Nou in het middenstuk merkte ik dat ik wat afdwaalde. Maar aan het einde zat ik er wel weer in. En verder zag het er gewoon heel mooi uitquote:Op zaterdag 26 april 2025 00:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Die heb ik laatst ook gezien. Wat vond je ervan?
Ik heb seizoen 2 van the Righteous Gemstones gebinged en ik ben vrij vroeg gaan slapenquote:Op vrijdag 25 april 2025 23:20 schreef NailQueen het volgende:
Leuk, hoe vond je het?quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:29 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Nee, aan het bijkomen van een dagje in dat pretbark in Kaatsheuvel
Ik had moeite mijn aandacht erbij te houdenquote:Op zaterdag 26 april 2025 00:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou in het middenstuk merkte ik dat ik wat afdwaalde. Maar aan het einde zat ik er wel weer in. En verder zag het er gewoon heel mooi uitEn jij?
Ik heb een rondje gemaakt over de lokale vrijmarkt en ben nu weer terugquote:Op zaterdag 26 april 2025 11:38 schreef NailQueen het volgende:
En hoe gaan jullie koningsdag vieren?
Hier is een lange koningsmarkt waar je niet om heen kunt. Kijken zul je. Dus dan gaan we maar doen. Om vervolgens in Groningen te kijken naar een leuk bandje die daar optreed.
Lions FC.quote:Op zaterdag 26 april 2025 08:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Waar speelt die tegenwoordig verdedigende middenvelder?
Is dat een beetje de Ed Sheeran van Nederland, zeg maar?quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:49 schreef NailQueen het volgende:
De markt zelf is niet zo spannend maar 3 jaar geleden trad hier nog een toen onbekende Marco Schuitmaker op. Dus wie weet spot ik hier wel de volgende nieuwe volkszanger
Zo zie je maar hoe belangrijk het is voor een familie om een sterke man aan het roer te hebben die de leiding kan nemen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In navolging van mijn vader is mijn moeder sinds deze week om en hebben ze nu allebei een fietshelm.
Wanneer gaan ze een fiets kopen?quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In navolging van mijn vader is mijn moeder sinds deze week om en hebben ze nu allebei een fietshelm.
Mocht Ed Sheeran willenquote:Op zaterdag 26 april 2025 11:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Is dat een beetje de Ed Sheeran van Nederland, zeg maar?
Ik heb een groot deel van de mis voor de paus gekeken. Op sommige momenten wel langdradig, maar ook wel mooi.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:38 schreef NailQueen het volgende:
Hier is een lange koningsmarkt waar je niet om heen kunt. Kijken zul je. Dus dan gaan we maar doen. Om vervolgens in Groningen te kijken naar een leuk bandje die daar optreed.
De markt op geweest. Een set hele leuke glazen gescoord. Verder genieten van het mooie weerquote:Op zaterdag 26 april 2025 11:38 schreef NailQueen het volgende:
Ik wilde nu even buiten gaan zitten. Maar de zon is weg en dan is het best frisquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:40 schreef zorro28 het volgende:
[..]
De markt op geweest. Een set hele leuke glazen gescoord. Verder genieten van het mooie weer
Ik vind dat je wel een leuker back-up plan moet hebben voor zulke situaties dan stofzuigen...quote:Op zaterdag 26 april 2025 14:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wilde nu even buiten gaan zitten. Maar de zon is weg en dan is het best frisdus nu ga ik maar stofzuigen
Ja graag, ik ben dol op reisverslagenquote:Op zaterdag 26 april 2025 15:36 schreef BillDauterive het volgende:
Na een weekje Duitsland en Salzburg ben ik weer heel teruggekeerd. Het was mooi. (en eventueel kan ik een langere samenvatting geven)
Daarna werd het echt beter, toen ik op de bank ging zitten uitrusten kwam de kat op schootquote:Op zaterdag 26 april 2025 15:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dat je wel een leuker back-up plan moet hebben voor zulke situaties dan stofzuigen...
Vertel Bill vertel! Desnoods betalen we bij…quote:Op zaterdag 26 april 2025 15:36 schreef BillDauterive het volgende:
Na een weekje Duitsland en Salzburg ben ik weer heel teruggekeerd. Het was mooi. (en eventueel kan ik een langere samenvatting geven)
Is het weer tijd voor bloemschikken?quote:Op zaterdag 26 april 2025 15:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vertel Bill vertel! Desnoods betalen we bij…
Even snel dan, ik moet straks nog wat dakpannen leggenquote:Op zaterdag 26 april 2025 16:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Is het weer tijd voor bloemschikken?
We hebben zeker de helm nodig voor het geval onze broodtrommel terug stuitert!quote:Op zaterdag 26 april 2025 16:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Is het weer tijd voor bloemschikken?
Dat is tot en met maandag ook nog. Overdag warm, maar in de ochtend nog erg fris.quote:Op zaterdag 26 april 2025 16:00 schreef Fred_B het volgende:
Vanmorgen was het verdraaid koud inderdaad. Ik was heel sportief in korte broek om te assisteren bij een sportevenement op school, maar het was maar 6 graden
Dus Barcelona gaat winnen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:37 schreef Strani het volgende:
Zo de Spaanse bekerfinale kijken tussen Barcelona en Real Madrid, inclusief schandaal over de scheidsrechters, waarvan Real Madrid wilde dat ze vervangen zouden worden (wat niet gebeurd is).
Ik acht die kans redelijk hoog in. Maar sowieso zal alles natuurlijk onder een vergrootglas komen te liggen dus hopelijk voor de scheidsrechters fluiten ze een goede wedstrijd.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus Barcelona gaat winnen.
Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:50 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ze doen nu een nummer dat op het randje is. Geweldig
Daar doen ze dan vaak weer aan klagen tegen de scheidsrechter dat op het randje is, dus op zich best goed uitwisselbaar.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
Kijk jij dan morgen de Spaanse bekerfinale zodat we onze ervaringen kunnen uitwisselen?
Dat mag inderdaad absoluut wel wat minder in dit land ja.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar doen ze dan vaak weer aan klagen tegen de scheidsrechter dat op het randje is, dus op zich best goed uitwisselbaar.
Ja. Zeker bij deze beide ploegen. Het scheelt dan wel weer dat ze beiden dezelfde extra status hebben bij de scheidsrechters, waardoor je niet standaard een ploeg hebt die meer bevoordeeld wordt door de arbitrage (al vinden fans aan beide kanten dat uiteraard wel van de ander).quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat mag inderdaad absoluut wel wat minder in dit land ja.
Ja dat is komisch inderdaad. En de rest van Spanje vindt het (volgens mij wel wat terechter) dan weer van beide ploegen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Zeker bij deze beide ploegen. Het scheelt dan wel weer dat ze beiden dezelfde extra status hebben bij de scheidsrechters, waardoor je niet standaard een ploeg hebt die meer bevoordeeld wordt door de arbitrage (al vinden fans aan beide kanten dat uiteraard wel van de ander).
Ja. Zie heel veel gejank van Barca fans dat Real enorm wordt bevoordeeld en van Real fans dan weer andersom. Terwijl beiden veel meer meekrijgen dan elke andere club. Al heeft Atletico ook wel weer een voordeel als ze tegen de overige clubs spelen. Al moet ik zeggen dat het niet meer zo extreem is als tien jaar geleden, toen was een wedstrijd tegen de andere clubs gewoon niet aan te gluren als er om de arbitrage ging.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat is komisch inderdaad. En de rest van Spanje vindt het (volgens mij wel wat terechter) dan weer van beide ploegen.
Ja dat klopt zeker. Sowieso is het Spaanse voetbal nogal 'ziek' denk ik hoor. Toen we op een gegeven moment een volledig Duitse CL-finale hadden voelde dat als een verademing na jarenlang vijandig gezeik met de Spaanse ploegenquote:Op zaterdag 26 april 2025 22:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Zie heel veel gejank van Barca fans dat Real enorm wordt bevoordeeld en van Real fans dan weer andersom. Terwijl beiden veel meer meekrijgen dan elke andere club. Al heeft Atletico ook wel weer een voordeel als ze tegen de overige clubs spelen. Al moet ik zeggen dat het niet meer zo extreem is als tien jaar geleden, toen was een wedstrijd tegen de andere clubs gewoon niet aan te gluren als er om de arbitrage ging.
Dat laatste zeker ja.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat klopt zeker. Sowieso is het Spaanse voetbal nogal 'ziek' denk ik hoor. Toen we op een gegeven moment een volledig Duitse CL-finale hadden voelde dat als een verademing na jarenlang vijandig gezeik met de Spaanse ploegen
Maar ja, een clásico is natuurlijk altijd de moeite waard.
Ik kan dan nietquote:Op zaterdag 26 april 2025 21:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
Kijk jij dan morgen de Spaanse bekerfinale zodat we onze ervaringen kunnen uitwisselen?
Ik heb The Sound of Music nog nooit gezienquote:Op zaterdag 26 april 2025 15:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja graag, ik ben dol op reisverslagenWelkom terug! Hoe was het? Welke plaatsen. heb je allemaal bezocht?
Hoe vond je Salzburg? Ben je in Salzburg nog bij het prieeltje uit The Sound of Music geweest? (Heb ik als groot liefhebber daar ooit bezocht)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voetbal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:29 schreef Redefine het volgende:
Oh nee, het moet in spoilers, zodat @:NailQueen morgen kan terugkijken.Terecht dat je dat zegt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom kijken jullie er dan naar?quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:34 schreef Redefine het volgende:
Deze wedstrijd is eigenlijk een beetje alsof je moet kiezen of je Trump of Musk sympathieker vindt.
Omdat het beiden topteams zijn en omdat de strijd tussen die twee altijd wel mooi is om te zien. Voordeel van geen voorkeur hebben is daarbij ook nog dat je gewoon voor het voetbal kunt kijken.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom kijken jullie er dan naar?
Ja precies, dit.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Omdat het beiden topteams zijn en omdat de strijd tussen die twee altijd wel mooi is om te zien. Voordeel van geen voorkeur hebben is daarbij ook nog dat je gewoon voor het voetbal kunt kijken.
De Vinicius van nu is anders niet heel veel minder vervelend dan Ronaldo.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies, dit.
Nou moet ik ook zeggen dat ik niet zo heel veel tegen Real Madrid heb hoor, sinds Ronaldo er weg is.
Nee dat is wel zo maar ik volg tegenwoordig het Spaanse sportnieuws niet meer zo, dat scheelt ook welquote:Op zaterdag 26 april 2025 22:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
De Vinicius van nu is anders niet heel veel minder vervelend dan Ronaldo.
Dat laatste was ook wel erg vervelend ja.quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat is wel zo maar ik volg tegenwoordig het Spaanse sportnieuws niet meer zo, dat scheelt ook wel
Destijds werd ik er echt gek van dat elk sportprogramma in Spanje ging over de eeuwige (vermeende) rivaliteit tussen Messi en Ronaldo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |