Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Ja precies. Dat beeld dat hij een paaseitje zit te eten.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:09 schreef Chanel5 het volgende:
ga even naar robert, kijken of je het tegen hem durft te zeggen
Jan weer op reisquote:Op woensdag 23 april 2025 20:23 schreef KinKiJan het volgende:
Ah ze hebben Mark er weer bij gehaald, die praat net iets vlotter dan Roma
Jinxed itquote:Op woensdag 23 april 2025 20:30 schreef Eppie_NL het volgende:
Je bent wel in het voordeel als je later mag. Je hebt tactiek van andere gezien etc.
Dat ziet Radek echt andersquote:Op woensdag 23 april 2025 20:30 schreef Eppie_NL het volgende:
Je bent wel in het voordeel als je later mag. Je hebt tactiek van andere gezien etc.
Schooljuf geeft het voorbeeld.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Elsje, de sloerie van de Bondgenoten
Nou idd zeg, hop voor dat eitjes dragen een videoboodschap en 25% punten in de schoot geworpen. Vraag me ook af als een ander bondje had gewonnen het alleen bij een videoboodschap was gebleven. Een flinke beloning iig voor een team spelletje.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:31 schreef freaky40 het volgende:
El Che trapt er toch weer in, 'hij was zo gegroeid' maar doet na het bezoek van zijn ouders weer een flinke stap terug naar zijn eerste maanden in de loods. FEBO heeft Roma opgejut natuurlijk, en dat zien we morgen.
Over de FEBO: Het was een FEBO-show vandaag en een zeer opvallende ook want hoe kun je nog met open ogen beweren dat de die bondjes met Fleuris er in niet gematst worden. Dubbele verrassing zelfs voor ze, en die Heksther die er in trapt. Echt te idioot voorspelbaar dit weer! Vreselijk verhaallijntje over paaseierenpapiertjes tussen Manon en Peter, irritant kindje die griet.
Viel me mee dat Peter met zijn ADHD nog zoveel ballen kon pakken terwijl hij de ballon hoog moest houden. Ik dacht die gaat dit glansrijk weer verkloten. Denk dat ze op de 2e plek eindigen met deze opdracht als morgen de uitslag bekend is. En ja, natuurlijk die Haaien die dit weer winnen. Het is mooi geweest, laten we bidden dat dit Fleuris laatste maandje is. Wat zag Senna er uit zeg, volledig volgespoten en in niets lijkt ze meer op dat onschuldige meisje wat ooit in die loods zat. Echt tokkie dit.
Het is duidelijk dat er een beslissing is geweest om dat bondje omhoog te schoppen, wat zou de achterliggende gedachte zijn? Floris moet bovenaan weg met die gast of Robert moet blijven want die trekt volle zalenquote:Op donderdag 24 april 2025 00:50 schreef freaky40 het volgende:
Dubbel gematst gewoon. Echt schaamteloos.
Senna ziet er minder uit dan in de loods ja.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:31 schreef freaky40 het volgende:
El Che trapt er toch weer in, 'hij was zo gegroeid' maar doet na het bezoek van zijn ouders weer een flinke stap terug naar zijn eerste maanden in de loods. FEBO heeft Roma opgejut natuurlijk, en dat zien we morgen.
Over de FEBO: Het was een FEBO-show vandaag en een zeer opvallende ook want hoe kun je nog met open ogen beweren dat de die bondjes met Fleuris er in niet gematst worden. Dubbele verrassing zelfs voor ze, en die Heksther die er in trapt. Echt te idioot voorspelbaar dit weer! Vreselijk verhaallijntje over paaseierenpapiertjes tussen Manon en Peter, irritant kindje die griet.
Viel me mee dat Peter met zijn ADHD nog zoveel ballen kon pakken terwijl hij de ballon hoog moest houden. Ik dacht die gaat dit glansrijk weer verkloten. Denk dat ze op de 2e plek eindigen met deze opdracht als morgen de uitslag bekend is. En ja, natuurlijk die Haaien die dit weer winnen. Het is mooi geweest, laten we bidden dat dit Fleuris laatste maandje is. Wat zag Senna er uit zeg, volledig volgespoten en in niets lijkt ze meer op dat onschuldige meisje wat ooit in die loods zat. Echt tokkie dit.
Volgens mij zet ze de bloementjes flink buiten, en is er al een groot deel van de poen in haar smoel en haar gaan zitten. Is ook een beetje reputatie ophouden, moet het nog maar zien of het nog rozengeur en maneschijn is als Flo buiten staat.quote:Op donderdag 24 april 2025 00:58 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Senna ziet er minder uit dan in de loods ja.
Maar moet wel zeggen dat het me verbaast hoe trouw ze aan Floris blijft. Ik had dit echt nul kans van slagen gegeven en dacht echt dat ze naar redenen zou gaan zoeken om van Floris af te komen.
Senna ziet zichzelf met Floris als een liefdeskoppel waar de paparazzi in de bosjes gaat liggen als ze in Chersonissos op vakantie zijn.quote:Op donderdag 24 april 2025 01:10 schreef freaky40 het volgende:
Ik zie die 2, als Fleuris er ooit uit gaat, hopelijk zo snel mogelijk, niet zo lang bij elkaar blijven. Ze ontgroeien elkaar een beetje. Dan gaan ze gelijk op vakantie zegt ze dan, denk dat het daar al mis gaat. Net maanden in de loods gezeten en dan alle indrukken van buiten en een Senna die ook om aandacht verlegen zit....
Misschien hoopt ze dat ook Floris een ton verdient waar ze dan echt mee van op vakantie kunnen , want haar geld is al bijna op ... vermoed ik . Maar des te langer Flo blijft des te kleiner de kans van slagen op een echte relatie lijkt me ..quote:Op donderdag 24 april 2025 00:58 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Maar moet wel zeggen dat het me verbaast hoe trouw ze aan Floris blijft. Ik had dit echt nul kans van slagen gegeven en dacht echt dat ze naar redenen zou gaan zoeken om van Floris af te komen.
Wat ik al eerder zei is haar reputatie ook wel een dingetje als ze breekt met hem als hij in die loods zit. Aan de andere kant zijn er meer stelletjes die nog samen zijn. We gaan het belevenquote:Op donderdag 24 april 2025 01:53 schreef ThijsTH het volgende:
Zal idd best dat de relatie buiten de loods gaat klappen, maar ik had eerlijk gezegd al verwacht dat Floris als single de loods zou verlaten.
Daarom ziet ze er nu al vast maar opgespoten uit want dat hoort bij een 'glamourkoppel...'.quote:Op donderdag 24 april 2025 01:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Senna ziet zichzelf met Floris als een liefdeskoppel waar de paparazzi in de bosjes gaat liggen als ze in Chersonissos op vakantie zijn.
Met alleen maar rekenen kom je er ook niet. Ik kan hartstikke goed hoofdrekenen, maar ik ben hartstikke slecht in deze opdracht. Ik haal constant plaatjes en getallen door elkaar.quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:16 schreef KinKiJan het volgende:
Ik weee-eee-t datttt ik ooook heeeel goedt kan re-kunn-nunnnnn
Faal!
Ik vind hem wel aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:24 schreef spapaars het volgende:
Wat zien ze in die Ché?.
Druktemaker met een té grote muil.
Mwoah. Vooralsnog komt ze over als professioneel stoker.quote:Op woensdag 23 april 2025 01:21 schreef ThijsTH het volgende:
Ik moet zeggen, ik vind die Djinty steeds leuker worden. Leuke, normale meid die erg verstandig overkomt voor haar leeftijd.
Ze had niet enkel een foutje, maar ging finaal af, wat ik mooi vind bij figuren die altijd roepen ergens heel goed in te zijn. Robert heeft dat ook best vaak, maar het zal lastig zijn om daar Annet, Eerste in haar naam, Koningin van de Hoelahoeps, Heerser over de Songteksten en Supermodel in te evenarenquote:Op donderdag 24 april 2025 13:35 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Met alleen maar rekenen kom je er ook niet. Ik kan hartstikke goed hoofdrekenen, maar ik ben hartstikke slecht in deze opdracht. Ik haal constant plaatjes en getallen door elkaar.Ik heb de eerste drie meegedaan en alleen de eerste had ik goed.
[..]
Ik vind hem wel aantrekkelijk.
[..]
Mwoah. Vooralsnog komt ze over als professioneel stoker.
quote:Op donderdag 24 april 2025 13:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar het zal lastig zijn om daar Annet, Eerste in haar naam, Koningin van de Hoelahoeps, Heerser over de Songteksten en Supermodel in te evenaren
Ik zet het beeld op pauze en alsnog gaat het mis.quote:Vind die sommen ook lastig, of eigenlijk frustrerend; maar zij zien de som de hele tijd in beeld, soms als wij naar de volgende regel willen gaan wisselt het beeld weer naar een deelnemer/de bar/Jan. Dus ik doe er al een tijdje niet meer aan mee
Twee(?) afleveringen terug stond er iets op het bord. Ik dacht 8 mei als einddatum te lezen, maar ik keek mobiel dus de 8 kan ook een ander cijfer zijn geweest.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:51 schreef freaky40 het volgende:
Weten we nou al wanneer hun daar de knock-out en finale gaan spelen van deze cyclus? Niets kunnen bespeuren aan data op het bord vooralsnog.
Ik geloof ook helemaal niet dat ze braaf en trouw op Floris zit te wachten, maar dit voor tv-kijkend Nederland nog even vol moet houden. Ze wil ook helemaal niet dat Floris er uit komt, daarom spoort ze hem aan om vooral te blijven tot hij die ton wint.quote:Op donderdag 24 april 2025 00:58 schreef ThijsTH het volgende:
Wedden dat ze roept, ja maar ik ben ziek !, en zit hier langer…quote:Op donderdag 24 april 2025 15:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik geloof ook helemaal niet dat ze braaf en trouw op Floris zit te wachten, maar dit voor tv-kijkend Nederland nog even vol moet houden. Ze wil ook helemaal niet dat Floris er uit komt, daarom spoort ze hem aan om vooral te blijven tot hij die ton wint.
Vraag me ook af wanneer de uitslag van de publieksstemming komt. Was 18,5 duizend voor Julia en Esther op een schamele 3de plek met slechts 1,5 duizend stemmen. Zo benieuwd naar dat gezicht van haar!!
Ik denk dat er niet meer uitkomt dan een "Onbegrijpelijk! Onbegrijpelijk!" of "Haar haar is belangrijker dan een aandenken voor mijn kinderen van hun moeder? Ik ga dood hé!"quote:Op donderdag 24 april 2025 15:58 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Wedden dat ze roept, ja maar ik ben ziek !, en zit hier langer…
zag ook nog een andere promoquote:Op donderdag 24 april 2025 16:31 schreef KinKiJan het volgende:
Ah de promo verklapt; die wens komt er vandaag* in
*Nou zou het niet de eerste keer zijn dat er wat verkeerd gaat met de promo's, dus 'onder voorbehoud' lijkt me geen overbodige toevoeging
Op TikTok laat ze hetzelfde beeld zienquote:Op donderdag 24 april 2025 15:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik geloof ook helemaal niet dat ze braaf en trouw op Floris zit te wachten, maar dit voor tv-kijkend Nederland nog even vol moet houden. Ze wil ook helemaal niet dat Floris er uit komt, daarom spoort ze hem aan om vooral te blijven tot hij die ton wint.
Vraag me ook af wanneer de uitslag van de publieksstemming komt. Was 18,5 duizend voor Julia en Esther op een schamele 3de plek met slechts 1,5 duizend stemmen. Zo benieuwd naar dat gezicht van haar!!
Iets met ...ijskoffie wijn?quote:Op donderdag 24 april 2025 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
zag ook nog een andere promo
maar twijfel nu of hij wel van vndaag is
Precies, ontkennen en gedraai. Own het dan ook gewoon.quote:
Ja, hij heeft haar gewaarschuwd. Ik vind dit niet de schuld van Che. Ookal vind ik 'm niksquote:Op donderdag 24 april 2025 19:44 schreef Chanel5 het volgende:
ja ja heeft hij gezegd dat dat glas van robert was???
kutstreek van Che
ja maar hij geeft het wel met een reden zodat anderen voor de bijl gaanquote:Op donderdag 24 april 2025 19:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, hij heeft haar gewaarschuwd. Ik vind dit niet de schuld van Che. Ookal vind ik 'm niks
beide weinig schaamtequote:Op donderdag 24 april 2025 19:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Che heeft geen enkele schaamte (alleen achteraf) en Roma blijkbaar weinig remmingen
Roma zou een dubbele condoom moeten eisen, met de wetenschap waar hij zijn aanhangsel al heeft geroerd.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Che heeft geen enkele schaamte (alleen achteraf) en Roma blijkbaar weinig remmingen
Dat "wiepje"met Roma is een goedmakertje voor zijn oudersquote:Op donderdag 24 april 2025 19:51 schreef greysbones het volgende:
Che zal denken
ach
mijn ouders hebben me ook bezig gezien met Brijan
dan zal een wiepje met Roma niet zo erg zijn
quote:Op donderdag 24 april 2025 19:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat "wiepje"met Roma is een goedmakertje voor zijn ouders
Haha ja en de jongens van de voetbalclubquote:Op donderdag 24 april 2025 19:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat "wiepje"met Roma is een goedmakertje voor zijn ouders
Te laatquote:Op donderdag 24 april 2025 19:59 schreef greysbones het volgende:
Roma is niet aan de pil
condoom een idee?
Tenminste 1 volwassene daarquote:Op donderdag 24 april 2025 20:00 schreef greysbones het volgende:
Peter gaat even met Elche praten omdat Roma niet aan de pil
what the FUCK
Dit is El Che he...quote:Op donderdag 24 april 2025 20:01 schreef greysbones het volgende:
komop
ze hebben toch wel een condoom gebruikt![]()
![]()
damnnn
soa's etc
Doe maar 'n rol Komo-zakken extra sterk met treksluitingquote:Op donderdag 24 april 2025 19:59 schreef greysbones het volgende:
Roma is niet aan de pil
condoom een idee?
Sja, wat moet je anders doen daar.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:04 schreef greysbones het volgende:
ik snap werkelijk niet waar de rest zich zo mee bemoeit?
Peter die met Che gaat praten voor Roma dit zelf kan doenquote:Op donderdag 24 april 2025 20:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Sja, wat moet je anders doen daar.
Eens, bedoelde meer het andere praten. Je praat over alles wat er gebeurd daar.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Peter die met Che gaat praten voor Roma dit zelf kan doen
de rest die roma zowat een morning afterpil in dr mik douwen
jawelquote:Op donderdag 24 april 2025 20:10 schreef KinKiJan het volgende:
Roma en Manon moeten nooit samen gaan, gevaarlijke combi
Half glas wijnquote:Op donderdag 24 april 2025 20:11 schreef KinKiJan het volgende:
Ze weet niet eens meer wat ze heeft gedaan? Hoeveel hebben ze gezopen?
Je kan geen risico nemenquote:
Hoe zouden de ouders van deze kindjes er naar kijkenquote:Op donderdag 24 april 2025 20:14 schreef Soury het volgende:
Hoe zouden haar klas kindjes hier naar kijken? Wat een oerdom mokkel zeg.
Dat boeit ze denk ik niet.. of niet zo van bewust.. op die leeftijd (althans zoek maar oude tekefims op (en wat voor suggestieve humor daar in zitten )quote:Op donderdag 24 april 2025 20:14 schreef Soury het volgende:
Ik vraag het me af.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:14 schreef Soury het volgende:
Die vlieger gaat gelukkig niet op in dit geval.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:17 schreef KinKiJan het volgende:
Dan ook voor de zekerheid de beelden van Roma en El Che, straks gaat ze nog beweren dat het moest van hem
ze deed groep 5 tochquote:Op donderdag 24 april 2025 20:18 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Dat boeit ze denk ik niet.. of niet zo van bewust.. op die leeftijd (althans zoek maar oude tekefims op (en wat voor suggestieve humor daar in zitten )
Mama zal kwaad zijn, papa vraagt de beelden op voor analyse..quote:Op donderdag 24 april 2025 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe zouden de ouders van deze kindjes er naar kijken
Roma is geen lerares, en tegenwoordig kan je met mavo niveau al de PABO doen.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik vraag het me af.
Beau uit Utopia zou ook lerares zijn, maar zie haar nu door Azië reizen.
En dat is buiten een schoolvakantie.
pullup in RLS / Het RLS Social Media-topic #154 Met minder festivals en meer kinderen
Roma is juf op de basisschoolquote:Op donderdag 24 april 2025 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Roma is geen lerares, en tegenwoordig kan je met mavo niveau al de PABO doen.
quote:Op donderdag 24 april 2025 20:20 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Mama zal kwaad zijn, papa vraagt de beelden op voor analyse..
Ja ik weet niet of er nog onderscheid is maar je bent onderwijzer op de basis school en leraar in voortgezet onderwijs. Een leraren opleiding is ook wel anders.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Roma is juf op de basisschool
dat is wat ze zei
quote:Op donderdag 24 april 2025 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik weet niet of er nog onderscheid is maar je bent onderwijzer op de basis school en leraar on voortgezet onderwijs. Een leraren opleiding is ook wel anders.
Die wil d'r keukentje laten witten?quote:Op donderdag 24 april 2025 20:26 schreef greysbones het volgende:
Ester was weer eens met iets heel anders bezig
doe ik de voorkantquote:Op donderdag 24 april 2025 20:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik wil John wel ff skilderen met 'n roller
Telegraaf-waardigquote:Op donderdag 24 april 2025 20:30 schreef greysbones het volgende:
waarom moet Roma nu al bellen om te zggen dat ze gesekst heeft?
ze is toch volwassen![]()
Ouders weten van niets.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja vast, die ouders zijn blind zeker.
Misschien zijn ouders wel zwaar christelijk… en seks voor het huwelijk een taboequote:Op donderdag 24 april 2025 20:30 schreef greysbones het volgende:
waarom moet Roma nu al bellen om te zggen dat ze gesekst heeft?
ze is toch volwassen![]()
Krijgt ze vast extra geld voor, nummertje maken op tv kassa😁quote:Op donderdag 24 april 2025 20:09 schreef Li0nHeart het volgende:
En Roma doet letterlijk alles wat in dr opkomt. Is wel vermakelijke tv.
Dat bedoel ik ook niet eigenlijk. Ze kennen hun dochter toch, dat is geen maagd Maria.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ouders weten van niets.
Die seks scene was nog niet uitgezonden.
het zag er nou niet uit of Roma dit voor de eerste keer deedquote:Op donderdag 24 april 2025 20:33 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Misschien zijn ouders wel zwaar christelijk… en seks voor het huwelijk een taboe
Dan hoop ik niet dat ze haar laten bidden voor het eten dan is je prakkie koud.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:33 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Misschien zijn ouders wel zwaar christelijk… en seks voor het huwelijk een taboe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 24 april 2025 20:35 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Die 'Simpsons' krantenkop ook; 'Man woedend!'
wat slecht ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Hoezo kraakte hij haar af dan? Ik vond het netjes dat hij even kwam overleggen over of zij de pil slikt en dat hij dat eerder had moeten vragen.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
El Che vind ik niet netjes...
Roma en hij zijn gelijk schuldig aan de seks en je gaat een vrouw niet afkraken erna
Manon is de hoofdrat. Roma is ook een stiekemerd, blijkt. El Che deed hier niks verkeerds.quote:
quote:Op donderdag 24 april 2025 20:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Kan Esther toch nog geschilderd worden.
Ja die was wel grappig maar je bent ook wel een naricst om jezelf te willen laten schilderen en buiten dat te verwachten dat je kinderen dat ergens op gaan hangen. Doet me denken aan een aflevering van Curbquote:
Ik denk niet dat dit programma met streams het zo lang zou volhouden. Wat mij betreft is het goed zo.quote:Op vrijdag 25 april 2025 00:43 schreef freaky40 het volgende:
Dit is wat b.v. wel kan bij een zender van Talpa maar bij de deugers van RTL bij Big Brother zou dit not done zijn zo'n verhaallijntje. Dat vind ik dan wel weer leuk bij De Bondgenoten, er zitten scherpe randjes aan en daarom mis ik hier ook streams bij. Dan hadden de ouders van Roma ook niet gevideobelt te hoeven worden want dan hadden ze het allemaal kunnen zien....
mee eens wel... je ziet nu al dat er een hoop gescript op sommige actie staatquote:Op vrijdag 25 april 2025 01:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit programma met streams het zo lang zou volhouden. Wat mij betreft is het goed zo.
Dat is met streams niet anders, dus het maakt niet uit als er streams bij zijn. Het wordt er alleen maar completer van en leuker voor de community die dit volgt.quote:Op vrijdag 25 april 2025 02:11 schreef chufi het volgende:
[..]
mee eens wel... je ziet nu al dat er een hoop gescript op sommige actie staat
Of anders gezegd, laat de kinderen niet de aflevering zien danquote:Op donderdag 24 april 2025 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
het zag er nou niet uit of Roma dit voor de eerste keer deed
Ja natuurlijk. Ze kan daar slecht beelden laten zien dat ze een ander liefje heeft! Er komen elke maand nieuwe mensen die loods in, die dat kunnen verklappen.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op TikTok laat ze hetzelfde beeld zien
wachtend op Flo
Hoe ze praten 😁quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik ben benieuwd naar de familie van Roma
Het was ook wel een slecht idee van Esther.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:41 schreef DilanoNirvana het volgende:
Robert is ook een moeilijke vent, die moet alles bepalen. Vind niks goed wat andere zeggen maar met Esther in je bondje wordt je ook wel simpel.
Ja, inderdaad. Ze speelt toch een beetje een rol in de loods.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:51 schreef Cirilico het volgende:
Met haar familie praat ze wel op normale toon.
Als ze enthousiast wordt klinkt ze als Britt Dekker met een WestFries accentjequote:Op vrijdag 25 april 2025 19:51 schreef Cirilico het volgende:
Met haar familie praat ze wel op normale toon.
Ik wacht op de dag dat ze met z'n allen naar beneden flikkerenquote:Op vrijdag 25 april 2025 19:53 schreef Cirilico het volgende:
Bordje met "niet leunen tegen de balustrade" en intussen leunen ze er met zn vieren tegenaan.
quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik wacht op de dag dat ze met z'n allen naar beneden flikkeren
quote:Op vrijdag 25 april 2025 20:06 schreef Chanel5 het volgende:
Flo wordt doodmoe van dominant gedoe.....ehhhh
hoop het ookquote:Op vrijdag 25 april 2025 20:06 schreef KinKiJan het volgende:
Hoop dat Julia gelijk krijgt en dat die haaien faliekant op hun bek gaan
Ik vind de zelfoverschatting wel leuk om te zien, van mij mag hij blijven spelen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 20:30 schreef Cirilico het volgende:
Robert moet een keer stoppen met dit soort spellen te spelen. Hij is hier te traag voor elke keer. En hij geeft te vaak een verkeerd antwoord.
Maar ik wil dat hij wint.quote:Op vrijdag 25 april 2025 20:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik vind de zelfoverschatting wel leuk om te zien, van mij mag hij blijven spelen.
Naja traag valt mee toch hij drukt meerdere keren als snelste alleen zijn antwoord is foutquote:Op vrijdag 25 april 2025 20:30 schreef Cirilico het volgende:
Robert moet een keer stoppen met dit soort spellen te spelen. Hij is hier te traag voor elke keer. En hij geeft te vaak een verkeerd antwoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:54 schreef KinKiJan het volgende:
Een oud bondgenoot zit in de mannen variant van Echte meisjes in de jungle ....
Echte jongens op safari
Ik dacht meteen Bradley, maar het is iemand anders.Waar kun je dat kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt later dit jaar op videoland. Geraldine Kemper gaat dat presenteren.quote:
Ik sla overquote:In de wildernis van Kenia gaan de jongens met elkaar strijden in 'keiharde' opdrachten met onverwachte twists om te bewijzen wie de koning van de safari is. Zanger Brace, Power Couple-kandidaat Davinio Enriqueo, Ex on the Beach-ster Dusty Taconis, Winter Vol Liefde-gezicht Joshua Luza, dragqueen Justin Mooijer (Janey Jacké), Meedo uit The Real Housewives of Amsterdam, de Nederlandse Ken Melle van Rooijen, Bondgenoten-bekendheid Nick Eshuis, realityster Roy Donders, rapper en 'zoon van' Sem van Dijk, Paradise Hotel-icoon Sjorleone en Tony Wyczynski (Sterretje) van Oh Oh Cherso zullen het met elkaar uit moeten houden op safari.
Oh ik moet geduld hebbenquote:Op zaterdag 26 april 2025 14:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Komt later dit jaar op videoland. Geraldine Kemper gaat dat presenteren.
Korte RTL beschrijving:
[..]
Ik sla over
Sjorleonequote:Op zaterdag 26 april 2025 14:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Komt later dit jaar op videoland. Geraldine Kemper gaat dat presenteren.
Korte RTL beschrijving:
[..]
Ik sla over
Het antwoorden is te traag.quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:12 schreef Sjaak-V het volgende:
[..]
Naja traag valt mee toch hij drukt meerdere keren als snelste alleen zijn antwoord is fout
Lach me dood als ze te horen krijgen: Op de tafels liggen de spullen die je mag gebruiken bij het bodypainten. Gebruik van ander materiaal is niet toegestaan.quote:Op vrijdag 25 april 2025 20:18 schreef Soury het volgende:
Gaat toch nooit mooi worden met die sjabloontjes, een lichaam is niet plat plus was de bedoeling dat er wat diepte in kwam met schaduwen.
Zal wel niet want Haaien moeten gematst worden...quote:Op zondag 27 april 2025 13:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Lach me dood als ze te horen krijgen: Op de tafels liggen de spullen die je mag gebruiken bij het bodypainten. Gebruik van ander materiaal is niet toegestaan.
Tja, haaien hebben niet geoefend. Pech.
quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:41 schreef KinKiJan het volgende:
Demi had ook nog iets te melden over El Che/RomaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Treurig. Lomp en gemeen meisje is Demi soms.
Leh-kùr
Vond eigenlijk dat Demi nog best lang beleefd bleef tegen El Che met z'n stalk en claim gedrag richting haar.quote:Op maandag 28 april 2025 16:46 schreef Willewa het volgende:
[..]Treurig. Lomp en gemeen meisje is Demi soms.
Dat armbandje in de kachel gooien was ook niet netjes, ze had wat streekjes.quote:Op maandag 28 april 2025 19:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vond eigenlijk dat Demi nog best lang beleefd bleef tegen El Che met z'n stalk en claim gedrag richting haar.
Dat ding was onderdeel van z'n geclaim. Als ie na 80x vriendelijk uitleggen die plaat voor z'n kop blijft houden, snap ik dat het een keer genoeg is en het over gaat naar minder vriendelijk.quote:Op maandag 28 april 2025 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat armbandje in de kachel gooien was ook niet netjes, ze had wat streekjes.
Die kregen 25% gratis van een ander bondjequote:Op maandag 28 april 2025 19:36 schreef spapaars het volgende:
De Haaien nu aan kop, stonden niet zo lang geleden 4e.
El Che?quote:Op maandag 28 april 2025 19:41 schreef KinKiJan het volgende:
Roma en Djinty wel van het kaliber beste stuurlui ..
Djinty had punten binnen kunnen harken, zegt ze.
Roma vindt dat ze er bovenop moeten zitten, denk alleen niet dat ze het bedoelde zoals ik het opnieuw voor me zag
Dat viel ook nog wel mee, er zijn best wel heftigere bondjes geweest (Ik noem een Daniëlle Balk, Wendy, Casper, Britt en Diederik, en zo nog wel een paar).quote:Op maandag 28 april 2025 19:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Ben nog andere reeks aan het terugkijken (Demi/Kelly/El Che) en ik dacht dat dat wel het dieptepunt was qua sfeer in een bondje. Maar de slangen doen nu een gooi
Heh, ik moet dus nog meer terugkijkenquote:Op maandag 28 april 2025 19:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat viel ook nog wel mee, er zijn best wel heftigere bondjes geweest (Ik noem een Daniëlle Balk, Wendy, Casper, Britt en Diederik, en zo nog wel een paar).
Haha als je knetterende bondjes wil zien dan zeker!quote:Op maandag 28 april 2025 19:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heh, ik moet dus nog meer terugkijken
Ik vind het meer dan apartquote:Op maandag 28 april 2025 19:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij is gek dat ie het doet, maar hij doet dat wel aardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |