SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik ook niet. Terwijl ik Zondag met Lubach altijd wel keek. En als ik het niet kan zien, nam ik het op. Van de dagelijkse show heb ik totaal denk ik een aflevering of vijf gezien.quote:Op woensdag 30 april 2025 06:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kijk het eigenlijk niet meer sinds het een dagelijks programma is geworden.
Ja, Zondag met Lubach keek ik ook altijd. Dan wel live of later in de week dat ik het terug keek. Van de dagelijkse show, af en toe wel eens wat op youtube van gezien, maar dat werd ook steeds minder.quote:Op woensdag 30 april 2025 09:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ook niet. Terwijl ik Zondag met Lubach altijd wel keek. En als ik het niet kan zien, nam ik het op. Van de dagelijkse show heb ik totaal denk ik een aflevering of vijf gezien.
Verhuizen kost altijd veel energie en tijd ja.quote:Op woensdag 30 april 2025 09:55 schreef GeorgeM het volgende:
Goedemorgen!
Hoe gaat het met iedereen? @:Strani weer stroom?
Ik ben verhuisd, kan het iedereen afraden![]()
Ik merk dat het hem nog niet echt lukt bij RTL. Soms heeft hij leuke onderwerpen maar in geheel is het niet helemaal duidelijk waar nou het geld van RTL zit.quote:Op woensdag 30 april 2025 00:21 schreef H_T het volgende:
Ik vind Lubach minder leuk dan toen het nog bij de NPO was, maar toch kijk ik bijna elke aflevering
De “urgentie” lijkt wel een beetje weg. Er zijn nog wel aardige items, maar het is te veel achtergrondtelevisie geworden.quote:Op woensdag 30 april 2025 10:50 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik merk dat het hem nog niet echt lukt bij RTL. Soms heeft hij leuke onderwerpen maar in geheel is het niet helemaal duidelijk waar nou het geld van RTL zit.
Hoe bevalt jullie nieuwe stek?quote:Op woensdag 30 april 2025 09:55 schreef GeorgeM het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb ook helemaal geen zin om dagelijks een show te volgen dus dan haak ik al snel af.quote:Op woensdag 30 april 2025 09:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ook niet. Terwijl ik Zondag met Lubach altijd wel keek. En als ik het niet kan zien, nam ik het op. Van de dagelijkse show heb ik totaal denk ik een aflevering of vijf gezien.
Het is ook duidelijk dat ze voor Zondag met Lubach veel meer tijd hadden. Nu bij de avondshows zijn sommige grappen en onderwerpen veel te gehaast gemaakt. Zoals bijvoorbeeld in het begin nieuwtjes bespreken. Even tot Hier heeft veel meer tijd en heeft soms betere afleveringen dan Lubach 4x in de week.quote:Op woensdag 30 april 2025 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, Zondag met Lubach keek ik ook altijd. Dan wel live of later in de week dat ik het terug keek. Van de dagelijkse show, af en toe wel eens wat op youtube van gezien, maar dat werd ook steeds minder.
Heerlijk, geen trainingen van de Graafschap meerquote:
Idem. Als het ergens tussen zes of acht zou zijn, dan zou ik het nog weleens kijken onder het eten. Maar daarna niet.quote:Op woensdag 30 april 2025 11:21 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal geen zin om dagelijks een show te volgen dus dan haak ik al snel af.
Heb je de nieuwe noabers al ontmoet?quote:Op woensdag 30 april 2025 09:55 schreef GeorgeM het volgende:
Goedemorgen!
Ja hoor alles weer in ordequote:Op woensdag 30 april 2025 09:55 schreef GeorgeM het volgende:
Goedemorgen!
Oh dat had je al beantwoord. Fijn! Maar ook sterkte morgen, dat is inderdaad nooit makkelijk.quote:Op woensdag 30 april 2025 11:39 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Heerlijk, geen trainingen van de Graafschap meer![]()
Nu nog bezig het oude huis schoon te maken, morgen de inspectie en overdracht. Zal nog wel een emotioneel momentje worden
Nee Eurovisie is niet echt een ding in Colombiaquote:Op woensdag 30 april 2025 14:29 schreef egeltje1985 het volgende:
Het songfestival leeft hier niet echt trouwens. Tegenvaller. Maar ik heb wel op de bruiloft waarvoor we naar Colombia gingen meegezongen met Europapa.
Als een kleine lokale stroomstoring in Groningen ooit op een goed moment had kunnen komen was het dit moment wel geweest.quote:Op woensdag 30 april 2025 15:07 schreef NailQueen het volgende:
Vorig week had ik nog een dikke winterjas aan en nu loop ik in een T-shirt en blote benen naar buiten. Dat voelt best gek
Mijn benen zijn niet gewaxt trouwens![]()
Zodat ik mijn benen kan waxen?quote:Op woensdag 30 april 2025 15:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Als een kleine lokale stroomstoring in Groningen ooit op een goed moment had kunnen komen was het dit moment wel geweest.
Het is een De Mol referentiequote:Op woensdag 30 april 2025 15:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Zodat je edit er nooit doorheen was gekomen en ons deze informatie bespaard was gebleven.
Nu gaan we weer naar Bogota, maar nu echt, zonder jetlag en een paar dagen.quote:Op woensdag 30 april 2025 14:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee Eurovisie is niet echt een ding in Colombia
Ik ook niet, maar ik meld graag dat ik vanmiddag met gladgeschoren benen op een terrasje aan de IJssel heb gezeten!quote:
Ah, lag Capelle er ook?quote:Op woensdag 30 april 2025 18:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik meld graag dat ik vanmiddag met gladgeschoren benen op een terrasje aan de IJssel heb gezeten!
Genieten hoor
Geen ideequote:
Wat vervelend.quote:Op woensdag 30 april 2025 19:33 schreef Redefine het volgende:
Vandaag hebben ze dan eindelijk wel geleverd (maar wel een stuk later dan aangegeven...), en nu ontbreekt er weer ietsDus gaan ze een onderzoek starten en wordt het daar nog op wachten
Joa. Nou ja. Een paar. Al 2 bossen bloemen en 3 kaartjes van de noabers gekregenquote:
Ja. Maar nu dan alsnog geleverd. Zijn vloertegels. Wel een te weinig geleverd, eentje is kapotquote:
Je weet dat ze het ook gewoon bij een Nederlandse Kruidvat verkopen?quote:Op woensdag 30 april 2025 20:42 schreef egeltje1985 het volgende:
Vandaag wordt mn anti muggenspray bezorgd die ik voor mn vakantie had besteld via Amazon. Fijn.
Jaa maar dan moest ik helemaal naar een winkel.quote:Op woensdag 30 april 2025 20:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je weet dat ze het ook gewoon bij een Nederlandse Kruidvat verkopen?
En nu gaan ze twee wedstrijden lang de voorsprong verdedigen en de boel op slot gooien, dat kun je wel aan Italianen overlatenquote:Op woensdag 30 april 2025 21:02 schreef Redefine het volgende:
Wat een goal van ThuramEn maar weer eens een assist van Dumfries
Wat vind je ervan? In vergelijking met WidM?quote:Op woensdag 30 april 2025 20:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het waren trouwens aflevering 5 en 6.
Ik zie nog niet echt waarom het zoveel beter zou zijn.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat vind je ervan? In vergelijking met WidM?
Vind ik prima. Als Inter maar door gaat.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:05 schreef sportfreak het volgende:
[..]
En nu gaan ze twee wedstrijden lang de voorsprong verdedigen en de boel op slot gooien, dat kun je wel aan Italianen overlaten
Hmm. De eerste aflevering vond ik wel veel beter, maar dit seizoen valt me ook een beetje tegen.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie nog niet echt waarom het zoveel beter zou zijn.
Nee, dat was een onhandig ideequote:Op woensdag 30 april 2025 21:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben ook geen fan van die koffer.
Heb ik weer.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hmm. De eerste aflevering vond ik wel veel beter, maar dit seizoen valt me ook een beetje tegen.
Het ligt niet aan jouquote:Op woensdag 30 april 2025 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb ik weer.
Kijk ik mee, valt het seizoen tegen.
quote:Op woensdag 30 april 2025 21:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jouDat jij meekijkt, is voor mij weer een hoogtepuntje
Zekerquote:
Wat vond je man er van? Gaat hij eindelijk op vakantie is hij nog niet af van het ESF.quote:Op woensdag 30 april 2025 14:29 schreef egeltje1985 het volgende:
Het songfestival leeft hier niet echt trouwens. Tegenvaller. Maar ik heb wel op de bruiloft waarvoor we naar Colombia gingen meegezongen met Europapa.
Het was ook het laatste nummer dus na een paar shotjes van lokale sterke drank wilde ik ook erg graag dat het gefilmd werd.quote:Op woensdag 30 april 2025 22:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat vond je man er van? Gaat hij eindelijk op vakantie is hij nog niet af van het ESF.
Die is net afgelopenquote:Op woensdag 30 april 2025 22:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, tijd voor bed.
Jullie mogen de wedstrijd nog even afkijken.
Dat zal voor jou én je omgeving een plezierige ervaring zijn geweest!quote:Op woensdag 30 april 2025 18:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik meld graag dat ik vanmiddag met gladgeschoren benen op een terrasje aan de IJssel heb gezeten!
Genieten hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ik heb alleen in het weekend dienst. In de week waren het Roger en Epiales die de wacht hielden. Maar helaas is er nog geen waardige vervanger gevonden.quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
@:nailqueen nam haar verantwoordelijkheid niet.
Wel herkenbaar dat soort dingenquote:Op donderdag 1 mei 2025 03:47 schreef egeltje1985 het volgende:
Wel weinig reactie. Hier in t hostel zijn mensen inmiddels gestart met drankspelletjes, maar daar ben ik te oud voor. Of nou ja, vooral te oud voor die mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Drankspelletjes vallen nog mee, voor Colombiaquote:Op donderdag 1 mei 2025 03:47 schreef egeltje1985 het volgende:
Wel weinig reactie. Hier in t hostel zijn mensen inmiddels gestart met drankspelletjes, maar daar ben ik te oud voor. Of nou ja, vooral te oud voor die mensen.
Ziet er uit als een lekkere zitstoel.quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:57 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen op deze dag van de Arbeid.
Nu werk ik niet meer (zo hard) maar toch blijf ik mijzelf wel bezig houden.
Ik wilde 2 nieuwe stoelen voor in de tuin, maar dan niet gewone tuinstoelen maar iets wat wel lekker zit, want ja ouderdom...![]()
Ik heb ooit bij een kennis op een Poang stoel van Ikea gezeten en die zitten toch lekker. Dus een paar besteld en gisteren zijn ze bezorgd. Maar ja Ikea zucht, ik was het even vergeten.
Gisteren begonnen met 1 stoel in elkaar te zetten.![]()
Nou na veel gezucht, tig keer tekening bekijken, is het dan toch gelukt. Maar nu moet de 2e stoel nog, dus daar begin ik zo dan maar mee.
En dat inbussleuteltje? Weggegooid wat een onding, gewoon de elektrische schroevendraaier gebruikt, ook al staat daar op de tekening een rood kruis door.![]()
Voor:[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 mei 2025 11:11 schreef Arizona het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Was je weer niet op tijd bij Maatschappijleer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OT: Lekker bezig, gefeliciteerd!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op donderdag 1 mei 2025 11:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op donderdag 1 mei 2025 11:34 schreef Arizona het volgende:
[..]SuccesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Dan ben jij tot nader order degene die het doordeweeks ook moet doenquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb alleen in het weekend dienst. In de week waren het Roger en Epiales die de wacht hielden. Maar helaas is er nog geen waardige vervanger gevonden.
Krijg na het lezen ineens een flashback naar Youp van het Hek en een stapelbed.quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:57 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen op deze dag van de Arbeid.
Nu werk ik niet meer (zo hard) maar toch blijf ik mijzelf wel bezig houden.
Ik wilde 2 nieuwe stoelen voor in de tuin, maar dan niet gewone tuinstoelen maar iets wat wel lekker zit, want ja ouderdom...![]()
Ik heb ooit bij een kennis op een Poang stoel van Ikea gezeten en die zitten toch lekker. Dus een paar besteld en gisteren zijn ze bezorgd. Maar ja Ikea zucht, ik was het even vergeten.
Gisteren begonnen met 1 stoel in elkaar te zetten.![]()
Nou na veel gezucht, tig keer tekening bekijken, is het dan toch gelukt. Maar nu moet de 2e stoel nog, dus daar begin ik zo dan maar mee.
En dat inbussleuteltje? Weggegooid wat een onding, gewoon de elektrische schroevendraaier gebruikt, ook al staat daar op de tekening een kruis door.![]()
Voor:[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Demonstraties ontwijken, berg omhoog met t liftje want lui, vanmiddag een tour door candelaria met snacks, Tejo en bezienswaardigheden.quote:Op donderdag 1 mei 2025 11:22 schreef Strani het volgende:
@:egeltje1985 wat is het plan voor vandaag?
Lift is op die hoogte ook wel handig jaquote:Op donderdag 1 mei 2025 15:49 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Demonstraties ontwijken, berg omhoog met t liftje want lui, vanmiddag een tour door candelaria met snacks, Tejo en bezienswaardigheden.
Ja iets met dingen gooien en in mijn geval waarschijnlijk missen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Lift is op die hoogte ook wel handig ja
En tejo, het spel?
Dingen gooien op zakjes/envelopjes die dan exploderen jaquote:Op donderdag 1 mei 2025 16:01 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja iets met dingen gooien en in mijn geval waarschijnlijk missen.
Ik heb gelijk even op YouTube gekeken.quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:23 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Krijg na het lezen ineens een flashback naar Youp van het Hek en een stapelbed.![]()
Inclusief rants over de inbussleutel en twee lattenbodems (want ja, het is een stapelbed)
Herstel, dat gaan we morgen doen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 16:07 schreef Strani het volgende:
En @:egeltje1985 veel plezier op Monserrate! Hele mooie uitzichten daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |